Min anmeldelse mottok en bekreftelsesforespørsel

Jeg har blitt bedt om å redigere anmeldelsen min eller gi mer informasjon

Selskaper du har anmeldt kan kontakte deg hvis de tror du refererer til en annen enhet eller bryter retningslinjene til NorskeAnmeldelser.

Hvorfor ville et selskap kontakte meg?

Å kontakte en anmelder er en standard del av prosessen for selskaper som adresserer problematiske anmeldelser. De kan kontakte deg av flere grunner:

Ukjent som kunde:

  • Noen ganger krever selskaper ytterligere informasjon hvis de ikke kan gjenkjenne deg som sin kunde. Ved å be om mer detaljer kan selskaper raskt identifisere, forstå og adressere eventuelle problemer.

Anmeldelse ser ut til å være feilplassert:

  • Hvis din anmeldelse antyder at den ble postet til feil selskapsprofil, kan selskapet spørre om du hadde til hensikt å anmelde deres virksomhet spesifikt.

Brudd på retningslinjer:

  • Anmeldelser bør ikke inneholde konfidensiell eller personlig informasjon. Hvis et selskap tror at du har inkludert slikt innhold i din anmeldelse, kan de be deg om å fjerne det.

Bekymringer om berettigelse:

  • Hvis et selskap mistenker at din anmeldelse ikke oppfyller publiseringskriteriene til NorskeAnmeldelser, kan de be om tilleggsinformasjon for å verifisere din opplevelse.

Denne guiden hjelper med å klargjøre hvorfor og under hvilke omstendigheter et selskap kan kontakte deg angående din anmeldelse, med mål om å sikre transparens og effektivt adressere eventuelle problemer.

Hvordan fungerer det?

Du vil motta en melding fra selskapet på e-postadressen assosiert med kontoen din. Det er opp til deg å bestemme hvordan du vil svare. Vi gir en uke til å svare på anklagene. 

Hva skjer hvis jeg er uenig i forespørselen eller ikke svarer?

Hvis du er uenig i selskapets forespørsel, velger å ikke svare, eller ikke gir tilstrekkelig informasjon, vil mest sannsynlig din anmeldelse bli fjernet etter en endelig gjennomgang av deler av vårt team.

Denne prosessen sikrer at begge parter har en rettferdig mulighet til å adressere eventuelle bekymringer knyttet til innholdet av en anmeldelse, og opprettholder integriteten til plattformen.