Surfdome - Total vurdering basert på 20 anmeldelser
Utvalgte Anmeldelser
Anmeldelser (20)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
Et par bukser
Jeg kjøpte et par bukser, betalte for dem, men fikk senere beskjed om at de ikke var tilgjengelige. De sa pengene mine skulle refunderes, men det har ikke skjedd enda. Kundeservice har ignorert alle mine henvendelser, og det har vært veldig frustrerende. Jeg har mistet tilliten til denne nettbutikken og kommer ikke til å handle her igjen.
Jakke som var for liten
Jeg kjøpte en jakke som viste seg å være for liten, og jeg måtte betale €20 i returkostnader. Dessverre har jeg fremdeles ikke fått tilbake pengene mine fra Surfdome. Jeg er veldig misfornøyd med hele opplevelsen og vil definitivt ikke anbefale å handle der!
Neoprenanzug retur
For rundt seks måneder siden bestilte jeg en neopren drakt på Surfdome's nettside og fikk den ganske fort. Dessverre passet ikke størrelsen, så jeg sendte den i retur og måtte betale fraktkostnadene på over CHF 30. Etterpå fikk jeg en e-post som sa at varen hadde kommet tilbake og at pengene ville bli tilbakebetalt snart. Men de trakk likevel fra fraktkostnadene, selv om jeg allerede hadde betalt, og noen andre utgifter ble også trukket fra. Til slutt ble det altfor lave beløpet ikke refundert i det hele tatt. Jeg har fortsatt ikke fått pengene mine tilbake fra selskapet, og de svarer ikke på e-postene mine.
Kjøpte jeans
Jeg kjøpte et par jeans fra Surfdome, men må si at opplevelsen var skuffende. Nettsiden var rotete og vanskelig å navigere, og kundeservicen var så som så. Jeg slet med å få informasjon om leveransen min, og det virket som om de ikke brydde seg om kundenes behov. Alt i alt en skuffende opplevelse, så jeg tror ikke jeg kommer til å handle der igjen.
Skjorte
Jeg pleide å elske å handle her, men nå vil jeg ikke en gang dra til Surfdome igjen. Etter at jeg sendte tilbake en skjorte for refusjon, fikk jeg ingen svar på e-postene mine. Nå sitter jeg verken igjen med skjorten eller pengene mine. De har virkelig bare tatt pengene mine uten å angre seg. For et forferdelig selskap. Spar deg selv smerten og bryet, og finn heller et annet sted å handle. Ikke som om varene deres er så flotte lenger.
Skjulte toll- og avgiftskostnader
Det er viktig å merke seg at Surfdome ikke inkluderer moms og toll i prisen når man bestiller til Norge. Dette kan føre til uventede kostnader når varene kommer fram. Det hadde vært bedre om dette ble tydelig kommunisert på nettsiden, slik at kundene vet om ekstrakostnadene på forhånd. Dessverre tilbyr de heller ikke muligheten for fortolling før varene blir sendt, noe som kan gjøre prosessen mer komplisert for norske kunder.
Cool surf gear
Åh, Brandalley er så dårlige nå! De var så kule da de het Surfdome, men nå er de bare rotete. De selger ikke engang kult surfe- eller skateutstyr lenger, og det var jo hele poenget med nettstedet! Og gjett hva? Du kan ikke engang se på ting uten å måtte logge inn først. Altså, seriøst?? De vil bare ha alle dataene våre eller noe. Og nå er de bare i Storbritannia, så alle oss EU-kunder er utelatt. Super kjedelig.
Returnering uten refusjon
Etter å ha levert tilbake flere varer, nekter selskapet å gi tilbake pengene. Synes det er veldig dårlig og føles som en form for svindel nå som Storbritannia har forlatt EU. Veldig skuffende å sitte igjen med tap, verken å ha varene eller få igjen pengene.
Klær av dårlig kvalitet
Jeg pleide å elske selskapet, men etter at de ble overtatt av en annen bedrift, har produktkvaliteten deres sunket drastisk. Nettstedet deres sender deg nå til den nye eierens side, og det er vanskelig å finne produktene deres der. I tillegg må du registrere deg for å se utvalget deres, noe som er irriterende og unødvendig. Det virker som om den nye eieren bare bryr seg om profitt og ikke kundetilfredshet. Veldig skuffende!
Mange feil størrelser i bestillingen
Jeg hadde en utrolig dårlig opplevelse med bestillingen min på Surfdome. Jeg bestilte en stor pakke med klær og endte opp med å måtte betale over 900kr i toll. Da jeg åpnet pakken, innså jeg at 2 av plaggene hadde feil størrelse. Etter å ha sendt en e-post til kundeservice, fikk jeg beskjed om at feilen var på grunn av en feil på nettsiden deres. Selv om de ordnet feilen, nektet de å ta imot returen og sende meg riktig størrelse. Tilbudet om 10% rabatt for å kompensere for feilen virket helt utilstrekkelig og ineffektivt.
