Rediger Slett Meninger og Merk dem som Løst

Mange ganger skriver vi en anmeldelse når vi nettopp har hatt en dårlig opplevelse, og det er mange som timer senere velger å redigere eller slette den. Feil eksisterer, og på NorskeAnmeldelser tilbyr vi de nødvendige verktøyene til våre brukere slik at de alltid har kontroll over meningene de publiserer på sine bedriftsprofiler.

Derfor vil vi nedenfor forklare de viktigste funksjonene som brukere kan få tilgang til når de oppretter en anmeldelse på nettstedet vårt. Akkurat som det ikke er noen grense for å opprette anmeldelser, tar vi heller ikke hensyn til om du bestemmer deg for å redigere anmeldelsen din, siden vi forstår at det kan være flere endringer av mening eller kanskje du ønsker å legge til ekstra informasjon.

Rediger en Publisert Anmeldelse

Hvis du har publisert en mening og ønsker å redigere den for å fjerne eller legge til detaljer, gjøre avklaringer eller av en annen grunn, kan du gjøre det uten problem fra ditt brukerpanel.

  1. Du må bare logge inn på kontoen din øverst til høyre

  2. Klikk på “Rediger Anmeldelse”-valget

  3. Gjør eventuelle endringer du anser som passende

  4. Klikk på Lagre

På NorskeAnmeldelser ønsker vi alltid å gjøre det klart at vi ikke godkjenner redigering av anmeldelser under trusler eller tvang fra selskapet. Derfor, hvis du står overfor et lignende problem, ikke nøl med å kontakte oss for å rapportere saken din.

Hva bør du ta hensyn til når du redigerer en anmeldelse?

Vårt engasjement er alltid til gjennomsiktighet og ærlighet, derfor vil NorskeAnmeldelser alltid gi deg følgende tips å ta i betraktning før du redigerer en mening.

  • Er det virkelig nødvendig? Hvis du vil korrigere en anmeldelse for stavefeil og mindre feil, kan innsatsen kanskje ikke være nødvendig, selv om en velskrevet opplevelse alltid er verdsatt.

  • Gjør du det av fri vilje? Igjen, vi tillater ikke tvang av våre brukere av selskaper. Hvis du har skrevet en negativ anmeldelse og et selskap krever at du redigerer eller sletter den, nøl ikke med å kontakte oss.

  • Inneholder den personlig og sensitiv informasjon? I dette tilfellet legger vi alltid vekt på at du unngår å poste sensitiv informasjon som kan kompromittere personer involvert i virksomheten eller som kan påvirke tredjeparter. Vi minner om viktigheten av å snakke om merkevaren og din personlige opplevelse, ved å unngå å legge inn personlige data som kan føre til suspensjon av kontoen din.

Slette en Publisert Anmeldelse

Akkurat som våre brukere kan redigere innholdet i deres egne opplevelser, kan de også slette det hvis de så anser det. Vi anbefaler bare dette alternativet hvis du har forvekslet din bedriftsprofil eller det har vært noen annen misforståelse. I tilfelle at problemet ditt har blitt løst, fortsett å lese da vi tilbyr en mulighet for brukere å vite at forretningsmannen har løst problemet ditt.

Derfor, slett kun din mening hvis det er absolutt nødvendig og fritt uten press fra tredjeparter. For å slette en anmeldelse:

  1. Logg inn på kontoen din øverst til høyre

  2. Klikk på “Slett Anmeldelse”-valget

  3. Bekreft handlingen din ved å klikke på godta

Hva betyr det å merke en anmeldelse som løst?

Noe nytt som vi tilbyr fra vår plattform på Anmeldelser Internasjonalt er muligheten til å la andre brukere vite at selskapet var i stand til å løse det viktigste problemet som forårsaket en anmeldelse til å være negativ.

For denne muligheten har brukere for øyeblikket ikke tilgang til den og må bekrefte at deres opplevelse har blitt løst av selskapet. I dette tilfellet vil vi merke skriftlig mening som “løst”. Dette er en handling vi spesielt anbefaler til entreprenører som ønsker å forbedre deres offentlige handling. Kontakt oss for å merke din anmeldelse som løst i tilfeller hvor:

  • Entreprenøren vil kontakte deg og løse problemet ditt tilfredsstillende: Det vil si, selskapet leste din bedrift og foreslo en løsning for å kompensere for din mulige negative opplevelse.