Razer Anmeldelser
公司的数据已经过准确性检查并得到验证。访问其官方网站是安全的。我们相信在线透明度和安全性鼓励所有公司在我们这里进行验证,这样他们就知道在哪里可以安全可靠地购物。
Anmeldelser (20)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
Min bestilling - Tastatur
Min erfaring med dette selskapet har vært veldig positiv! Jeg kjøpte et tastatur fra dem som dessverre var defekt ved levering. Men til min store overraskelse, til og med over ett år senere, fikk jeg sendt et helt nytt tastatur gratis! Dette viser virkelig at de bryr seg om kundene sine og er villige til å gjøre det lille ekstra for å sikre at man er fornøyd med produktene sine. Jeg anbefaler dem på det sterkeste til alle, selv om prisen kan virke litt høy, er det absolutt verdt det for den utmerkede servicen de tilbyr.
Flotte produkter og rask leveringstid
Jeg er veldig imponert over hvor bra produktene jeg kjøpte var, og hvor raskt de ble levert. Det var så praktisk å handle direkte fra nettstedet deres, der de tar seg av alt det kjedelige med moms og avgifter. Jeg vil absolutt anbefale produktene og tjenestene deres til andre.
Mine erfaringer med selskapet
Jeg hadde en skikkelig dårlig opplevelse med det selskapet. Produktene deres er av lav kvalitet og har stadige problemer. Selv etter å ha returnert ødelagte varer og fått nye, har jeg fortsatt slitt med dobbel input og strømproblemer. Kundeservicen er elendig, så jeg har rett og slett gitt opp å prøve å få hjelp fra dem. Anbefaler å unngå å handle der til enhver pris.
Min bestilling av en bærbar PC
Jeg har ventet i nesten 2 måneder på den bærbare PCen min som må repareres etter allerede 4 måneder. Jeg har blitt flyttet fra en supportsak til en annen uten å få noen svar. Jeg trenger virkelig enheten min for arbeidet mitt, men ingen hos selskapet ser ut til å løse problemet mitt. Det føles som om jeg har blitt lurt. Jeg trenger virkelig hjelp!
Razer Care avvist
Etter å ha blitt overført flere ganger og etter mange unnskyldninger, klarte jeg til slutt å snakke med noen som faktisk kunne hjelpe meg med problemet mitt. Men de kunne dessverre ikke selge meg Razer Care siden jeg kjøpte bærbaren min i en butikk. Dette blir nok min første og siste Razer-bærbare datamaskin.
Andre Blade 14 opplevd problemer etter få måneder
Kjøpte den nye Blade 14 for noen måneder siden, helt ny liksom. Den har blitt helt ubrukelig, overopphetes hele tiden, fryser, starter ikke som den skal. Ærlig talt, kan ikke tro jeg betalte 1 600 pund for dette overprisede rælet.
Kjøpte tastatur
Produktene fikk dårlige anmeldelser i denne omtalen.
Kjøpte et headset
Fikk headsettet mitt i posten, men mikrofonen fungerte ikke. Forsøkte å ordne det selv, men ga til slutt opp og ringte kundeservice. Etter en lang samtale og masse unødvendige spørsmål, endte de opp med å si at jeg måtte sende det tilbake. Så irriterende!
Bestille et produkt
Bestilte en vare fra dere og spurte om å legge til norsk oversettelse for en liten applikasjon sammen med russisk. Dere sa først at dere bare hadde engelsk, tysk og fransk språk. Jeg viste dere et bilde der andre språk var synlige. Dere sa at dere ikke hadde planer om å oppdatere programvaren. Men i virkeligheten hadde dere faktisk oppdatert den for en måned siden. Kommer aldri til å kjøpe noe fra dere. Hvis dere ikke engang kan bruke litt penger på å legge til en lokal fil, så vet jeg ikke. Jeg er sikker på at dere har solgt nok av deres produkter til Ukraina for å ha råd til det. Med en vurdering på 1,4 stjerner er jeg sikker på at dette er normal atferd.
Angrer på at jeg kjøpte for dyr pris til en konkurrent den 31. desember.
Jeg bestilte en dyr vare som tok litt lenger tid enn forventet å komme, men den var virkelig av god kvalitet. Jeg vurderer absolutt å handle her igjen i fremtiden.
Kjøp av tastatur
Jeg hadde en veldig dårlig opplevelse med dette selskapet. Jeg bestilte ved en feiltakelse et tastatur, og ba om å kansellere ordren med en gang. De sa at det allerede var sendt, men jeg tviler på det. Jeg returnerte varen med en gang, men den ble stoppet i tollen og selskapet gjorde ingenting for å løse situasjonen. Kundeservicen deres er ubrukelig, de svarer bare med standardiserte meldinger og virker ikke interessert i å virkelig hjelpe eller løse problemer. Jeg kommer aldri til å handle hos dette selskapet igjen.
Kjøpte et headset til jul
Jeg kjøpte et headset til jul som hadde en mikrofon som raskt gikk i stykker. Kundeservicen jeg fikk var forferdelig, de skjønte ikke at det var en gave. Selv om jeg virkelig likte headsettet, prøvde jeg å holde ut. De sendte meg en erstatning som tydeligvis var "refurbished" og hadde nøyaktig samme problem. Returnerte til kundeservice og ble presset for bevis på kjøpet av headsettet, som jeg tydeligvis ikke kjøpte selv. Etter mer fram og tilbake sendte jeg dem min ødelagte enhet bare for å motta en annen dårlig "refurbished" enhet. Det er sjelden at den kobler til USB-C dongle/ USB dongle, og når den gjør det, knitrer lyden skremmende. Etter å ha lest resten av disse anmeldelsene, virker det som om de ødelagte enhetene bare blir sendt ut igjen uten så mye som en inspeksjon. Ekstremt respektløst og likegyldighet ovenfor kundene deres. Gjør deg selv en tjeneste og handle et annet sted som bryr seg om deg.
Min Pro Click mus - uten kabel
Kjøpte meg en mus som jeg trodde skulle være kjempepraktisk, men nå er jeg stuck fordi jeg ikke finner en ladekabel som passer til den.
Mest stemmer anmeldelse
Mus og tastatur
Les mer