Jaybird - Total vurdering basert på 19 anmeldelser

26% Ville handlet her igjen




Utvalgte Anmeldelser

Mest relevante positive anmeldelse

  2024-03-22
4 earphone sets
Jeg kjøpte 4 sett med øretelefoner, og alle hadde feil. 2 Tarah Pro og nå 2 Vistas. Alle sluttet ...Les mer
kailee

Mest relevante negative anmeldelse

  2024-04-01
Min erfaring på Jaybird
Jeg hadde en skikkelig dårlig opplevelse med dette selskapet. Kundeservicen deres er helt forferd...Les mer
Lakin

Mest stemmer anmeldelse

  2023-12-10
Eeearphones
Åh, digger de nye øretelefonene mine. De høres mye bedre ut enn de gamle, helt til jeg mistet en ...Les mer
gaylord

Anmeldelser (19)

  (2)

 (1)

  (12)

  (4)

  (0)

  • Ingen anmeldelser ennå!

    Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjopte Vista oyeprogram Lousy kvalitet

    Jeg kjøpte Vista øyeprogrammet, men dessverre var kvaliteten veldig dårlig. Etter bare noen få uker sluttet de å fungere, og da jeg kontaktet kundeservice for hjelp, var det ingen respons eller hjelp å få. Det føltes som å brenne 200 dollar. Jeg vil ikke anbefale dette øyeprogrammet til noen, det er bedre å spare pengene dine til noe av bedre kvalitet.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Ødelagte hodetelefoner

    De solgte meg ødelagte hodetelefoner og nektet å bytte dem ut. Det tok uker før de forstod at hodetelefonene var helt feil ved ankomst, med mye frem og tilbake, måtte forklare problemet flere ganger. Til slutt lovte de meg å sende ut erstatninger. Uker senere da jeg spurte hvor de var, sa de at de hadde bestemt seg for å ikke bytte dem ut, men at de ikke skulle si meg noe.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Ødelagt øretelefon

    Jeg hadde en dårlig opplevelse med kundeservicen deres. Øretelefonen min begynte å ha uklar lyd og koblet seg ikke til Bluetooth-enheter lenger. Etter å ha sendt en e-post til kundeservice, sa de at de ikke kunne hjelpe uten kvittering (det var en gave). Jeg ville betale for reparasjon, men selskapet foretrakk tilsynelatende å erstatte produktene med nye i stedet for å reparere.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Min erfaring på Jaybird

    Jeg hadde en skikkelig dårlig opplevelse med dette selskapet. Kundeservicen deres er helt forferdelig, og jeg føler virkelig at jeg ble lurt av dem. Jeg kjøpte en vare som aldri kom frem til meg, og når jeg prøvde å kontakte dem for hjelp, ble jeg behandlet dårlig og fikk ingen løsning på problemet mitt. Jeg vil absolutt ikke anbefale dette selskapet til noen, det er bare å kaste bort tid og penger.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Hodetelefoner

    Jeg har hatt en dårlig opplevelse med hodetelefonene fra dette selskapet. De har bare holdt i noen få år, og det virker som om de er laget for å gå i stykker etter kort tid. Selv om jeg har hatt to forskjellige produkter fra dem, har begge endt opp på samme måten. Det er ingen ansvar, ingen empati og ingen forsøk på å løse problemene. Jeg vil anbefale å holde seg unna dette selskapet som om det var pesten.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Ustadig kvalitet

    Jeg har hatt så mange problemer med produktene jeg kjøpte fra dere. Flere ganger har den høyre øretelefonen sluttet å fungere, og ingen av diagnosetverktøyene virker. Kundeservicen har bare gitt råd om å rengjøre eller tilbakestille produktene, men ingenting fungerer når de er helt ødelagt. Jeg vet at de selger millioner av produkter og bare noen få mislykkes, men for meg virker det som om det er mange som har opplevd lignende problemer. Jeg kommer ikke til å kjøpe flere produkter fra denne butikken.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    4 earphone sets

    Jeg kjøpte 4 sett med øretelefoner, og alle hadde feil. 2 Tarah Pro og nå 2 Vistas. Alle sluttet å virke av en eller annen grunn. Kundesupporten sendte alltid erstatninger uten kostnad. Kvaliteten på materialet er imidlertid ikke bra, og hvis det var nå, ville jeg ikke kjøpt dem da de er for dyre for hvor lenge de varer. Kanskje det er derfor de er laget av Logitech, men ikke selges under deres navn.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Nyeste øretelefoner

    Dette har vært en helt forferdelig opplevelse. Kundestøtten deres føles ut som en bløff. Jeg har hatt problemer med batteriet på øretelefonene mine helt siden jeg fikk dem, men de nekter å innrømme at produktene deres er dårlige. Etter mye krangling og mange unnskyldninger har de endelig innrømmet at garantien ikke kan æres på grunn av en feil i serienummeret på kvitteringen. De bare prøver å unnskylde seg og slippe unna ansvar. De ville til og med ha en video som bevis, selv om de allerede hadde snakket med butikken min. Det er helt håpløst! Mitt råd er å holde seg unna Jaybird!


