Surfdome Anmeldelser

: 20
10% Ville handlet her igjen

Mest relevante negative anmeldelse

  2024-05-25
Et par bukser
Jeg kjøpte et par bukser, betalte for dem, men fikk senere beskjed om at de ikke var tilgjengelig...Les mer
Kolby

Mest stemmer anmeldelse

  2024-03-29
Mange feil størrelser i bestil
Jeg hadde en utrolig dårlig opplevelse med bestillingen min på Surfdome. Jeg bestilte en stor pak...Les mer
angelita

Anmeldelser (20)

  (0)

 (1)

  (15)

  (3)

  (1)

  • Ingen anmeldelser ennå!

    Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Bestilling av klær

    Min opplevelse med nettsiden var virkelig bra, men dessverre er den nå under ny ledelse etter konkurs. Jeg synes det er trist at de ikke lenger tilbyr de samme gode produktene som før. Uansett vil jeg takke Surfdome for alle de fine årene jeg har handlet der.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Et par bukser

    Jeg kjøpte et par bukser, betalte for dem, men fikk senere beskjed om at de ikke var tilgjengelige. De sa pengene mine skulle refunderes, men det har ikke skjedd enda. Kundeservice har ignorert alle mine henvendelser, og det har vært veldig frustrerende. Jeg har mistet tilliten til denne nettbutikken og kommer ikke til å handle her igjen.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Jakke som var for liten

    Jeg kjøpte en jakke som viste seg å være for liten, og jeg måtte betale €20 i returkostnader. Dessverre har jeg fremdeles ikke fått tilbake pengene mine fra Surfdome. Jeg er veldig misfornøyd med hele opplevelsen og vil definitivt ikke anbefale å handle der!


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Neoprenanzug retur

    For rundt seks måneder siden bestilte jeg en neopren drakt på Surfdome's nettside og fikk den ganske fort. Dessverre passet ikke størrelsen, så jeg sendte den i retur og måtte betale fraktkostnadene på over CHF 30. Etterpå fikk jeg en e-post som sa at varen hadde kommet tilbake og at pengene ville bli tilbakebetalt snart. Men de trakk likevel fra fraktkostnadene, selv om jeg allerede hadde betalt, og noen andre utgifter ble også trukket fra. Til slutt ble det altfor lave beløpet ikke refundert i det hele tatt. Jeg har fortsatt ikke fått pengene mine tilbake fra selskapet, og de svarer ikke på e-postene mine.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjøpte jeans

    Jeg kjøpte et par jeans fra Surfdome, men må si at opplevelsen var skuffende. Nettsiden var rotete og vanskelig å navigere, og kundeservicen var så som så. Jeg slet med å få informasjon om leveransen min, og det virket som om de ikke brydde seg om kundenes behov. Alt i alt en skuffende opplevelse, så jeg tror ikke jeg kommer til å handle der igjen.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Skjorte

    Jeg pleide å elske å handle her, men nå vil jeg ikke en gang dra til Surfdome igjen. Etter at jeg sendte tilbake en skjorte for refusjon, fikk jeg ingen svar på e-postene mine. Nå sitter jeg verken igjen med skjorten eller pengene mine. De har virkelig bare tatt pengene mine uten å angre seg. For et forferdelig selskap. Spar deg selv smerten og bryet, og finn heller et annet sted å handle. Ikke som om varene deres er så flotte lenger.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Skjulte toll- og avgiftskostnader

    Det er viktig å merke seg at Surfdome ikke inkluderer moms og toll i prisen når man bestiller til Norge. Dette kan føre til uventede kostnader når varene kommer fram. Det hadde vært bedre om dette ble tydelig kommunisert på nettsiden, slik at kundene vet om ekstrakostnadene på forhånd. Dessverre tilbyr de heller ikke muligheten for fortolling før varene blir sendt, noe som kan gjøre prosessen mer komplisert for norske kunder.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Cool surf gear

    Åh, Brandalley er så dårlige nå! De var så kule da de het Surfdome, men nå er de bare rotete. De selger ikke engang kult surfe- eller skateutstyr lenger, og det var jo hele poenget med nettstedet! Og gjett hva? Du kan ikke engang se på ting uten å måtte logge inn først. Altså, seriøst?? De vil bare ha alle dataene våre eller noe. Og nå er de bare i Storbritannia, så alle oss EU-kunder er utelatt. Super kjedelig.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Returnering uten refusjon

    Etter å ha levert tilbake flere varer, nekter selskapet å gi tilbake pengene. Synes det er veldig dårlig og føles som en form for svindel nå som Storbritannia har forlatt EU. Veldig skuffende å sitte igjen med tap, verken å ha varene eller få igjen pengene.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Klær av dårlig kvalitet

    Jeg pleide å elske selskapet, men etter at de ble overtatt av en annen bedrift, har produktkvaliteten deres sunket drastisk. Nettstedet deres sender deg nå til den nye eierens side, og det er vanskelig å finne produktene deres der. I tillegg må du registrere deg for å se utvalget deres, noe som er irriterende og unødvendig. Det virker som om den nye eieren bare bryr seg om profitt og ikke kundetilfredshet. Veldig skuffende!


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Mange feil størrelser i bestillingen

    Jeg hadde en utrolig dårlig opplevelse med bestillingen min på Surfdome. Jeg bestilte en stor pakke med klær og endte opp med å måtte betale over 900kr i toll. Da jeg åpnet pakken, innså jeg at 2 av plaggene hadde feil størrelse. Etter å ha sendt en e-post til kundeservice, fikk jeg beskjed om at feilen var på grunn av en feil på nettsiden deres. Selv om de ordnet feilen, nektet de å ta imot returen og sende meg riktig størrelse. Tilbudet om 10% rabatt for å kompensere for feilen virket helt utilstrekkelig og ineffektivt.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Bestilte fra norsk side

    Jeg trodde jeg bestilte fra en norsk side, men nå må jeg betale både moms på bestillingen og i tillegg må jeg fortolle det til Norge. Kundeservicen er til liten hjelp! Dette er bare ikke greit, jeg føler meg rett og slett lurt av dette selskapet. Hvorfor skal vi norske kunder betale dobbelt for varene våre? Dette er virkelig dårlig forretningspraksis, og jeg har ingen planer om å handle her igjen med mindre de endrer dette.


Andre så også på