Helly Hansen - Total vurdering basert på 22 anmeldelser
Utvalgte Anmeldelser
Anmeldelser (22)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
Min Skagen-jakke problemlosning
Jeg hadde en liten utfordring med jakken min fra Skagen. Kundeservicen gjorde en grundig undersøkelse for å bekrefte problemet, og de holdt meg oppdatert hele veien og løste problemet bedre enn forventet. De virkelig bryr seg om produktene sine og tilbyr flott kundeservice. De ga meg også noen nyttige tips om hvordan jeg kan ta vare på utstyret mitt bedre for å få optimal ytelse.
Størrelsen var ikke flott for et par...
Jeg bestilte et par støvler, men de passet dessverre ikke helt. Så jeg tok kontakt med kundeservice, og de svarte meg veldig fort. De var veldig hjelpsomme og tok seg av bekymringene mine. Jeg er virkelig takknemlig for hjelpen deres!
Regnjakke
Jeg må si at opplevelsen min hos dere var ikke den beste. Kundeservicen var dårlig, og produktkunnskapen var under gjennomsnittet. Spesielt skuffende fra et selskap med en lang historie innen seiling. Å fortelle en kunde at en bukse til 180 dollar og en til 279 dollar er i utgangspunktet det samme er ikke bra. Produktdifferensiering for å skape verdi er viktig. Dere bør virkelig vite hva dere selger!
Kundefortjeneste ved garantisak
Jeg hadde en skikkelig god opplevelse med kundeservice da jeg fikk garantisaken løst. De ansatte var veldig flinke og hjelpsomme, og de fikset problemet mitt på null komma niks. Jeg ble virkelig imponert over hvor godt de fulgte opp og hvor vennlige de var. Det var skikkelig positivt å møte så dyktige og vennlige folk.
Kjøp av høy kvalitet
Jeg hadde en kjempebra opplevelse med dette selskapet! Produktet jeg bestilte var av kjempefin kvalitet og levde opp til alle forventningene mine. Jeg satte stor pris på den enkle bestillingsprosessen og den raske leveringen. Kundeservicen var også veldig hjelpsom og imøtekommende. Hadde et lite problem, men det ble løst raskt og på en rettferdig måte av selskapet. Alt i alt var jeg kjempefornøyd med kjøpet mitt og vil definitivt handle her igjen.
Min bestilling tok altfor lang tid
Jeg skulle ønske at jeg hadde lest anmeldelsene før jeg bestilte her. Det tok så lang tid før bestillingen min ble sendt fra butikken. Jeg kommer helt sikkert ikke til å handle her igjen.
Trolley koffert
Jeg kjøpte en trillekoffert som viste seg å ha et ødelagt håndtak og en ødelagt glidelås. Etter å ha sendt den tilbake til Helly Hansen i Tyskland, ble den borte. Jeg sendte en e-post til administrerende direktør ved Helly Hansen og ble lovet en erstatning. Senere fikk jeg beskjed om at jeg ikke kunne få den på grunn av min kreftbehandling. Etter mange e-poster med en uhøflig leder hos Helly Hansen, har jeg fremdeles ikke fått noen erstatning. Til tross for at han sa han hadde snakket med Tyskland, fant jeg ut at han ikke hadde gjort det etter at jeg ringte dem. Nå tilbyr han meg en ny koffert med 40% rabatt, men dette har vært en stor tidskast. Jeg anbefaler andre å unngå dette selskapet, da de er tyver og løgnere.
Bestilling av klær
Jeg la inn bestilling for klær for flere uker siden, men pakkene har fortsatt ikke blitt sendt. Til tross for flere henvendelser via e-post for å etterlyse bestillingen eller be om tilbakebetaling, har jeg ikke fått noe svar. Jeg føler meg dessverre lurt, da jeg betalte med en gang for klærne jeg bestilte og nå angrer jeg. Er skuffet over mangelen på kommunikasjon og service.
T-skjorter
Det var veldig enkelt å bestille, og jeg fikk oppdateringer om frakten. Pakken kom etter bare 3 dager med vanlig levering. T-skjortene jeg bestilte er av bra kvalitet og passet perfekt. Ble så fornøyd at jeg bestilte to til akkurat nå!
