Nelly - Total vurdering basert på 24 anmeldelser

67% Ville handlet her igjen




Utvalgte Anmeldelser

Mest relevante positive anmeldelse

  2024-05-05
Min sena retur
Jeg slet med å returnere varen i tide, men etter å ha kontaktet kundeservicen til selskapet ble p...Les mer
Clementina Treutel

Mest relevante negative anmeldelse

  2024-04-25
8 items, expensive shipping an
Jeg bestilte 8 ting og frakten kostet meg 49 sek, som er litt dyrere enn andre steder, men okei.....Les mer
Stephania

Mest stemmer anmeldelse

  2023-12-11
Kjoler - vanskelig retur
Jeg bestilte flere kjoler for å prøve å finne riktig størrelse, men problemene startet da jeg øns...Les mer
Kassulke

Anmeldelser (24)

  (13)

 (3)

  (3)

  (4)

  (1)

  • Ingen anmeldelser ennå!

    Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Min sena retur

    Jeg slet med å returnere varen i tide, men etter å ha kontaktet kundeservicen til selskapet ble problemet løst veldig raskt og med utrolig god service. Personalet var hjelpsomt og forståelsesfullt.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Hjelp med reklamasjon

    Jeg kjøpte et plagg fra dere, og dessverre var kvaliteten ikke så bra. Heldigvis fikk jeg kjempebra hjelp fra kundeservicen deres da jeg kontaktet dem for å reklamere. Jeg ble utrolig fornøyd med måten de håndterte saken på, så jeg planlegger definitivt å fortsette å handle hos dere. Takk for god service!


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    8 items, expensive shipping and return fee, weird smelling clothes

    Jeg bestilte 8 ting og frakten kostet meg 49 sek, som er litt dyrere enn andre steder, men okei... Men så tar de også et gebyr på 49 sek for retur?? Jeg tenkte bare å beholde 2 billige skjorter, så nå har jeg betalt ekstra 100 sek for dem. I tillegg luktet mange av tingene mine veldig rart og kjemisk, nesten som giftig lukt. Det er skuffende for meg siden jeg hadde håpet å like Nelly... Men dette blir første og siste gang jeg bestiller fra dem.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Nytt skjørt og topp

    Jeg bestilte altså et nytt skjørt og en topp fra nettbutikken, og jeg ble skikkelig glad for den kjappe tilbakemeldingen og den hyggelige servicen jeg fikk av kundeservice. Matilda var skikkelig hjelpsom og hyggelig. Bestillingen min kom også superfort, og plaggene var av skikkelig god kvalitet til en rimelig pris.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Klær kommer ikke

    Det er gått en hel uke siden jeg bestilte klærne mine, og de skulle komme innen 4-5 dager. Jeg fikk en bekreftelse på bestillingen min, men har ikke hørt noe mer fra dem. De sa at jeg skulle få en e-post når de begynte å behandle bestillingen min, men jeg har ikke fått noe. Jeg har prøvd å kontakte dem flere ganger, men de svarer ikke! Jeg er veldig frustrert og skuffet over den dårlige kundeservicen deres.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Fantastisk kundeservice

    Jeg må bare si at jeg er veldig imponert over kundeservicen jeg fikk. Hjelpen jeg mottok var virkelig fantastisk, selv om det var min feil i bestillingen. De ansatte var hyggelige og profesjonelle, og jeg følte meg skikkelig godt ivaretatt. Jeg er veldig fornøyd med opplevelsen min hos dere.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Klær, perfekt passform

    Jeg elsker å shoppe klær her fordi de alltid passer så bra og størrelsen er alltid spot on. Andre butikker sliter alltid med å få riktig størrelse, men her er det bare perfekt hver gang.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Min bestilling ble levert til feil adresse

    Dessverre ble bestillingen min levert til feil adresse, men etter å ha snakket med kundeservice fikset de alt veldig raskt og effektivt. Jeg er så imponert over hvor hyggelige og hjelpsomme de var gjennom hele prosessen. Kundeservicen var virkelig fantastisk og gjorde opplevelsen mye bedre.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjøpte bukser, reklamasjon, rask hjelp

    Jeg må si at jeg hadde en kjempefin opplevelse med kundeservicen deres. For en liten stund siden hadde jeg en liten reklamasjon på to bukser som hadde noen problemer, og jeg må si at jeg fikk superrask og effektiv hjelp til å fikse greiene. De som jobbet i kundeservice var så hyggelige og profesjonelle, og jeg ble virkelig fornøyd med måten de håndterte saken på. Takk for den gode servicen!


