Booking - Total vurdering basert på 30 anmeldelser
Utvalgte Anmeldelser
Anmeldelser (30)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
Manglende kundeservice
Dette var virkelig en forferdelig opplevelse. Jeg prøvde å avbestille en bestilling, men fikk ingen respons. Kundeservicen var helt fraværende, og når jeg ba om hjelp ble jeg totalt ignorert. Jeg vil ikke anbefale denne plattformen til noen!
Hotellreservasjon
Jeg kan ikke tro at de kan ta full betaling for hotellet to måneder før vi skal dra! De sier det er hotellets policy, men hotellet sier det er nettstedet som gjør det! Det er så frekt å be om penger på forhånd for noe vi ikke har fått enda. Har noen andre opplevd det samme?
Bestilling av overnatting
Jeg har brukt Booking for å bestille overnatting i flere år, men opplevelsen min har vært veldig blandet. For noen år siden hadde jeg en skikkelig dårlig opplevelse i Paris, og nylig skjedde det samme i Barcelona. Begge gangene ble vi lurt av beskrivelsen av overnattingsstedet, og endte opp med å betale for noe langt under forventningene våre.
Reservasjon som ble kansellert
Jeg bestilte og betalte for en reservasjon som jeg dessverre ikke kunne avbestille på forhånd. Booking kansellerte bare reservasjonen min uten å gi meg noen form for kompensasjon. Jeg synes det var veldig skuffende og lite profesjonelt.
Bestilte leilighet gjennom nettstedet
Jeg bestilte en leilighet på nettet, men dessverre ble bestillingen avlyst bare noen uker før jeg skulle dra, uten noen forklaring. Da jeg prøvde å kontakte kundeservice for å ordne opp i situasjonen, var det umulig å få tak i dem. Jeg følte meg veldig frustrert over hele opplevelsen.
Innkjøp med dårlig kundeservice
Dårlig kundeservice opplevelse! Da flyet mitt ble forsinket og jeg ikke rakk neste fly, var de jeg booket med ikke til noen nytte. De nektet å ringe flyselskapet i Italia for å forsikre dem om å ikke kansellere retur flyet mitt hvis jeg misset avgangsflyet. De er helt ubrukelige. Anbefaler ikke å bruke dem under noen omstendigheter!
Bestilling av hotell
Plutselig fikk jeg en feilmelding som sa at hotellet ikke kunne bekrefte reservasjonen min. Det eneste alternativet som ble tilbudt var mye dyrere, uten noen form for forklaring. Mine spørsmål ble ignorert, og da jeg prøvde å avbestille, fikk jeg beskjed om at det ikke var mulig på grunn av en feil. Kundestøtten var ikke til stede, og telefonkøen var utrolig lang. Til slutt måtte jeg åpne en tvist på PayPal for å løse situasjonen og bestille et annet sted. Etter å ha brukt Booking i mange år, var dette min første negative erfaring, og jeg håper virkelig ingen andre opplever det samme.
Overnatting i Oslo
Vi booket et hotell i Oslo gjennom nettsiden deres for en helg, men da vi kom dit, var rommet oversvømt av vann. Verten hadde visst kontaktet selskapet om problemet, men ingen hadde fikset det. Etter mye frem og tilbake klarte vi til slutt å booke et annet rom via kundeservice. Dessverre viste det seg at dette rommet allerede var utleid da vi skulle sjekke inn. En helt håpløs opplevelse, så vi endte opp med å bo et helt annet sted for helgen.
Bestilling av hotellrom
Resepsjonisten snakket dårlig engelsk og kunne ikke hjelpe meg godt. Rommet mitt hadde bare en dobbeltseng i stedet for de to enkeltsengene jeg hadde bestilt. Det var tydelig at håndklær og gulvet ikke hadde blitt skikkelig rengjort før jeg kom. Jeg følte meg innsperret rundt sengen på grunn av begrenset plass, og sengetøyet dekket bare halvparten av sengen. Alt i alt var det en skuffende opplevelse som ikke innfridde forventningene mine.
overnatting i Birmingham
Jeg bestilte fire soverom gjennom Booking.com for en helg i mai. Dessverre ble rommene tildelt på ulike adresser i stedet for å være sammen. Da jeg nevnte dette til verten, sa de at det ikke var noe de kunne gjøre med det. Dette var et stort problem for meg fordi jeg reiste med to eldre personer som ikke kunne være adskilt. Booking.com gjorde ingenting for å hjelpe, så jeg endte opp stående på Birmingham-stasjonen med familien min for natten. Jeg kunne heller ikke få tak i kundeservice da jeg prøvde å ringe. Alt i alt var det en veldig skuffende opplevelse, og jeg føler meg litt snytt.
