Gearbest - Total vurdering basert på 23 anmeldelser
Utvalgte Anmeldelser
Anmeldelser (23)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
Kjøpt drone til 3000 kroner
Kjøpte en drone til 3000 kroner, og det tok litt lang tid før den ble levert - to uker og en halv. Men den kom endelig uten noen problemer! Dronen fungerer helt perfekt, har hatt den i 3 år nå og den er fortsatt like god.
Smartphone purchase
Jeg kjøpte en ny smarttelefon og var glad for at den kom i tide. Etter å ha lest noen dårlige anmeldelser av butikken, ble jeg litt bekymret. Jeg tok kontakt med kundeservice via Facebook, men fikk bare automatiske svar. Jeg følte at jeg bare snakket med en ekte person da jeg ba om refusjonen, men dessverre ble den avvist siden telefonen allerede hadde blitt sendt. Jeg ble overrasket over å måtte betale 90 euro i toll. Nettsiden til butikken virker gammeldags, Facebook-siden er stille, men appen fungerer ganske bra for det meste.
refusjonsspørsmål
Beklager, men Gearbest er ikke et selskap jeg vil anbefale til noen. Jeg hadde en dårlig opplevelse da jeg ba om refusjon via PayPal. De ba meg lukke saken for å få tilbake pengene mine, men selv etter at jeg gjorde det har jeg ennå ikke fått noen refusjon. Det har vært dårlig kommunikasjon med Gearbest, og jeg føler meg virkelig lurt.
Bestilte to droner separat
Jeg bestilte to droner fra Gearbest, men det har vært problemer. Den ene dronen ble kreditert kontoen min, men nå har pengene forsvunnet. Den andre dronen har heller ikke kommet enda. Jeg har prøvd å kontakte kundeservice per e-post, men har ikke fått noe svar. Alt i alt har jeg tapt rundt 400 kroner på denne dårlige opplevelsen med Gearbest.
Smartklokke
Jeg bestilte en smartklokke fra Gearbest, men det gikk ikke så bra. Produktet jeg betalte for, kom aldri, og kundeservice kunne ikke hjelpe meg. Gearbest er ikke pålitelig, føler meg lurt og svindlet av dem. Jeg kommer ikke til å handle der igjen.
Spennende produkt, mindre enn imponerende opplevelse.
Jeg har akkurat kjøpt en elektronisk enhet fra dette selskapet, og jeg må si at opplevelsen min har vært ganske skuffende. Jeg ble først tiltrukket av det brede utvalget av produkter til gode priser på nettsiden deres. Dessverre tok det mye lengre tid enn forventet å få varen levert. Kundeservicen var heller ikke den beste, det var vanskelig å komme i kontakt med dem, og svarene jeg fikk var ikke spesielt hjelpsomme. Jeg hadde faktisk forventet bedre service fra Gearbest, men dessverre sviktet de denne gangen.
Bestilte en ting, ventet lenge
Bestilte en greie tidlig i februar, men har fortsatt ikke fått den. Har prøvd å komme i kontakt med kundeservice flere ganger, men har aldri fått noe svar tilbake. Synes det er veldig dårlig service!
Kjøpt en smarttelefon
Jeg kjøpte en smarttelefon her for en stund siden. Selv om den begynner å bli gammel, fungerer den fortsatt bra. Jeg er veldig fornøyd med kvaliteten og ytelsen.
Min bestilling var aldri levert
Jeg bestilte noen varer fra nettstedet, men de kom aldri frem til meg. I stedet for å få pengene tilbake, sendte de meg to kuponger med koder verdt 38,95€ totalt. Dessverre kan jeg ikke bruke disse kupongene nå, fordi jeg ikke har kontakt med nettstedet lenger. Jeg har prøvd å ta kontakt angående saken, men jeg fikk bare et automatisk svar og det er umulig å komme i kontakt med dem. Så nå ser det ut til at jeg ikke får tilbake pengene mine.
Min bestilling mistet penger
Jeg bestilte noe fra Gearbest og opplevde at det forsvant rundt 50 USD fra lommeboken min etter at jeg oppdaterte nettsiden. Plutselig var det ingen penger igjen. Føltes som en svindel, jeg vil virkelig fraråde å bruke denne dårlige nettsiden. Kontaktet kundeservice for hjelp, de beklaget seg, men tilbød bare ubrukelige kuponger som trøst. Kupongene var ikke til stor nytte, for å få en minimal rabatt måtte jeg bruke mye penger. Føler meg urettferdig behandlet, de tok pengene mine uten varsel og oppdaterte nettsiden på en måte som skadet meg som kunde.
Elektronisk enhet
Tjenesten er grei så lenge du bruker PayPal, hvis ikke har du ingen beskyttelse. Det er viktig å være klar over dette før du handler.
