Desigual Anmeldelser

: 19

公司的数据已经过准确性检查并得到验证。访问其官方网站是安全的。我们相信在线透明度和安全性鼓励所有公司在我们这里进行验证,这样他们就知道在哪里可以安全可靠地购物。

32% Ville handlet her igjen

Mest relevante positive anmeldelse

  2024-05-19
Kjøp av moteartikler
Dro innom butikken og ble møtt av en utrolig hyggelig og imøtekommende selger. Hun hadde gode råd...Les mer
C. Mueller

Mest relevante negative anmeldelse

  2024-05-18
Kjøpte skjortekjole
Jeg kjøpte en skjortekjole fra selskapet i april, men da jeg åpnet pakken, var det ikke kjolen i ...Les mer
L. Larson

Mest stemmer anmeldelse

  2024-01-05
Min kjolekjøp
Selv om det var noen problemer med kommunikasjonen om min ordre som ikke ble sendt, fikk butikken...Les mer
Lynch

Anmeldelser (19)

  (3)

 (3)

  (11)

  (2)

  (0)

  • Ingen anmeldelser ennå!

    Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    God kvalitet og utmerket service

    Jeg er veldig fornøyd med produktene jeg har kjøpt hos deg. Kvaliteten er virkelig god, og jeg ble imponert over hvor raskt og effektivt kundeservice løste en liten utfordring jeg hadde med en levering. Til tross for at en av bestillingene mine ikke ble levert, fikk jeg raskt tilbake pengene av teamet ditt. Jeg er helt sikker på at jeg vil fortsette å handle hos deg i fremtiden!


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Fantastisk kundeservice

    Jeg kjøpte nylig noe og må si at kundeservicen var fantastisk! Jeg ble virkelig imponert over hvor vennlige og hjelpsomme de var. Fra begynnelse til slutt fikk jeg god oppfølging og råd om produktene jeg ønsket å kjøpe. De behandlet meg som en verdifull kunde, og jeg er veldig takknemlig for det. Jeg er superfornøyd med hele opplevelsen og vil definitivt komme tilbake igjen.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjøp av moteartikler

    Dro innom butikken og ble møtt av en utrolig hyggelig og imøtekommende selger. Hun hadde gode råd og anbefalinger som satte pris på, og endte opp med å kjøpe mer enn jeg hadde tenkt. Ble positivt overrasket over kvaliteten på varene jeg kjøpte, selv om prisen var litt stiv, følte jeg meg fornøyd med kjøpet mitt. Takk for god service og nyttige tips!


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Bukse

    Jeg har alltid vært nysgjerrig på denne butikken og stilen deres som skiller seg ut fra andre merker med de lyse fargene. Jeg ble endelig fornøyd da jeg kjøpte min første bukse der. Kvaliteten er utmerket, størrelsen passer perfekt og fargen er virkelig levende. Bestillingen min gikk enkelt gjennom Zalando-appen uten noen problemer.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Antrekk til viktig anledning

    Dette har vært en helt forferdelig opplevelse med denne butikken. Jeg bestilte klær til en viktig anledning tidlig i mai, men de har enda ikke kommet frem. Kundeservicen deres er svært dårlig, ingen ser ut til å ha peiling på hva som foregår. Hver gang jeg kontakter dem, får jeg bare ubrukelige forklaringer som ikke hjelper i det hele tatt. Det virker som om de ikke har noen kontroll over leveringen eller leveringsselskapet sitt. De ansatte virker ikke engang å vite hva de snakker om. En representant sa det skulle ta 5-7 virkedager, men det har gått mye lenger enn det. Jeg er virkelig flau over denne opplevelsen. Leveringsselskapet er enda verre, de kommuniserer ikke engang med butikken. Hva slags selskap er dette egentlig?


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjøpte skjortekjole

    Jeg kjøpte en skjortekjole fra selskapet i april, men da jeg åpnet pakken, var det ikke kjolen i den. I stedet fant jeg en veske og to andre ting jeg ikke hadde bestilt. Da jeg kontaktet selskapet, ba de meg returnere alt hvis jeg ville ha pengene tilbake, men de nektet å sende meg kjolen jeg hadde bestilt. Jeg sendte varene tilbake med USPS, og en representant bekreftet at de hadde mottatt dem. Nå er det mai og jeg har fortsatt ikke fått tilbakebetalingen. Jeg ønsket virkelig kjolen til et arrangement, men på grunn av selskapets dårlige håndtering og manglende støtte, tør jeg ikke bestille den på nytt. Dessuten prøvde jeg å få dem til å levere kjøpet til UPS Store, men UPS sa at selskapet ikke hadde avtale med dem. Heldigvis ga fyren hos UPS meg en unntak fra avgiftsgebyret på grunn av selskapets feil. De oppfører seg som svindlere. Nå venter jeg bare på at pengene mine blir refundert.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Min kjolekjøp

    Selv om det var noen problemer med kommunikasjonen om min ordre som ikke ble sendt, fikk butikken endelig løst alt på en positiv måte. Jeg vil anbefale andre kunder å være tålmodige, stole på butikken og ta kontakt til problemet er løst.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Nydelige klær!

