Alle kundeanmeldelser fra Swift
Review om: Stylewe
Kjøp av 6 varer
Jeg bestilte 6 varer uten å sjekke informasjonen på forhånd, og det var min største feil. Varene ser mye bedre ut på nettet enn i virkeligheten. Etter 3 uker kom alle varene separat. Kvaliteten på varene er dårlig. Skremmende opplevelse. Jeg anbefaler alle å bruke Paypals 30-dagers betalingsfunksjon og forlenge den ytterligere. Jeg fikk returskjemaene uten problemer sendt til en adresse i Bremen (tror jeg). Pengene skulle være tilbake på kontoen innen 3-5 dager, men det fungerte selvfølgelig ikke som lovet. Man må true med å kontakte Paypals rettsavdeling før man får tilbake pengene. Så, aldri igjen!
Review om: Rocket Languages
Effektivt språkkurs
Det effektive språkkurset er veldig brukervennlig og tilgjengelig for en engangsbetaling som varer hele livet. Jeg anbefaler det på det sterkeste for alle som vil lære et nytt språk på en enkel og effektiv måte.
Review om: Bodum
Kaffekvernen
Jeg bare elsker Bodum-produktene mine! Kaffekvernen jeg kjøpte var akkurat det jeg trengte - den er så enkel å bruke og kverner kaffen perfekt hver gang. Designet og kvaliteten på produktene deres er bare fantastisk. Kundebehandlingen deres er også helt topp, og jeg har aldri hatt noen problemer med bestillingene mine. Jeg er bare så fornøyd!
Review om: Ticket Network
Kenny Chesney tickets
Jeg kjøpte nylig billetter til Kenny Chesney-konserten som var planlagt for 19. oktober. Dessverre ble arrangementet utsatt i stedet for avlyst, og jeg ble skuffet over å oppdage at det ikke ble tilbudt noen refusjon. Det virker urimelig å forvente at kunder skal planlegge livene sine år i forveien og ikke ha muligheten til å få tilbake pengene i slike situasjoner. Kundeservicen var under pari, da mine forsøk på å kontakte dem via telefon og e-post var resultatløse. Alt i alt følte jeg meg lurt og frustrert over mangelen på åpenhet og alternativer tilgjengelig for meg som forbruker.
Review om: ABOUT YOU
Kjøpeopplevelsen
Jeg liker å gi ærlige anbefalinger når jeg virkelig mener det. "About You" ble raskt favoritten min blant nettbutikkene. Jeg må også skryte av den fantastiske handleopplevelsen jeg har hatt der. Jeg har alltid vært helt tilfreds og har aldri opplevd noe problem som ikke ble løst. Jeg er definitivt en fast og fornøyd kunde hos dem.
Review om: Razer
Skuffende produkter
Etter en dårlig opplevelse med produktene mine, bestemte jeg meg for å skrive en anmeldelse. Kundeservicen var elendig, og det var vanskelig å kommunisere siden de ikke forsto tysk. Svarene på e-poster tok lang tid, og jeg ble bedt om å bruke en ekstern nettside for videre kommunikasjon. Samlet sett var opplevelsen min med selskapet veldig skuffende og lite effektiv.
Review om: Supernerds
Kjøpte sko, bøker, og elektronikk
Dette var første gang jeg handlet her, og jeg må si jeg er skikkelig imponert! Bestilte sko, bøker og elektronikk uten problemer, og fikk pakkene raskt og effektivt levert. Produktene var av høy kvalitet, og nettbutikken var veldig brukervennlig og oversiktlig. Servicen var også helt topp, og produktene var godt pakket inn. Jeg er virkelig fornøyd med kjøpet mitt her, og kommer definitivt til å handle her igjen!
Review om: Academic Singles
vanskelig å bruke, ingen tilbakebetaling
Ærlig talt, dette nettstedet var helt kaotisk! Det gikk greit å melde seg på, men når jeg prøvde å si opp abonnementet mitt, ble det et skikkelig mareritt. De nektet å gi meg pengene tilbake og det virker som om de bare er interessert i å beholde pengene mine. Det er skikkelig dårlig at slike nettsider får lov til å oppføre seg på denne måten!
Review om: Adobe
Abonnement på fotoredigeringsprogram
Jeg hadde abonnement på et fotoredigeringsprogram som var veldig bra og tilfredsstillende for mine behov. Dessverre ødela hele opplevelsen seg da jeg bestemte meg for å si opp abonnementet mitt. Da jeg forsøkte å avslutte abonnementet på kundesiden, fikk jeg bare feilmeldinger og måtte kontakte support flere ganger før jeg fikk hjelp. Det virket som om de prøvde å beholde kundene sine for enhver pris, og til slutt ble jeg bedt om å betale en høy sum for å si opp abonnementet mitt. Dette har virkelig satt en dårlig smak i munnen, og jeg vil definitivt unngå å handle fra dem igjen.