Alle kundeanmeldelser fra Brekke

  • Review om: Hunkemoller

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    bh og truse sett

    Jeg kjøpte en bh og truse sett fra dem, men dessverre var størrelsene feil. Derfor returnerte jeg begge delene. Men til min skuffelse, de bare refunderte beløpet for bh-en. Jeg sendte flere e-poster for å spørre hvorfor, siden begge delene ble returnert i perfekt stand. Ingen svarte eller anerkjente mine e-poster. Så jeg har bestemt meg for ikke å handle der igjen, og jeg vil definitivt advare andre om dem.


  • Review om: Chamberlain Coffee

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Erstatning for ødelagt vare

    Jeg hadde en veldig god opplevelse med selskapet ditt nylig. Alicia var fantastisk og fikset alt etter at jeg mottok en ødelagt vare, og hun ordnet raskt en erstatning for meg. Jeg satte stor pris på den gode kundeservicen og at alt gikk så enkelt. Jeg kommer definitivt til å bestille fra dem igjen.


  • Review om: AllSaints

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjøpte en herre ryggsekk i fjor for ferien.

    Ryggsekken virket bra da jeg først begynte å bruke den, men nå har jeg brukt den bare to ganger og jeg ser at begge sidelommene er ødelagt. Jeg har ikke overfylt sekken, så det må være en feil med glidelåsene. Jeg er veldig skuffet over kvaliteten på denne ryggsekken, for stroppene faller stadig ut av lommene og lommene er helt ødelagte og åpne. Etter å ha hatt sekken i et år og bare brukt den noen få ganger, innser jeg nå at den egentlig bare egner seg til søppel, til tross for at jeg betalte en relativt høy pris for den i outlet-butikken. En plastpose ville vært et bedre og mer praktisk valg.


  • Review om: House of Fraser

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjøp av klær

    Jeg har virkelig hatt problemer med nettbutikken, spesielt når det gjelder å returnere varer. Etter at jeg sendte bilder fikk jeg ingen returkode eller svar i det hele tatt. Etter å ha ringt butikken i Darlington og snakket med Simon, følte jeg endelig at ting begynte å løsne litt. Selv om jeg ikke kan returnere varen der, så organiserte Simon at noen skulle kontakte meg. Jackie svarte på e-post, men glemte å sende returkoden for gratis retur. Jeg synes det er rimelig å forvente det, spesielt etter å ha betalt £5 i leveringsgebyr. Det hadde vært mye bedre om de kunne hentet varen, i stedet for at jeg må kjøre 5 miles for å levere den tilbake. Jeg har allerede måttet kjøre ut av mitt nærområde for å skrive ut returlappen én gang, som heller ikke ble hentet av Evri. Jeg har lest at andre har hatt problemer med manglende returkode også. Jackie, vær så snill å send returkoden i dag eller organiser en henting. Det står jo på nettsiden deres at dere til og med henter returer, så hva er problemet?


  • Review om: Norges Energi

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Bytte av strømmåler

    Strømmåleren i leiligheten min ble byttet ut, men da oppsto det problemer med feil avlesning. Det lokale strømselskapet prøvde å hjelpe, men Norges Energi nektet å akseptere riktig informasjon. Dette resulterte i inkassosaker og dårlig kundeservice. Jeg vil anbefale å unngå dette selskapet.


  • Review om: PlussMobil

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Nytt simkort

    Jeg har vært en trofast kunde hos dem i over ett år, og generelt har jeg vært fornøyd med tjenestene deres. Dessverre har jeg opplevd en betydelig nedgang i lydkvaliteten etter at jeg byttet til det nye simkortet på grunn av overgang til en ny teknisk plattform. Samtalene har blitt ødelagt av hakking og dårlig lyd, til tross for testing med andre telefoner og samtaler til andre nettverk. Selv om kundeservice har fulgt opp godt, ble ikke problemet løst, og jeg ble skuffet over det. Deretter kom en plutselig prisøkning på 30% fra 1. april, så jeg bestemte meg for å bytte til en annen leverandør.


  • Review om: Shutterstock

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Abonnement uten avbestilling

    Jeg meldte meg på en prøveperiode uten å lese den lille skriften. Det har skjedd før at jeg glemte å avbestille med andre SaaS-leverandører og de refunderer meg for manglende bruk. Men med Shutterstock skjedde det ikke bare at de belastet meg hver måned, de ønsket også å belaste meg for en avbestillingsavgift fordi jeg tydeligvis hadde meldt meg på en 12-måneders avtale. Jeg mener, hvilket selskap du tilhører spiller ingen rolle... hvis du prøver å belaste noen for ingen verdiutveksling... DET ER BEDRAGERI.


  • Review om: Ann Summers

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Stay-ups and Suspenders, Definitely

    Jeg gikk inn i butikken med venninnen min og fant noen nydelige undertøy. Vi ble hjulpet av en ung mann som var veldig hyggelig og fant suspenderbelter og strømper som passet perfekt. Servicen var helt fantastisk, og vi følte oss virkelig velkomne. Vi kommer definitivt tilbake hit igjen.