Bestilte fra norsk side
Jeg trodde jeg bestilte fra en norsk side, men nå må jeg betale både moms på bestillingen og i tillegg må jeg fortolle det til Norge. Kundeservicen er til liten hjelp! Dette er bare ikke greit, jeg føler meg rett og slett lurt av dette selskapet. Hvorfor skal vi norske kunder betale dobbelt for varene våre? Dette er virkelig dårlig forretningspraksis, og jeg har ingen planer om å handle her igjen med mindre de endrer dette.
Limited clothing range
Jeg ble virkelig skuffet da jeg så at Surfdome har blitt tatt over av et annet selskap. Den nye nettsiden har et veldig begrenset utvalg av klær sammenlignet med hva Surfdome pleide å tilby. Jeg pleide å elske å handle der på grunn av det fantastiske utvalget deres, men nå er det ingenting som fanger øyet mitt. Nettsiden er heller ikke veldig brukervennlig, noe som gjør det vanskelig å navigere og finne det du leter etter. Ikke lenger interessert i å handle der.
Internasjonalt kjøp
Jeg har opplevd det samme, akkurat som flere andre her. Det er utrolig irriterende å måtte betale MVA både i Storbritannia og ved innførsel til Norge. Jeg synes det er overraskende at et internasjonalt selskap ikke har blitt med i VOEC-ordningen. Tidligere har jeg handlet fra andre land, inkludert Kina, og aldri hatt dette problemet. VOEC har ingenting med EU å gjøre, så jeg forstår ikke hvorfor selskapet ikke har løst dette. Derfor vil jeg anbefale å unngå å handle her og heller finne en annen leverandør som har orden på dette.
Returproblem
Jeg leverte tilbake en vare, men fikk aldri tilbake pengene mine. Etter å ha kontaktet dem angående situasjonen, så de at de hadde fått tilbake varen. Men på grunn av eierskapsendringen som pågår, nektet de å gi meg pengene tilbake og foreslo i stedet at jeg skulle løse det med kredittkortleverandøren min. Dette er den verste kundeservicen jeg har opplevd.
Vegan Dr Martens
Jeg ville ha gitt 0 stjerner hvis det var mulig. Bestilte et par vegan Doc Martens som gave, og nå fikk jeg beskjed om at de er ekte skinnmodeller. Det er for sent å returnere dem nå, og det virker ikke som det ville ha vært til noen nytte uansett, med tanke på anmeldelsene jeg har lest her.
Surfdome har endret seg
Før i tiden var Surfdome den beste, men nå synes jeg de har blitt dårligere. Det er ikke Surfdome sin feil, det er det nye selskapet som heter BrandAlley. De har ikke de samme produktene på lager som Surfdome pleide å ha. Jeg tror ikke jeg kommer til å handle hos BrandAlley i fremtiden, det er virkelig synd.
Kjøp av tilbakebetaling
Jeg har ventet på tilbakebetalingen min siden april etter at returen min ble bekreftet som mottatt og da gikk de konkurs. De ba meg om å kontakte en e-postadresse, som sa at jeg måtte ordne opp med banken min. Banker gjør ikke slike ordninger for varer kjøpt med debetkort og som koster under £100. Deretter ble jeg bedt om å fylle ut et skjema for kreditorer og har ikke fått høre noe siden, til tross for flere henvendelser. Noen må ta ansvar for dette.
Bestilling av klær
Min opplevelse med nettsiden var virkelig bra, men dessverre er den nå under ny ledelse etter konkurs. Jeg synes det er trist at de ikke lenger tilbyr de samme gode produktene som før. Uansett vil jeg takke Surfdome for alle de fine årene jeg har handlet der.
Min bestilling av en jakke
Etter eg bestilte jakka, fekk eg den fort, men den var dessverre for liten. Eg sendte jakka tilbake og venta på pengane tilbake. Etter nokre veker vart tilbakebetalinga avlyst utan noko forklaring. Eg prøvde å ta kontakt med kundeservice fleire gonger, men fekk ingen respons. Så skuffande opplevelse!
Surfdome hadde tidligere vært min foretrukne nettbutikk i år, men nå har jeg blitt skuffet.
Jeg pleide å elske å handle på Surfdome i årevis, men de siste gangene har vært en skuffelse. Tidligere hadde de et stort utvalg, rimelige priser og rask levering. Nå virker det som om ting har endret seg. Utvalget virker begrenset, prisene har gått opp og leveringen tar lengre tid. Jeg har prøvd å bestille to ganger nylig, men begge gangene endte jeg opp med å forlate nettsiden etter bare et minutt. Jeg vil takke det opprinnelige Surfdome-teamet for den fantastiske jobben de gjorde tidligere.
Mest stemmer anmeldelse
Bestilling av klær
Min opplevelse med nettsiden var virkelig bra, men dessverre er den nå under ny ledelse etter konkurs. Jeg synes det er trist at de ikke lenger tilbyr de samme gode produktene s... Les merDør: Eichmann