ASOS - Total vurdering basert på 28 anmeldelser
Utvalgte Anmeldelser
Anmeldelser (28)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
Mine siste kjøp
Jeg har nettopp handlet på denne nettbutikken, og det har vært litt blandet opplevelse. Noen ganger har alt gått bra og jeg har vært veldig fornøyd med produktene jeg har fått. Men andre ganger har det vært problemer enten med levering eller kvaliteten på produktet. Kundeservicen virker også ujevn, noen ganger får jeg rask og god hjelp, mens andre ganger virker det som om de ikke bryr seg så mye.
Kjøpt varer, returnering problem
Jeg bestilte noen ting fra nettbutikken og fikk de raskt. Men da jeg prøvde å returnere en av varene, ble det store problemer. Jeg gjorde akkurat det samme som før, men nå ble det bare rot og frustrasjon. Det var skuffende at kundeservicen ikke var tilgjengelig for å hjelpe meg med returen. Jeg har hatt bare bra opplevelser tidligere med denne nettbutikken, men denne gangen ble jeg virkelig skuffet over mangelen på støtte og hjelp.
Min bestilling var en bukse og en genser
Jeg må bare si, jeg ble virkelig skuffet over opplevelsen min med leveringstjenesten. Etter å ha ventet en stund på bestillingen min, fikk jeg til slutt beskjed om at pakken min var tapt under levering. Det var skikkelig irriterende og stressende, spesielt siden jeg trengte klærne til en spesiell anledning. Jeg håper virkelig at de ordner opp i dette problemet snart, så andre kunder slipper å havne i samme situasjon.
Kjole, forsinket retur
Jeg trodde jeg kunne returnere kjolen min selv om jeg var noen dager for sent, men det gikk ikke. Det var ingen mulighet for forsinket retur, selv om jeg tilbød å betale ekstra eller som en gest av godvilje. Jeg er skuffet over at konkurrentene er mer fleksible enn dette. Jeg kommer ikke til å handle her igjen, og vil ikke anbefale det til andre. Jeg synes ikke håndteringen av situasjonen var imponerende.
Dyrt retur
Jeg måtte faktisk returnere en vare, og jeg ble virkelig overrasket over hvor dyrt det ble. Hele 480 kroner kostet det meg, og det var virkelig uventet og skuffende. Hvis jeg hadde visst på forhånd at det skulle være så dyrt å sende det tilbake, ville jeg heller ha solgt klærne selv. Det var også irriterende at jeg aldri fikk noen e-postbekreftelse om at returen var mottatt. Etter å ha ventet i tre måneder, bestemte jeg meg for å ta kontakt med dem. Heldigvis hadde jeg kvitteringen fortsatt, og til slutt fikk jeg pengene mine tilbake. Hele opplevelsen var virkelig stressende og unødvendig kronglete, og det kunne vært unngått med bedre kommunikasjon og tydeligere regler.
🛍️ Varekjøp
Jeg bestilte forskjellige ting fra nettbutikken, men da pakken min kom, manglet en av tingene. Jeg ringte kundeservice, og ble veldig overrasket da de blokkerte kontoen min. Etter flere forsøk på å kontakte dem igjen, sa de at de ikke kunne hjelpe før kontoen min var åpnet igjen. Til slutt bestemte jeg meg for å sende alt tilbake til lageret deres, selv om jeg måtte betale for frakten selv. Nå nekter nettbutikken å godta returen og later som om de ikke kan finne den. Det ser ut som jeg kanskje må betale for noe jeg faktisk ikke har fått.
Problemer med levering
Jeg er veldig skuffet over leveringen av bestillingen min. Jeg valgte neste dags levering, men etter nesten en uke har jeg fortsatt ikke mottatt pakken. Etter å ha blitt fortalt via chat å vente enda en dag, synes jeg kundeservicen er veldig dårlig. Jeg ville virkelig ønske å kunne snakke med en ekte person på telefonen for å få mer informasjon og hjelp.
Bestilling av et kjole for 119,00 euro (ordre 919158471)
Jeg hadde en skikkelig dårlig opplevelse med bestillingen min på ASOS. For tre dager siden bestilte jeg en kjole, betalte alt riktig og fikk bekreftelse på ordren min. Men den dagen den skulle leveres, kødda de til og kansellerte plutselig ordren fordi kjolen visstnok var utsolgt, selv om den faktisk var tilgjengelig igjen. Jeg ble bedt om å legge inn en ny bestilling og betale på nytt, og jeg skjønte ikke helt når jeg kom til å få pengene mine tilbake for den første ordren. Føltes som om jeg var den som måtte ordne opp i en situasjon som egentlig var ASOS sin skyld, og da endte det jo opp med at jeg ikke fikk kjolen jeg trengte til den spesifikke anledningen jeg hadde bestilt den for.
Tap av pakke og skuffende kundebehandling
Jeg har hatt en dårlig opplevelse med bestillingen min hos dere. Jeg bestilte to varer som aldri ble levert, og jeg har hverken hørt noe eller sett noe til pakken. Da jeg tok kontakt med kundeservice, fikk jeg følelsen av at de ikke brydde seg om problemet mitt. De prøvde å avslutte samtalen flere ganger uten å gi en skikkelig løsning. De tilbød ingen kompensasjon og nektet å hjelpe meg med å spore pakken. Det er virkelig skuffende å oppleve dårlig service fra en så kjent nettbutikk.