Booking.com refund process
Jeg hadde en dårlig opplevelse med hotellbestillingen min gjennom booking.com nylig. Etter at jeg klaget, kontaktet de meg og tilbød å refundere beløpet på grunn av en misforståelse med hotellet og feilbelastning på kredittkortet mitt. De ba om bankkontoinformasjonen min for å kunne tilbakebetale pengene. Jeg visste ikke en gang at de hadde en kundebehandling, men det viste seg at denne avdelingen var mye mer hjelpsom enn vanlig kundeservice. Nå venter jeg i spenning for å se om jeg får pengene tilbake.
dårlig kundeservice
Jeg har brukt Booking i 4 år uten problemer, men nå er kundeservicen helt ubrukelig. Jeg hadde problemer med kortet mitt og de sa hele tiden at de ikke kunne validere kortet mitt, selv om jeg prøvde med 3 forskjellige kort. Jeg kunne ikke fortsette og de hadde ingen løsning på problemet mitt. Jeg kommer heller til å bare gå direkte til hotellet og booke overnattingen min. Jeg kommer ikke til å bruke Booking i fremtiden.
Bestilt to rom i Hannover
Jeg bestilte to rom i Hannover, og alt gikk greit helt til da. Plutselig ble rommene mine kansellert, selv om de har all informasjonen min. Jeg betalte med PayPal og kredittkort. Jeg har sendt dem melding, men har fortsatt ikke fått noe svar. Dette skapte store problemer for meg, siden jeg allerede hadde kjøpt billetter, men hadde ingen sted å bo. Jeg er veldig skuffet over denne opplevelsen og kommer ikke til å bestille gjennom dem igjen.
Bestilling av flyreise
Jeg hadde en veldig dårlig opplevelse med kundeservicen til dette selskapet. De personene jeg snakket med gjentok de samme irrelevante tingene om og om igjen, og unngikk å egentlig løse problemet mitt. De virket usikre på hvordan de skulle håndtere enkle situasjoner eller å si "nei" når det var nødvendig. Det virket som om de prøvde å sløse bort tiden min helt til jeg ga opp, for så å legge skylden på meg og la meg takle alt alene.
Dårlig kundeservice
Jeg ble veldig skuffet over booking-opplevelsen min. Familien min og jeg hadde sett fram til tre fine dager i London, men gleden vår ble kortvarig da vi kom til leiligheten og innså at den var iskald. Det tok lang tid å få varmet opp rommene, og det var ikke engang varmt vann tilgjengelig. Vi prøvde å kontakte booking flere ganger mens vi var der, men hørte aldri noe til dem. Det virker som om de overhodet ikke bryr seg om kundene sine, og det er virkelig skuffende å oppleve dårlig service på den måten. Etter denne opplevelsen vil jeg definitivt ikke bruke dem igjen.
Skittent leilighet, ingen refusjon
Støtten beskytter eieren av en skitten leilighet som jeg ikke engang kunne komme inn i. De tilbød ingen refusjon og virket bare veldig lei seg.
Kjøp av hotellopphold.
Jeg brukte bilder, beskrivelser og tekster for å bestemme hotelloppholdet mitt. Men dessverre var klassifiseringen av hotellet helt feil, og jeg ble veldig skuffet over den unøyaktige informasjonen. Kundeservicen svarte ikke på spørsmålene mine, og chatboten deres var den verste jeg noensinne har sett.
Booking i 6 år
Å booke er supert, har aldri hatt problemer med det. Noen folk klager over de rareste tingene!
Bestilling av hotellopphold
Jeg har hatt noen dårlige erfaringer med å bestille hotellrom gjennom denne tjenesten. Prisene varierer veldig selv når jeg sammenligner med andre som bestiller det samme hotellet og rommet. Det virker som om de prøver å lokke til seg nye kunder med prisdifferansen, men det føles litt som svindel for meg som har vært en lojal kunde. Kundeservicen har heller ikke vært bra, jeg har fått ulike tilbud som virker meningsløse og til slutt sluttet å få svar på mine henvendelser. Jeg ble skuffet over min siste opplevelse med å bestille gjennom denne tjenesten.
Bestilling av overnatting
Bestillingen min ble faktisk dobbeltbetalt, og det har vært helt umulig å få tak i dem. Jeg har mistet over 4500 kr på grunn av denne feilen, og til og med måtte kontakte politiet for å få tilbake pengene mine. Hele situasjonen har vært utrolig frustrerende, og jeg håper virkelig at andre slipper å havne i samme knipe som meg.
Mest stemmer anmeldelse
Reise
Les mer