KAYAK - Total vurdering basert på 17 anmeldelser
Utvalgte Anmeldelser
Anmeldelser (17)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
Billettbestilling
Jeg har nylig prøvd å bestille billetter gjennom en nettbasert plattform. Jeg la merke til at prisene på billettene stadig økte, og det virket litt rart. Jeg vil anbefale å være forsiktig med å bruke denne tjenesten, spesielt hvis du vil unngå å betale for mye for billettene.
Kjøp av reisetjenester
Jeg hadde en veldig dårlig opplevelse med selskapet. Tjenesten var virkelig dårlig og jeg følte meg virkelig lurt av dem. Jeg foretrekker egentlig å ikke dele mine tanker om opplevelsen, fordi de er ganske sterke og ikke egnet for offentligheten.
Flybilletter
Jeg har prøvd å bestille flybilletter tre ganger i løpet av de siste månedene. Etter å ha fylt inn passasjerinformasjonen og fått bekreftelse, plutselig endrer prisene seg før jeg kan fullføre bestillingen. Fra 1800€ for 3 billetter, til 2400€. De påstår at flyselskapet har økt prisene. Løgnere! Jeg blir lurt. Jeg har sjekket direkte på flyselskapets nettside, og prisene har ikke økt der. Duer, sa du duer...
Min bestilling på KAYAK
Fy fader, prøvde å ringe kundeservice på norsk i dag, men fant de ikke engang! Kunne heller ikke legge til en ekstra bag online. Hva slags dårlig service er dette egentlig?
Bestilling av flybillett
Jeg ble skikkelig skuffet over opplevelsen med å bestille flybilletten gjennom denne tjenesten. Prisen de fakturerte meg var dobbelt så høy som den de først oppga da jeg booket billetten. Og kundeservicen var dessverre dårlig både fra tjenesten selv og deres partnertjeneste. Det er viktig at selskaper er ærlige og åpne i transaksjonene sine, men det virker ikke som om det gjelder her. Denne erfaringen har virkelig påvirket tilliten min til tjenesten.
Dyrere pris enn annonsert
Jeg har lagt merke til at prisene som vises på KAYAK ikke stemmer overens med de faktiske prisene. Hver gang jeg klikker på lenken for å bestille flyreisen, ser det ut til at prisene går opp. Dette har skjedd flere ganger med ulike datoer og reiseruter. Det virker som om det blir en endring i prisen når man går videre til bestillingssiden.
Bestilte en flyreise
Jeg bestilte en flyreise på nettstedet med mellomlandinger, men det andre flyet var en time for tidlig, så jeg kunne ikke ta det. KAYAK fant en løsning, men det kostet 700 euro ekstra. De gir ingen råd, men bare vil ha pengene dine!
Min bestilling av flybilletter
Jeg hadde en veldig irriterende opplevelse med å prøve å bestille flybilletter gjennom dette nettstedet. Det var så vanskelig å fullføre bestillingen fordi de ikke tillot vanlige Visa-kort. Selv om både kona mi og jeg har våre egne Visa-kort, inkludert en Gold Visa på den felles kontoen vår, kunne vi ikke bruke noen av dem på nettstedet. Dette er veldig skuffende og jeg føler meg som en frustrert kunde.
Reservasjon av leiebil
Denne tjenesten skuffet meg virkelig! Jeg hadde bestilt en bil en uke før, men da jeg kom dit, sa de at det ikke var biler tilgjengelig! Og enda verre, de ville ikke gi meg pengene tilbake! Det er så urimelig, så jeg kommer aldri til å bruke denne tjenesten igjen.
Bestilling av flyreise til Venezia
Transport, leie, reservasjoner... Kajakk sier at transportøren bare vil refundere billetten dit! Jeg føler at den harde kampen begynner nå, spesielt siden nettsiden deres og forretningsmodellen deres virker laget for å unngå enkel kommunikasjon. Vi venter på råd for hva vi skal gjøre videre.
Uforståelig skrivestil.
