Babyshop - Total vurdering basert på 33 anmeldelser
Utvalgte Anmeldelser
Anmeldelser (33)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
Min bestilling av babyklær
For en stund siden bestilte jeg noen babyklær, og jeg må si at jeg er veldig fornøyd med kvaliteten på klærne. De er behagelige for babyen min og ser veldig søte ut. Jeg opplevde imidlertid litt forsinkelse i leveringen av bestillingen min, men heldigvis kom alt i god stand. Kundeservicen var vennlig og hjelpsom da jeg kontaktet dem angående leveringsproblemet, og de ordnet opp i situasjonen raskt.
Kjøpte to plagg, returnerte en og har problemer med å kontakte dem
Jeg har sendt tilbake to bestillinger i samme pakke, men de har bare refundert for den ene. Nå har det gått 14 dager siden de mottok returen, men det er umulig å få tak i dem.
Babycall med dårlig batterilevetid
Jeg kjøpte en babycall i butikken rett før de stengte, men batteriet fungerte ikke ordentlig, så jeg sendte inn en garantisak. Dessverre ble garantien avslått, og jeg ble skuffet over den dårlige servicen. Derfor har jeg valgt å melde meg ut av butikken og kommer ikke til å handle der igjen. Jeg vil råde andre til å styre unna hvis de ønsker god service og kvalitetsprodukter!
Barneklær og utstyr
Jeg har hatt en fantastisk opplevelse med kjøpene mine hos dere. Produktene er av god kvalitet, og det er ofte gode tilbud å benytte seg av. Kundeservicen deres er virkelig enestående. Nylig opplevde jeg en liten ulempe med leveringen fra posten sin side, men kundeservice var rask med å løse problemet og sørge for at jeg fikk varene mine. Jeg er alltid fornøyd når jeg handler fra dere, og vil definitivt fortsette å handle her i fremtiden.
barnevogn, stellebord, klær
Jeg kjøpte en barnevogn, et stellebord og litt klær fra Babyshop. De sendte ordren min ganske kjapt, og jeg fikk greiene mine innen den forventede leveringstiden. Uheldigvis hadde stellebordet en liten ripe, men når jeg ringte kundeservice, ordnet de raskt en ny for meg. Jeg er virkelig imponert over hvor bra kundeservicen deres er, så jeg kommer helt sikkert til å handle her igjen.
Babyklær
Hei. Jeg vil bare si at jeg ble skikkelig skuffet over opplevelsen min med dere. Jeg bestilte noen babyklær, og selv om kvaliteten var ok, var det så mye trøbbel under bestillingsprosessen. Det var vanskelig å finne det jeg lette etter på nettsiden deres, og når jeg endelig klarte det, var det mye problemer med betalingen. Kundeservicen var heller ikke til noen hjelp i det hele tatt. Da varen ble levert, var fargen helt annerledes enn det som ble vist på nettstedet. Føler virkelig at dere har sviktet meg som kunde, så jeg kommer definitivt ikke til å handle her igjen.
Barneklær og babyutstyr
Jeg ble virkelig imponert over det store utvalget av barneklær og babyutstyr i butikken. De hadde så mange forskjellige produkter fra kjente merker, og prisene var faktisk ganske rimelige. Det var også veldig bra at de hadde salg, slik at man kunne få tak i bra ting til en bedre pris. Jeg synes det er supert at man kan finne alt fra enkle klær til mer fancy varianter, alt på samme sted.
Reima dress, reklamasjon, kundebehandler
Jeg var veldig fornøyd med kjøpet mitt hos dere. Jeg bestilte en Reima dress som kom raskt etter bestillingen min. Etter jeg hadde brukt den noen ganger og vasket den, så oppdaget jeg dessverre at foret på innsiden hadde revnet. Jeg tok kontakt via e-post og fikk raskt svar om at det var godkjent reklamasjon. Kundeservicen deres var veldig imøtekommende og serviceminded. Jeg vil absolutt anbefale dere.
Sengetøy
Jeg bestilte sengetøy, men i stedet fikk jeg en babyjakke! Jeg har sendt to e-poster for å få rett vare, men har ikke fått svar. Kundeservicen er helt håpløs!
Feil produkt mottatt
Jeg bestilte en barnevogn på nettet, men da jeg åpnet pakken, var det en helt annen og billigere vogn enn den jeg bestilte. Jeg ble lovet at jeg kunne bytte den i butikken, så jeg dro dit i god tro. Men til min overraskelse sa de at det ikke var mulig å bytte den. Nå sitter jeg her og venter på svar fra kundeservice. Det er ganske frustrerende å tenke på at jeg må vente enda to uker før jeg kan få det riktige produktet.
