Helly Hansen Anmeldelser

: 22

公司的数据已经过准确性检查并得到验证。访问其官方网站是安全的。我们相信在线透明度和安全性鼓励所有公司在我们这里进行验证,这样他们就知道在哪里可以安全可靠地购物。

55% Ville handlet her igjen

Mest relevante positive anmeldelse

  2024-05-23
Min Skagen-jakke problemlosnin
Jeg hadde en liten utfordring med jakken min fra Skagen. Kundeservicen gjorde en grundig undersøk...Les mer
E. Greenfelder

Mest relevante negative anmeldelse

  2024-03-30
Min bestilling tok altfor lang
Jeg skulle ønske at jeg hadde lest anmeldelsene før jeg bestilte her. Det tok så lang tid før bes...Les mer
Pat Bergstrom

Mest stemmer anmeldelse

  2023-11-23
Jakke
Skalljakke Odin 9 Worlds 2.0, utsalgspris 3999 gikk opp i liminga etter ca 3 t brukstid. Sveisen ...Les mer
Erik Kjæstad

Anmeldelser (22)

  (9)

 (3)

  (7)

  (2)

  (1)

  • Ingen anmeldelser ennå!

    Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjøp av jakke

    Jeg kjøpte en jakke i størrelse Medium til full pris. Desverre var jakken for stor, så jeg returnerte den og ba om en ny jakke i størrelse Small. Men den nye jakken passet ikke heller, og jeg mistenkte at de egentlig hadde sendt meg størrelse Large først. Jeg spurte om de kunne sende meg en ny jakke i størrelse Medium for å sjekke dette, men de kunne ikke hjelpe meg. De nektet også å gi meg rabattkoden på nytt slik at jeg kunne bestille en annen størrelse. Syns dette var dårlig kundeservice.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjøp av høy kvalitet

    Jeg hadde en kjempebra opplevelse med dette selskapet! Produktet jeg bestilte var av kjempefin kvalitet og levde opp til alle forventningene mine. Jeg satte stor pris på den enkle bestillingsprosessen og den raske leveringen. Kundeservicen var også veldig hjelpsom og imøtekommende. Hadde et lite problem, men det ble løst raskt og på en rettferdig måte av selskapet. Alt i alt var jeg kjempefornøyd med kjøpet mitt og vil definitivt handle her igjen.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    hjelpsom kundeservice

    Kundeservicerepresentanten, Rhianne, var utrolig hjelpsom og fikk raskt løst problemet vårt. Vi satte stor pris på måten hun handlet på, kunnskapen hun viste og hvor effektiv hun var. Den vennlige og profesjonelle holdningen hennes gjorde hele opplevelsen enklere og problemfri. Vi følte virkelig at vi ble tatt vare på og verdsatt som kunder. Rhianne skilte seg virkelig ut som en flott representant for selskapet.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Nytt par snøbukser

    For noen måneder siden kjøpte jeg et nytt par snøbukser hos dere, og nå har jeg lagt merke til at sømmen rundt strikken begynner å rakne. Jeg ble skuffet over kvaliteten på buksene, spesielt siden de ikke har vart lenge. Heldigvis kontaktet jeg kundeservice, og de var vennlige og hjelpsomme. Buksene var fortsatt under garanti, så jeg fikk en butikkreditt for å kjøpe en annen vare i stedet.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Min Skagen-jakke problemlosning

    Jeg hadde en liten utfordring med jakken min fra Skagen. Kundeservicen gjorde en grundig undersøkelse for å bekrefte problemet, og de holdt meg oppdatert hele veien og løste problemet bedre enn forventet. De virkelig bryr seg om produktene sine og tilbyr flott kundeservice. De ga meg også noen nyttige tips om hvordan jeg kan ta vare på utstyret mitt bedre for å få optimal ytelse.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Størrelsen var ikke flott for et par...

    Jeg bestilte et par støvler, men de passet dessverre ikke helt. Så jeg tok kontakt med kundeservice, og de svarte meg veldig fort. De var veldig hjelpsomme og tok seg av bekymringene mine. Jeg er virkelig takknemlig for hjelpen deres!


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Jakke for all slags vær

    Helly Hansen har virkelig imponert meg med kundeservicen deres. Produktene deres er av god kvalitet og passer for alle slags vær. Garantipolicyen deres er fantastisk, og jeg ble positivt overrasket over hvor raskt og effektivt de løste problemet mitt. Stor takk til Annie som hjalp meg med bestillingen min og passet på at jeg fikk riktig størrelse. Tusen takk!


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Jakke av god kvalitet

    Jeg er kjempefornøyd med jakken jeg kjøpte hos dere. Den er av fantastisk kvalitet og holder meg varm og tørr selv i tøffe værforhold. Da jeg hadde et problem med jakken, var dere veldig hjelpsomme og løste situasjonen raskt og effektivt. Jeg setter stor pris på den gode kundeservicen deres. Tusen takk for en fantastisk opplevelse!


