NLY Man - Total vurdering basert på 26 anmeldelser
Erfaring videoer
Utvalgte Anmeldelser
Anmeldelser (26)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
Sko kjøp
Jeg var litt usikker på om det var trygt å oppgi alle mine personlige opplysninger da jeg bestilte et par sko. Men det var veldig enkelt å fylle inn informasjonen og jeg hadde ingen problemer med det. Alt gikk veldig smertefritt, og jeg fikk raskt en bekreftelse på bestillingen min. Jeg er veldig fornøyd med kjøpet mitt og vil absolutt handle her igjen.
Tracking number issue
Jeg må si at jeg ble virkelig skuffet over opplevelsen min med denne butikken. Etter å ha fått en UPS-trackingnummer på e-post, klarte jeg ikke å spore bestillingen min på over 12 dager. Uansett hvor mange ganger jeg prøvde å legge inn trackingnummeret eller ordrenummeret, fikk jeg alltid beskjed om at bestillingen ikke ble gjenkjent. Til slutt, etter 13 dager, viste det seg plutselig at pakken var blitt levert til en UPS-butikk og hentet for 10 dager siden. Jeg fikk aldri noen bekreftelse og har aldri hentet denne pakken. Alt i alt var det bortkastet tid og penger.
Klær til menn
Bestillingen min hos dere gikk greit, men jeg ser fortsatt rom for forbedringer. Jeg synes det er litt skuffende at det ikke er tilbud om gratis frakt eller retur, og jeg skulle ønske det var mulighet for kostnadsfri faktura. Kun 14 dagers returrett er også litt uheldig synes jeg. Sammenlignet med andre nettbutikker opplever jeg ikke den samme kundeopplevelsen.
Min bestilling av en genser.
Jeg kjøpte en genser, men den passet dessverre ikke, så jeg måtte returnere den. Heldigvis var hele returprosessen veldig enkel og grei. Jeg fikk raskt tilsendt en ny genser i riktig størrelse uten å måtte betale ekstra. Kundeservicen var veldig behjelpelig og imøtekommende gjennom hele prosessen, og jeg ble virkelig imponert over hvor smidig alt gikk.
Rabattkode etter bestilling
Jeg bestilte en vare og fikk en rabattkode rett etter at jeg hadde bestilt. Det var en liten forsinkelse, men Mathilde var veldig hjelpsom og fikk alt ordnet opp! God kundeservice er virkelig nøkkelen!
Pakken min som ikke er mottatt
Det er så frustrerende at jeg faktisk betalte for en pakke som aldri kom fram! Jeg fikk til og med en SMS fra leverandøren om at den var levert, men det var den virkelig ikke. Det er helt latterlig at selskapet ber meg om å spørre naboene mine om de har pakken. Jeg forventer virkelig en løsning på dette, jeg bør ikke måtte ta ansvar for å finne ut hvor pakken er eller hva som har skjedd. Jeg vil ha pengene mine tilbake umiddelbart.
Jakke, bukse, tilbehør
Jeg hadde en utrolig flott opplevelse hos dere! Jeg var i butikken på jakt etter en ny jakke, bukse og litt tilbehør, og Matilda på serviceavdelingen var utrolig hjelpsom og vennlig. Hun gjorde en fantastisk jobb med å guide meg gjennom produktene og ga meg god informasjon om størrelser og passform. Jeg følte meg virkelig godt ivaretatt, og det gjorde hele shoppingopplevelsen mye bedre. Jeg er veldig fornøyd med mine kjøp og kommer definitivt tilbake igjen!
Endret leveranseadresse
Jeg sendte inn en melding om å endre leveranseadressen bare 10 sekunder etter at jeg hadde bestilt. Jeg la til kundenummeret og ordrenummeret, men dessverre ble ordren behandlet uten at endringen ble gjort. Jeg synes det er skuffende at de ikke klarte å gjøre en så enkel endring så raskt etter bestillingen. Jeg synes kundeservicenivået deres er dårlig og vil gratulere dere for det.
Alt for stor jakke
Jeg kjøpte en jakke fra den nettsiden, og ble veldig skuffet da jeg fikk den hjem. Jakken var altfor stor siden størrelsene er i US-størrelse. Da jeg prøvde å returnere den, var det bare trøbbel. De ville ikke betale for frakten tilbake, og kundeservicen var ikke til hjelp i det hele tatt. Jeg ville anbefale å handle klær et annet sted!
