Rediger Slett Meninger og Merk dem som Løst

Ofte skriver vi en anmeldelse umiddelbart etter en dårlig opplevelse, og mange velger senere å redigere eller slette den. Feil kan skje, og på NorskeAnmeldelser tilbyr vi nødvendige verktøy slik at brukerne våre alltid har kontroll over meningene de publiserer på sine firmaprofiler.

Nedenfor vil vi forklare de viktigste funksjonene brukere kan få tilgang til når de laster opp en anmeldelse på vår hjemmeside. Vi har ingen grenser for å lage anmeldelser og tar heller ikke hensyn til hvor mange ganger du bestemmer deg for å redigere anmeldelsen din, da vi forstår at meninger kan endres, eller du kanskje ønsker å legge til mer informasjon.

Rediger en Publisert Anmeldelse

Hvis du har publisert en anmeldelse og vil redigere den for å fjerne eller legge til detaljer, klargjøre noe, eller av andre grunner, kan du enkelt gjøre det fra brukerpanelet ditt.

  1. Logg inn på kontoen din øverst til høyre.

  2. Velg "Rediger Anmeldelse".

  3. Gjør nødvendige endringer.

  4. Trykk på "Lagre".

På NorskeAnmeldelser ønsker vi å gjøre det klart at vi ikke støtter redigering av anmeldelser under trusler eller tvang fra firmaer. Dersom du opplever et slikt problem, kontakt oss for å rapportere saken.

Hva bør du tenke på når du redigerer en anmeldelse?

Vårt engasjement er alltid for åpenhet og ærlighet. Derfor vil NorskeAnmeldelser gi deg følgende råd før du redigerer en anmeldelse:

  • Er det virkelig nødvendig? Hvis du vil rette opp stavefeil og småfeil, kan det kanskje ikke være verdt innsatsen, selv om en velskrevet anmeldelse alltid blir satt pris på.

  • Gjør du det av fri vilje? Vi tillater ikke at brukerne våre blir presset av firmaer. Hvis du har skrevet en negativ anmeldelse og et firma krever at du redigerer eller sletter den, kontakt oss umiddelbart.

  • Inneholder den personlig og sensitiv informasjon? Unngå å poste sensitiv informasjon som kan kompromittere personer eller påvirke tredjeparter. Husk viktigheten av å fokusere på merkevaren og din personlige erfaring uten å inkludere personlige data som kan føre til suspensjon av kontoen din.

Slette en Publisert Anmeldelse

Akkurat som brukerne våre kan redigere innholdet i anmeldelsene sine, kan de også slette dem hvis de ønsker det. Vi anbefaler kun dette alternativet hvis du har tatt feil av firmaprofil eller det har vært en annen misforståelse. Hvis problemet ditt er løst, les videre for muligheten til å markere at forretningsmannen har løst problemet ditt.

Slett anmeldelsen din bare hvis det er absolutt nødvendig og uten press fra tredjeparter. For å slette en anmeldelse, gjør følgende:

  1. Logg inn på kontoen din øverst til høyre.

  2. Velg "Slett Anmeldelse".

  3. Bekreft handlingen ved å klikke på "Godta".

Hva betyr det å merke en anmeldelse som løst?

Noe nytt vi tilbyr på vår plattform NorskeAnmeldelser er muligheten til å la andre brukere vite at firmaet var i stand til å løse det viktigste problemet som forårsaket en negativ anmeldelse.

For denne muligheten må brukerne bekrefte at opplevelsen deres er løst av firmaet. I slike tilfeller vil vi merke skriftlig mening som "løst". Dette anbefales spesielt for bedrifter som ønsker å forbedre sitt offentlige omdømme. Kontakt oss for å merke din anmeldelse som løst i tilfeller hvor:

  • Firmaet kontakter deg og løser problemet ditt på en tilfredsstillende måte, det vil si at firmaet har lest anmeldelsen din og foreslått en løsning for å kompensere for din mulige negative opplevelse.