Æsj, den her nettsiden skriver på en rar måte som e vanskelig å forstå hvis man har dysleksi og sånt. Æ skjønne ingenting, så æ trur æ tar en pause...
Mitt kjøp på KAYAK
Jeg hadde en skikkelig dårlig opplevelse da jeg bestilte flybillett gjennom KAYAK. Trodde jeg at jeg hadde booket med American Airlines, men endte opp med reservasjon på Chaptail og billett med FINNAIR. Jeg kunne ikke oppgradere setet mitt, og ble skilt fra venninnen min som hadde booket gjennom Expedia og fikk oppgradert sete sitt. American Airlines sa at jeg måtte ta kontakt med FINNAIR, men det var umulig å få tak i dem eller KAYAK. Etter å ha tilbrakt 8 timer på flyet alene, uten å sitte sammen med venninnen min, er jeg veldig skuffet. Jeg kommer aldri til å bruke KAYAK igjen, og heller ikke American Airlines.
Kjøp av leiebil
Jeg hadde en skikkelig dårlig opplevelse med leiebilfirmaet som ble anbefalt av tjenesten. Selv om jeg ble henvist til en bestemt utleier, var kvaliteten på tjenesten langt under forventningene. På grunn av dette kommer jeg ikke til å bruke tjenesten igjen.
Kjøpertjeneste
Jeg fikk dessverre ikke beskjed om at flytidene jeg hadde kjøpt ble endret, så jeg måtte kjøpe nye billetter for å fortsette reisen etter endringen. Det var ingen mulighet for refusjon av det opprinnelige flyet, til tross for at jeg hadde forsikring. Kundeservicen var dårlig, bare automatiske svar på mine henvendelser. Jeg vil anbefale å unngå dette selskapet.
Min bestilling av flybilletter
Syns appen er veldig bra laget, den viser de beste prisene for datoer med få reisende. Dette er første gangen jeg bruker den. Lagde også en alarm som hjelper enda mer! Men har en idé for å gjøre den enda bedre, etter en dårlig opplevelse med en annen nettside tidligere. Tenker at det kunne vært en forbedring for de som har kjæledyr. Etter å ha kjøpt flybillett, hvis man vil ta med en firbent venn, må man kontakte kundeservice for å reservere plass hos utvalgte flyselskaper. Hvis det ikke er flere plasser eller flyselskaper ikke tillater dyr, ender man opp med en ubrukelig billett og må kjøpe ekstra forsikringer fordi det ikke er inkludert! Og da står man der med en billett uten muligheten til å ta med seg kjæledyret sitt! Så begynner et kappløp mot klokka for å finne en løsning for å passe på kjæledyret sitt om sommeren! Alt dette for å si at det hadde vært flott hvis alternativet for kjæledyr kunne vises på samme måte som bagasjen, med pris, vekt osv., slik at reservasjonen kunne gjøres samtidig, og ikke tvinger oss til å sette vennene våre til side. Og spesielt ikke havne i en situasjon etterpå. Denne funksjonen finnes allerede for hoteller, så hvorfor ikke tilbys for flyreiser?
Kjøp av flybilletter
Jeg prøvde å sjekke ut dette nettstedet for å finne noen billige flybilletter, men det fungerte ikke skikkelig. Billettene var altfor dyre! Jeg fant mye bedre tilbud andre steder på nettet, så denne siden var virkelig bortkastet tid. Jeg sparte over 700 euro ved å unngå å bruke dem. Så mitt tips er å ikke bruke dette nettstedet, spar heller pengene dine!
flybilletter
Jeg ble skikkelig skuffa over servicen jeg fikk fra dette selskapet. Trodde jeg skulle gjøre livet lettere ved å bestille flybilletter hos dem, men det ble bare trøbbel. Endte opp med å måtte punge ut ekstra på flyplassen fordi de ga meg feil info. Og for å toppe det hele, nekta de å refundere pengene mine. Altså, helt håpløst!
Mest stemmer anmeldelse
Kjøp av flybilletter
Les mer