Razer - Total vurdering basert på 20 anmeldelser
Utvalgte Anmeldelser
Anmeldelser (20)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
Mine erfaringer med selskapet
Jeg hadde en skikkelig dårlig opplevelse med det selskapet. Produktene deres er av lav kvalitet og har stadige problemer. Selv etter å ha returnert ødelagte varer og fått nye, har jeg fortsatt slitt med dobbel input og strømproblemer. Kundeservicen er elendig, så jeg har rett og slett gitt opp å prøve å få hjelp fra dem. Anbefaler å unngå å handle der til enhver pris.
Min bestilling av en bærbar PC
Jeg har ventet i nesten 2 måneder på den bærbare PCen min som må repareres etter allerede 4 måneder. Jeg har blitt flyttet fra en supportsak til en annen uten å få noen svar. Jeg trenger virkelig enheten min for arbeidet mitt, men ingen hos selskapet ser ut til å løse problemet mitt. Det føles som om jeg har blitt lurt. Jeg trenger virkelig hjelp!
Razer Care avvist
Etter å ha blitt overført flere ganger og etter mange unnskyldninger, klarte jeg til slutt å snakke med noen som faktisk kunne hjelpe meg med problemet mitt. Men de kunne dessverre ikke selge meg Razer Care siden jeg kjøpte bærbaren min i en butikk. Dette blir nok min første og siste Razer-bærbare datamaskin.
Andre Blade 14 opplevd problemer etter få måneder
Kjøpte den nye Blade 14 for noen måneder siden, helt ny liksom. Den har blitt helt ubrukelig, overopphetes hele tiden, fryser, starter ikke som den skal. Ærlig talt, kan ikke tro jeg betalte 1 600 pund for dette overprisede rælet.
Min bestilling - Tastatur
Min erfaring med dette selskapet har vært veldig positiv! Jeg kjøpte et tastatur fra dem som dessverre var defekt ved levering. Men til min store overraskelse, til og med over ett år senere, fikk jeg sendt et helt nytt tastatur gratis! Dette viser virkelig at de bryr seg om kundene sine og er villige til å gjøre det lille ekstra for å sikre at man er fornøyd med produktene sine. Jeg anbefaler dem på det sterkeste til alle, selv om prisen kan virke litt høy, er det absolutt verdt det for den utmerkede servicen de tilbyr.
Kjøpte tastatur
Produktene fikk dårlige anmeldelser i denne omtalen.
Kjøpte et headset
Fikk headsettet mitt i posten, men mikrofonen fungerte ikke. Forsøkte å ordne det selv, men ga til slutt opp og ringte kundeservice. Etter en lang samtale og masse unødvendige spørsmål, endte de opp med å si at jeg måtte sende det tilbake. Så irriterende!
Bestille et produkt
Bestilte en vare fra dere og spurte om å legge til norsk oversettelse for en liten applikasjon sammen med russisk. Dere sa først at dere bare hadde engelsk, tysk og fransk språk. Jeg viste dere et bilde der andre språk var synlige. Dere sa at dere ikke hadde planer om å oppdatere programvaren. Men i virkeligheten hadde dere faktisk oppdatert den for en måned siden. Kommer aldri til å kjøpe noe fra dere. Hvis dere ikke engang kan bruke litt penger på å legge til en lokal fil, så vet jeg ikke. Jeg er sikker på at dere har solgt nok av deres produkter til Ukraina for å ha råd til det. Med en vurdering på 1,4 stjerner er jeg sikker på at dette er normal atferd.
Angrer på at jeg kjøpte for dyr pris til en konkurrent den 31. desember.
Jeg bestilte en dyr vare som tok litt lenger tid enn forventet å komme, men den var virkelig av god kvalitet. Jeg vurderer absolutt å handle her igjen i fremtiden.
Kjøp av tastatur
Jeg hadde en veldig dårlig opplevelse med dette selskapet. Jeg bestilte ved en feiltakelse et tastatur, og ba om å kansellere ordren med en gang. De sa at det allerede var sendt, men jeg tviler på det. Jeg returnerte varen med en gang, men den ble stoppet i tollen og selskapet gjorde ingenting for å løse situasjonen. Kundeservicen deres er ubrukelig, de svarer bare med standardiserte meldinger og virker ikke interessert i å virkelig hjelpe eller løse problemer. Jeg kommer aldri til å handle hos dette selskapet igjen.
Kjøpte et headset til jul
Jeg kjøpte et headset til jul som hadde en mikrofon som raskt gikk i stykker. Kundeservicen jeg fikk var forferdelig, de skjønte ikke at det var en gave. Selv om jeg virkelig likte headsettet, prøvde jeg å holde ut. De sendte meg en erstatning som tydeligvis var "refurbished" og hadde nøyaktig samme problem. Returnerte til kundeservice og ble presset for bevis på kjøpet av headsettet, som jeg tydeligvis ikke kjøpte selv. Etter mer fram og tilbake sendte jeg dem min ødelagte enhet bare for å motta en annen dårlig "refurbished" enhet. Det er sjelden at den kobler til USB-C dongle/ USB dongle, og når den gjør det, knitrer lyden skremmende. Etter å ha lest resten av disse anmeldelsene, virker det som om de ødelagte enhetene bare blir sendt ut igjen uten så mye som en inspeksjon. Ekstremt respektløst og likegyldighet ovenfor kundene deres. Gjør deg selv en tjeneste og handle et annet sted som bryr seg om deg.
