Stayhard Anmeldelser
Anmeldelser (23)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
Skjorte og jeans
Jeg bestilte en skjorte og et par jeans fra selskapet, men da pakken kom, var det bare skjorten som var der, ingen jeans. Jeg ringte kundeservice og de sa jeg måtte sende skjorten tilbake og bestille jeansen på nytt. Etter å ha sett negative anmeldelser online, bestemte jeg meg for å beholde skjorten i frykt for å ikke få tilbake jeansen.
Bestilling, service, pris og leveranse.
Jeg har hatt en veldig bra opplevelse med bestilling og retur av varer hos Stayhard. Varen min kom bare to dager etter at jeg bestilte den, og jeg synes det var veldig praktisk med en ferdig betalt returlapp i pakken hvis jeg trengte å returnere noe. Kundeservicen var kjapp og svarte raskt både på e-post og telefon. Det eneste jeg tenker kan bli bedre er ventetiden for retur, som tok litt over en uke i mitt tilfelle. Alt i alt, en positiv opplevelse hos dem.
Effektiv og problemfri
Jeg må bare si at jeg ble skikkelig imponert over servicen jeg fikk fra Stayhard. De sendte meg to separate e-poster, en for å bekrefte bestillingen min og en annen for å bekrefte at den var sendt. Det gjorde alt så mye enklere å følge med på. Det jeg bestilte kom akkurat som beskrevet og til og med tidligere enn forventet. Hele opplevelsen var virkelig flott, og jeg kommer definitivt til å handle der igjen.
Online bestilling
Jeg bestilte noe på nett, men etter at jeg betalte, fikk jeg ingen bekreftelses-e-post eller informasjon om bestillingen min. Pengene ble trukket, men det virker som om bestillingen ikke ble fullført på deres side. Jeg er litt forvirret og frustrert fordi jeg vet ikke om bestillingen min blir behandlet eller ikke. Jeg håper virkelig at dette kan ordnes raskt og greit.
Enkel og rask bestilling
Jeg satte veldig pris på hvor enkelt og raskt jeg kunne bestille på nettsiden. Det var også veldig bra å kunne se gjennom mange ulike produkter og finne akkurat det jeg lette etter. Men jeg støtte på et problem når det gjaldt betalingen. Jeg fikk ikke noen informasjon om hvilket kontonummer jeg skulle bruke hverken på nettsiden eller via e-post. Jeg prøvde å logge inn fra en annen side som sendte meg en e-post med en lenke, men e-posttjenesten min sa at den var "skummel" og jeg kunne ikke åpne den. Dette gjorde at betalingsprosessen ble forsinket, og det var veldig frustrerende.
Min kjøpsopplevelse på Stayhard
Jeg har handlet hos Stayhard flere ganger, og hver gang har jeg vært imponert over hvor raskt varene blir levert og hvor effektiv kundeservice de har. Produktene jeg har bestilt har alltid vært av god kvalitet, og det er enkelt å finne det jeg leter etter på nettsiden deres. Jeg har aldri hatt noen problemer med bestillingene mine, og jeg kommer definitivt til å fortsette å handle hos dem i fremtiden.
Kjøpte fine klær
Jeg elsker klærne jeg har kjøpt fra nettsiden deres! Det er så mange kule merker og modeller å velge mellom. Kundeservicen deres er helt fantastisk, jeg fikk hjelp med en gang og de var så vennlige og raske!
Kjøpte klokke
Jeg kjøpte en klokke fra Stayhard for noen måneder siden, og nå virker den ikke lenger. Jeg dro til urmakeren for å få den reparert, men de sa at jeg burde sende den tilbake til selgeren. Problemet var at returadressen på nettsiden var feil, så jeg måtte be om den riktige adressen flere ganger. Da klokken endelig kom tilbake til firmaet, hevdet de at de ikke hadde mottatt den. Kundeservicen var treig og ikke særlig hjelpsom, og svarene jeg fikk var forvirrende. Alt i alt var dette en veldig rar og skuffende opplevelse, spesielt siden jeg vanligvis får god service når jeg handler på nett.
Sko på salg
Jeg må si, Stayhard har virkelig skuffet meg med sin dårlige kundeservice. Jeg har prøvd å nå dem i over en uke, både på telefon og via e-post, men har fortsatt ikke fått noe svar. De har lovet å ordne opp i betalingen, men til tross for gjentatte forsikringer har pengene fortsatt ikke kommet inn på kontoen min. Det virker som om de bare prøver å unngå å refundere pengene. Jeg har aldri opplevd en så dårlig service før, det er nærmest umulig å få kontakt med dem.
T-skjorte og bukser
Jeg kjøpte en t-skjorte og bukser fra den butikken, og jeg må si at opplevelsen min var ganske skuffende. De sa at levering og retur var gratis, men da jeg returnerte en vare, fikk jeg ikke tilbake riktig sum. Jeg prøvde å kontakte kundeservice for å få ordnet opp, men fikk ikke en gang et svar. Det er rett og slett en forferdelig opplevelse, så jeg vil anbefale alle å styre unna den butikken.
