Posten

Alle kundeanmeldelser

Posten

75% Ville handlet her igjen

Anmeldelser, klager og kundeerfaringer Skriv en anmeldelse

Lue kokemuksia ja arvosteluja suomalaisilta yrityksiltä. Selvitä mikä on paras verkkokauppa ennen tilauksen tekemistä. Yhdessä voimme päättää, mikä yritys on paras!

I fokus: Hva sier kundene våre?

A
Adam
Krever 247 kroner i fortolling på noe som kostet 258. Frekk kundeservice.Les mer
V
Vår
Hadde nylig problemer med noen pakker som var rekomandert. Ringte inn til posten og fikk snakke med verdens koseligste kar Ronnie (kundekonsulent). Han hørte på meg, jobbet hardt for at problemet s...Les mer
K
Kristine Olsen
Posten reddet hele ferien vår, da et pass ble sendt i et lite, feiladressert brev. Servicedamen på telefon kontaktet lokalt postkontor som igjen kontaktet postbud som klarte å lokalisere det å leve...Les mer
T
Therese Skaar Bjørknes
Ikke bestill hjemmelevering. Du betaler bare masse ekstra penger for å hente det på posten likevel.Les mer

Alle kundeanmeldelser (4)

  • Ingen anmeldelser ennå!

    Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    bestilling

    Krever 247 kroner i fortolling på noe som kostet 258. Frekk kundeservice.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Beste servicen

    Hadde nylig problemer med noen pakker som var rekomandert. Ringte inn til posten og fikk snakke med verdens koseligste kar Ronnie (kundekonsulent). Han hørte på meg, jobbet hardt for at problemet skulle bli løst og det ble det også. En av de beste opplevelsene jeg har hatt når det kommer til kunde servis. 11/10.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Livreddere!

    Posten reddet hele ferien vår, da et pass ble sendt i et lite, feiladressert brev. Servicedamen på telefon kontaktet lokalt postkontor som igjen kontaktet postbud som klarte å lokalisere det å leverte det i postkassen vår samme dag. Helt utrolig god service fra start til slutt, blide mennesker og godhjerta folk! Tusen takk fra to vimsete studenter i Trondheim <3


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Hjemmelevering er svindel

    Ikke bestill hjemmelevering. Du betaler bare masse ekstra penger for å hente det på posten likevel.


Andre så også på

Logo Shipito
Shipito
0 Anmeldelser

Vi er heldige i dag som kan bestille omtrent alt man tenke seg ved ett trykk på en knapp. Levering er ett av de tjenestene som man tar forgit...

Logo Superbuy
Superbuy
0 Anmeldelser

Vi lever i en helt utrolig tid. Varer av alle slag har aldri vært enklere å få tak i. Uansett hva du leter etter om det er utstyr...

Logo Shipping Easy
Shipping Easy
0 Anmeldelser

Driver du din egen nettbutikk eller e-handel og ser etter et selskap som kan hjelpe med å organisere leveringer? Det finnes flere ulike selsk...

Logo ExpressVPN
ExpressVPN
1 Anmeldelser

VPN ExpressVPN leverer Virtuelt Privat Nettverk, VPN, som gjør at du kan surfe trygt og anonymt på internett, uten at du trenger &arin...

Posten

Selv med all teknologi vi har i dag så er det fortsatt visse praktiske ting som trengs, og som teknologi aldri kan erstatte, med mindre man kan lage en transporter eller teleporter! Det å få tilsendt pakker, brev og andre ting kommer nok til å være noe som fortsetter i all overskuelig fremtid. Og Posten er jo sånn sett en av de viktigste institusjonene vi har i landet, selv om de har fått konkurrenter de seneste årene. Bring er jo en del av Posten, men PostNord har gitt dem stor konkurranse, noe som er bra for oss som kunder. Effektivitet og pris har gjort Posten igjen en veldig viktig faktor i landet vårt. Men vet du alt du behøver å vite om Posten? Hva de tilbyr og alt det der? Du har naturligvis erfaring og en tilbakemelding å gi kanskje om Posten. Men les gjerne vår kundeanmeldelse her først!

Hva du bør vite om Posten
Posten er mye eldre enn det du sannsynligvis tror. Man skulle kanskje tro at det ble etablert på 1800-tallet eller 1900-tallet. Men nei, Posten har faktisk eksistert 1647, på et tidspunkt da vi var fortsatt under danskene. Posten har i dag nesten 20 000 ansatte og en omsetning på over 20 milliarder kroner, noe som gjør det faktisk til et veldig stort selskap. Det er naturligvis et statseid konsern, men konsesjonen de har om å drive postombæring er bare midlertidig, og det er ikke et monopol. Det er derfor man har sett konkurrenter fra utlandet, som PostNord og DHL. Tidligere hadde Posten monopol, men det ble avsluttet så sent som i 2016, noe som jo er ganske interessant i seg selv. Det er jo dog noe pålitelig med Posten, som man kanskje føler man ikke får med andre lignende selskap? I hvert fall for visse av oss, som er vant med bare Posten!

Hva Posten kan hjelpe deg med
Det folk hovedsakelig bruker Posten til er for å sende eller motta pakker og brev. Det er jo ganske naturlig. Prisen du må betale varierer avhengig på hvor stor pakken er og hvor mye den veier. Jo tyngre den er, jo dyrere blir det, naturligvis. Du kan også sende til utlandet, hvor du vil i verden, men Posten tar ikke ansvar for pakker som har kommet seg ut av landet. Eller, det kommer an på hvor pakken blir mistet, om det skulle skje. Du kan faktisk også kjøpe et par andre produkter hos Posten. Blant annet finnes det frimerker tilgjengelig, om du har en samling du vil oppdatere. Du kan også kjøpe skilt og postkasse til nettbutikk om du har det, og det generelt mye som Posten kan hjelpe deg med. Du kan alltids kontakte Posten selv eller gå inn på nettsiden deres for mer informasjon. Men kjenner du til Posten så vet du nok hva du kan forvente.

Har du en eller annen erfaring du vil fortelle om angående Posten gjør det gjerne her. Vi er interessert i alt, både positivt og negativt!