Conrad - Total vurdering basert på 17 anmeldelser
Utvalgte Anmeldelser
Anmeldelser (17)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
Perfekt match
Alt gikk kjempefint med bestillingen min! Fikk varene levert i tide, og de var akkurat som beskrevet. Veldig fornøyd med opplevelsen min hos dere. Har ingenting å klage på!
Min bestilling
Jeg er veldig skuffet over den dårlige servicen til dette selskapet. Da jeg bodde i Nederland, hadde filialen deres god og effektiv service, men nå som jeg bor i Spania og de ikke har en spansk filial, må jeg forholde meg direkte til internasjonale selskaper. Servicen her er blant den verste jeg har opplevd. De rotet til bestillingene, kansellerer ordre uten å gi beskjed til kunden, lover varer på lager som de ikke sender etter betaling, og som mange har påpekt, svarer de ikke på e-poster i tide og er nærmest umulige å nå på telefon. Dette er siste gang jeg bestiller noe fra dem, og jeg vil definitivt advare alle jeg kjenner i bransjen min om å unngå å handle med dette selskapet.
Elektronikkjøp
Conrad har jo helt klart et stort utvalg av elektronikkvarer, men prisene deres er jo helt overpriset. Du skulle jo tro at med de høye prisene, så skulle de i det minste tilby en bedre service enn vanlige butikker, men det stemmer jo ikke. Conrad ser ut til å ikke bry seg om verken vanlige kunder eller bedriftskunder når det kommer til service. Resultatet blir jo at kundene ender opp med ubrukelige eller ødelagte varer, mens Conrad nekter å ta imot returer eller reparere produktene. Basert på mine erfaringer, vil jeg absolutt ikke anbefale denne butikken.
Bestilling av 1992180772
Etter at jeg betalte, forsvant de! Null kommunikasjon, ingen estimert leveringstid! Du blir ignorert etter at pengene er overført! Slik behandler de kunder! Jeg valgte DHL Express og har fortsatt ikke mottatt noe etter 1 uke (innenfor EU). Det handler ikke bare om tapte penger, det er en ærlighetsproblem her! Og "de" har virkelig bommet på dette!!!
Elektronikkprodukter
Jeg fikk nylig mine produkter fra dette selskapet, og jeg må bare si at jeg ble veldig skuffet. Hele bestillingsprosessen og leveringen var en total katastrofe. Kundeservicen var helt forferdelig, og jeg følte meg ignorert og avvist hver gang jeg prøvde å kontakte dem. Prisene var altfor høye, det føltes som om jeg ble ranet. Leveringen skuffet også, pakken min kom skadet og produktene var ødelagte. Jeg kommer aldri til å handle her igjen, og vil anbefale andre å styre unna.
Bestilling problemer, dårlig service
Bestilte noe og fikk ikke noe svar, så ble vi fortalt at vi ikke hadde betalt nok penger. Vi ble bedt om å sende mer penger, men vi hadde allerede betalt det vi skyldte. Etter det hørte vi ingenting. Vi fikk tilbakebetalt det ekstra beløpet vi hadde sendt, men hovedkostnaden ble helt ignorert. Vi ba om oppdateringer, men fikk ingen respons. Vi ba om en refusjon, men hørte ingenting tilbake! Til slutt måtte vi åpne en tvist med PayPal for å få tilbake pengene våre. Skal aldri handle der igjen!
Bestilling av elektrisk verktøy
Jeg ble veldig frustrert og irritert da jeg opplevde min siste bestilling hos dere. Jeg hadde sendt inn en avbestilling i god tid, men likevel ble varen sendt ut etter fire dager. Heldigvis stoppet fraktfirmaet leveransen og returnerte den til dere. Mangelen på oppfølging og respekt for mine ønsker har virkelig satt meg i dårlig humør. Jeg fikk heldigvis full refusjon fra forhandleren som solgte varen på deres vegne, men denne opplevelsen har definitivt påvirket min oppfatning av deres selskap.
Min erfaring med å bestille et produkt som ikke ble sendt til USA og Canada.
Jeg ble skuffet da jeg oppdaget at selskapet ikke sender til en rekke land, inkludert USA og Canada, til tross for at nettsiden hevder å tilby global frakt. Dette burde vært tydeligere markert på nettsiden, slik at kundene ikke sløser bort tiden sin på å legge produkter i handlekurven bare for å finne ut at de ikke kan få dem levert dit de ønsker. Det er irriterende og tar mye tid å måtte lete etter denne informasjonen etter at man allerede har brukt tid på å velge produkter og fullføre bestillingen.
Hvitevarer
Jeg bestilte en vaskemaskin fra dem og de trakk pengene mine med en gang, men så hørte jeg ikke noe fra dem på flere dager. Da jeg begynte å bli bekymret og tok kontakt, fortalte de meg at jeg ikke hadde betalt nok, og de nektet å sende produktet før jeg betalte det beløpet de sa. Det er veldig tydelig at de ikke er seriøse, så jeg vil advare alle mot å handle der. De later til å vise konkurransedyktige priser for å få folk til å bestille, men sender aldri noen produkter.
