Posten - Total vurdering basert på 26 anmeldelser

31% Ville handlet her igjen




Utvalgte Anmeldelser

Mest relevante positive anmeldelse

  2024-01-24
Min pakkeleveranse
Personalet hos Posten er virkelig fantastiske! De leverer pakkene helt hjem til døra, og det impo...Les mer
S. Beer

Mest relevante negative anmeldelse

  2024-05-08
Min erfaring med Posten
Først og fremst må jeg si at jeg er veldig skuffet over opplevelsen min med Posten. Jeg havnet i ...Les mer
jensen

Mest stemmer anmeldelse

  2020-12-11
Hjemmelevering er svindel
Ikke bestill hjemmelevering. Du betaler bare masse ekstra penger for å hente det på posten likevel.Les mer
Therese Skaar Bjørknes

Anmeldelser (26)

  (3)

 (1)

  (11)

  (5)

  (6)

  • Ingen anmeldelser ennå!

    Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Pakke levering

    Jeg ble kjempeskuffa over hvor lang tid det tok å få pakken min som ble sendt fra utlandet. Den kom raskt til Norge, men det tok evigheter før jeg fikk den levert. Jeg begynte å tvile på hvor effektiv Posten er, siden det virket helt bortkasta å vente så lenge.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Min erfaring med Posten

    Først og fremst må jeg si at jeg er veldig skuffet over opplevelsen min med Posten. Jeg havnet i en situasjon der det virket som om de drev med falsk VOEC-svindel i samarbeid med tolletaten. Jeg prøvde å få en pakke som jeg hadde betalt merverdiavgift for, men Posten nektet å overlevere den til meg. De godkjente ikke dokumentasjonen min for betalt mva. og VOEC-nummer, og det virket som om de og tolletaten hadde gjort en feil og likevel ville de kreve dobbel betaling for mva. Det er ikke greit at forbrukere som meg blir straffet og må betale to ganger på grunn av feil fra Posten og tolletaten.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Pakken min i feil postkasse

    Posten har bekreftet at de har lagt pakken min i feil postkasse og nekter å ta ansvar for sine egne feil. De skylder på avsenderen og vil ikke engang hjelpe meg med reklamasjon. Avsenderen på Tise ønsker ikke å ta ansvar for rotet, så nå står jeg her uten pakke og uten refusjon for den dårlige servicen fra Posten. Det er sjokkerende at et selskap som dette kan ha så dårlige rutiner og behandle kundene på en uforskammet måte. Jeg er virkelig skuffet over hele opplevelsen med Posten.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjøp av pakker

    Det er virkelig kjedelig å måtte si det, men opplevelsen min med selskapet har vært helt forferdelig. Jeg fikk plutselig et varsel fra et inkassofirma om en betaling jeg ikke visste noe om, og det viste seg at det var fra det selskapet vi snakker om. Da jeg ringte kundeservice for å ordne opp, ble jeg møtt av en veldig irritert dame som virket mer opptatt av å kritisere meg enn å hjelpe meg. Etter mye om og men fant hun endelig bildet av pakkene mine og regnet ut at de var større enn de egentlig var. Så jeg endte opp med å betale masse gebyrer for noen små pakker. For eksempel, en bok som egentlig kostet 23 kr endte opp med å koste meg hele 107 kr å sende. Helt urimelig, spør du meg!


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Pakkelevering erfaring

    Jeg har hatt en del dårlige opplevelser med posten når det gjelder pakkelevering. Flere ganger har jeg sendt pakker som ble veid og godkjent ved innlevering, men når de ankom en annen post-terminal, veide de plutselig mer og jeg måtte betale ekstrakostnader. Dette synes jeg er helt uakseptabelt og vitner om mangel på profesjonalitet fra postens side. Det virker som om posten sliter økonomisk, da prisene øker og kundeservicen blir dårligere. Jeg vil virkelig anbefale alle å vurdere andre alternativer for pakkeutsendelser fremover.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kundeservice

    Jeg hadde en skikkelig dårlig opplevelse med kundeservicen til Posten. De ansatte der var sure, lite hjelpsomme og respektløse. Jeg skjønner ikke hvorfor Posten ikke tar tak i problemene med kundeservicen sin og prøver å gjøre kundeopplevelsen bedre.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Pakkesporing i flere dager

