Alle kundeanmeldelser fra Lubowitz

  • Review om: Bedre Nætter

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Ny seng - fornøyd

    Bestilte senga og den kom kjapt, ingen mangler og kjempegod service. Jeg likte den nye senga veldig godt, sover som en drøm hver natt. Anbefales på det sterkeste!


  • Review om: Babyshop

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Tøybleier og babyklær

    Jeg bestilte noen tøybleier og babyklær til mitt nyfødte barnebarn. Dessverre var størrelsene feil da bestillingen kom, og noen av klærne var ikke akkurat slik jeg forventet. Derfor ønsket jeg å returnere varene og bestilte en returlapp på nettstedet. Problemet var at jeg bare fikk en returlapp for begge pakkene, selv om de ble sendt separat. Jeg prøvde å kontakte kundeservice per e-post, men fikk ingen svar. Det er frustrerende at det ikke finnes et telefonnummer å ringe når man trenger hjelp med en bestilling. Alt i alt var min opplevelse med Babyshop dessverre veldig skuffende.


  • Review om: Autodeler

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Missing information on the part and long delivery time

    Delen jeg bestilte manglet viktig informasjon, og det var ekstra avgifter for mva, toll og frakt. Det tok lang tid før delen ble levert fra Tyskland. Det er ikke enkelt å returnere eller bytte varer fordi det er dyrt og komplisert. Butikken sin kundeservice var ikke tilfredsstillende.


  • Review om: PureVPN

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Min kjøp på en enkel måte

    Den fantastiske programvaren fungerer feilfritt hver gang jeg kobler til. Det er flere steder rundt om i verden som gjør at jeg kan omgå geolokasjonssider som begrenser sendingene sine, for eksempel BBC. Men jeg har lagt merke til at Netflix begrenser VPN-bruk på plattformen deres.


  • Review om: Conrad

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Produkter for hjemmekontor

    Dessverre var ikke kundeservicen bra. De virket uhøflige, lite hjelpsomme og tok veldig lang tid å svare. Kommunikasjonen var dårlig og jeg følte meg ikke godt ivaretatt som kunde. Jeg vil anbefale å se et annet sted for lignende produkter.


  • Review om: Desigual

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Return

    Det var så irriterende å prøve å returnere noe til Desigual! Jeg måtte til og med ringe leveringstjenesten selv og vente så lenge før de endelig dukket opp. Og når jeg spurte Desigual hvorfor pakken ikke var blitt hentet enda, kunne de ikke gi meg noen ordentlige svar.


  • Review om: Naardic

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Treningstimer, variert

    Min opplevelse med Naardic har vært utrolig positiv. Jeg elsker muligheten til å trene når det passer meg best, uansett hvor jeg er. Instruktørene er fantastiske og virkelig inspirerende. Timene er varierte og det finnes alternativer hvis det er øvelser jeg ikke klarer å gjøre. Det er enkelt å bli med og finne noe som passer for meg. Jeg kan virkelig anbefale Naardic til alle som ønsker en fantastisk treningsopplevelse.


  • Review om: Surfdome

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Surfdome har endret seg

    Før i tiden var Surfdome den beste, men nå synes jeg de har blitt dårligere. Det er ikke Surfdome sin feil, det er det nye selskapet som heter BrandAlley. De har ikke de samme produktene på lager som Surfdome pleide å ha. Jeg tror ikke jeg kommer til å handle hos BrandAlley i fremtiden, det er virkelig synd.


  • Review om: Trafalgar

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Bestilte en tur til Japan

    Vi bestilte en tur til Japan gjennom selskapet, men dessverre kunne ikke mannen min reise på grunn av medisinske årsaker. Vi informerte dem om dette tre måneder i forveien, men måtte sende 23 e-poster og ringe over 12 ganger for å få en delvis refusjon. Tjenesten deres er veldig dårlig, og det virker som om den ene hånden ikke vet hva den andre gjør. Vi kommer definitivt aldri til å bruke dem igjen, og vi forteller alle vennene våre om hvor dårlig de behandlet oss. Mesteparten av svarene vi fikk var automatiske "no reply"-e-poster, og når vi faktisk snakket med noen, ble vi satt på vent flere ganger og måtte vente veldig lenge uten å få konkrete svar! Det er et forferdelig firma og forferdelig service. Til tross for at vi avbestilte turen tre måneder i forveien, informerte de oss aldri om at vi ville bli straffet for dette!