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjøp med rabattkode

    Glemte å putte inn rabattkoden da jeg bestilte, men etter å ha sendt en e-post til kundeservice fikk jeg kjapt svar. De var veldig hjelpsomme og la til rabattkoden for meg uten problemer. Super service og skikkelig effektivt!


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Min bestilling gikk tapt i frakt

    Jeg ble superglad da jeg bestilte noe fra Nelly, men nå ble pakken min borte i frakten! Jeg kan ikke engang kjøpe de samme produktene igjen fordi de er utsolgt. Det er kjempekjedelig, jeg vil virkelig ha alle de fine klærne mine!


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Bestilte en gavepakke

    Jeg bestilte en gavepakke og så at fristen for retur var før jeg skulle gi gaven videre. Så jeg tok kontakt med kundeservice og fikk hjelp til å utsette returfristen med en gang. Jeg er veldig fornøyd med den raske og effektive assistansen jeg fikk. Tusen takk!


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjøpte vare som ble stjålet etter levering

    Jeg opplevde at en pakke jeg hadde bestilt og som ble levert i postkassen min, mest sannsynlig ble stjålet. Etter å ha snakket med kundeservice, fikk jeg veldig god hjelp og fikk tilbakebetalt pengene mine. Hedvig på kundeservice var veldig hyggelig og veiledet meg gjennom alt på en veldig profesjonell måte.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Bukse kjøpt, raskt svar

    Jeg kjøpte en bukse som dessverre ble ødelagt samme dag jeg mottok den. Da jeg kontaktet kundeservice hos selskapet, fikk jeg raskt svar - faktisk innen ca en time. Jeg ble positivt overrasket over den raske og effektive servicen jeg fikk. Kundeservice hjalp meg med å få refundert pengene for buksen og tilbød til og med gratis frakt på den nye bestillingen jeg la inn. Det var virkelig hyggelig å oppleve så rask respons på e-post og en utmerket kundeservice.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjøpte bukser som ikke passet.

    Jeg er veldig misfornøyd med denne bedriften. Buksene jeg bestilte passet ikke, og det irriterer meg at jeg måtte betale ekstra for å sende dem i retur. Det var urettferdig og frustrerende opplevelse. Jeg kommer ikke til å anbefale dette firmaet til noen.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjøp uten Klarna

    Hvorfor er det ikke mulig å betale med Klarna her? Synes det er litt dumt at dere samarbeider med et kredittselskap som tar ekstra gebyr for å bruke tjenesten. Noen av oss foretrekker å ikke oppgi kortinformasjon hver gang vi handler, derfor er Klarna et bra alternativ. Synes det er irriterende å måtte betale ekstra bare for å velge en annen betalingsmetode.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjøp av klær online

    Det er så irriterende at jeg ikke engang kan få pakken min levert hjem på grunn av en avtalebrist mellom dere og leveringsselskapet "Helthjem". Vi må bruke ekstra tid og bensin for å kjøre til nærmeste hentested, som er 25 minutter unna. Dette er unødvendig bryderi som kunne vært unngått hvis det var avtale med Posten eller PostNord. Hvis dette ikke blir ordnet snart, vil dere miste masse kunder i distriktene. Dette er dårlig service og jeg forventer bedre av dere.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Fake product received

    Jeg kjøpte en genser for 1900 kr, men da jeg endelig fikk den, var det en helt annen genser. Etter å ha sjekket på nettet fant jeg samme genser for bare 500 kr! Det føles som ren svindel å måtte betale så mye for en falsk vare. Hvorfor ikke bare si ifra om at den ekte genseren ikke var tilgjengelig lenger?


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Profesjonell kundeservice!

    Jeg hadde en kjempefin opplevelse med kundeservicen hos dette selskapet. De ansatte var veldig vennlige og ga meg tydelig og nyttig informasjon. De var også veldig villige til å løse eventuelle problemer på en effektiv og profesjonell måte. Jeg er virkelig imponert over hvor god servicen var!


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Bestilte kjole med ekspresslevering

    Jeg bestemte meg for å bestille en kjole på tirsdag før klokken 12 med ekspresslevering. Jeg ville ha den innen fredag fordi jeg hadde en viktig hendelse å bruke den til. Jeg sjekket om pakken ble sendt, men den ble ikke sendt før fredag? Hvorfor betale ekstra for ekspresslevering da? Kom igjen, skynd deg!