Shutterstock - Total vurdering basert på 17 anmeldelser
Erfaring videoer
Utvalgte Anmeldelser
Anmeldelser (17)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
Bilderabonnement ohne klare Information
Jeg hadde en dårlig opplevelse med bildetjenesten. Da jeg kjøpte noen bilder, ble jeg automatisk pålagt et abonnement uten at det var tydelig kommunisert til meg. Informasjonen om abonnementet var gjemt dypt nede i vilkårene, og det føltes villedende. Jeg følte meg lurt og vil definitivt ikke bruke tjenesten igjen.
Fakturerte Kreditter
Jeg ble skuffet da jeg fant ut at kredittene mine ikke kunne brukes i neste måned etter prøveperioden. Jeg synes ikke jeg fikk nok informasjon om dette da jeg meldte meg på. Da jeg ba om tilbakebetaling for de to månedene med kreditter jeg hadde betalt for, ble jeg fortalt at de hadde utløpt og at jeg måtte betale for neste måned for å få tilgang til bilder. Jeg sammenlignet dette med en annen tjeneste jeg abonnerer på, der kredittene mine blir lagret hvis de ikke brukes den måneden. Det hadde vært bedre om kredittene kunne bli overført.
Bilder
Jeg måtte legge ut en haug med cash for noen bilder, og det var faktisk skikkelig dyrt! Jeg synes det er teit å måtte punge ut så mye bare for noen bilder. Tror ikke jeg kommer til å bruke denne tjenesten igjen.
Kostbar bildekjøp
De tar betalt for kansellering, så det er viktig å lese finstilt teksten. Det starter greit, men ender opp med trusler om vold. Jeg hadde en helt forferdelig opplevelse, så jeg vil anbefale å unngå det for enhver pris.
Purchased subscription for stock images
Jeg kjøpte et abonnement på en tjeneste for lagerbilder, men ble skuffet over alle de dårlig lagde AI-genererte bildene som ble markedsført og solgt som om de var laget av menneskelige skapere. Til tross for at jeg har rapportert dette problemet flere ganger til selskapet, har ingen tiltak blitt gjort for å fjerne disse underkjente bildene fra biblioteket deres. Som kunde forventer jeg en viss kvalitetsstandard når jeg betaler for lagerbilder, og mangelen på innsats for å opprettholde denne standarden har fått meg til å bytte til en annen leverandør av lagerbilder som holder høyere kvalitetsstandarder.
Kjøp av enkelte bilde på Shutterstock
Bildene er fine, men abonnementsplanene deres er virkelig dårlige. Prisene er høye, du kan ikke si opp tidlig uten å måtte betale mye i avbestillingsgebyr. Hvis du bare trenger noen få bilder av og til som webutvikler, er denne tjenesten ikke noe for deg. Den er altfor dyr og lite fleksibel.
skuffet, kundeservice, refusjon
Jeg ble skikkelig skuffet over tjenesten jeg fikk fra selskapet. Plutselig ble kontoen min sperret uten varsel, og det var veldig vanskelig å få tak i noen for å hjelpe meg. Til slutt klarte jeg endelig å ringe kundeservice, og de greide å løse problemet mitt og returnere pengene mine. Jeg skal definitivt være mer oppmerksom på automatiske fornyelser av pakkene mine i fremtiden.
Credits dissolution and cancellation
Jeg hadde en skikkelig dårlig opplevelse med tjenesten. De fjerner kreditene mine hver måned og tillater ikke at jeg tar med meg ubrukte kreditter videre. Hvis jeg betaler regningen hver måned og har en konto, hvorfor kan jeg ikke beholde de ubrukte kreditene mine? Dette er jo helt sykt! Og når jeg prøver å si opp abonnementet, belaster de meg dobbelt så mye. Og kundeservicen deres er så dårlig at de snakker til deg på en måte som virker krenkende.
Stock images and AI art generator
Jeg bestilte noen arkivbilder og prøvde AI-kunstgeneratoren deres. Opplevelsen var ikke så imponerende. Nettsiden til Shutterstock virket rotete, og jeg endte opp med å bli belastet flere ganger for nedlasting av bilder fra AI-generatoren deres. Selv om jeg til slutt fikk full refusjon, måtte jeg bruke mye tid og krefter på å løse problemet. Jeg vil anbefale folk å være forsiktige og virkelig forstå vilkårene før de kjøper noe fra dem.
