Adobe Anmeldelser

: 27

公司的数据已经过准确性检查并得到验证。访问其官方网站是安全的。我们相信在线透明度和安全性鼓励所有公司在我们这里进行验证,这样他们就知道在哪里可以安全可靠地购物。

22% Ville handlet her igjen

Mest relevante positive anmeldelse

  2024-01-20
Adobe-programvare
I følge min erfaring var kommunikasjonen fra kundeservice og støtten jeg fikk fra Adobe angående ...Les mer
Rusty Lesch

Mest relevante negative anmeldelse

  2024-05-24
Oppsigelse av programvareabonn
Etter at jeg prøvde å si opp abonnementet mitt på siste dagen før fornyelse, fant jeg ut at jeg l...Les mer
Jolie Mertz

Mest stemmer anmeldelse

  2024-01-02
Abonnement på fotoredigeringsp
Jeg hadde abonnement på et fotoredigeringsprogram som var veldig bra og tilfredsstillende for min...Les mer
Swift

Anmeldelser (27)

  (2)

 (1)

  (18)

  (3)

  (3)

  • Ingen anmeldelser ennå!

    Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Min nye oppdatering til videoredigeringsprogrammet

    Jeg har nylig oppgradert til den nyeste versjonen av videoredigeringsprogrammet mitt, og det har vært en ganske ujevn opplevelse så langt. Før oppdateringen fungerte alt helt greit, spesielt warp-stabilisatoren, men nå har det oppstått problemer. Stabiliteten er ikke like god som før, og det er irriterende glitches og hopp i videoene mine. Forsøkte å spørre om råd på Reddit, men dessverre ble innlegget mitt slettet før noen kunne hjelpe meg. Håper virkelig det finnes en løsning for dette, ellers må jeg kanskje se etter et annet redigeringsprogram.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Adobe-programvare

    I følge min erfaring var kommunikasjonen fra kundeservice og støtten jeg fikk fra Adobe angående mine spørsmål og bekymringer veldig profesjonell og hjelpsom. Jeg følte at de hadde god kunnskap og kunne gi meg nøyaktig informasjon og veiledning. Selv om jeg har hørt negative anmeldelser om markedsføringstaktikkene deres, har jeg ikke personlig opplevd lignende situasjoner.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Min erfaring med kjop

    Jeg fant en enkel måte å avbryte et abonnement etter en prøveperiode uten å betale avbestillingsgebyr. Det var en grei prosess å følge for å endre abonnementet, og jeg er veldig fornøyd med løsningen.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Oppsigelse av programvareabonnement

    Etter at jeg prøvde å si opp abonnementet mitt på siste dagen før fornyelse, fant jeg ut at jeg likevel måtte betale høye tidlige oppsigelsesavgifter på grunn av automatisk fornyelse. Etter en lang og høflig samtale, ble jeg igjen av agenten uten et ord. Jeg ble veldig skuffet over hele opplevelsen.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Programvare, ujevn prising, digital ulikhet

    Jeg har lagt merke til at mange i Øst-Europa og Sør-Amerika synes prisene deres på programvare er for høye, spesielt hvis de ikke trenger de nyeste funksjonene for bedriften sin. Mangelen på et billigere alternativ for de som bare trenger grunnleggende funksjoner fører til økt digital ulikhet. Jeg tror det burde finnes en mer prisvennlig løsning for de som ikke trenger alle de avanserte funksjonene.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Min Adobe Creative Cloud kjøp

    Da jeg først prøvde Adobe Creative Cloud, fikk jeg en fin prøveperiode uten noen informasjon om at jeg ville være bundet til et års abonnement etterpå. Når prøveperioden var over, oppdaget jeg at det ville koste meg over 1500 kr å avslutte abonnementet mitt tidlig. Jeg prøvde å kontakte kundeservice for å få hjelp, men det var veldig vanskelig å komme i kontakt med dem. Jeg føler meg fanget i deres system, og det er utrolig frustrerende. Jeg hadde trodd at Adobe var en pålitelig bedrift, men nå føler jeg meg litt lurt av deres tvilsomme praksis. Jeg vil definitivt advare andre mot å bli involvert med dem.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Adobe subscription scam

