Opplevelser

Hvorfor synes vi at kundeerfaringer er så viktig?

Hvorfor NorskeAnmeldelser?
Vi mener at bedrifter bør være transparente når det kommer til hva de lover og hva de egentlig gjør. Den beste måten å finne ut av dette er å høre hva tidligere kunder av en bestemt bedrift har å si. Vi mener at bedrifter bør stå for det de påstår. Hvis en bedrift holder det de lover, finnes det ingen grunn til å ikke være på NorskeAnmeldelser. I så måte er det svært bra reklame og vise at du kun har fornøyde kunder. Det er slik vi får gode og sterke bedrifter med rett til å eksistere.

Er anmeldelsene hos NorskeAnmeldelser ekte?
Ja! Vi er 90% sikre på at alle anmeldelser som er skrevet er ekte. De gangene vi er i tvil (de andre 10%) fjerner vi anmeldelsen fra siden. Vi er fullt klar over at kundeanmeldelsessider kan brukes for å sverte selskaper uten grunn. Derfor benytter vi avansert programvare (IP-adresser og bekreftelselses-e-post med mer) for å finne ut hvor en anmeldelse kommer fra.

Er dere uavhengige?
Vi er 100% uavhengige. Vi laget denne nettsiden etter å ha hatt noen dårlige erfaringer med enkelte bedrifter uten å ha noe sted å henvise klagene våre. Vi har overhodet ingen interesse av å stille bedrifter i et positivt eller negativt lys. Det eneste vi er interessert i er at negative tilbakemeldinger, men selvsagt også de positive, er rettferdige, slik at de riktige bedriftene belønnes for innsatsen sin.

Når et selskap får dårlige omtaler, gir dere dette selskapet en sjanse til å forbedre seg?
Vi skulle ønske at alle bedrifter var pålitelige og at de holder det de lover. Positive omtaler er tross alt belønning for en bedrift, fordi det kan være god reklame for tjenesten som ytes. Dette er fordi rangeringen og anmeldelsene blir gjort av uavhengige kunder. Det samme gjelder en dårlig omtale. Alt vi ønsker er at bedriften skal holde løftet sitt og fortsette med det videre. Vi ser på typen og alvorlighetsgraden av klagene. Dersom vi har kunnet fastslå at omtalen er berettiget, beholder vi den på nettsiden. Hvis mulig (og i de fleste tilfeller er det mulig) etablerer vi kontakt mellom kunden og bedriften det gjelder. Så bedriften får en sjanse til å rette opp situasjonen ved enten å bestride klagen eller gjøre det godt på en eller annen måte. Vi følger opp kunden og spør om problemet er løst og om kunden godtar å fjerne klagen eller å legge til en fotnote.