Posten Anmeldelser

: 8
75% Ville handlet her igjen

I fokus: Hva sier kundene våre?
Skriv en anmeldelse

J
Joe
Svindel firma, etter pakken min ankom norge og blitt "tollbehandlet" har den sporløst forsvunnet, og posten mener jeg skal drive å styre med avsender ifra Usa fordi de har rota bort/stjål...Les mer
D
Daniel
Posten har vært veldig opp og ned men det siste året så har de vært uhorvelig dårlig på praktisk talt alt. Sak nr. 1: Bestilte noe på FINN og det skulle bli sendt med posten. Selger tok bilde a...Les mer
D
Dirk Drömer
norsk posten er vel den verste i hele Europa, ineffizient, ignorant, lam, upresis og uten tistrekkelig kundeservice. Den på net er vel egnet med å forsvare seg mot kunder fra begynnelse! chatbot lu...Les mer
D
Dovi
I det siste, har det blitt mange åpnede pakker, som har blitt revet opp, og teipet igjen. Siste pakken jeg fikk, boksen var helt fin, ikke knust, ingenting, bare den ene hjørnet var revet opp av et...Les mer
A
Adam
Krever 247 kroner i fortolling på noe som kostet 258. Frekk kundeservice.Les mer

Alle kundeanmeldelser (8)

  • Ingen anmeldelser ennå!

    Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Pakke bestilt på nettbutikk i usa

    Svindel firma, etter pakken min ankom norge og blitt "tollbehandlet" har den sporløst forsvunnet, og posten mener jeg skal drive å styre med avsender ifra Usa fordi de har rota bort/stjålet pakken.
    Spurte om posten kunne gi meg en e-post som avsender da kunne kontakte posten på, fikk beskjed om at avsender måtte bruke posten's chat..posten slutter når de i usa begynner på jobb..
    Så de gjør det rett å slett vanskelig å beskytter sine kriminelle ansatte.
    Dette er en kriminel organisasjon.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Lang og dårlig levering, dårlig pakkesporing og udugelig logistikk.

    Posten har vært veldig opp og ned men det siste året så har de vært uhorvelig dårlig på praktisk talt alt.

    Sak nr. 1:
    Bestilte noe på FINN og det skulle bli sendt med posten. Selger tok bilde av pakken med sendingslapp og sporingsnummer dagen etter kjøpet.
    I en halvannen uke kunne ikke pakkesporingen kjenne igjen nummeret og det var som pakken ikke eksisterte.
    En onsdag sjekket jeg sporingen og ingenting ble funnet, torsdag sjekket jeg igjen og da var plutselig pakken klar for henting allerede dagen før.
    Ingen SMS, email, mail i Digipost eller hentelapp i postkassa...pakken bare dukket opp fra ingensteds.

    Sak nr. 2:
    Bestilte hjemlevering og sørget for å ta meg tid til å være hjemme for å motta pakken.
    Ingen som kom og leverte så etter at tidsfristen var over sjekket jeg pakkesporingen og fikk beskjed om at ingen var hjemme så de kunne ikke levere...2 dager senere leverte de den på det lokale postkontoret så jeg måtte hente den der.

    Sak nr. 3
    Igjen, kjøpte ting på FINN og posten skulle levere.
    Selger begynte å bli bekymret fordi posten hadde null informasjon i systemet om pakken...det var som den ikke eksisterte i det hele tatt.
    Etter en uke var den plutselig klar for henting.

    Sak nr. 4
    Avsender bestilte pakke for henting på en torsdag, posten hentet ikke pakken før onsdag seks dager etterpå.
    Fredag to dager etterpå kunne ikke pakken leveres grunnet noe feil med postkasse systemet, pakken ble ikke levert til lokalt postkontor for henting men ble istedet TATT MED tilbake til lager hvor den lå hele helgen pluss mandagen. Tirsdag kunne ikke pakken leveres fordi postkassen er for liten så pakken er returnert til lageret IGJEN.

    Jeg er drittlei og ferdig med posten, kommer aldrig til å bruke dem igjen med mindre de er det eneste valget.
    For et firma er kunden det viktigste, men for posten er det tydeligvis viktigere å lage en 4 minutters reklamefilm om at julenissen er homse enn det er å faktisk gjøre jobben sin.

    Så...hurra for posten.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    levering fra EuropaTyskland

    norsk posten er vel den verste i hele Europa, ineffizient, ignorant, lam, upresis og uten tistrekkelig kundeservice. Den på net er vel egnet med å forsvare seg mot kunder fra begynnelse! chatbot lurer folk frundt, bortkastet livstid! Men svinedyre gebyrer, "fortollinger" (til tross at verene er fortollet allerede) , postveien blir forlengret til flere uker (USA-Oslo, 3 dager, Oslo- Narvik- 3 uker!) ankkomst- og du får ikke beskjed, posten må du hente selv fra butikken, klagevei er uforståelig/ ubrukelig.klagen blir ignorert uansett. Ansvarlige er anonymisert. Dette skjer forøvrig gjentatt i flere år.Ville handle igjen ? Man har jo ikke noen valg på nett.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    TYVER

    I det siste, har det blitt mange åpnede pakker, som har blitt revet opp, og teipet igjen. Siste pakken jeg fikk, boksen var helt fin, ikke knust, ingenting, bare den ene hjørnet var revet opp av et menneske. Og teipet opp igjen med posten sin teip. Det var en gull kjede som ble stjålet under utkjøringen til min lokale post. Betalte til og med over 500kr for toll til posten, og de nekter å gjøre noe eller ihvertfall tilbakebetale fortollingen, når jeg fikk pakken min uten innholdet. DRITT POSTEN SOM ANSETTER ALL SLAGS TYVER OG GIDDER IKKE GJØRE NOE FOR DET.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    bestilling

    Krever 247 kroner i fortolling på noe som kostet 258. Frekk kundeservice.

    her 299 og varen var allerede fortollet. verdi NOK 250. Alt sammen nå over 800. Og- det er ikke 1. gang! Jeg kaller dette bevist bedrageri.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Beste servicen

    Hadde nylig problemer med noen pakker som var rekomandert. Ringte inn til posten og fikk snakke med verdens koseligste kar Ronnie (kundekonsulent). Han hørte på meg, jobbet hardt for at problemet skulle bli løst og det ble det også. En av de beste opplevelsene jeg har hatt når det kommer til kunde servis. 11/10.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Livreddere!

    Posten reddet hele ferien vår, da et pass ble sendt i et lite, feiladressert brev. Servicedamen på telefon kontaktet lokalt postkontor som igjen kontaktet postbud som klarte å lokalisere det å leverte det i postkassen vår samme dag. Helt utrolig god service fra start til slutt, blide mennesker og godhjerta folk! Tusen takk fra to vimsete studenter i Trondheim <3


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Hjemmelevering er svindel

    Ikke bestill hjemmelevering. Du betaler bare masse ekstra penger for å hente det på posten likevel.


Andre så også på