Proshop

Alle kundeanmeldelser

Proshop

43% Ville handlet her igjen

Anmeldelser, klager og kundeerfaringer Skriv en anmeldelse

Les uavhengige anmeldelser, kundeerfaringer, tilbakemeldinger og klager her! Bli kjent med de beste nettbutikkene og tjenesteleverandørene gjennom opplevelsene til andre mennesker. Kunder kan heretter bestemme selv hvilke merker som er verdige og hvilke som ikke er det!

I fokus: Hva sier kundene våre?

K
Kristine Lien
Helt greit å bestille fra men kundeservicen er et annet kapittel. Produkte mitt fungerte ikke i flere måneder, skjermen var svart, et vanlig problem dessverre. Så jeg sendte det til slutt inn til s...Les mer
D
Daniel Mjelde
Nå har jeg handlet 5 ganger hos Proshop, og har opplevd det følgende 3 av gangene: Jeg kjøper en vare som har 1-3 på lager. Både før og etter kjøpet står det i nettbutikken at de har 1-3 på lager ...Les mer
R
Rune
Har prøvd å kjøpe skjermkort til proshop.no over lang tid, jeg har lagt merke til at det er mange som prøver å kjøpe og at alt blir utsolgt på noen milisekunder og at vi kan kjøpe bare et skjermkor...Les mer
J
Jan
Kjøpte en mobil i fjor hos dette selskapet. Angrer dypt på det, men trudde at bedrifter anno 2021 er seriøse og behandler kunder godt. Det ble feil med telefonen og har sendt den X-antall ganger in...Les mer
D
Doktor Drøvel
Bestilte ekstern harddisk 30.november 2020. Det var en lagerført vare, leveringstid beregnet 1-4 dager. 10 dager senere kontaktet jeg Proshop kundeservice da varen ennå ikke var sendt ut (!). De un...Les mer

Alle kundeanmeldelser (7)

  • Ingen anmeldelser ennå!

    Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Nintendo Switch Lite

    Helt greit å bestille fra men kundeservicen er et annet kapittel. Produkte mitt fungerte ikke i flere måneder, skjermen var svart, et vanlig problem dessverre. Så jeg sendte det til slutt inn til service. De mente at det ikke var noe problem og at jeg måtte betale 450,-. Jeg forklare at hvis det ikke hadde vært noe problem så hadde jeg jo aldri sendt den inn men ble ikke trodd. Hele prosessen var kjempe frustrerende og tok mange uker!


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Dårlig oversikt av lagerbeholdning eller juks med dette

    Nå har jeg handlet 5 ganger hos Proshop, og har opplevd det følgende 3 av gangene:
    Jeg kjøper en vare som har 1-3 på lager. Både før og etter kjøpet står det i nettbutikken at de har 1-3 på lager igjen. Bestillingen min står som behandlet, og jeg forventer da varen levert innen 7-ish dager.
    2 dager etter bestillingen min endrer de ordren fra "behandlet" til "rest bestilling" med "30+" dager forventet levering.
    Første gangen dette skjedde var det med en Intel NUC pc som kundeservice innrømte at de ikke hadde på lager da jeg bestilte, selv om det sto i nettbutikken at de hadde 1-3 på lager. Den gang ventet jeg på NUCen i 3 forbannede måneder før den kom frem. Eneste grunn til at jeg gadd å vente var at den var utrolig billig i forhold til konkurrentene deres. 1500kr spart på venting. OK, mitt valg å vente. Dette var i 2017.
    Andre gangen var en annen Intel NUC jeg ville ha som media-pc i 2018. Situasjonen var helt lik, men den avbestilte jeg fordi prisen var mer vanlig.
    Tredje gangen var nå nylig da jeg kjøpte en 43" gaming skjerm. Før jeg trykte kjøp tenkte jeg at Proshop kan ikke fremdeles være så dårlig på dette punktet, men joda det kunne de. Den også avbestilte jeg.
    Enten lyger Proshop om at de har varer på lager av en eller annen grunn, ellers er de helt ubrukelige på å holde kontroll på varebeholdning.
    Skal man kjøpe herfra råder jeg folk å bestille med visa. De trekker nemlig ikke pengene fra konto før varen er sendt. De kun reserverer de. Det tar da veldig kort tid å få pengene sine igjen når man må avbestille.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Uærlige!

    Har prøvd å kjøpe skjermkort til proshop.no over lang tid, jeg har lagt merke til at det er mange som prøver å kjøpe og at alt blir utsolgt på noen milisekunder og at vi kan kjøpe bare et skjermkort pr kunde (det er greit det), men har også lagt merke til at proshop.no ved et salg solgte 15 Asus tuf 3080 Ti skjermkort og at 9 av dem havnet på finn.no og en selger hadde 4 stk til salgs (jeg har skjermdump av dette).
    proshop.no prioriterer tydelig enkelte kunder før andre, og de selger på finn.no og dette er satt i gang kun for å drive prisene kunstig opp.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Styr unna - elendig kundeservice

    Kjøpte en mobil i fjor hos dette selskapet. Angrer dypt på det, men trudde at bedrifter anno 2021 er seriøse og behandler kunder godt. Det ble feil med telefonen og har sendt den X-antall ganger inn til bedriften, uten at jeg får en telefon som fungerer. Jeg har ringt utallige ganger til kundeservice, men de har ikke oversikt over saken. På toppen av det hele fikk jeg beskjed om å sende telefonen til et serviceselskap som de har avtale med ang reparasjon av telefoner. Selskapet ga så tilbakemelding til MEG om at de verken har kompetanse eller deler til reparasjon av telefonen. Og prikker "over i-en" er at de mener jeg skal betale servicegebyr til denne bedriften for at de har mottatt og sjekket telefonen!!! Det på toppen av all tiden jeg har brukt på denne saken + kostnader i porto. Jeg er selvsagt oppgitt og i dag kontaktet jeg daglig leder i proshop.no i håp om å få hjelp. Jeg sa til han at jeg ikke fikk den nødvendige hjelp hos kundesupport. Hans arrogante svar var; "jeg kan dessverre ikke hjelpe deg, du må sende saken til kundeservice". SÅ ALLE SOM LESER DETTE; STYR UNNA DENNE BEDRIFTEN, DET KAN KOSTE DEG DYRT Å BLI KUNDE. SÆRLIG HVIS PRODUKTET IKKE FUNGERER...


