SnowInn - Total vurdering basert på 25 anmeldelser
Utvalgte Anmeldelser
Anmeldelser (25)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
Bestilte slalåmbriller, feil størrelse
Jeg ble skikkelig skuffa da jeg fikk feil størrelse på slalåmbrillene jeg bestilte fra dere. Dessverre var det ikke verdt å sende dem tilbake på grunn av tollavgifter. Jeg hadde forventa at det skulle vært bedre kvalitetskontroll før produktene ble sendt ut.
Nyttig skredutstyr
Jeg bestilte nytt skredutstyr fra nettbutikken. De sa at pakken skulle komme før desember, men jeg fikk aldri beskjed om hvor den var. Etter å ha ventet lenge, kontaktet jeg kundeservice. De fortalte meg at pakken hadde blitt levert til postkontoret, men jeg visste ingenting om det. Pakken ble sendt tilbake til avsender dessverre. Det har gått over fire måneder, og jeg har ikke fått tilbakebetalt over 3000kr. Jeg har prøvd å kontakte kundeservice flere ganger, men de virker å unngå saken. Dette er helt nytt for meg, og jeg er veldig skuffet over hvordan det ble håndtert. Det virker som svindel og tull. Jeg vil ikke anbefale noen å handle fra den nettbutikken.
Kvalitetsservice
Jeg vil virkelig anbefale SnowInn! Selv om det tok litt tid å få pakken til Norge, var servicen utmerket. De svarte raskt og hjalp meg med alt jeg lurte på, og produktene jeg bestilte var av god kvalitet. Alt i alt var det en veldig positiv opplevelse med SnowInn.
Kjopte 'renoverte' skistovler
Jeg kjøpte skistøvlene som ble beskrevet som 'renoverte', og de var virkelig en god pris. De ser faktisk ut som nye, mindre brukt enn det du finner i butikkene vanligvis. Leveringen til Storbritannia tok litt lengre tid enn forventet, men fraktkostnadene var veldig rimelige for en såpass tung pakke. Alt i alt er jeg kjempefornøyd med kjøpet og vil definitivt anbefale Snowinn til andre.
Kjøp av skinnbukse
Jeg vil virkelig anbefale SnowInn til alle som trenger utstyr til vintersport. Hele prosessen fra bestilling til levering gikk veldig greit. Det eneste lille problemet var at leveringstiden for skibukser ble endret til senere, men de kommuniserte tydelig om dette og holdt meg oppdatert hele veien. Kundeservicen var veldig hjelpsom og svarte raskt på mine spørsmål. Produktene var av høy kvalitet og prisen var god. Alt i alt var det en bra opplevelse, og jeg vil definitivt handle der igjen.
Høye priser og lang leveringstid.
Jeg ble skikkelig lurt da jeg handlet her. Prisene virket norske, men det kom toll og mva i tillegg som ikke var tydelig nok opplyst om. Leveringen tok også veldig lang tid, noe som var skikkelig skuffende.
Varmjakke leveranse
Jeg bestilte en varmjakke fra nettbutikken, men den levde dessverre ikke opp til forventningene mine. Jakken var defekt fra første dag, og til tross for flere forsøk på å kontakte kundeservice, har jeg ikke fått noe svar. Jeg ba om å få tilsendt en ny jakke fordi jeg likte designet, men har fortsatt ikke hørt noe tilbake. Det er skuffende å ikke få den varmen jeg hadde sett for meg i denne kalde vinteren, spesielt når reklamen skryter av produktet.
Halvparten av et par skisko
Jeg bestilte et par skisko, men da pakken endelig kom, oppdaget jeg at det bare var skallet og ikke innerstøvlene. Jeg måtte betale 700 kroner i toll og 250 kroner i frakt, og det er penger jeg ikke kan få tilbake. Kundeservicen var veldig dårlig og hjalp meg lite i denne situasjonen. De lovet meg å kunne returnere varen, men snakket ikke om å refundere tollkostnadene. Nå lurer jeg på om det er mulig å få refundert tollavgiften også.
Lang leveringstid og dårlig kommunikasjon
Jeg bestilte noe, men det tok altfor lang tid før det ble levert. Deretter ble jeg overrasket med en ekstra momsregning senere. Når jeg prøvde å returnere varen, måtte jeg betale for frakten selv, og pakken endte opp ubrukt hos posten i Spania. SnowInn ble varslet, men de gjorde ingenting for å hjelpe. De virket arrogant og likegyldig til situasjonen, til tross for mine høflige anmodninger om å kontakte sitt fraktselskap for å løse opp i det. Men, det skjedde ingenting.
Bestilling av skisko
Jeg hadde en veldig god opplevelse med å bestille nye skisko fra SnowInn. Det gikk kjempefint å bestille, selv om jeg bestilte fra utlandet. Jeg synes det var supert at nettsiden var så enkel å bruke, og at produktinformasjonen var tydelig.
