Bodum - Total vurdering basert på 16 anmeldelser
Utvalgte Anmeldelser
Anmeldelser (16)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
Kjøpte en elektrisk vannkoker
Jeg kjøpte en elektrisk vannkoker fra deg, og da jeg fikk den, var jeg veldig skuffet. Den hadde synlige skader og virket ikke som om noen hadde sjekket den ordentlig før den ble sendt til meg. Jeg kontaktet kundeservice og sendte bilder av skadene, men har ikke hørt tilbake fra dem. Det er veldig frustrerende å bli ignorert på denne måten, spesielt av et stort selskap som deg. Kundeservice burde være en prioritet for dere, men dessverre virker det som om dere ikke bryr dere om kundene deres. Jeg kommer definitivt til å unngå å handle hos deg i fremtiden hvis dette er standarden deres.
Ekspresslevering som tok for lang tid
Åh, dette var så irriterende! Bestilte noe med ekspresslevering, men det tok en evighet å få det! Prøvde å nå kundeservice både på telefon og e-post, men det var umulig å få svar. Æsj!
Ny vannkoker
Åh, så frustrerende at knappen på vannkokeren min har sluttet å virke! Jeg håpet virkelig at denne gangen skulle være annerledes, men neida, kvaliteten skuffer igjen. For noen år siden kjøpte jeg en kaffekvern fra samme selskap, og den sluttet også å fungere etter bare kort tid. Jeg er virkelig skuffet over dette selskapet!
Miljøvennlig pakking
Det var bra å se at pakken min var pakket uten plast. Det viser at selskapet bryr seg om miljøet, og det setter jeg stor pris på. Eneste problemet er at jeg ikke vet hvor sentrallageret ligger, det hadde vært nyttig å vite. Leveransen kom likevel ganske fort, så alt i alt er jeg fornøyd.
Mitt tredje salt- og pepperkvern
Jeg har kjøpt tre salt- og pepperkverner til nå, den siste erstatter en som ble ødelagt. Den nye kvernen ser veldig fin ut og fungerer bra, akkurat som de to forrige. Men jeg synes det er litt kjedelig at jeg må kjøpe en ny kvern så ofte fordi de går i stykker.
Kaffekvernen
Jeg bare elsker Bodum-produktene mine! Kaffekvernen jeg kjøpte var akkurat det jeg trengte - den er så enkel å bruke og kverner kaffen perfekt hver gang. Designet og kvaliteten på produktene deres er bare fantastisk. Kundebehandlingen deres er også helt topp, og jeg har aldri hatt noen problemer med bestillingene mine. Jeg er bare så fornøyd!
Kjøpet var perfekt
Jeg er så glad for at jeg kjøpte dette! Varen var akkurat slik den ble beskrevet, og nettsiden var så enkel å navigere på. Bestillingen gikk smertefritt, og jeg mottok varen min raskt. Pakken var godt beskyttet og kom fram til meg i god stand. Alt i alt en kjempebra opplevelse!
Nytt filter og lokk til fransk pressstålkanne
Jeg synes det er flott at jeg har muligheten til å kjøpe nye filtre til den franske presskanne min, selv om de er litt kostbare. Jeg har veldig lyst til å skaffe en ny lokk til den fine kannen, selv om det gamle fortsatt fungerer, det er riktignok ødelagt og kannen ser fortsatt fin ut.
Kjøp av kaffekanne
For noen dager siden kjøpte jeg en ny kaffekanne, men ble skuffet over kvaliteten. Lokket var ikke tett, så det ble søl både i bilen min og på jobbklærne mine. Etter å ha brukt Bodums i mange år, er det trist at kvaliteten har blitt så dårlig. Nå må jeg finne en annen produsent som kan levere bedre produkter.
Min kaffekanne
Jeg har bare hatt gode opplevelser med produktene jeg har kjøpt fra dere så langt. Kaffen min smaker helt fantastisk når jeg brygger den i den nye kaffekannen min, og designet er både stilig og praktisk. Jeg setter virkelig pris på kvaliteten og hvor lenge produktene deres varer.
Kjøp av en kaffekvern
Jeg prøvde å returnere en kaffekvern jeg kjøpte, men har aldri fått et RA-nummer for å kunne gjennomføre returen. Jeg har forsøkt 5 ganger å få tak i nummeret, men ingenting har skjedd. Kundeservicen er helt elendig, og jeg har bestemt meg for at jeg aldri vil handle her igjen.
To mislykkede forsøk
Jeg har hatt to dårlige opplevelser med denne leverandøren. Begge gangene jeg prøvde å bestille fra dem, ble ordren min kansellert med beskjed om at varen ikke var på lager. Jeg fikk ikke denne beskjeden før en uke etter bestillingen, og det er veldig skuffende. At dette har skjedd med to forskjellige varer får meg til å tvile på påliteligheten til dette firmaet.
Reisekrus i rustfritt stål
Jeg er kjempe skuffa over den elendige opplevesen jeg hadde med å prøve å få tak i bestillingen min. Det var så vanskelig å finne rett informasjon på nettsiden, og kundeservice var ikke til noen hjelp i det hele tatt. Jeg hadde virkelig forventa bedre service fra det selskapet.
Reservealternativ for 1 liters Bodum Columbia ss kaffepresse
Jeg har bestilt reservestropper til min 1 liters Bodum Columbia ss kaffepresse to ganger nå, men begge gangene har jeg fått feil produkter. Det virker som nettstedet deres har dårlig programmering og mangler informasjon om produktene. Jeg er veldig frustrert og vil gjerne snakke med noen som kan hjelpe meg med å få de riktige delene og kanskje bestille andre produkter. Jeg er faktisk veldig glad i Bodum Columbia-serien av presskanner.
Enkel bestilling
Jeg hadde en veldig bra opplevelse på nettsiden deres. Designet var ryddig og fint, og det var enkelt å finne det jeg trengte. Jeg synes det er flott at de lar deg bruke poeng fra tidligere kjøp, det betyr at jeg sparte penger på fraktkostnadene.
Glass som jeg har ventet på i en måned.
Jeg bestilte et sett med glass for en måned siden, men har fortsatt ikke fått det. Jeg fikk bare en ordrebekreftelse og har ikke hørt noe mer om bestillingen min. Har sendt to meldinger til kundeservice, men har ikke fått noe svar. Dette er virkelig dårlig service og veldig useriøst.
Mest stemmer anmeldelse
Enkel bestilling
Jeg hadde en veldig bra opplevelse på nettsiden deres. Designet var ryddig og fint, og det var enkelt å finne det jeg trengte. Jeg synes det er flott at de lar deg bruke poeng f... Les merDør: Lillian