Sandaler borte
Jeg ble så skuffet av Babyshop. Jeg bestilte to par sandaler, men jeg fikk bare ett i posten. Jeg har ventet en hel uke på svar og har sendt flere e-poster uten å få noe respons. Jeg trenger virkelig det andre paret også, og begge sandalene var allerede betalt for! Jeg kommer aldri til å bestille derfra igjen...
Tre barneklær
Jeg bestilte tre barneklær til datteren min, men fikk bare én av dem. Betalte full pris uten varsel! Har prøvd å kontakte dem i over to dager, men får ikke noe svar. Virker som en svindel! Nå må jeg vurdere juridiske skritt.
Fått fel order
Jeg har dessverre hatt en dårlig opplevelse med å motta feil bestilling fra dere. Jeg har sendt inn to skjemaer via nettsiden deres til kundeservice, men har ikke fått noen svar på over en uke. Det er frustrerende å ikke kunne kontakte dere på andre måter og ikke engang få bekreftelse på at meldingene mine har blitt mottatt. Jeg mottok en bestilling med helt feil størrelse på sandalene, feil farge og manglet også to andre artikler. Dette har satt meg i en veldig ubehagelig situasjon, og jeg synes det er urimelig at jeg må betale for returen når feilen ligger hos dere. Jeg ville satt pris på om dere kan kontakte meg så snart som mulig for å løse dette.
Det nye klær til babyen min
Bestilte noen klær til babyen min for 12 dager siden, men har ikke fått pakken enda! Prøvde å kontakte kundeservice, men har ikke fått noe svar 😞 Kanskje burde jeg ha sett på anmeldelsene deres før jeg bestilte 🤥
Min bestilling endret priser og ble levert sent
Jeg la flere varer i handlekurven min og bestilte dem, men da jeg sjekket, hadde prisene på varene økt fra 70% til full pris. Jeg synes det var skikkelig dårlig gjort av selskapet å gjøre det. For to uker siden bestilte jeg varene mine, men de har ennå ikke kommet. Jeg er skuffet over den dårlige kundeservicen og opplevelsen min hos dere.
Dyre klær, god kundeservice
Da jeg endelig fikk bestillingen min etter flere uker, oppdaget jeg at klærne var mye dyrere enn da jeg først bestilte dem. Etter å ha kontaktet kundeservice, ble jeg bedt om å legge inn bestillingen på nytt til den høyere prisen. Etter mye diskusjon og frustrasjon, endte jeg opp med å få refundert mellomlegget og fraktkostnadene, noe som var en liten trøst. Klærne var fine, men hele opplevelsen var veldig stressende.
leketøy, lang leveringstid, dårlig kommunikasjon
Jeg kjøpte en leke fra nettbutikken og etter 10 dager hadde jeg fortsatt ikke mottatt noen oppdatering om statusen. Jeg prøvde å kontakte kundeservice for å få mer informasjon, men fikk aldri noe svar. Det var skuffende å oppleve dårlig kommunikasjon og mangel på respons. Jeg følte meg frustrert over ikke å få informasjon om forsinkelsen og når jeg kunne forvente å motta leken min.
Kjøp av barneklær
Jeg hadde en veldig god opplevelse med kundeservicen hos Babyshop. En av pakkene mine kom for sent, og den andre ble returnert av posten, men kundeservicen ordnet opp i dette på en rask og effektiv måte. De ga meg valget mellom å få pengene tilbake eller å få sendt en ny pakke, og da jeg valgte det siste, fikset de det veldig fort. Jeg ble virkelig imponert over hvor profesjonelle og hjelpsomme de var i den situasjonen.
baby clothes and accessories
Jeg kjøpte nylig babyklær og tilbehør fra nettbutikken. Jeg ble imponert over det store utvalget av produkter og den enkle navigeringen på nettsiden. Muligheten til å hente varene i butikken var praktisk, men det hadde vært nyttig om de også tilbød reservasjon av varer i butikken. Rask levering av bestillingen var en positiv opplevelse, og jeg var fornøyd med kvaliteten på produktene. Alt i alt anbefaler jeg denne butikken på det sterkeste for alle dine babybehov. I tillegg vil jeg rose personalet for den fantastiske kundeservicen. De var utrolig vennlige og hjelpsomme.
barneklær og babyutstyr
Kundeservicen hos Babyshop er virkelig ikke bra nok. Jeg hadde en veldig ubehagelig opplevelse der de prøvde å bagatellisere mine bekymringer og tvile på det jeg sa om en feil på nettsiden deres. Det føltes som om de forsøkte å få meg til å tvile på meg selv, og det var veldig frustrerende. Jeg er skuffet over at de ikke lever opp til sitt eget motto om at kunden alltid har rett.
Mest stemmer anmeldelse
Kommer til å kjøpe igjen
Les mer