Min erfaring med kundeservice
Jeg ble skikkelig skuffet over kundeservicen jeg fikk fra selskapet. En av de ansatte avsluttet chatten mens jeg holdt på å svare. De hjalp meg ikke i det hele tatt med problemet mitt, så jeg endte opp med å måtte betale for en vare jeg hadde returnert. Selskapet mente at jeg hadde brukt varen, men de ville ikke forklare nøyaktig hvordan den var "brukt" eller sende meg bilder.
Rask levering og stort utvalg
Jeg fikk varene mine bare noen dager etter jeg bestilte dem, og ingen tollproblemer heller. Jeg er kjempeimponert over utvalget til ASOS, det er virkelig verdt å prøve å handle fra dem så lenge du vet størrelsen og stilen din.
Bukse og skjorte
Jeg har handlet på denne butikken i flere år nå, og jeg har alltid hatt en positiv opplevelse. Produktene er av god kvalitet, og kundeservicen er superbra. Jeg setter stor pris på den raske responsen og den gode forståelsen for kundenes behov. Jeg har aldri hatt noen problemer med bestillingene mine, og leveringene har alltid vært på tiden.
Mange kjøp på nettstedet og alltid fornøyd
Jeg har handlet flere ganger på nettsiden og hver gang har jeg hatt gode opplevelser. Kvaliteten på varene har vært bra, og utvalget av klær og tilbehør har imponert meg. En gang fikk jeg en feil vare, så jeg måtte sende den i retur. Prosessen med å returnere var grei, men det var skuffende at jeg måtte betale for frakten selv. Det føltes litt unødvendig og det trakk ned helhetsopplevelsen for meg. Det tok også litt tid å få tilbakebetalingen, og frakttiden var litt lengre enn forventet.
Bukser og genser
Jeg ble virkelig skuffet over opplevelsen min hos dere. Jeg leverte tilbake en bukse og genser, men ble behandlet dårlig ved å få beskjed om at klærne var "brukte" og derfor kunne jeg ikke få pengene tilbake. Dette er helt feil fordi jeg ikke engang prøvde klærne. Og for å gjøre det enda verre, ble jeg også belastet for varene som aldri ble sendt på nytt, selv om de lovet å gjøre det. Kundeservicen deres var heller ikke veldig hjelpsom og virket ikke engasjert i å løse problemene mine. Nå har jeg bestemt meg for å avslutte kontoen min hos dere og unngå å handle der noensinne igjen.
Rask levering, fin kvalitet klær
Jeg er veldig glad for den kjappe leveringen jeg fikk fra ASOS. Klærne jeg kjøpte er av god kvalitet og ser akkurat ut som de gjorde på bildene. Uheldigvis hadde jeg en del problemer med returprosessen, som var ganske knotete.
Kvalitet og returforsendelser
Jeg syns klærne og skoene her er av kjempebra kvalitet. Har kjøpt flere plagg og sko, og de har holdt seg fine selv etter mye bruk og vask. De passer også som forventet, og jeg er generelt fornøyd med det jeg har fått. Men dessverre har jeg hatt noen problemer med størrelsene. Jeg anbefaler virkelig å være sikker på størrelsen før du bestiller, fordi returprosessen kan være litt knotete og ta lang tid. Synd, for dette har ødelagt den fine opplevelsen jeg har hatt med andre deler av nettbutikken.
Kjøp av dress
Etter å ha sett omtaler av selskapet, var jeg litt usikker, men bestilte likevel varene mine. I dag kom dressen min, og jeg er kjempefornøyd! Den passer helt perfekt og kvaliteten er kjempegod. Jeg synes dette er et bra selskap! Leveringen var også akkurat som lovet, så jeg er veldig fornøyd med servicen.
Mislende returinformasjon
Jeg hadde en veldig frustrerende opplevelse med returprosessen hos den nettbutikken. Informasjonen på nettsiden om retur viste seg å være feil. Selv om man har 28 dagers returrett, må man faktisk be om returetikett innen 14 dager. Selv om jeg fremdeles var innenfor de 28 dagene, var jeg for sent ute med å be om etiketten. Da jeg kontaktet kundeservice for å spørre om jeg kunne kjøpe en etikett selv, fikk jeg beskjed om at det ikke var mulig. Kundeservice hadde ikke noen løsninger eller alternativer å tilby, de gjentok bare den samme informasjonen jeg allerede visste.
Beskjed om leveringstid, fornøyd med tøyet
Jeg fikk pakken min fra dere og klærne jeg bestilte er virkelig av god kvalitet. Selv om det tok 4 uker å få dem, var det greit siden jeg visste om den lange leveringstiden på forhånd. Takk for den ærlige informasjonen, det gjorde at jeg var forberedt på ventetiden. Trustpilot-anmeldelsene hjalp meg mye, så det var ingen overraskelse.
Kjapp levering
Hei! Jeg bestilte noen ting på nettet og fikk dem raskt. Eneste ulempen var at returetiketten ikke var betalt, så jeg måtte dra til postkontoret. Det kostet litt ekstra å returnere varene, men det var en enkel prosess og kundeservicen var veldig bra og hjelpsom. Alt i alt er jeg veldig fornøyd med hele opplevelsen.
Mest stemmer anmeldelse
Kjole til 1600 NOK
Kjolen hadde sømmer som var raknet. Sendte mail med bilde i håp om rabatt i stedet for å sende til bake da det er dyrt med retur i tillegg til betalt frakt. Fikk bare et automat... Les merDør: Beate Brunstad