Opplevelser

Hvorfor synes vi at kundeerfaringer er så viktig?

Hvorfor NorskeAnmeldelser?
Vi mener at bedrifter må være åpne om hva de lover og faktisk leverer. Den beste måten å avdekke dette på er å lytte til erfaringene fra tidligere kunder. Bedrifter bør stå for sine påstander. Hvis en virksomhet innfrir sine løfter, bør de føle seg trygge på å være representert på NorskeAnmeldelser. Slik kan de vise frem tilfredse kunder, noe som fungerer som god reklame. Dette bidrar til å skape sterke og troverdige bedrifter som fortjener å eksistere.

Er anmeldelsene på NorskeAnmeldelser ekte?
Ja! Vi er sikre på at 90% av anmeldelsene er autentiske. For de resterende 10% hvor vi er usikre, fjerner vi anmeldelsen. Vi er klar over at kundeanmeldelsessider kan misbrukes for å skade bedrifter. Derfor benytter vi avansert teknologi (som IP-sporing og e-postbekreftelse) for å verifisere kilden til hver anmeldelse.

Er dere uavhengige?
Ja, vi er 100% uavhengige. Nettsiden ble opprettet etter egne dårlige erfaringer med enkelte bedrifter, uten noen steder å formidle klagene våre. Vi har ingen interesse av å vise bedrifter i et spesielt godt eller dårlig lys. Vi ønsker kun at tilbakemeldingene, både positive og negative, skal være rettferdige, slik at bedrifter får den anerkjennelsen de fortjener.

Hva skjer når et selskap får dårlige omtaler? Får de sjansen til å forbedre seg?
Vi ønsker at alle bedrifter skal være pålitelige og holde sine løfter. Positive anmeldelser fungerer som en belønning, da de gir god reklame for virksomheten. Rangeringer og omtaler er skrevet av uavhengige kunder. Dersom en bedrift mottar en dårlig omtale, ønsker vi at de skal reflektere over tilbakemeldingen og fortsette å forbedre seg. Vi vurderer typen og alvorlighetsgraden av klagene. Hvis vi fastslår at klagen er berettiget, beholder vi den på nettsiden. Der det er mulig, etablerer vi kontakt mellom kunden og bedriften, slik at bedriften får en sjanse til å rette opp situasjonen, enten ved å bestride klagen eller gjenvinne situasjonen på en eller annen måte. Vi følger opp med kunden for å se om problemet er løst og om kunden er villig til å fjerne klagen eller legge til en fotnote.