Bestilling av en avbestilt vare
Jeg har ventet på svar angående refusjonen min etter at jeg avbestilte en ordre for over en måned siden, men de har ikke svart på en eneste av e-postene mine hvor jeg har spurt om status. Kunden støtten deres er rett og slett elendig.
forsinket levering
Jeg vil gjerne dele at det har vært en skuffende opplevelse å bestille fra dette selskapet. For fire uker siden la jeg inn bestillingen min, men varene jeg betalte for på forhånd har fortsatt ikke kommet. Det er ingen informasjon om når leveringen vil skje. Hver gang jeg tar kontakt med dem, får jeg en ny "forventet" leveringsdato. Jeg vet ikke hvordan dette vil ende. Dessverre kan jeg ikke anbefale dette selskapet.
Kjelden
Jeg kjøpte en vare som var annonsert som på lager og klar for sending. Etter over en uke hadde varen fortsatt ikke blitt sendt, så jeg åpnet en supportbillett for å sjekke hva problemet var. Etter 4 dager svarte de endelig, og da ble varen sendt. Det er ikke det servicenivået man forventer fra en stor nettbutikk i dag.
Produkter for hjemmekontor
Dessverre var ikke kundeservicen bra. De virket uhøflige, lite hjelpsomme og tok veldig lang tid å svare. Kommunikasjonen var dårlig og jeg følte meg ikke godt ivaretatt som kunde. Jeg vil anbefale å se et annet sted for lignende produkter.
Kjøpte online, betaling med kredittkort (1200USD)
Jeg kjøpte flere varer online og betalte med kredittkort, men etter noen dager ble ordren min kansellert uten noen forklaring. Jeg tok kontakt med dem for å finne ut hvorfor, og spurte om jeg kunne betale ekstra for frakt. I stedet for å tilby ekstra frakt, sendte de meg en proforma for bare én vare. Etter flere e-poster innså de feilen og kansellerte til slutt proformaen, men pengene mine var fortsatt låst. Jeg måtte mase i flere dager og sende mange e-poster til flere personer før de endelig refunderte meg pengene. Da jeg spurte om de hadde varen på lager, ble jeg bedt om å sjekke nettbutikken deres, selv om det var løgn. De sa jeg skulle betale en faktura med PayPal for at varene skulle sendes umiddelbart, men ingenting skjedde. De sluttet å svare på e-postene mine, blokkerte pengene mine i 10 dager, og det var først etter inngripen fra PayPal at pengene mine ble refundert. Det er ingen telefonnummer å kontakte dem på, og mange har delt lignende historier om forsøk på å lure kunder med lave priser og unndra seg ansvaret for å sende varer.
Refusjon av feilaktig belastet merverdiavgift
Jeg har handlet på nett i mange år, siden jeg jobber mye og ikke har tid til å dra til vanlige butikker i åpningstiden. Conrad har vært min verste opplevelse så langt. De belastet meg for merverdiavgift for et kjøp innenfor EU, selv om jeg betaler det i mitt eget land. På nettsiden deres lover de at de vil refundere meg, men etter tre måneder har de ikke engang svart på en eneste av e-postene mine. Selv om det ikke er store pengesummer, er det måten selskapet opptrer på som jeg misliker. Jeg oppfordrer alle til å handle et annet sted. Hvis du får problemer, vil du ikke få annet enn skam fra Conrad.
Skuffende kundebehandling og skjulte kostnader
Dessverre var opplevelsen min med denne tjenesten veldig skuffende. Kundeservicen var rett og slett frekk og uhøflig. I tillegg ble jeg overrasket over de skjulte fraktkostnadene som ikke var tydelig oppgitt på forhånd. Jeg vil absolutt ikke anbefale denne tjenesten til noen, med mindre du vil risikere å oppleve det samme. Hvis du likevel bestemmer deg for å bruke dem, sørg for å betale med et kredittkort slik at du har muligheten til å få tilbake pengene.
Lampe og tilbehør
Jeg kjøpte en skikkelig fin bordlampe fra dem, sammen med litt ekstra tilbehør. Prisene deres var mye bedre enn andre steder jeg så, og kvaliteten skinte virkelig igjennom. Tjenesten jeg fikk var kjapp og informativ hele veien. Selv med alt kaoset rundt COVID, Brexit og MVA, kom leveringen raskt og uten problemer. Alt i alt, kan virkelig anbefale dem på det sterkeste.
Mest stemmer anmeldelse
Lampe og tilbehør
Jeg kjøpte en skikkelig fin bordlampe fra dem, sammen med litt ekstra tilbehør. Prisene deres var mye bedre enn andre steder jeg så, og kvaliteten skinte virkelig igjennom. Tjen... Les merDør: V. Kozey