NA-KD - Total vurdering basert på 20 anmeldelser
Utvalgte Anmeldelser
Anmeldelser (20)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
Må returnere innen 15 dager
Jeg synes det er helt umulig å få kontakt med kundeservice! Du må returnere klærne innen 15 dager etter bestilling, men det tar så lang tid før de sender deg returlappen. Jeg prøvde å nå dem via Messenger og chatbot, men fikk ikke noe svar. Det er så irriterende at du ikke kan bare ringe dem.
Skjørtet var altfor lite
Skjørtet var så lite at det passet overhodet ikke! Jeg måtte sende det tilbake og betale for frakten selv. Heldigvis har NA-KD ordnet opp ved å fjerne portoen på returen, men de burde informere bedre om størrelsene.
Returproblemer
Dessverre hadde jeg en dårlig opplevelse med returordningen deres. Lageret deres sa at returen min ble mottatt etter 15 dager, og det stemte ikke med returvilkårene deres. De tilbød meg et gavekort istedenfor å refundere pengene. Jeg ble forvirret og lurte på om jeg måtte dra personlig for å løse dette, eller om det ikke var mulig med retur via post lenger. Jeg sendte pakken tilbake bare 6 dager etter å ha mottatt den, så det virket rart at det tok 24 dager før de mottok den.
Kjøpte varer, nedlastet appen, fikk 30% rabattkode
Jeg likte egentlig selskapet, men ble skuffet da jeg prøvde å bruke 30% rabattkoden fra appen deres. Jeg kunne ikke bruke den på varene jeg ønsket, selv om det sto tydelig at det gjaldt for "alt". Varene jeg ville kjøpe var allerede på salg, men det burde vært tydeligere informasjon om hvilke produkter koden gjaldt for. Jeg lastet ned appen i god tro, men ble skuffet over opplevelsen og slettet den. Slike irriterende overraskelser er jeg lei av.
Returnert produkt innenfor fristen
Jeg sendte tilbake en vare til selskapet innen 15 dager etter jeg mottok pakken, men fikk en e-post som sa at jeg ikke kunne få refusjon fordi de mottok pakken for sent. Jeg fulgte alle reglene deres, men fikk likevel ikke pengene mine tilbake. Som en lojal kunde er jeg skuffet og synes dette er uprofesjonelt. Jeg kommer ikke til å handle der igjen og vil advare andre om denne frustrerende opplevelsen.
Bukser
Jeg bestilte noen bukser som var litt for små på nettet, og de hadde 30% rabatt. Men da jeg innså at de var for små, tok jeg kontakt med kundeservice dagen etter at salget var ferdig for å høre om jeg kunne få samme rabatt på større størrelse. De sa at det ikke var noe problem, og svaret kom veldig raskt. Leveringen var også super rask! Jeg er veldig fornøyd med service og produktet. Takk! 😍
Min bestilling på klesplagg
Jeg hadde en kjempepositiv opplevelse med min siste bestilling av klær. Glemte å bruke en rabattkode da jeg kjøpte det, så jeg sendte en e-post til kundeservice for å spørre om å aktivere rabattkoden i etterkant. Svaret var raskt, vennlig og forståelsesfullt, og jeg fikk rabatten aktivert så jeg kunne få fordelen av tilbudet. Levering av varene gikk også raskt, og jeg satte pris på den enkle returprosessen hvis det skulle være nødvendig. Alt i alt en veldig bra opplevelse med mine siste kjøp hos dere.
Kjøp av klær
Jeg kjøpte klær der for en uke siden, og i dag fikk jeg produktene. Jeg må si jeg er veldig imponert over den fine kvaliteten og passformen på klærne. Dessverre kom en av varene i feil størrelse, men etter å ha sendt en rask melding til kundeservice ble problemet løst med en gang. Jeg fikk refundert varen og til og med en rabattkode til neste kjøp. Jeg er veldig fornøyd med opplevelsen min! For meg er god kundeservice det viktigste når jeg handler på nettet, og jeg kan virkelig si at selskapet levde opp til mine forventninger!
Masse kule klær
Jeg forstår ikke hvorfor så mange klagde, jeg har bare hatt gode erfaringer med denne nettsiden! Klærne er skikkelig kule, bestillingene kommer alltid fort, det er enkelt å returnere varer, og hvis du har spørsmål, får du alltid svar fra kundeservice samme dag.
Klær og sko
Jeg kjøpte klær og sko her, men så angret jeg meg plutselig. Jeg fikk ikke en returkvittering, så nå får jeg ingen svar fra kundeservice når jeg spurte om en ny returlapp. Jeg har prøvd to ganger å gå gjennom returportalen, men jeg får fremdeles ingen returlapp! Så irriterende...
Retur av vare
Jeg hadde en skikkelig dårlig opplevelse med kundeservicen deres da jeg prøvde å returnere en vare. Jeg ventet på returseddelen i pakken, men den var ikke der. Etter å ha sendt flere e-poster for å få en ny returseddel og instruksjoner om hvordan jeg skulle returnere uten den, fikk jeg aldri noen skikkelig respons. Varens verdi var nesten 1000kr, så dette var veldig irriterende. Dessverre var hele opplevelsen min preget av dårlig kommunikasjon og ingen form for løsning fra deres side.
