Proshop erfaringer - les anmeldelser og meninger av norske kunder

Alle kundeanmeldelser

Proshop

67% Ville handlet her igjen

Anmeldelser, klager og kundeerfaringer Skriv en anmeldelse

Les uavhengige anmeldelser, kundeerfaringer, tilbakemeldinger og klager her! Bli kjent med de beste nettbutikkene og tjenesteleverandørene gjennom opplevelsene til andre mennesker. Kunder kan heretter bestemme selv hvilke merker som er verdige og hvilke som ikke er det!

I fokus: Hva sier kundene våre?

H
Henk
Kabinett fungert ikke om det har gjørt skade på SSD man kan bare gjette. Kundeservice er det verste jeg noen gang har opplevd. Sender du den tilbake tester de varene og når de finnes at det virker...Les mer
F
Fredrik
Kjøpte flere store ting, og en liten, får ting send i forsendelser og får da en epost av postnord at pakken må hentes, men manglet et produkt. Jeg tar kontakt med support som bruker lang tid på å s...Les mer
S
Sander Sommerseth
Bestillte et høyttaler poar for 1 måned siden og da var det 5 par på lager. I går var det 2 på lagerOg varen skal nå ikke komme før på nyåret. Første gang unnskyldte de seg med at det var noe a...Les mer

Alle kundeanmeldelser (3)

  • Ingen anmeldelser ennå!

    Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    SSD+SSD kabinett

    Kabinett fungert ikke om det har gjørt skade på SSD man kan bare gjette.
    Kundeservice er det verste jeg noen gang har opplevd. Sender du den tilbake tester de varene og når de finnes at det virker tar de 700 kroner timen!
    Det er deres forretningsmodell.
    Styr unna!


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kundeserve opplevelse

    Kjøpte flere store ting, og en liten, får ting send i forsendelser og får da en epost av postnord at pakken må hentes, men manglet et produkt. Jeg tar kontakt med support som bruker lang tid på å svare, og de sier at det blir sendt flere pakker med forskjellige sporingsnr som ikke jeg fikk epost om. Kundeservice er krass, og vanskelig å prate med.

    Av alle bedrifter så er det få som krever gebyr for alt mulig, så de krevde jeg sendte dem mer penger for varw ble sendt i retur. Styr unna, dyr og dårlig kundeservice. Holder meg til komplett som er på helt annen side av useriøse proshop.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Elendig

    Bestillte et høyttaler poar for 1 måned siden og da var det 5 par på lager.
    I går var det 2 på lagerOg varen skal nå ikke komme før på nyåret.

    Første gang unnskyldte de seg med at det var noe annet som ikke var på lager i bestillngen. (som var på lager når jeg kjøpte den).

    Nå er det høyttaler som ikke er på lager, dette er helt på trynet!

    Muchas gracias. ?Como puedo iniciar sesion?


Andre så også på

Logo Reima.com

Reima.com

1 Anmeldelser

Barn vekser snart og trenger mye klær. Årstider endrer hverandre og for hver årstid trenger vi forskjellige klær. Vindjakke...

Logo TVC-Mall

TVC-Mall

1 Anmeldelser

Dingser og gagdeter har blitt veldig viktige i vårt samfunn i dag, og nesten etthvert selskap som selger slike ting kommer til &ari...

Logo Eurotoys

Eurotoys

1 Anmeldelser

Leketøy er populært, og barn kommer alltid til å ha en forkjærlighet for de. Det er ikke noe uvanlig i det hele tatt, barn...

Logo Geekbuying

Geekbuying

1 Anmeldelser

Det er ikke akkurat få sider som Geekbuying i markedet i dag. En av de absolutt største og mest kjente er jo AliExpress, og det som er...