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjøp av erstatningshodetelefon

    Jeg kontaktet Jaybird Tarah angående problemet mitt med hodetelefonene mine, og de svarte raskt. De nølte ikke med å sende meg en ny hodetelefon, og overrasket meg med en bedre modell enn den forrige. Kundeservicen deres var kjempebra og de hjalp meg stort.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    hodetelefoner

    Jeg liker virkelig lyden og batteritiden på hodetelefonene mine, men dessverre er kvaliteten på selve byggingen ikke så god. Jeg har hatt 3 par av de samme hodetelefonene, og alle har begynt å gå i oppløsning. Etter bare 3-4 måneders bruk og bytte av øreputer, falt høyttaleren av seg selv av hver gang på alle 3 par. Og de er virkelig dyre.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Vistas ørepropper

    Jeg kjøpte Vistas ørepropper fra dette selskapet og hadde flaks som ikke opplevde noen problemer med selve produktet. Dessverre hadde jeg problemer med batteritiden, og det var ganske irriterende. Jeg tok kontakt med kundeservice for å be om hjelp, men det tok veldig lang tid å få svar. Når de endelig svarte, var instruksjonene dårlige og løste ikke problemet mitt i det hele tatt. Til slutt ga jeg opp og kjøpte et nytt par ørepropper et annet sted.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Headphones

    Jeg er så sinna! Bestilte hodetelefoner fra dette selskapet, og de lurte meg helt! De tok pengene mine og sendte meg ikke engang hodetelefonene! Prøvde å ringe dem, men de ignorerte meg, hva i all verden?! Nå må jeg vente på at PayPal skal gi meg pengene tilbake.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjøp av ørepropper

    Jeg kjøpte disse øreproppene, men de gikk i stykker etter bare 7 måneder. Jeg vil ikke anbefale dette selskapet til noen. Det er vanskelig å få tak i kundeservice, og sjansen for å få hjelp fra faktiske personer er veldig liten.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjøp av øretelefoner

    Jeg har kjøpt Jaybird-øretelefoner flere ganger fordi de er veldig gode øretelefoner, men hver gang jeg har hatt det samme problemet. De har en laderkontakt som er veldig liten og lett å miste, og selskapet slutter å selge dem for tidlig når de lanserer nye modeller. Jeg har et par flotte øretelefoner som jeg ikke kan bruke fordi laderen er borte og ikke lenger tilgjengelig i Storbritannia. Dette har skjedd med hver Jaybird-øretelefon jeg har hatt, så jeg kommer ikke til å kjøpe flere fra dem.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Første par fungerte ikke

    Det første paret jeg kjøpte fungerte ikke med en gang. Heldigvis fikk jeg et nytt par av butikken. Men dette nye paret har hatt så mange problemer. De sliter med tilkoblingen, med å holde den, og til og med med å vises på Bluetooth-listen min. Noen ganger vil de rett og slett ikke skru seg på, selv om jeg vet at de hadde batteri. Før jeg skrev denne anmeldelsen, sjekket jeg batterinivået - 30%. Prøvde å koble dem til telefonen min, men så var de plutselig tomme og ville ikke skru seg på.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Ødelagt etter en uke

    Jeg må bare si at jeg ble skuffet over mine siste kjøp. La meg forklare: Jeg brukte 200 euro på et par ørepropper, og de gikk i stykker etter bare en uke. Lyden var heller ikke så imponerende sammenlignet med et billigere alternativ jeg hadde prøvd før. Alt i alt ble jeg skikkelig misfornøyd med produktet og kommer ikke til å anbefale det til noen.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjøpt defekte hodetelefoner

    Jeg kjøpte et par hodetelefoner som bare virket når de var koblet til. Personen jeg snakket med på kundeservice het Adarsh. Det var virkelig den verste opplevelsen jeg noen gang har hatt. Jeg følte meg som om jeg ble ledet rundt i sirkler, og nå må jeg ty til mine juridiske rettigheter for å få dem til å imøtekomme meg så godt jeg kan.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Jeg kjøpte ørepropper som ikke fungerte i Storbritannia.

    Den fantastiske kundeservicen jeg fikk fra selskapet var virkelig imponerende. Selv om jeg var i Storbritannia, hjalp de meg med å få nye øreplugger etter at de gamle var defekte. Kommunikasjonen var kjapp og effektiv, og de var veldig hyggelige og profesjonelle gjennom hele prosessen. Jeg er veldig fornøyd med den utmerkede kundeservicen jeg fikk.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Eeearphones

    Åh, digger de nye øretelefonene mine. De høres mye bedre ut enn de gamle, helt til jeg mistet en av øreproppene. Jeg har prøvd å kontakte kundeservice tre ganger allerede, men har fremdeles ikke fått noe svar fra dem. De sendte til og med en undersøkelse for å vurdere min kundeopplevelse! Ærlig talt, kom igjen.