    Jeg er så fornøyd med klærne jeg har kjøpt her! De sitter perfekt og ser kjempefine ut. Jeg har handlet her i lang tid, og jeg kommer definitivt til å fortsette å gjøre det.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Lost order

    Jeg bestilte en vare fra selskapet og ventet tålmodig i 8 dager før jeg bestemte meg for å kontakte dem. Etter å ha sendt flere e-poster og ikke fått noe svar, opplevde jeg enorm frustrasjon. Da jeg endelig klarte å snakke med dem over telefonen, ble jeg satt på vent i lang tid og til slutt klippet av. Ingen kunne gi meg en konkret løsning på problemet mitt, og jeg ble nektet tilbakebetaling selv etter å ha bedt om det flere ganger. Kundeservicen deres var helt forferdelig, og jeg følte at pengene mine faktisk ble stjålet av dem. Jeg har sendt dem alle detaljene om bestillingen min og min erfaring flere ganger, men de har ikke svart eller refundert pengene mine. Dette er ikke akseptabelt, og jeg forventer en umiddelbar tilbakebetaling.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Mangel på informasjon om retur

    Jeg er veldig skuffet over kjøpsopplevelsen min hos dette selskapet. Det er vanskelig å få kontakt med dem når jeg har spørsmål eller problemer med bestillingen min. Det er heller ingen mulighet til å returnere produkter, og jeg blir bare møtt med automatiserte svar fra irriterende bots. Uten et telefonnummer blir det umulig å snakke direkte med selskapet, og dette har vært veldig frustrerende for meg. Jeg har følt meg helt hjelpeløs. De har dessverre både kastet bort tiden min og pengene mine, og det er utrolig skuffende å oppleve så dårlig kundeservice.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Sokt pa nettet, matte returnere en vare

    Æsj, æ bestilte noe på nettet og må bare si at det er helt kaos nå. Jeg skulle returnere en ting, men det viste seg at jeg bare skulle levere den et sted uten å si at noen skulle hente den hjemme. Så måtte jeg sende en melding og fikk svar fire dager senere at UPS skal hente den. Ringte UPS som spurte om et sporingsnummer, som ikke sto noe sted på kvitteringen/lappen. Har en ferdig pakke som jeg ikke vet hva jeg skal gjøre med. Skikkelig skuffet og lurer på om jeg skal handle her igjen i fremtiden.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Min bestilling av en ryggsekk for gave

    Jeg bestilte en ryggsekk som gave til morsdagen, med levering lovet innen 1 til 4 dager. Dessverre har ingen kontaktet meg, selv etter fem dager. Da jeg åpnet en sak etter 5 dager, fikk jeg alltid samme beskjed - ikke stress, den vil komme. Etter 15 dager sier de plutselig at bestillingen min ble avlyst for 10 dager siden uten at de hadde sagt noe til meg eller oppgitt en grunn. De påstår at de har refundert pengene mine, men jeg har aldri mottatt noe. De sier det kan være på grunn av mangel på lagerbeholdning, men nettsiden deres viser at produktet er tilgjengelig i nærheten av meg. Nå sitter jeg her 20 dager senere uten verken produktet eller pengene mine.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Bestilte en veske

    Jeg bestilte en veske fra denne nettbutikken, men har vært veldig skuffet over opplevelsen min. Jeg la inn bestillingen 7. mars og til tross for e-poster som sier jeg burde være tålmodig, har jeg fortsatt ikke mottatt verken vesken jeg bestilte eller pengene tilbake. Dette er helt uakseptabelt for meg, og jeg ser på det som svindel.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Ikke mottatt pakken

    Jeg har hatt en dårlig opplevelse med å ikke motta pakken min for andre gang nå. Pakken er listet som mottatt, men den har tydeligvis ikke kommet frem. Jeg føler meg dårlig behandlet og mistenker svindel. Å miste tillit til et selskap er veldig alvorlig for meg, så dessverre må jeg si farvel til denne bedriften.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Przesyłki nie otrzymałam

    Jeg er skuffet over at jeg bestilte og betalte for varene mine tidlig i april, men har fortsatt ikke mottatt dem. Sporingen sier at pakken min er levert, men det stemmer ikke. Synes kundeservicen er dårlig og leveringen upålitelig.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjøp av to like kjoler

    Jeg har hatt problemer med å returnere en av de to kjolene jeg kjøpte fra dere. Jeg ringte kundeservice og ble overtalt til å kjøpe begge størrelsene fordi jeg ikke visste hva som passet best. De sa at jeg kunne returnere den ene størrelsen gratis og enkelt, men jeg har fortsatt ikke fått et returfrimerke via USPS. Når jeg prøver å ringe, får jeg bare en telefonsvarer og blir satt på vent til samtalen blir brutt. Jeg har også sendt e-post til kundestøtte, men har ikke fått noe svar. Dette virker veldig mistenkelig og frustrerende. Til slutt klarte jeg å snakke med to ansatte som ga meg to forskjellige fremgangsmåter for retur. Det virker som om de trenger å samarbeide bedre internt.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Jakken min er fortsatt på vei!

    Jeg bestilte en jakke den 10. mai, men den har fortsatt ikke kommet. Det har gått 15 dager nå, og jeg har ikke fått noe sporingsnummer ennå. Kundeservicen bare beklager og unnskylder seg. Jeg drar bort i morgen og er bekymret for at jakken ikke vil komme i tide. Jeg liker virkelig stilen på klærne deres, men dette er andre gang jeg opplever dette problemet, så jeg tror ikke jeg kommer til å handle der igjen.


Andre så også på