Bremseklosser for sykkel
Jeg skjønner at det kan ta litt tid når ting ikke er på lager, men jeg trodde det skulle gå raskere. Jeg bestilte bremseklosser til sykkelen min, og selv om de ble sendt innenfor den oppgitte tidsrammen, tok det lang tid før jeg faktisk fikk dem. Jeg måtte vente i 29 dager fra bestilling til de endelig kom fram, og det synes jeg er altfor lenge for noe så enkelt som bremseklosser. GLS og Posten sto for leveringen, men det virket som pakken stoppet unødvendig mange ganger underveis, og det gjorde ventetiden enda lengre. Tollprosessen til Norge tok også lang tid, og jeg måtte til slutt selv mase på dem før pakken ble frigitt. Alt i alt ble jeg skuffet over den lange leveringstiden og de mange forsinkelsene.
Kvikk levering
Jeg hadde en positiv opplevelse med SnowInn. Leveringen var rask og produktene var av god kvalitet. Nettsiden var enkel å bruke og jeg fant det jeg lette etter uten problemer. Kundeservicen var vennlig og hjelpsom da jeg hadde spørsmål om et av produktene. Alt i alt var det en bra opplevelse.
Kjøp av sikkerhetsutstyr
Det er skuffende å handle her. De selger sikkerhetsutstyr som ikke oppfyller kravene, og til tross for gjentatte advarsler har de ikke gjort noe for å rette opp i feilene. Dette er veldig uansvarlig og kan potensielt få katastrofale konsekvenser. Jeg anbefaler på det sterkeste å unngå denne butikken.
Salgspriser, eksklusiv mva, lang leveringstid
Jeg bestilte noen varer fra denne nettsiden, og jeg ble skuffet over at prisene ikke inkluderte mva. Dette gjorde prisene forvirrende i forhold til andre norske nettbutikker. Og for å toppe det hele, tok det lang tid å få varene levert, noe jeg også syntes var skuffende. For meg er det avgjørende at prisene er klare og korrekte, og at leveringstiden er akseptabel.
Min bestilling av vinterjakke til sønnen min
Bestilte en vinterjakke til sønnen min som en julegave, men da den kom, hadde den en søm over hele fronten som manglet. Jakken var også altfor stor, selv om jeg fulgte størrelsestabellen og anbefalingene fra nettstedet. Har prøvd å kontakte kundeservice flere ganger, men har dessverre ikke fått noe svar eller hjelp i det hele tatt. Det er veldig skuffende.
Kjøpt av feil produkt
Jeg fikk et annet produkt enn det jeg bestilte, en Junior versjon i stedet for voksen. Selv med klare bilder som bevis, vil ikke selskapet godta gratis retur. Etter å ha bedt om en gjennomgang av avslaget, ble jeg fremdeles nektet gratis retur. Prøvde å få en forklaring over telefon, men det var umulig. Jeg har betalt for produktet, men kommer aldri til å handle der igjen.
Rask levering
Jeg bestilte en vare fra nettbutikken og var veldig fornøyd med at den var akkurat som beskrevet. Leveringen var rask, og jeg har aldri hatt noen problemer med selskapet eller noen av deres produkter.
Ski bindinger
Jeg ble skikkelig skuffet over opplevelsen min med å bestille ski bindinger fra den butikken. De skrev på nettsiden sin at det ikke skulle være noen skjulte kostnader for sending til Europa, men da jeg fikk produktet mitt, måtte jeg betale 1200 kr ekstra. Det var 1500 kr mer enn prisen i Norge. Informasjonen deres var misvisende og jeg føler meg virkelig lurt av butikken.
Omfattende produktutvalg til konkurransedyktige priser
SnowInn har et stort utvalg av produkter til gode priser. Jeg har bestilt forskjellige varer der siden desember 2023, og alt har vært av god kvalitet. Det tok en uke fra bestilling til levering, noe jeg synes er litt lenge for en nettbutikk. Hvis prisen går ned i løpet av den uken, gir de deg ikke den lavere prisen automatisk. Du må returnere varen og bestille den på nytt til den nye prisen. Derfor har jeg gitt dem 3 stjerner.
Bestilte ski bindinger
Jeg kjøpte ski bindinger for en uke siden, men pakken har enda ikke blitt sendt. Når jeg kontaktet kundeservice, fortalte de meg at de var veldig travle og at de skulle gi meg beskjed via e-post når de sendte den. Jeg synes dette er veldig dårlig service, det virker som om de prøver å lure kundene. Jeg vil anbefale alle å være forsiktige med å handle på dette nettstedet, det virker som om det er veldig lite klarhet og ærlighet.
Mest stemmer anmeldelse
Husk toll
Husk at dette ikke er en norsk nettbutikk og at toll/moms kommer i tillegg. De opplyser ikke noe om dette, men skriver det i policyen deres. Endte opp med å betale 2500,- kr for... Les merDør: Ahmed Abdelghani