Alle kundeanmeldelser fra Daniel
Review om: Booking
Bestilling av overnatting
Jeg har brukt Booking for å bestille overnatting i flere år, men opplevelsen min har vært veldig blandet. For noen år siden hadde jeg en skikkelig dårlig opplevelse i Paris, og nylig skjedde det samme i Barcelona. Begge gangene ble vi lurt av beskrivelsen av overnattingsstedet, og endte opp med å betale for noe langt under forventningene våre.
Review om: Foodstuff
Kjøpte forskjellig utstyr for å lage mat hjemme
Jeg har handlet her i 3-4 år nå, og jeg er kjempefornøyd. De er alltid raske med bestillingene mine, og servicen deres er alltid god. Jeg vil virkelig anbefale denne butikken til alle som liker å lage mat hjemme!
Review om: NordVPN
Flott tjeneste
Jeg har hatt en veldig god opplevelse med tjenesten. Programvaren fungerer veldig bra, tilkoblingene er stabile og pålitelige. Jeg har vært kunde der i mange år nå, og støtten jeg har fått har alltid vært veldig bra.
Review om: INKBOX
Min egen design (my own design)
Jeg lagde min egen design. Kan ikke si at det var en fulltreffer. Ble litt rotete på 3 steder. Synes den ble litt for stor. Skal prøve en av deres design neste gang. Det hjalp meg å bestemme om jeg vil ha en ekte.
Review om: Subsoccer
Rask levering og god kommunikasjon
Jeg var veldig fornøyd med kjøpet mitt hos Subsoccer. De svarte raskt og effektivt på mine henvendelser, og leveransen gikk smertefritt. Jeg satte pris på at de lyttet til mine ønsker og behov, og gjorde alt de kunne for å hjelpe meg. Alt i alt en veldig positiv opplevelse.
Review om: Quickparts
Børsteinnkjøp til vaskemaskin
Jeg hadde en gang en vaskemaskin som trengte nye børster. Jeg søkte overalt på nettet, men fant ikke riktig type. Til slutt fant jeg Quickparts, og de hjalp meg å finne akkurat de børstene jeg trengte til min spesifikke modell. Jeg ble overrasket over hvor kunnskapsrike de var, og børstene passet perfekt. Nå fungerer vaskemaskinen min som den skal, og jeg er veldig fornøyd med resultatet.
Review om: Jaybird
Kjøp av øretelefoner
Jeg har kjøpt Jaybird-øretelefoner flere ganger fordi de er veldig gode øretelefoner, men hver gang jeg har hatt det samme problemet. De har en laderkontakt som er veldig liten og lett å miste, og selskapet slutter å selge dem for tidlig når de lanserer nye modeller. Jeg har et par flotte øretelefoner som jeg ikke kan bruke fordi laderen er borte og ikke lenger tilgjengelig i Storbritannia. Dette har skjedd med hver Jaybird-øretelefon jeg har hatt, så jeg kommer ikke til å kjøpe flere fra dem.
Review om: PureVPN
God tjeneste
Jeg er kjempefornøyd med tjenesten. Alt fungerer bra, og når jeg trenger hjelp, er supportteamet raske, hjelpsomme og veldig hyggelige.
Review om: Hund i Norge
Handleopplevelse, rask levering og god service
Jeg handler alltid her og har aldri hatt noen problemer. Leveringene er raske og servicen er veldig god hver gang jeg bestiller. Dette er definitivt et sikkert sted å handle for hundeeiere!
Review om: altitec
lader til laptop
Varene kom mye senere enn forespeilet. Derfor måtte jeg finne en annen løsning. Fikk likevel et skyhøyt gebyr da jeg returnerte varen. Grenser til svindel.
Review om: Posten
Lang og dårlig levering, dårlig pakkesporing og udugelig logistikk.
Posten har vært veldig opp og ned men det siste året så har de vært uhorvelig dårlig på praktisk talt alt.
Sak nr. 1:
Bestilte noe på FINN og det skulle bli sendt med posten. Selger tok bilde av pakken med sendingslapp og sporingsnummer dagen etter kjøpet.
I en halvannen uke kunne ikke pakkesporingen kjenne igjen nummeret og det var som pakken ikke eksisterte.
En onsdag sjekket jeg sporingen og ingenting ble funnet, torsdag sjekket jeg igjen og da var plutselig pakken klar for henting allerede dagen før.
Ingen SMS, email, mail i Digipost eller hentelapp i postkassa...pakken bare dukket opp fra ingensteds.
Sak nr. 2:
Bestilte hjemlevering og sørget for å ta meg tid til å være hjemme for å motta pakken.
Ingen som kom og leverte så etter at tidsfristen var over sjekket jeg pakkesporingen og fikk beskjed om at ingen var hjemme så de kunne ikke levere...2 dager senere leverte de den på det lokale postkontoret så jeg måtte hente den der.
Sak nr. 3
Igjen, kjøpte ting på FINN og posten skulle levere.
Selger begynte å bli bekymret fordi posten hadde null informasjon i systemet om pakken...det var som den ikke eksisterte i det hele tatt.
Etter en uke var den plutselig klar for henting.
Sak nr. 4
Avsender bestilte pakke for henting på en torsdag, posten hentet ikke pakken før onsdag seks dager etterpå.
Fredag to dager etterpå kunne ikke pakken leveres grunnet noe feil med postkasse systemet, pakken ble ikke levert til lokalt postkontor for henting men ble istedet TATT MED tilbake til lager hvor den lå hele helgen pluss mandagen. Tirsdag kunne ikke pakken leveres fordi postkassen er for liten så pakken er returnert til lageret IGJEN.
Jeg er drittlei og ferdig med posten, kommer aldrig til å bruke dem igjen med mindre de er det eneste valget.
For et firma er kunden det viktigste, men for posten er det tydeligvis viktigere å lage en 4 minutters reklamefilm om at julenissen er homse enn det er å faktisk gjøre jobben sin.
Så...hurra for posten.