Kjapp levering via en stor fraktselskap
Jeg ville kjøpe litt klær på nettet og var så fornøyd med opplevelsen på Stayhard. Pakken kom kjapt med et stort fraktselskap, og klærne var akkurat slik de ble beskrevet på nettsiden. Jeg er virkelig imponert over kvaliteten på klærne og kommer definitivt til å handle der igjen.
Forsvunnet pakke
Bestilte en vare i midten av november og fikk en e-post om at den hadde blitt levert til hjemmeadressen min med UPS, men det stemte ikke. Etter mange forsøk på å finne pakken og kontakte både UPS og Stayhard, har ingen kunnet finne pakken og jeg har derfor betalt for noe jeg aldri mottok. Virkelig dårlig serviceopplevelse. Jeg kommer aldri til å bestille fra Stayhard igjen.
Min erfaring med Stayhard
Jeg har dessverre opplevd det samme som mange andre kunder hos Stayhard. Før var jeg veldig fornøyd med å handle klær der, men nå har det vært mye rot og problemer. Etter at det ble endringer med betalingsalternativene, spesielt med Elpy som tok over for Klarna, har alt bare gått nedover. Jeg fikk ikke en gang en ordrebekreftelse etter at jeg la inn ordren min, og når jeg sjekket "Min Side" på nettsiden deres etter flere dager, så jeg at ordren min var blitt kansellert uten noen form for forklaring. Før fikk jeg alltid ordrebekreftelse med en gang jeg la inn bestillingen, og deretter sporing for sendingen dagen etter. Det er virkelig trist å se at en gang pålitelig nettbutikk har blitt så rotete og upålitelig.
Prøvde å returnere et par arkk-sko etter 1,5 måneder
Jeg ble virkelig skuffet over måten de behandlet retur av skoene mine på. Jeg hadde hatt dem i 1,5 måneder, de passet ikke, og da jeg prøvde å returnere dem, fikk jeg null hjelp og kundeservice. Det stemte ikke overens med det de hadde sagt tidligere om retur under coronakrisen. Jeg fortalte dem hvorfor jeg ville returnere skoene, men de viste ingen forståelse eller støtte. Det har virkelig endret mitt syn på selskapet og forholdet mitt til dem.
Jakke med hette
Så jeg fikk endelig bestilt en jakke med hette fra dem, men da jeg skulle betale, så jeg at de hadde byttet ut Klarna med en rar betalingsmåte som heter Elpy. Ingen vet engang hva det er, det virker skummelt. Før hadde de Klarna, men nå er det borte. Hadde de trikset Klarna? Kanskje Klarna fant ut om all svindelen deres og sa opp avtalen?
Joggebukse og hettegenser
Dårlig betalingsløsning! Jeg var nære på å bli lurt til å velge den dyreste betalingsmåten med renter og gebyrer, fordi nettsiden automatisk sender deg dit. Det var ikke før jeg la merke til alternativet for andre betalingsmåter at jeg forstod hva som skjedde. Elpy, som tilbyr denne tvilsomme betalingsløsningen, virker ikke veldig pålitelige ved første øyekast. Jeg håper virkelig at de er det, ellers er det ren svindel!
Kjøpte sko
Jeg hadde en kjempefin opplevelse med min siste bestilling på nettsiden deres. Jeg fant et par sko som jeg ikke kunne få fra noen annen butikk i Storbritannia. Prisen var veldig bra, og skoene ble levert raskt til meg. Jeg vil absolutt handle hos dere igjen i fremtiden.
Kjøp og retur av varer
Jeg synes kjøpsopplevelsen hos Stayhard har vært veldig bra generelt sett. Leveringen av varene var veldig rask og kundeservicen var effektiv og svarte raskt på henvendelser, enten det var på e-post eller telefon. Men når det gjelder å bytte eller returnere varer, opplevde jeg at dette tok lang tid. Det var en ganske treg prosess både med retur og refundering av betalingen. Derfor vil jeg anbefale å ta deg god tid før du bestiller, og være helt sikker på størrelse og hva du vil ha.
Din e-handelserfaring på Stayhard
Jeg hadde en skikkelig irriterende opplevelse med økonomien min etter at jeg returnerte en vare. Det var helt umulig å få tak i kundeservice for å ordne returen, og det har virkelig satt meg ut og forsinket hele prosessen.
Min beställning av kläder till en postbox i Stockholm
Jeg skulle være borte noen uker på jobb i Stockholm og bestilte klær som skulle leveres til en postboks. Men da leveringsdagen kom, fikk jeg en SMS om at postboksene var fulle og at pakken i stedet skulle sendes til en butikk 25 mil unna der jeg bor. Jeg kontaktet umiddelbart Stayhard og forklarte at dette ikke passet meg fordi jeg skulle være borte i flere uker og spesifikt hadde valgt å hente pakken i Stockholm. Til tross for flere e-poster og forslag om å hente den på et hvilket som helst utleveringssted i Stockholm, nektet de å hjelpe. Jeg kunne selvfølgelig ikke hente pakken, og i stedet for å prøve å finne en løsning, påla kundestøtten meg en straffavgift. Jeg synes det er smålig og merkelig måte å behandle en kunde som informerte om problemet direkte. Jeg fikk verken varene jeg hadde bestilt eller noen hjelp, men ble i stedet pålagt å betale ekstrakostnader.
Mest stemmer anmeldelse
En dyr men god butikk
Les mer