Min Pro Click mus - uten kabel
Kjøpte meg en mus som jeg trodde skulle være kjempepraktisk, men nå er jeg stuck fordi jeg ikke finner en ladekabel som passer til den.
Kjøp av høykvalitetstastatur
For rundt et år siden bestilte jeg et tastatur av høy kvalitet fra selskapet. Dessverre begynte USB-kabelen å fungere dårlig etter en stund. Da jeg kontaktet kundestøtten, ble jeg frustrert over den lange prosessen med å sende meldinger fram og tilbake. Til slutt ba de til og med om et videoopptak av problemet, selv om det var tydelig at kabelen var ødelagt. Jeg opplevde kundeservicen som veldig ineffektiv, og følte meg ikke ivaretatt som kunde.
Skuffende produkter
Etter en dårlig opplevelse med produktene mine, bestemte jeg meg for å skrive en anmeldelse. Kundeservicen var elendig, og det var vanskelig å kommunisere siden de ikke forsto tysk. Svarene på e-poster tok lang tid, og jeg ble bedt om å bruke en ekstern nettside for videre kommunikasjon. Samlet sett var opplevelsen min med selskapet veldig skuffende og lite effektiv.
Feilinformasjon på nettsiden, ingen måte å nå kundeservice på, bortkastet tid.
La oss si at jeg la ut et innlegg på deres supportsforum. Og gjett hva? Ingen svarte. Det viser seg at all tiden min som ble brukt på å lære om dette produktet var bortkastet fordi informasjonen på nettsiden deres er feil. På siden for "Blade 14 2022" heter det "Tekniske spesifikasjoner" og det står veldig klart at det er alternativer med oppgraderbar RAM. Men tullet er at informasjonen der ser ut til å være for andre, ikke-2022 modeller. Disse maskinene er helt forskjellige med ulike GPU-er, ulike salgssider osv. Så hvorfor blande informasjonen fra ulike modeller på en Tech Spec-side? Jeg fant omsider ut av dette på Reddit, og det var det eneste stedet der jeg fikk svar. Tenk så rart det selskapet er. Så mange timer bortkastet. Det minste de kan gjøre er å få informasjonen på "specs"-siden riktig, det burde være et sted der folk kan stole på informasjonen.
Kontorstol, garanteri, problem med lær
Jeg kjøpte en kontorstol for ett år siden, og nå har jeg lagt merke til at skinnet begynner å løsne på noen steder. Da jeg tok kontakt med kundeservice, fikk jeg beskjed om at dette ikke dekkes av garantien. Jeg er skuffet over svaret deres, spesielt siden jeg forventet bedre kvalitet og service fra et anerkjent selskap. Jeg har vært en lojal kunde lenge, så dette har virkelig endret måten jeg ser på dem.
Kjøpte et webkamera
Dette har vært en av de verste opplevelsene noensinne. Teknologiselskapet er absolutt det verste! Kundeservicen deres er helt fraværende og hjelper overhodet ikke. Appene jeg fikk med kjøpet fungerer ikke, og jeg ba dem bare om en enkel måte å laste dem ned på igjen (gratis, som det skal være). Svaret deres var bare en gjentagelse av å be meg om informasjon jeg allerede hadde delt med dem tidligere. Kundeservicen deres er helt ineffektiv, sannsynligvis bare roboter og ubrukelig AI. Anbefaler å unngå dette selskapet for enhver pris. Har vurdert å returnere produktet mitt på grunn av den absurde situasjonen.
Flotte produkter og rask leveringstid
Jeg er veldig imponert over hvor bra produktene jeg kjøpte var, og hvor raskt de ble levert. Det var så praktisk å handle direkte fra nettstedet deres, der de tar seg av alt det kjedelige med moms og avgifter. Jeg vil absolutt anbefale produktene og tjenestene deres til andre.
Mus og tastatur
Dette var virkelig det verste kjøpet jeg har gjort! Musen ble helt ubrukelig etter bare noen uker, og tastaturet hadde taster som ikke fungerte ordentlig. Jeg prøvde å få garantien til å gjelde, men ble avvist fordi jeg tydeligvis ikke varslet om problemene med en gang. Helt absurd!
Mitt kjøp var en gamingmus.
Jeg kjøpte en gamingmus for rundt fem måneder siden, og jeg ble virkelig skuffet over kvaliteten. Knappene er fine nok, men musen tåler virkelig ikke en støt eller et fall. Etter bare fem måneder er to av musene ødelagt, og jeg kan ikke engang få reparert dem fordi det ikke finnes reservedeler tilgjengelig. Jeg forventet virkelig bedre kvalitet og service for prisen jeg betalte. Jeg føler meg skikkelig lurt av dette produktet, så jeg ville ikke anbefale det til noen andre.
Mest stemmer anmeldelse
Mus og tastatur
Les mer