    Jeg har prøvd å finne ut hvor pakken min har vært "til sortering" i flere arbeidsdager. Men jeg har hatt problemer med å komme i kontakt med selskapet for å få mer informasjon. Selv om jeg ringte kundeservice og ble satt som nummer 1 i køen i 20 minutter, så klarte jeg ikke å få tak i dem. Den dårlige kundeservicen gjorde det vanskelig for meg å få svar på spørsmålene mine.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Hjemlevering av pakke

    Jeg ble lovet at pakken min skulle leveres hjem på grunn av sykdom, men når jeg sjekket sporingen, sto det at de hadde forsøkt å levere den hjemme mens jeg faktisk var hjemme hele tiden. Det er så irriterende at ingen ringte på eller ga meg beskjed! Nå må jeg faktisk dra til et utleveringssted for å hente den selv, helt uakseptabelt!


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Pakkelevering

    Dessverre må jeg si at jeg hadde en veldig dårlig opplevelse med pakkeleveringen fra dette selskapet. Pakken min ble ikke levert til avtalt tid, og da jeg prøvde å ringe dem for å spørre hvor pakken var, var det veldig vanskelig å få tak i dem. De virket ikke ærlige om hvorfor pakken ble forsinket, og det var veldig frustrerende å ikke få tydelige svar.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Mistet pakker verdt over 20 000 kroner

    Jeg har mistet over 20 000 kroner på grunn av Posten som har mistet flere av pakkene mine. De nekter å erstatte dem, og kundeservicen er elendig og arrogant. I tillegg leverer de kun annenhver dag her jeg bor, noe som er veldig upraktisk. Hva er det egentlig Posten lever av? Man skulle tro de tjente penger på å levere post, men her kjøres det kun annenhver dag. Jeg kommer definitivt til å bruke PostNord i stedet!


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Mine erfaringer med Posten

    Dessverre har jeg hatt en skikkelig dårlig opplevelse med Posten når det kommer til leveransene mine. Det tar altfor lang tid å få pakkene mine, selv om det bare er innenlands frakt. Kundeservicen deres er ikke særlig bra heller, det er vanskelig å få tak i dem og når jeg endelig gjør det, er de ikke til mye hjelp. Hvis du trenger pålitelig og rask levering, vil jeg anbefale å se etter andre leverandører.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Min pakkeleveranse

    Personalet hos Posten er virkelig fantastiske! De leverer pakkene helt hjem til døra, og det imponerer meg virkelig hvor effektive og pålitelige de er. Sammenlignet med andre leveringstjenester, er Posten definitivt den beste opplevelsen jeg har hatt.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Pakkeestimat

    Jeg har opplevd flere ganger at Posten gir feilaktige estimater for når pakken min skal komme. Det er virkelig frustrerende å få meldinger om at pakken er på vei, for så å oppdage at den ikke kommer likevel. Det hadde vært bedre hvis de bare lot være å gi noen estimater i det hele tatt, i stedet for å skape falske forhåpninger hos kundene.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Pakke bestilt på nettbutikk i usa

    Svindel firma, etter pakken min ankom norge og blitt "tollbehandlet" har den sporløst forsvunnet, og posten mener jeg skal drive å styre med avsender ifra Usa fordi de har rota bort/stjålet pakken.
    Spurte om posten kunne gi meg en e-post som avsender da kunne kontakte posten på, fikk beskjed om at avsender måtte bruke posten's chat..posten slutter når de i usa begynner på jobb..
    Så de gjør det rett å slett vanskelig å beskytter sine kriminelle ansatte.
    Dette er en kriminel organisasjon.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Bestilling av vape juice med nikotin

    Jeg bestilte 10 flasker med 20 ml vape juice med nikotin fra utlandet, og ble virkelig overrasket over den høye fortollingsavgiften fra Posten. Jeg trodde ikke jeg skulle måtte betale så mye ekstra for noe som ikke engang er en tobakksvare. Det var virkelig forvirrende og frustrerende opplevelse.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjøpe våpenskap