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kundefortjeneste ved garantisak

    Jeg hadde en skikkelig god opplevelse med kundeservice da jeg fikk garantisaken løst. De ansatte var veldig flinke og hjelpsomme, og de fikset problemet mitt på null komma niks. Jeg ble virkelig imponert over hvor godt de fulgte opp og hvor vennlige de var. Det var skikkelig positivt å møte så dyktige og vennlige folk.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    T-skjorter

    Det var veldig enkelt å bestille, og jeg fikk oppdateringer om frakten. Pakken kom etter bare 3 dager med vanlig levering. T-skjortene jeg bestilte er av bra kvalitet og passet perfekt. Ble så fornøyd at jeg bestilte to til akkurat nå!


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Regnjakke

    Jeg må si at opplevelsen min hos dere var ikke den beste. Kundeservicen var dårlig, og produktkunnskapen var under gjennomsnittet. Spesielt skuffende fra et selskap med en lang historie innen seiling. Å fortelle en kunde at en bukse til 180 dollar og en til 279 dollar er i utgangspunktet det samme er ikke bra. Produktdifferensiering for å skape verdi er viktig. Dere bør virkelig vite hva dere selger!


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Min bestilling tok altfor lang tid

    Jeg skulle ønske at jeg hadde lest anmeldelsene før jeg bestilte her. Det tok så lang tid før bestillingen min ble sendt fra butikken. Jeg kommer helt sikkert ikke til å handle her igjen.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Trolley koffert

    Jeg kjøpte en trillekoffert som viste seg å ha et ødelagt håndtak og en ødelagt glidelås. Etter å ha sendt den tilbake til Helly Hansen i Tyskland, ble den borte. Jeg sendte en e-post til administrerende direktør ved Helly Hansen og ble lovet en erstatning. Senere fikk jeg beskjed om at jeg ikke kunne få den på grunn av min kreftbehandling. Etter mange e-poster med en uhøflig leder hos Helly Hansen, har jeg fremdeles ikke fått noen erstatning. Til tross for at han sa han hadde snakket med Tyskland, fant jeg ut at han ikke hadde gjort det etter at jeg ringte dem. Nå tilbyr han meg en ny koffert med 40% rabatt, men dette har vært en stor tidskast. Jeg anbefaler andre å unngå dette selskapet, da de er tyver og løgnere.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Bestilling av klær

    Jeg la inn bestilling for klær for flere uker siden, men pakkene har fortsatt ikke blitt sendt. Til tross for flere henvendelser via e-post for å etterlyse bestillingen eller be om tilbakebetaling, har jeg ikke fått noe svar. Jeg føler meg dessverre lurt, da jeg betalte med en gang for klærne jeg bestilte og nå angrer jeg. Er skuffet over mangelen på kommunikasjon og service.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Bla bukser

    Mamma hadde et stort hull i buksene sine, og teamet var raske med å hjelpe. Så hyggelige folk, og de ga oss mye kreditt for butikken. Skikkelig bra gjeng!


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Mine bukser fra den klesbutikken

    Jeg har kjøpt noen bukser fra den klesbutikken nå. Men dessverre, alle buksene er av veldig dårlig kvalitet. De går i stykker i sømmene, ting stikker ut av lommene, og de passer ikke godt på meg. Jeg vil anbefale å kjøpe bukser fra en annen butikk. En annen gang kjøpte jeg en bukse der, og den er mye bedre på alle måter. Jeg tok også en skjorte, men den ble ødelagt etter bare én vask. Det er virkelig skuffende fra en så stor butikk. Jeg klagde til dem for tre år siden, men det har ikke skjedd noe. Så dårlig!


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Vinterstøvler, retur, refusjon

    Jeg kjøpte noen vinterstøvler med en rabattkode, men da de ikke passet, sendte jeg dem i retur for å bytte til en annen størrelse. Dessverre fikk jeg bare tilbake pengene mine, og nå har de ikke støvlene i den størrelsen jeg trenger på lager. Rabattkoden fungerer heller ikke lenger, så det var en ganske skuffende opplevelse.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Regnjakke

    Kvaliteten på produktet var skuffende, vanntett laget skrellet av allerede innen ett år, så jakken ble ubrukelig. Jeg tok kontakt med selskapet, men de nektet å hjelpe oss. Etter å ha vært trofaste kunder i hele 10 år, er vi veldig skuffet over det dårlige produktet og den dårlige kundeservicen.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Klær, bestilling, sen levering

    Jeg bestilte noen klær den 8. november 2021, men nå er det allerede 22. november 2021 og jeg har fremdeles ikke fått bestillingen min. Det har tatt veldig lang tid, mye lengre enn jeg trodde det skulle ta. Jeg er skuffet over at de ikke har gitt beskjed om forsinkelsen. Jeg synes selskapet burde følge opp bedre og gi mer informasjon når det gjelder levering av varer.


Andre så også på