Bla bukser
Mamma hadde et stort hull i buksene sine, og teamet var raske med å hjelpe. Så hyggelige folk, og de ga oss mye kreditt for butikken. Skikkelig bra gjeng!
hjelpsom kundeservice
Kundeservicerepresentanten, Rhianne, var utrolig hjelpsom og fikk raskt løst problemet vårt. Vi satte stor pris på måten hun handlet på, kunnskapen hun viste og hvor effektiv hun var. Den vennlige og profesjonelle holdningen hennes gjorde hele opplevelsen enklere og problemfri. Vi følte virkelig at vi ble tatt vare på og verdsatt som kunder. Rhianne skilte seg virkelig ut som en flott representant for selskapet.
Jakke av god kvalitet
Jeg er kjempefornøyd med jakken jeg kjøpte hos dere. Den er av fantastisk kvalitet og holder meg varm og tørr selv i tøffe værforhold. Da jeg hadde et problem med jakken, var dere veldig hjelpsomme og løste situasjonen raskt og effektivt. Jeg setter stor pris på den gode kundeservicen deres. Tusen takk for en fantastisk opplevelse!
Mine bukser fra den klesbutikken
Jeg har kjøpt noen bukser fra den klesbutikken nå. Men dessverre, alle buksene er av veldig dårlig kvalitet. De går i stykker i sømmene, ting stikker ut av lommene, og de passer ikke godt på meg. Jeg vil anbefale å kjøpe bukser fra en annen butikk. En annen gang kjøpte jeg en bukse der, og den er mye bedre på alle måter. Jeg tok også en skjorte, men den ble ødelagt etter bare én vask. Det er virkelig skuffende fra en så stor butikk. Jeg klagde til dem for tre år siden, men det har ikke skjedd noe. Så dårlig!
Vinterstøvler, retur, refusjon
Jeg kjøpte noen vinterstøvler med en rabattkode, men da de ikke passet, sendte jeg dem i retur for å bytte til en annen størrelse. Dessverre fikk jeg bare tilbake pengene mine, og nå har de ikke støvlene i den størrelsen jeg trenger på lager. Rabattkoden fungerer heller ikke lenger, så det var en ganske skuffende opplevelse.
Kjøp av jakke
Jeg kjøpte en jakke i størrelse Medium til full pris. Desverre var jakken for stor, så jeg returnerte den og ba om en ny jakke i størrelse Small. Men den nye jakken passet ikke heller, og jeg mistenkte at de egentlig hadde sendt meg størrelse Large først. Jeg spurte om de kunne sende meg en ny jakke i størrelse Medium for å sjekke dette, men de kunne ikke hjelpe meg. De nektet også å gi meg rabattkoden på nytt slik at jeg kunne bestille en annen størrelse. Syns dette var dårlig kundeservice.
Regnjakke
Kvaliteten på produktet var skuffende, vanntett laget skrellet av allerede innen ett år, så jakken ble ubrukelig. Jeg tok kontakt med selskapet, men de nektet å hjelpe oss. Etter å ha vært trofaste kunder i hele 10 år, er vi veldig skuffet over det dårlige produktet og den dårlige kundeservicen.
Jakke for all slags vær
Helly Hansen har virkelig imponert meg med kundeservicen deres. Produktene deres er av god kvalitet og passer for alle slags vær. Garantipolicyen deres er fantastisk, og jeg ble positivt overrasket over hvor raskt og effektivt de løste problemet mitt. Stor takk til Annie som hjalp meg med bestillingen min og passet på at jeg fikk riktig størrelse. Tusen takk!
Klær, bestilling, sen levering
Jeg bestilte noen klær den 8. november 2021, men nå er det allerede 22. november 2021 og jeg har fremdeles ikke fått bestillingen min. Det har tatt veldig lang tid, mye lengre enn jeg trodde det skulle ta. Jeg er skuffet over at de ikke har gitt beskjed om forsinkelsen. Jeg synes selskapet burde følge opp bedre og gi mer informasjon når det gjelder levering av varer.
Glidelasen på jakken min ble ødelagt.
Jeg sendte en e-post til selskapet mitt og fikk svar veldig fort. De ga meg kreditt for en ny jakke, noe jeg synes var veldig snilt av dem. Det er så bra å oppleve et selskap som bryr seg om kundene sine og står for produktene sine.
Nytt par snøbukser
For noen måneder siden kjøpte jeg et nytt par snøbukser hos dere, og nå har jeg lagt merke til at sømmen rundt strikken begynner å rakne. Jeg ble skuffet over kvaliteten på buksene, spesielt siden de ikke har vart lenge. Heldigvis kontaktet jeg kundeservice, og de var vennlige og hjelpsomme. Buksene var fortsatt under garanti, så jeg fikk en butikkreditt for å kjøpe en annen vare i stedet.
Mest stemmer anmeldelse
"Polo skjorte - farge og
Les mer