Tablets, unreimbursed, disappointed
Jeg bestilte to tabletter fra nettsiden, men dessverre fikk jeg verken varene eller pengene tilbake. Kundeservicen var ikke til stor hjelp, og til tross for flere henvendelser har jeg fremdeles ikke fått noen løsning på problemet. Jeg er skikkelig skuffet over hele opplevelsen og vil ikke anbefale dette nettstedet til noen. Det er trist å se at de har mistet meg som kunde på grunn av dårlig service.
Elektronikkartikler
Jeg pleide å ha tillit til denne nettbutikken, men dessverre har tjenesten deres blitt mye verre. Pakkene mine kommer alltid for sent, og prisene virker å endre seg uten grunn. Det er veldig irriterende å ikke kunne være sikker på å få det man har bestilt til den avtalte prisen. Jeg håper virkelig at de kan forbedre seg, ellers må jeg nok finne en annen leverandør.
Kredittkort svindel
Jeg må si, jeg ble veldig overrasket da jeg fant ut at selskapet hadde svindlet kredittkortdetaljene mine. Det er skikkelig dårlig at de prøver å ta betalt for bestillinger som jeg aldri har gjort, og til og med sender til falske adresser. Kundeservicen var også elendig, det virket som de ikke brydde seg om å løse problemet i det hele tatt. Hele opplevelsen har vært en stor skuffelse, og jeg kommer definitivt ikke til å handle her igjen.
Bestilling av elektronisk utstyr
Dessverre har jeg fremdeles ikke fått bestillingen jeg la inn for mer enn en måned siden. Nettstedet har vært nede i en uke, og selv nå som det er oppe igjen, så klarer jeg ikke å logge inn på kontoen min for å se ordrehistorikken. Appen virker heller ikke lenger. Jeg er bekymret for at det kan være svindel eller phishing, spesielt siden det virker som om bestillingen min har stoppet opp et sted langs veien. Jeg prøvde å få mer informasjon via kundeservice, men de kunne ikke finne bestillingen min i systemet.
Bestilling av artikkel
Jeg bestilte et produkt, men dessverre ble det ikke levert som forventet. Når jeg prøvde å få byttet den feilsendte delen, sa de at det ikke var mulig. Nå må jeg selv dekke kostnadene for å bytte ut den feilsendte delen med den rette. Kontakten med kundeservice var veldig dårlig, og jeg er skuffet over hele opplevelsen. Jeg vil ikke anbefale noen å handle på denne siden, det er bedre å se andre steder for å gjøre kjøpene.
Elektrisk sparkesykkel - dårlig erfaring
Jeg kjøpte en elektrisk sparkesykkel som sluttet å virke etter bare noen måneder, og da jeg tok kontakt fikk jeg beskjed om at den ikke var dekket av garantien (selv om sykkelen bare hadde blitt brukt tre ganger). Produktet var av dårlig kvalitet og bruksanvisningen var helt umulig å forstå (oversatt på en dårlig måte). Forretningsmodellen deres virker veldig tvilsom. Både produktene og kundeservicen deres er av lav kvalitet. Jeg vil helt klart holde meg unna denne bedriften. De burde ikke kunne fortsette å operere på det europeiske markedet hvis de ikke følger lovene. Jeg angrer på at jeg ikke gikk til småkravdomstolen med saken.
Beskyttende reiseveske for spillkonsoll
Bestilte en beskyttende reiseveske for spillkonsollen min for over et år siden, men har fortsatt ikke mottatt den. Jeg har tidligere kjøpt fra dette nettstedet fem ganger, men jeg har bare mottatt en vare og den var ødelagt. Kundeservice nekter å refundere pengene til kontoen min og bare legger de til på lommeboken på nettstedet. Jeg ville ikke stole på dem, så ikke kjøp fra dette nettstedet.
Annullert ordre
Jeg bestilte en vare, men har ikke fått noen bekreftelse eller informasjon om når den blir levert. Kundeservice svarer ikke, og nå ser det ut til at kontoen min er forsvunnet fra systemet deres. Dette nettstedet er virkelig noe å styre unna!
Lang leveringstid
Jeg har vært kunde hos dere i flere år, og til og med blitt med i en privat gruppe for tilbud (som egentlig bare var en spøk) for å gi dere en idé. Plattformen oppnår lave priser ved å kjøpe varer i stort antall direkte fra produsenten, noe som betyr at en bestilling kan ta MER enn 6 MÅNEDER å behandle på grunn av akkumuleringen av varer. Returprosesser og kundeservice er mildt sagt dårlig, jeg anbefaler alltid refusjon da det å ha penger på en konto for bestillinger som tar et halvt år gir ingen mening.
Mest stemmer anmeldelse
Fant alt jeg trengte!
Les mer