    Jeg bestilte et våpenskap fra en stor butikk, og først fikk jeg beskjed om at det var sendt ut fra et postkontor. Deretter fikk jeg beskjed om at det hadde blitt sendt til en annen terminal før det til slutt ble levert en uke senere. De ba meg også om å være hjemme for å signere for leveransen, ellers ville den bli levert et annet sted. Jeg er ikke imponert.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Bestilling av vare

    Jeg bestilte en vare som skulle sendes til meg, og til min glede fant jeg ut at den skulle sendes med Posten. Jeg hadde lave forventninger på grunn av tidligere opplevelser med treg levering og vanskelig sporingsinformasjon, men denne gangen ble jeg positivt overrasket. Leverandøren håndterte bestillingen min raskt, den ble sendt uten forsinkelser fra postens hovedsorteringsterminal og kom frem i postkassen min allerede neste dag. Det var virkelig en smidig opplevelse med Posten denne gangen!


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Pakkelevering fra Oslo til Hønefoss

    Det er så vanskelig å finne ut hvor pakken min er. Det tok en hel uke fra den ble sendt til jeg endelig fikk den. Kundeservicen var ikke til stort hjelp, det virket som de bare fulgte standard prosedyrer uten å gi meg noe ekstra informasjon.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Pakkeleveringstjeneste

    Jeg må si, jeg har hatt en skikkelig dårlig opplevelse med pakkeleveringstjenesten. Pakkene mine kommer sjelden i tide som de har lovet, og sporingen er ofte feil og utdatert. Jeg kan nesten ikke tro hvor dårlig det har blitt. Kundeservicen er heller ikke imponerende, de ansatte virker uvitende og har en dårlig holdning. For et selskap i tjenestebransjen er dette rett og slett ikke akseptabelt.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Lang og dårlig levering, dårlig pakkesporing og udugelig logistikk.

    Posten har vært veldig opp og ned men det siste året så har de vært uhorvelig dårlig på praktisk talt alt.

    Sak nr. 1:
    Bestilte noe på FINN og det skulle bli sendt med posten. Selger tok bilde av pakken med sendingslapp og sporingsnummer dagen etter kjøpet.
    I en halvannen uke kunne ikke pakkesporingen kjenne igjen nummeret og det var som pakken ikke eksisterte.
    En onsdag sjekket jeg sporingen og ingenting ble funnet, torsdag sjekket jeg igjen og da var plutselig pakken klar for henting allerede dagen før.
    Ingen SMS, email, mail i Digipost eller hentelapp i postkassa...pakken bare dukket opp fra ingensteds.

    Sak nr. 2:
    Bestilte hjemlevering og sørget for å ta meg tid til å være hjemme for å motta pakken.
    Ingen som kom og leverte så etter at tidsfristen var over sjekket jeg pakkesporingen og fikk beskjed om at ingen var hjemme så de kunne ikke levere...2 dager senere leverte de den på det lokale postkontoret så jeg måtte hente den der.

    Sak nr. 3
    Igjen, kjøpte ting på FINN og posten skulle levere.
    Selger begynte å bli bekymret fordi posten hadde null informasjon i systemet om pakken...det var som den ikke eksisterte i det hele tatt.
    Etter en uke var den plutselig klar for henting.

    Sak nr. 4
    Avsender bestilte pakke for henting på en torsdag, posten hentet ikke pakken før onsdag seks dager etterpå.
    Fredag to dager etterpå kunne ikke pakken leveres grunnet noe feil med postkasse systemet, pakken ble ikke levert til lokalt postkontor for henting men ble istedet TATT MED tilbake til lager hvor den lå hele helgen pluss mandagen. Tirsdag kunne ikke pakken leveres fordi postkassen er for liten så pakken er returnert til lageret IGJEN.

    Jeg er drittlei og ferdig med posten, kommer aldrig til å bruke dem igjen med mindre de er det eneste valget.
    For et firma er kunden det viktigste, men for posten er det tydeligvis viktigere å lage en 4 minutters reklamefilm om at julenissen er homse enn det er å faktisk gjøre jobben sin.

    Så...hurra for posten.