Erfaringer

Hvorfor tror vi at erfaringer er så viktige?

Hvorfor NorskeAnmeldelser?
Vi tror at bedrifter bør være åpne om hva de lover og hva de faktisk leverer. Den mest effektive måten å vise dette på, er ved å la kundene, som nylig har hatt erfaringer med en spesifikk bedrift, få dele sin mening. Bedrifter bør stå bak det de hevder. Dersom en bedrift innfrir det den lover, er det ingen grunn til å ikke være på NorskeAnmeldelser. Tvert imot, det er en utmerket mulighet til å vise at man har fornøyde kunder. Dette er måten vi får sterke og troverdige selskaper med en berettigelse til å eksistere.

Er anmeldelsene på NorskeAnmeldelser ekte?
Ja! Vi kan være 90% sikre på at hver anmeldelse som er sendt inn er autentisk. Når vi er i tvil (de resterende 10%), fjernes anmeldelsen fra nettstedet. Vi er klar over at anmeldelsessider kan misbrukes for å urettferdig sverte bedrifter. Derfor bruker vi avansert programvare (IP-adresser, e-postadresser og verifikasjoner) for å spore hvor en anmeldelse kommer fra.

Er dere uavhengige?
Vi er 100% uavhengige. Etter å ha hatt noen dårlige erfaringer med enkelte selskaper og ikke hatt noe sted å henvende oss med våre klager, opprettet vi denne siden. Vi har ingen interesse i å sette bedrifter i verken et positivt eller negativt lys. Vår eneste interesse er at negative kommentarer, så vel som positive, er rettferdige, slik at de rette selskapene kan bli belønnet for deres innsats.

Når et firma får dårlige anmeldelser, gir dere da det aktuelle selskapet en sjanse til å forbedre seg?
Vårt mål er pålitelige selskaper som holder det de lover. Positive anmeldelser er en belønning for en bedrift, da det kan fungere som effektiv reklame. Til syvende og sist er det de uavhengige kundenes vurderinger og anmeldelser som er avgjørende. Det samme gjelder for negative anmeldelser. Vi ønsker bare at selskapet skal fortsette å oppfylle sine løfter. Vi vurderer alvorligheten og gyldigheten av klagen. Hvis vi bekrefter at anmeldelsen er berettiget, beholder vi den på nettstedet. Om mulig (og i de fleste tilfeller er det mulig) etablerer vi kontakt mellom kunden og det aktuelle selskapet, slik at selskapet får sjansen til å rette opp i klagen ved å bestride den eller på annen måte ordne opp. Vi spør kunden om problemet er blitt løst, og om kunden samtykker i fjerning av klagen eller tillegg av en fotnote.