
Posten Norge: les anmeldelser fra norske kunder
Posten
Alle kundeanmeldelser (7)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
Lang og dårlig levering, dårlig pakkesporing og udugelig logistikk.
Posten har vært veldig opp og ned men det siste året så har de vært uhorvelig dårlig på praktisk talt alt.
Sak nr. 1:
Bestilte noe på FINN og det skulle bli sendt med posten. Selger tok bilde av pakken med sendingslapp og sporingsnummer dagen etter kjøpet.
I en halvannen uke kunne ikke pakkesporingen kjenne igjen nummeret og det var som pakken ikke eksisterte.
En onsdag sjekket jeg sporingen og ingenting ble funnet, torsdag sjekket jeg igjen og da var plutselig pakken klar for henting allerede dagen før.
Ingen SMS, email, mail i Digipost eller hentelapp i postkassa...pakken bare dukket opp fra ingensteds.
Sak nr. 2:
Bestilte hjemlevering og sørget for å ta meg tid til å være hjemme for å motta pakken.
Ingen som kom og leverte så etter at tidsfristen var over sjekket jeg pakkesporingen og fikk beskjed om at ingen var hjemme så de kunne ikke levere...2 dager senere leverte de den på det lokale postkontoret så jeg måtte hente den der.
Sak nr. 3
Igjen, kjøpte ting på FINN og posten skulle levere.
Selger begynte å bli bekymret fordi posten hadde null informasjon i systemet om pakken...det var som den ikke eksisterte i det hele tatt.
Etter en uke var den plutselig klar for henting.
Sak nr. 4
Avsender bestilte pakke for henting på en torsdag, posten hentet ikke pakken før onsdag seks dager etterpå.
Fredag to dager etterpå kunne ikke pakken leveres grunnet noe feil med postkasse systemet, pakken ble ikke levert til lokalt postkontor for henting men ble istedet TATT MED tilbake til lager hvor den lå hele helgen pluss mandagen. Tirsdag kunne ikke pakken leveres fordi postkassen er for liten så pakken er returnert til lageret IGJEN.
Jeg er drittlei og ferdig med posten, kommer aldrig til å bruke dem igjen med mindre de er det eneste valget.
For et firma er kunden det viktigste, men for posten er det tydeligvis viktigere å lage en 4 minutters reklamefilm om at julenissen er homse enn det er å faktisk gjøre jobben sin.
Så...hurra for posten.levering fra EuropaTyskland
norsk posten er vel den verste i hele Europa, ineffizient, ignorant, lam, upresis og uten tistrekkelig kundeservice. Den på net er vel egnet med å forsvare seg mot kunder fra begynnelse! chatbot lurer folk frundt, bortkastet livstid! Men svinedyre gebyrer, "fortollinger" (til tross at verene er fortollet allerede) , postveien blir forlengret til flere uker (USA-Oslo, 3 dager, Oslo- Narvik- 3 uker!) ankkomst- og du får ikke beskjed, posten må du hente selv fra butikken, klagevei er uforståelig/ ubrukelig.klagen blir ignorert uansett. Ansvarlige er anonymisert. Dette skjer forøvrig gjentatt i flere år.Ville handle igjen ? Man har jo ikke noen valg på nett.
TYVER
I det siste, har det blitt mange åpnede pakker, som har blitt revet opp, og teipet igjen. Siste pakken jeg fikk, boksen var helt fin, ikke knust, ingenting, bare den ene hjørnet var revet opp av et menneske. Og teipet opp igjen med posten sin teip. Det var en gull kjede som ble stjålet under utkjøringen til min lokale post. Betalte til og med over 500kr for toll til posten, og de nekter å gjøre noe eller ihvertfall tilbakebetale fortollingen, når jeg fikk pakken min uten innholdet. DRITT POSTEN SOM ANSETTER ALL SLAGS TYVER OG GIDDER IKKE GJØRE NOE FOR DET.
bestilling
Krever 247 kroner i fortolling på noe som kostet 258. Frekk kundeservice.
Beste servicen
Hadde nylig problemer med noen pakker som var rekomandert. Ringte inn til posten og fikk snakke med verdens koseligste kar Ronnie (kundekonsulent). Han hørte på meg, jobbet hardt for at problemet skulle bli løst og det ble det også. En av de beste opplevelsene jeg har hatt når det kommer til kunde servis. 11/10.
Livreddere!
Posten reddet hele ferien vår, da et pass ble sendt i et lite, feiladressert brev. Servicedamen på telefon kontaktet lokalt postkontor som igjen kontaktet postbud som klarte å lokalisere det å leverte det i postkassen vår samme dag. Helt utrolig god service fra start til slutt, blide mennesker og godhjerta folk! Tusen takk fra to vimsete studenter i Trondheim <3
Hjemmelevering er svindel
Ikke bestill hjemmelevering. Du betaler bare masse ekstra penger for å hente det på posten likevel.
Andre så også på

Shipito
Anmeldelser om ShipitoShipito er et internasjonalt selskap som spesialiserer seg på pakke-, post- og fraktformidling til over 220 land. Selsk...

YouGov
Anmeldelser innen bransjenAnmeldelser spiller en viktig rolle i dagens forbrukermarked, og de gir potensielle kunder innsikt i hva de kan forvente ...

TjenesteTorget
Du vet den følelsen når du skal kjøpe noe, men har egentlig ikke så mye informasjon om hva som finnes av alternativ? Hvor...

Skillshare
Anmeldelser av SkillshareSom en ledende plattform for online læring har Skillshare fanget oppmerksomheten til en bred gruppe mennesker over h...
her 299 og varen var allerede fortollet. verdi NOK 250. Alt sammen nå over 800. Og- det er ikke 1. gang! Jeg kaller dette bevist bedrageri.