    Tusen takk, Jori, for at du tar deg tid til å se på de spesielle tilbudene som er tilgjengelige på kontoen din. Som du ønsket, har vi kansellert Photoshop og Adobe Stock - 10 elementer per måned. Vi setter stor pris på at du er en lojal kunde og gir oss sjansen til å hjelpe deg. Vi håper du vil vurdere oss som din partner i kommende prosjekter. Du vil få tilbakebetalingen på 100,13 EUR i løpet av 5-7 arbeidsdager, og du vil få en e-postbekreftelse om dette. Trenger du hjelp med noe annet? Jeg ønsket bare å dele dette med alle som kanskje ikke har fått pengene sine tilbake, ikke gi opp!


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjøp av programvarepakke

    Jeg bestemte meg for å kjøpe en programvarepakke for mine profesjonelle behov, men dessverre har jeg blitt skuffet over opplevelsen. Til tross for den høye prisen, har programmene stadig krasjet og ikke lagret arbeidet mitt skikkelig. Dette har resultert i tap av verdifullt arbeid og tid. Jeg vil sterkt fraråde å investere i denne programvarepakken.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Misleading trial offer

    Adobe tilbyr en prøveperiode uten å informere om den fulle forpliktelsen til et års abonnement. Å avbryte før prøveperioden er ferdig koster over 1000 kr. Det er bedrageri, og Adobe bør rapporteres for det.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjøp av abonnement

    Det er viktig å være obs på vilkårene og betingelsene når man kjøper et abonnement. Jeg opplevde dessverre at det var en slags tvangssalg, hvor selskapet ikke ga klar informasjon om slutten på prøveperioden eller de månedlige trekkene. I tillegg ble jeg overrasket over de høye avbrytelsesgebyrene. Dette er noe å unngå.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Software subscription

    Adobe er så irriterende. Hvorfor må jeg betale hver eneste måned for noe jeg kjøpte for en evighet siden? Photoshop kræsjer hele tiden og det fungerer dårlig. De bryr seg bare om å tjene penger!


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Min bestilling i et par ord

    Jeg har vært kunde hos dette selskapet en god stund nå, og jeg må si jeg er ganske skuffet. Hver gang jeg prøver å benytte meg av tilbudet for å prøve tjenesten gratis, så ender det alltid med at jeg blir belastet for årsplanen på grunn av en "tidlig avbestillingsavgift". Dette er rett og slett lureri for noen som kun trenger bildene en gang til en presentasjon. Jeg vil virkelig anbefale å unngå å bruke dette selskapet.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Proefperiode, fakturering

    Jeg ble skuffet over hvordan selskapet behandlet meg. Etter at jeg avsluttet prøveperioden min, fortsatte de å trekke penger fra kontoen min, og jeg endte opp med å betale en stor sum. Dette er ikke greit, og jeg forventer bedre kundeservice og faktureringstjenester. Jeg håper virkelig at selskapet tar dette på alvor og gjør tiltak for å unngå lignende problemer i fremtiden.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Abonnementet

    Det er veldig vanskelig å avbestille deres tjenester. Måten de behandler oppsigelser på er helt uakseptabel. Jeg mistet tilgangen med en gang, til tross for å ha betalt for hele måneden. Etter å endelig ha klart å si opp, fortsatte de likevel å trekke penger fra kontoen min en måned senere. Kundeservicen deres er også helt forferdelig - de har en Mail man ikke kan kontakte, og når man prøver å få hjelp, får man beskjed om at maillisten deres er full. Det er skremmende at et stort selskap som dette ikke har råd til en enkel lagringsplass for å kunne svare på kundeinnspill. Det er totalt uprofesjonelt, og det virker som om de bevisst prøver å unngå å hjelpe kundene sine. Jeg vil anbefale å heller bruke gratis alternativer!


Andre så også på