Urban Outfitters - Total vurdering basert på 17 anmeldelser
Utvalgte Anmeldelser
Anmeldelser (17)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
Automatisk kansellert bestilling
Jeg har prøvd å bestille flere ganger det siste året, men bestillingene mine ble automatisk kansellert hver gang. Kundeservice kunne ikke hjelpe meg så godt, noe som var skuffende. Jeg synes det er synd fordi de har et stort utvalg av produkter, og jeg virkelig ønsket å få tak i det jeg bestilte.
Sko i stor størrelse
Jeg bestilte et par fine sko i en stor størrelse, men da jeg prøvde å legge inn bestillingen, var nettsiden ekstremt treg og det tok lang tid å fullføre kjøpet. Etter flere forsøk klarte jeg endelig å bestille skoene, men etter kort tid fikk jeg en e-post som sa at bestillingen min hadde blitt kansellert. Kundeservice svarte ikke på meldingene mine, og jeg ble skikkelig skuffet over opplevelsen hos butikken.
Defekt platespiller
Jeg kjøpte en dyr platespiller, men fikk feil produkt og fikk aldri tilbake differansen til tross for å ha kontaktet dem flere ganger. Å returnere produktet var dyrt, og det fungerte ikke engang som det skulle. Jeg måtte kjøpe ekstra deler for å prøve å få det til å virke. Kunderservicen var virkelig dårlig.
T-skjorte
Jeg bestilte en t-skjorte fra butikken for 12 dager siden, men den har ennå ikke kommet! Butikken sier at pakken ble mistet, men de ber meg om å vente i 72 timer for å få mer informasjon. Jeg har allerede ventet lenge og har ikke fått noen tilbakebetaling. Dette er veldig irriterende!
kjøpte genser og bukser
Jeg hadde en skikkelig dårlig opplevelse med bestillingen min hos dem. Pakken min ble mistet og det var nesten umulig å komme i kontakt med dem. Appen deres og nettsiden hadde så mange feil, og de svarte ikke på e-postene mine. På Facebook svarte de meg med forskjellige operatører som sa rare ting. Jeg har enda ikke fått tilbake pengene mine. Alt i alt var det en skikkelig rotete og skuffende opplevelse.
Kjøpte en hettegenser
Jeg har kjøpt en hettegenser i flere år, alltid i ulike farger. Pleier ikke å ha problemer når jeg kjøper den i butikken. For 2 måneder siden bestilte jeg hettegenseren på nettet. Etter omtrent 3 vasker var snoren på hettegenseren ødelagt og frynsete. Kontaktet kundeservicen og ba om en løsning. Etter flere e-poster fram og tilbake vil butikken ikke hjelpe meg. Forslo å betale for reparasjonen hos skredderen, men det ble avvist. I stedet blir jeg beskyldt for å ha ødelagt snoren selv. Har vasket hettegenserene mine på samme måte i årevis, alltid på skånevask, så synes ikke det burde skje noe. Veldig skuffet over butikkens manglende vilje til å hjelpe! Kommer ikke til å handle her igjen!
Jakke, sko, øredobber
Jeg måtte vente utrolig lenge på de tre bestillingene mine, og til slutt måtte jeg ta kontakt for å finne ut at de hadde forsvunnet underveis. Etter en stund fikk jeg tilbake pengene for to av bestillingene, men jeg venter fortsatt på refusjon for den tredje. I tillegg virket det som om beløpet jeg fikk tilbake var lavere enn det jeg faktisk betalte for de to bestillingene. Jeg kommer definitivt ikke til å handle der igjen!
Kjole, forsinket
Jeg hadde en skikkelig dårlig opplevelse med dette selskapet. De sa at kjolen min skulle komme innen 10 dager, men det har gått over 10 dager nå og ingenting har dukket opp. Når jeg endelig gav dem beskjed om problemet, sa de at kjolen min var utsolgt. De lyver! Jeg sendte dem en e-post om problemet, og alt jeg fikk tilbake var en standardmelding som ba meg om å finne ut hvordan jeg kan kontakte dem på nettsiden deres. Men hver gang jeg prøvde å chatte med dem, fikk jeg en feilmelding, og e-postene mine ble bare besvart av en bot. Det virker som om de lyver om produkttilgjengelighet, leveringstid og har en helt ubrukelig kundeservice. De sa at jeg måtte opprette en konto for å spore leveringen, men kjøpet mitt var ikke engang registrert. Ingenting fungerer med denne kundeservicen. Jeg tror de trenger en helt ny ledelse i selskapet.