Klær av god kvalitet, enkelt å returnere
Klærne jeg bestilte var virkelig bra kvalitet, og hvis noe ikke passet, var det enkelt å sende det tilbake. Det tok litt tid før returen ble behandlet, men ellers gikk alt greit. Kundeservicen var veldig hyggelig og hjelpsom, så jeg er fornøyd med kjøpet mitt.
Min bestilling
Jeg har handlet flere ganger på denne nettsiden, og jeg er kjempefornøyd! Klærne jeg har bestilt har alltid vært av veldig god kvalitet. Jeg har heller aldri hatt problemer med å returnere ting, og kundeservicen er kjemperask og hyggelig.👍 Eneste ulempen må være at de større størrelsene blir fort utsolgt, men det er nok fordi klærne er så fine!🥰
Returnert pakke
Jeg sendte pakken tilbake like etter at jeg fikk den fra posten, men fikk beskjed om at jeg hadde overskredet fristen på 15 dager for retur. I stedet for å få tilbake pengene mine, ble jeg tilbudt en voucher. Det er utrolig frustrerende å bli klandret som kunde for lang behandlingstid på deres lager eller for sen levering med posten. Kundeservicen var dårlig, og det å måtte kommunisere via e-post gjorde hele prosessen enda mer irriterende. Jeg kommer aldri til å handle der igjen!
Min første bestilling
Min erfaring med nettstedet var skuffende. Jeg hadde en del problemer med returprosessen, da de ikke hadde et effektivt system for dette. Etter at jeg hadde sendt tilbake en pakke, fikk jeg beskjed om at jeg hadde overskredet 15-dagers-fristen, og de tilbød meg en voucher istedenfor pengene tilbake. Dette førte til at jeg måtte ta kontakt med kundeservice, hvor en fyr ved navn James hjalp meg. Etter mye bryderi, ble saken til slutt løst. Jeg tenker å gi nettstedet en ny sjanse, men hvis jeg møter lignende problemer igjen, kan jeg dessverre bekrefte ryktene om dårlig kundeservice.
Stort kjøp under salget
Jeg er en fast kunde hos selskapet og har alltid vært veldig fornøyd med produktene og leveringstjenesten deres. Denne gangen, da jeg gjorde et stort kjøp under salget, ble pakken min stjålet. Jeg kontaktet kundeservice, og de handlet raskt og tilbød meg enten full refusjon eller å sende det samme kjøpet på nytt. Christian var veldig hjelpsom i denne situasjonen, og jeg er veldig takknemlig for den generøse løsningen de fant.
Baren returnert
Jeg hadde en veldig dårlig opplevelse med dem. Jeg leverte baren min tilbake i tide, og de bekreftet at de hadde mottatt den. Dessverre ble betalingen aldri trukket, og de var veldig dårlige til å kommunisere med meg. Jeg er skuffet over hele opplevelsen og kommer ikke til å handle der igjen.
Retur, behandlingstid, voucher
Jeg sendte pakken tilbake så snart jeg fikk den fra posten, men ble skuffet over svaret jeg fikk. De sa jeg hadde returnert den for sent, og tilbød meg en kupong i stedet for pengene tilbake. Synes det er urettferdig å bli klandret for lang behandlingstid på lageret deres eller postgang. Denne opplevelsen har virkelig påvirket synet mitt på selskapet. Forventet bedre service og håper de kan gjøre det bedre i fremtiden for å beholde kundelojaliteten.
Kjøpte klær på nett.
Jeg har nettopp kjøpt noen klær på nettet og jeg er så glad! Kvaliteten på klærne var utrolig bra, og de passet perfekt. Leveringen gikk også kjemperaskt, og jeg fikk klærne mine akkurat som lovet. Hvis du trenger å returnere noe, er det også veldig enkelt og greit. Servicen er fantastisk, mye bedre enn andre nettbutikker jeg har prøvd tidligere. Jeg føler meg helt trygg når jeg handler her, så jeg gir NA-KD tommel opp!
Klesplagg - tilsendt ødelagt vare, får ikke ny
Kjøpte en vare på salg. Den var ødelagt når jeg fikk den. Spurte om å få tilsendt ny vare, noe jeg blir nektet selv om varen fortsatt er på lager i rett størrelse. Det eneste jeg blir tilbudt er et gavekort verdt MINDRE enn det kjolen nå koster, som vil si at jeg må kjøpe samme kjole PÅ NYTT og betale MER fra egen lomme enn det jeg opprinnelig gjorde for samme vare. Får ikke noe svar på hvorfor jeg ikke bare kan få tilsendt en ny kjole som ikke er ødelagt. Antar det er fordi de nå vil selge disse til full pris til noen andre isteden..
Mest stemmer anmeldelse
Klesplagg - tilsendt ødelagt v
Kjøpte en vare på salg. Den var ødelagt når jeg fikk den. Spurte om å få tilsendt ny vare, noe jeg blir nektet selv om varen fortsatt er på lager i rett størrelse. Det eneste je... Les merDør: Silje