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Elendig kundeservice - ALLIKEVEL IKKE PÅ LAGER WTF??

    Bestilte ekstern harddisk 30.november 2020. Det var en lagerført vare, leveringstid beregnet 1-4 dager. 10 dager senere kontaktet jeg Proshop kundeservice da varen ennå ikke var sendt ut (!). De unnskyldte seg med at en pall i Danmark ikke var sendt ennå og at varene snarest skulle sendes ut. Julaften 24.12.20 kom og gikk. Ingen harddisk var ennå sendt videre fra lageret i Danmark, og status via spoingsnummeret var den samme som tre uker tidligere: "Vi har mottatt informasjon om sendingen, som for øyeblikket befinner seg hos avsender eller er på vei til Brings terminal."....!! Dette begynte å bli en dårlig vits for min del, men Proshops kundeservice kom med nok en sløv tilbakemelding (les: unnskyldning). Jeg har bedt om full refund og dersom de klovnen ikke klarer å utføre det så blir det via VISA tenker jeg. Anbefaler alle å styre laaaaangt unna den klovnebutikken i fremtiden.

    Muchas gracias. ?Como puedo iniciar sesion?


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Elendig

    Bestillte et høyttaler poar for 1 måned siden og da var det 5 par på lager.
    I går var det 2 på lagerOg varen skal nå ikke komme før på nyåret.

    Første gang unnskyldte de seg med at det var noe annet som ikke var på lager i bestillngen. (som var på lager når jeg kjøpte den).

    Nå er det høyttaler som ikke er på lager, dette er helt på trynet!

    Muchas gracias. ?Como puedo iniciar sesion?


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Juks i lagerbeholdningen og fryktelig dårlig kunde behandling

    Fryktelig dårlig kunde behandling og juks i lagerbeholdningen. Bestilte en RTX3080 fra dem i sekundet det ble sluppet løs. Det etter å a ha ventet i over 1 time med F5 oppdateringer for å sikre meg å være først i køen. Fikk bekreftet bestillingen pr epost et par min etterpå og fikk roet meg ned med at bestillingen hadde gått gjennom. Jeg viste at disse kortene kom til å bli utsolgt kjapt, så av rein nysgjerrighet fulgte jeg med på statusen på lagerbeholdning av RTX3080 kortene. Modellen jeg bestille ble raskt utsolgt, med det var fortsatt mange RTX3080 igjen fra andre fabrikanter, iallfall 30 min etter at bestillingen min gikk gjennom, og det var fortsatt mulig å sikre seg en RTX3080. På dette tidspunktet var det også fortsatt mulig å bestille en RTX3080 på Komplett sine hjemmesider.
    Ca. 1 time etterpå sjekker jeg statusen på bestillingen min, og oppdager nå at de har endret denne til «Rest bestilt». WTF… Har de solgt kortet mitt over disk til en annen kunde??
    Ringer kundeservice og ber om redegjørelse. Dem skylder på treghet i systemet og at alle var først ute. Jeg foreslår at jeg kan få en annen RTX3080 modell fra en av de mange som bestilte langt etter meg. Men dette var uaktuelt og de hadde absolutt ingen vilje til å løse feilene dems.
    Takket være Proshop har nå vinduet på å skaffe seg en RTX3080 forsvunnet for meg. Selv om det fortsatt var ledige kort i minst 30 min etter at jeg bestilte både hos dem og på Komplett. Og skulle jeg nå klare å finne en på Elkjøp eller et annet sted, har jeg ikke råd da dem har trukket meg for over 9000,- i VISA kortet.
    ¨Takk Proshop for elendig nettbutikk løsning og dårlig kunde behandling. Styrer laaaangt unna dere i fremtiden og råder ander til å styre unna. Og nei, jeg tror ikke noe på unnskyldningen om treghet i system da disse er «Up to date» med lagerbeholdningen til enhver tid.

    Muchas gracias. ?Como puedo iniciar sesion?

    Bestilte gulvvifte, beregnet leveringstid 10 dager, mottok varen etter 22 dager, ingen informasjon underveis, handler ikke der igjen.


Andre så også på

Logo Reima.com

Reima.com

1 Anmeldelser

Barn vekser snart og trenger mye klær. Årstider endrer hverandre og for hver årstid trenger vi forskjellige klær. Vindjakke...

Logo Eurotoys

Eurotoys

1 Anmeldelser

Leketøy er populært, og barn kommer alltid til å ha en forkjærlighet for de. Vi voksne liker de også, fordi de distr...

Logo Adlibris

Adlibris

2 Anmeldelser

Dette er en av de nettbutikkene som er noe så sjeldent som at det har sitt hovedfokus på bøker, men på grunn av dens sukse...

Logo Lindex

Lindex

1 Anmeldelser

De aller fleste av oss i Norge har hørt om Lindex. Det er en kjent butikk som har vært i de aller fleste kjøpesenter ...