Kjopte klr online
Jeg kjøpte noen klær på nettet, og da jeg bestilte første gangen, fikk jeg ingen bekreftelse. Så jeg måtte bestille på nytt. Klærne jeg fikk var mye mindre enn vanlig, så jeg måtte sende dem tilbake til Storbritannia på min egen regning. Ikke kult!
Stor sko, feil størrelse
Kjøpte noen store sko her, men dessverre var størrelsen feil. Skoen hadde en etikett med feil størrelse, noe som var veldig forvirrende. Heldigvis passet skoene perfekt til sønnen min som har mindre føtter. Må være forsiktig med å bestille her igjen!
feil vare mottatt
Jeg fikk en feil vare og prøvde å returnere den, men problemet er at nettsiden deres er så dårlig laget at det er umulig. Jeg fulgte instruksjonene deres for retur, men fant ut at knappen for "return" ikke eksisterer. Da jeg kontaktet kundeservice, endte jeg opp med å snakke med en AI chat bot som bare sendte meg tilbake til returpolicyen deres.
Skjelett kjole
Jeg har bestilt en skjelettkjole fra nettbutikken deres, og jeg gledet meg veldig til å få den. Men når jeg åpnet esken, ble jeg skuffet fordi kjolen hadde flekker og klistremerker på seg. Det virket som om noen hadde brukt den og returnert den før de sendte den til meg. Jeg synes det er helt uakseptabelt, og jeg forventer at det er bedre kvalitetskontroll før produktene sendes ut til kundene. Jeg ble virkelig skuffet over denne opplevelsen, spesielt etter å ha sett på nettsiden deres og hatt høye forventninger til produktet.
eksperimentell mote
Jeg bestilte noen unike klær for en spesiell anledning og håpet virkelig å imponere. Men, etter å ha ventet i uker, har jeg fortsatt ikke mottatt dem. Hver gang jeg har kontaktet kundeservice, har jeg bare fått unnskyldninger og løfter om å finne ut hva som har skjedd, men ingen resultater. Jeg har gått glipp av flere viktige anledninger og muligheten til å skinne. Det er virkelig frustrerende å bruke så mye tid og penger, bare for å bli skuffet gang på gang.
Avbestilt ordre
Jeg bestilte noe tøft fra den butikken, men plutselig nå ordren min avbestilt automatisk! Kundeservicen var så dårlig, de visste ikke hvordan de skulle løse problemet eller gi meg en tydelig forklaring. De sa at e-posten min ikke var i systemet deres, til tross for at jeg tydelig kan se e-postadressen min der. Når jeg spurte hvordan jeg kunne unngå slike problemer, sa de bare at jeg skulle legge inn e-posten min på nytt, til tross for at den allerede var i systemet. Så teit!!
uvennlig kundeservice
Jeg hadde en skikkelig dårlig opplevelse med kundeservicen deres. De var veldig lite hjelpsomme og kunne ikke tilby noen løsning på problemet mitt. Jeg fikk bare beskjed om å returnere varen min, men siden den var utsolgt, kunne jeg ikke få en erstatning, selv om det var deres feil. Dette var veldig skuffende, og jeg følte meg ikke godt tatt vare på som kunde.
coole klær
Mann, jeg måtte ordne VOEC-registreringen og mine pakker fungerte ikke, jeg prøvde å kontakte kundeservice og ventet lenge før jeg fikk svar. De skyver alt ansvar på meg som kunde og UPS, så irriterende!
Kjøp av gavekort og levering
Jeg er veldig skuffet over at selskapet bare gir gavekort i pund og kun sender til Storbritannia. Synes det virker som en beslutning for kortsiktig gevinst. Håper de kan begynne å tilby salg i euro i fremtiden også.
Mest stemmer anmeldelse
uvennlig kundeservice
Jeg hadde en skikkelig dårlig opplevelse med kundeservicen deres. De var veldig lite hjelpsomme og kunne ikke tilby noen løsning på problemet mitt. Jeg fikk bare beskjed om å re... Les merDør: C. Schneider