Kjempefin vinterjakke
Herregud, jeg elsker den nye jakka jeg fikk fra dere! Den er så fantastisk fin og varm, akkurat det jeg trengte for vinteren. Det var også så enkelt å bestille den fra nettsiden deres, og kundeservicen var helt fantastisk. Jakka kom bare 3 dager etter bestillingen min, så utrolig raskt!
Kjempegod kundeservice
Utrolig bra kundeservice, fikk kjappe svar på e-post og hjelp med alt jeg lurte på. De virket ikke irriterte, selv om jeg sendte mange spørsmål, bare veldig hyggelige og hjelpsomme. Absolutt den beste servicen jeg har opplevd!
Kjøpte med vipps
Jeg betalte med Vipps, men fikk beskjed om at kjøpet mitt ikke gikk gjennom med bankterminalen deres. NLY sa at det kan ta 1-4 virkedager før pengene mine blir tilbakeført, men synes det er litt rart siden det allerede er den 19. Jeg venter i spenning fordi det er ganske mye penger for meg. Tidligere bestillinger har gått bra, så jeg vil gi dem en ny sjanse før jeg prøver andre nettbutikker. Håper virkelig pengene mine er tilbake i morgen eller senest på fredag.
Litt korte bukser
Jeg skulle ønske å ha mer enn 14 dagers åpent kjøp, 30 virker mer fornuftig for meg. Kundeservicen hjalp meg uansett, så det var flott! Synes dere har kule ting, selv om buksene er litt for korte for meg som er 2 meter høy 😉
Problemer med nettsiden
Nettsiden kræsjet da jeg prøvde å bestille, så endte jeg opp med å doble ordren min den 24. november 2017. Jeg sendte en melding innen 2 minutter, men likevel ble ordren min ikke sendt før mandag den 27. november 2017, og jeg ble belastet dobbelt for betalingen! Så dårlig service.
Kjøp av klær
Hold deg unna denne butikken! Det er viktig å vite størrelsen på forhånd. Det virker som det ikke er mulig å bytte varer. Jeg fikk klær i gave til jul som er for små. Da jeg spurte om å bytte, sa de at fristen gikk ut 01/01. Jeg jobber selv i en butikk og vi tillater bytter frem til 24/01 for julegaver. Når det gjelder netthandel, bør det være en lengre frist, spesielt for julegaver. Jeg foretrekker å handle lokalt, for da har jeg alltid muligheten for bytte/angrerett.
Min bestilling
Jeg hadde en veldig dårlig opplevelse med bestillingen min på den nettbutikken. Jeg bestemte meg for å handle der basert på informasjonen om rask leveringstid, men dessverre stemte ikke dette i det hele tatt. Etter å ha ventet i mer enn tre uker, har jeg fremdeles ikke mottatt varene mine. Dette har gjort meg veldig skuffet og frustrert som kunde. I tillegg var betalingsmåtene dårlig tilrettelagt, og det var ingen mulighet for å avbestille kjøpet uten å kontakte en lite tilgjengelig kundeservice. Alt i alt var opplevelsen veldig skuffende, og jeg kommer ikke til å handle der igjen.
Klærne mine kom raskt, men retur og betalingsmetoder er ikke bra!
Bestilte klærne mine og de kom veldig fort, men måtte betale for retur, og måten å betale var ikke så bra. Qliro har dårlig kundeservice og svarte ikke når jeg kontaktet dem flere ganger.
Produktet jeg betalte for
Jeg har betalt for produktet mitt, men har aldri mottatt noen kvittering på e-post. Jeg har også prøvd å kontakte kundeservice, men har ikke klart å løse dette problemet. Det har virkelig vært en skuffende opplevelse, så jeg vil anbefale andre å unngå å handle her.
Skokjøp
Jeg shoppa et par sko for noen dager siden og jeg er ganske fornøyd med de. Skoene er fine og av god kvalitet. Leveringen gikk greit og bestillingen var enkel. En liten ting som trekker ned er at pakken hadde noen tydelige skader, det så ut som om den hadde blitt behandlet litt uforsiktig under transport, litt skuffende det. Alt i alt var det en positiv handleopplevelse, men det er definitivt rom for forbedring når det gjelder emballasje og beskyttelse av varene under levering.
Pakkelevering
Jeg bestilte en pakke på nettet og var så fornøyd med både produktet og prisen. Men så oppsto et problem med leveringsadressen min, men heldigvis ordnet det seg fort ved å kontakte kundeservice. Jeg vil definitivt handle her igjen!
Mest stemmer anmeldelse
Skokjøp
Les mer