Adobe - Total vurdering basert på 27 anmeldelser
Utvalgte Anmeldelser
Anmeldelser (27)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
Oppsigelse av programvareabonnement
Etter at jeg prøvde å si opp abonnementet mitt på siste dagen før fornyelse, fant jeg ut at jeg likevel måtte betale høye tidlige oppsigelsesavgifter på grunn av automatisk fornyelse. Etter en lang og høflig samtale, ble jeg igjen av agenten uten et ord. Jeg ble veldig skuffet over hele opplevelsen.
Programvare, ujevn prising, digital ulikhet
Jeg har lagt merke til at mange i Øst-Europa og Sør-Amerika synes prisene deres på programvare er for høye, spesielt hvis de ikke trenger de nyeste funksjonene for bedriften sin. Mangelen på et billigere alternativ for de som bare trenger grunnleggende funksjoner fører til økt digital ulikhet. Jeg tror det burde finnes en mer prisvennlig løsning for de som ikke trenger alle de avanserte funksjonene.
Min Adobe Creative Cloud kjøp
Da jeg først prøvde Adobe Creative Cloud, fikk jeg en fin prøveperiode uten noen informasjon om at jeg ville være bundet til et års abonnement etterpå. Når prøveperioden var over, oppdaget jeg at det ville koste meg over 1500 kr å avslutte abonnementet mitt tidlig. Jeg prøvde å kontakte kundeservice for å få hjelp, men det var veldig vanskelig å komme i kontakt med dem. Jeg føler meg fanget i deres system, og det er utrolig frustrerende. Jeg hadde trodd at Adobe var en pålitelig bedrift, men nå føler jeg meg litt lurt av deres tvilsomme praksis. Jeg vil definitivt advare andre mot å bli involvert med dem.
Adobe subscription scam
Tusen takk, Jori, for at du tar deg tid til å se på de spesielle tilbudene som er tilgjengelige på kontoen din. Som du ønsket, har vi kansellert Photoshop og Adobe Stock - 10 elementer per måned. Vi setter stor pris på at du er en lojal kunde og gir oss sjansen til å hjelpe deg. Vi håper du vil vurdere oss som din partner i kommende prosjekter. Du vil få tilbakebetalingen på 100,13 EUR i løpet av 5-7 arbeidsdager, og du vil få en e-postbekreftelse om dette. Trenger du hjelp med noe annet? Jeg ønsket bare å dele dette med alle som kanskje ikke har fått pengene sine tilbake, ikke gi opp!
Kjøp av programvarepakke
Jeg bestemte meg for å kjøpe en programvarepakke for mine profesjonelle behov, men dessverre har jeg blitt skuffet over opplevelsen. Til tross for den høye prisen, har programmene stadig krasjet og ikke lagret arbeidet mitt skikkelig. Dette har resultert i tap av verdifullt arbeid og tid. Jeg vil sterkt fraråde å investere i denne programvarepakken.
Misleading trial offer
Adobe tilbyr en prøveperiode uten å informere om den fulle forpliktelsen til et års abonnement. Å avbryte før prøveperioden er ferdig koster over 1000 kr. Det er bedrageri, og Adobe bør rapporteres for det.
Kjøp av abonnement
Det er viktig å være obs på vilkårene og betingelsene når man kjøper et abonnement. Jeg opplevde dessverre at det var en slags tvangssalg, hvor selskapet ikke ga klar informasjon om slutten på prøveperioden eller de månedlige trekkene. I tillegg ble jeg overrasket over de høye avbrytelsesgebyrene. Dette er noe å unngå.
Software subscription
Adobe er så irriterende. Hvorfor må jeg betale hver eneste måned for noe jeg kjøpte for en evighet siden? Photoshop kræsjer hele tiden og det fungerer dårlig. De bryr seg bare om å tjene penger!
Min bestilling i et par ord
Jeg har vært kunde hos dette selskapet en god stund nå, og jeg må si jeg er ganske skuffet. Hver gang jeg prøver å benytte meg av tilbudet for å prøve tjenesten gratis, så ender det alltid med at jeg blir belastet for årsplanen på grunn av en "tidlig avbestillingsavgift". Dette er rett og slett lureri for noen som kun trenger bildene en gang til en presentasjon. Jeg vil virkelig anbefale å unngå å bruke dette selskapet.
Proefperiode, fakturering
Jeg ble skuffet over hvordan selskapet behandlet meg. Etter at jeg avsluttet prøveperioden min, fortsatte de å trekke penger fra kontoen min, og jeg endte opp med å betale en stor sum. Dette er ikke greit, og jeg forventer bedre kundeservice og faktureringstjenester. Jeg håper virkelig at selskapet tar dette på alvor og gjør tiltak for å unngå lignende problemer i fremtiden.