Småbilder til nettsiden
Jeg ble veldig skuffet over tjenesten deres. Jeg ble belastet for to bilder i stedet for ett, og fikk også en uautorisert abonnementsavgift. Da jeg prøvde å løse dette gjennom PayPal, ba de meg om å avbryte tvisten og sende bevis på at jeg hadde gjort det for å få tilbake pengene mine. Etter å ha fulgt instruksjonene deres, fortalte de meg plutselig at de ikke kunne refundere pengene mine. Dette er helt klart et svik, og det virker som de bare er ute etter å beholde pengene dine. Jeg skulle ønske jeg hadde visst om den dårlige vurderingen deres på forhånd. Pass på hvis du skal gjøre forretninger med dem - finn heller en annen mulighet.
Min skuffelse med Shutterstock
Jeg er kjempeskuffet over Shutterstock. De betaler så lite til bidragsyterne for alt det harde arbeidet deres, og kundestøttesystemet deres er helt forferdelig. Jeg har prøvd å kontakte dem fire ganger for å få hjelp etter at innholdet mitt ble fjernet uten noen god grunn, men hver gang fikk jeg ikke noe hjelp i det hele tatt. Det er rett og slett skandaløst hvordan de behandler både bidragsytere og kunder. Jeg ville ikke anbefalt Shutterstock til noen før de ordner opp i betalingsstrukturen og kundeservicen sin.
Stock image subscription
Jeg hadde en veldig skuffende opplevelse med tjenesten. Jeg angrer på at jeg valgte å prøve dem ut, fordi det har vært mye trøbbel og problemer. Jeg føler meg lurt av måten de håndterer abonnementene og tar betalt på. Det er veldig irriterende at de fornyer abonnementet automatisk uten å si ifra på forhånd, og det er nesten umulig å si opp uten å miste mye av pengene man har betalt for året. Jeg råder alle til å unngå å bruke denne tjenesten og heller finne en annen leverandør som behandler kundene bedre.
Abonnement uten avbestilling
Jeg meldte meg på en prøveperiode uten å lese den lille skriften. Det har skjedd før at jeg glemte å avbestille med andre SaaS-leverandører og de refunderer meg for manglende bruk. Men med Shutterstock skjedde det ikke bare at de belastet meg hver måned, de ønsket også å belaste meg for en avbestillingsavgift fordi jeg tydeligvis hadde meldt meg på en 12-måneders avtale. Jeg mener, hvilket selskap du tilhører spiller ingen rolle... hvis du prøver å belaste noen for ingen verdiutveksling... DET ER BEDRAGERI.
Dobbelt belastning
Jeg ble dobbelt belastet for tjenesten jeg kjøpte, og det var ganske kjedelig. Jeg sendte en e-post om det, men fikk aldri noe svar. Jeg synes virkelig det var skuffende, så nå vil jeg ikke anbefale dette til noen andre.
Min kjøp på Shutterstock
Jeg kjøpte en pakke med bilder og synes den var for dyr i forhold til antallet bilder jeg ønsket. Til å begynne med virket det som en bra avtale, men når jeg brukte opp alle bildene mine, ble jeg automatisk belastet for et mye høyere beløp uten forvarsel. Kundeservicen var ikke til stor hjelp og virket ikke interessert i å løse problemet. Jeg følte meg lurt og misfornøyd med hele opplevelsen. Jeg kommer definitivt ikke til å bruke tjenesten igjen, og vil advare andre mot å falle i samme felle.
Abonnement, fotostock bilder
Jeg har hatt en veldig dårlig opplevelse med dette selskapet. Jeg har prøvd flere ganger å si opp abonnementet mitt, men de svarer ikke på henvendelsene mine. De fortsetter bare å trekke penger fra kontoen min hver måned. Kundeservicen deres har vært helt fraværende, og jeg føler meg veldig frustrert over hele situasjonen. Jeg ville ikke anbefale dette selskapet til noen, og vil aldri bruke tjenestene deres igjen.
Hemmelig automatiske fornyelse
Det er skikkelig irriterende når de bare automatisk forlenger planen uten å si ifra. Jeg fikk beskjed om at dette ikke var en del av den planen jeg kjøpte. Virkelig dårlig forretningspraksis. Automatisk fornyelse bør alltid inneholde en advarsel før fornyelse, ikke bare en "lapp" som jeg ble fortalt at jeg skulle ha sjekket da jeg startet planen.
Mest stemmer anmeldelse
Min kjøp på Shutterstock
Les mer