Abonnementet
Det er veldig vanskelig å avbestille deres tjenester. Måten de behandler oppsigelser på er helt uakseptabel. Jeg mistet tilgangen med en gang, til tross for å ha betalt for hele måneden. Etter å endelig ha klart å si opp, fortsatte de likevel å trekke penger fra kontoen min en måned senere. Kundeservicen deres er også helt forferdelig - de har en Mail man ikke kan kontakte, og når man prøver å få hjelp, får man beskjed om at maillisten deres er full. Det er skremmende at et stort selskap som dette ikke har råd til en enkel lagringsplass for å kunne svare på kundeinnspill. Det er totalt uprofesjonelt, og det virker som om de bevisst prøver å unngå å hjelpe kundene sine. Jeg vil anbefale å heller bruke gratis alternativer!
Photoshop subscription purchase
Selv om Photoshop er et anerkjent og kraftig redigeringsverktøy, må jeg si at jeg ble skuffet over kjøpet av abonnementet mitt. Som en sporadisk bruker, synes jeg programvaren var for dyr og begrensende. Abonnementsmodellen pålagt av programvaren krever at brukerne betaler en høy avgift for funksjoner som kanskje ikke er nødvendige for de som ikke er profesjonelle på området. Uten et abonnementsplan blir Photoshop nesten ubrukelig, noe som gjør det til en kostbar investering. Dessuten er det mange gratis alternativer tilgjengelig, som GIMP og Photopea, som tilbyr lignende funksjonalitet uten den tunge prismerkelappen. For enkeltpersoner som ikke trenger profesjonelle redigeringsverktøy, kan Photoshop kanskje ikke være verdt investeringen.
Enkel bildebehandlingsprogram
Jeg er skikkelig irritert på dem nå! De sa det skulle være gratis prøveperiode, men begynte å ta penger fra kontoen min hver måned uten å si ifra! Når jeg prøvde å stoppe det, var det umulig å få hjelp. Jeg anbefaler absolutt ikke dem! Ikke bruk dem!
Photoshop-abonnement
Hvis du vil unngå å betale ekstra, må du ringe kundestøtten og snakke med en medarbeider. Vis litt frustrasjon og fortell dem problemet ditt, da kan de kanskje la være å ta betaling og til og med gi deg pengene tilbake.
Programvare abonnement
Jeg hadde en veldig skuffende opplevelse med mitt programvare-abonnement. Jeg har blitt dobbelt belastet hver eneste måned, til tross for at jeg er en bekreftet student. Etter å ha ringt kundeservice og klaget, måtte jeg diskutere i over en time før de til slutt gikk med på å refundere mellomlegget. Dessverre fortsetter problemet, og jeg blir fortsatt dobbeltbelastet uten å få tilbake pengene.
Adobe-programvare
I følge min erfaring var kommunikasjonen fra kundeservice og støtten jeg fikk fra Adobe angående mine spørsmål og bekymringer veldig profesjonell og hjelpsom. Jeg følte at de hadde god kunnskap og kunne gi meg nøyaktig informasjon og veiledning. Selv om jeg har hørt negative anmeldelser om markedsføringstaktikkene deres, har jeg ikke personlig opplevd lignende situasjoner.
Abonnement på programvare
Jeg prøvde å bruke programvaren for skoleprosjektet mitt, men endte opp med å bli lurt av abonnementet deres. Jeg sa opp Photoshop-abonnementet mitt, men glemte ved et uhell å si opp Adobe Stock, så nå blir jeg trukket hver måned. Kundeservice sier at det ikke er noe jeg kan gjøre for å stoppe faktureringen. Pass på så du ikke blir lurt av svindel, og unngå å opprette en konto hos dem for enhver pris.
Kjøp av lisens for arbeid
Dette selskapet har vært en skikkelig utfordring å ha med å gjøre. Jeg kjøpte en lisens for arbeid, men prisen var altfor høy og det var umulig å stoppe automatisk fornyelse. Jeg prøvde å avbryte før de belastet meg for et helt år, men det var umulig. Det er mange billigere alternativer der ute, så hvis du prøver å avbryte, lykke til. Da jeg spurte om dette, endte det opp med en frustrerende samtale med en rådgiver som bare prøvde å selge meg mer. Til slutt bestemte jeg meg for å droppe Adobe og fant en mye billigere løsning som gjorde nøyaktig det samme.
Ditt kjøp på creativ cloud
Jeg prøvde ut den gratis versjonen av Creative Cloud og bestemte meg for å oppgradere. Men etter oppgraderingen ble jeg satt på det dyreste abonnementet uten at jeg visste det. Ikke bra, Adobe.
Abonnement på fotoredigeringsprogram
Jeg hadde abonnement på et fotoredigeringsprogram som var veldig bra og tilfredsstillende for mine behov. Dessverre ødela hele opplevelsen seg da jeg bestemte meg for å si opp abonnementet mitt. Da jeg forsøkte å avslutte abonnementet på kundesiden, fikk jeg bare feilmeldinger og måtte kontakte support flere ganger før jeg fikk hjelp. Det virket som om de prøvde å beholde kundene sine for enhver pris, og til slutt ble jeg bedt om å betale en høy sum for å si opp abonnementet mitt. Dette har virkelig satt en dårlig smak i munnen, og jeg vil definitivt unngå å handle fra dem igjen.
Mest stemmer anmeldelse
Prøveperiode med bindingstid
Les mer