Norges Energi - Total vurdering basert på 26 anmeldelser
Utvalgte Anmeldelser
Anmeldelser (26)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
Strømavtale
Jeg har vært kunde i dette selskapet en stund nå, og dessverre har jeg hatt en del problemer med faktureringen. Det har vært mye rot og feil med regningene, og det virker ikke som de er veldig interesserte i å rette opp i det. Før var jeg veldig fornøyd med tjenestene deres, men den siste tiden har vært veldig skuffende. Jeg ble til og med lurt til å godta avtaler om tjenester jeg aldri ba om. Jeg har flere abonnementer hos dem, og det begynner å bli ganske dyrt. Jeg synes de burde fokusere mer på å forbedre kundeservicen og rette opp i feilene som blir gjort.
Siste
Jeg har blitt kontaktet flere ganger av telefonselgere fra selskapet, selv om jeg har sagt at jeg ikke er interessert. Etter å ha deltatt i en markedsundersøkelse, spurte de om jeg ville snakke med en ny selger om strømavtaler. Etter dårlige erfaringer tidligere, har jeg bedt dem flere ganger om å fjerne meg fra telefonlisten deres, men det har dessverre ikke fungert. Mitt råd er å unngå dette selskapet!
Din bedriftsavtale
Jeg ble kontaktet av Norges Energi som ønsket å selge meg en bedriftsavtale. De snakket mye om spotpriser, men var ikke helt tydelige når det gjaldt eventuelle ekstratilbud, fakturagebyr og totalprisen. Selgerne påsto de var billigere enn andre, men kunne ikke gi meg en klar oversikt over de totale kostnadene. De presset på for at jeg skulle takke ja uten å gi all informasjonen jeg ba om. Jeg følte meg presset til å ta en beslutning uten å vite nøyaktig hva jeg ville ende opp med å betale. Bestemte meg til slutt for å takke nei til avtalen, fordi det virket som om de ønsket meg til å ta avgjørelsen uten å ha full oversikt over tilbudet.
Min erfaring med selskapet
Jeg har hatt en skikkelig frustrerende opplevelse med dette selskapet. De har ringt meg hver eneste dag fra forskjellige numre, og det er umulig å blokkere dem alle. Dette føles som ren terror, å bli plaget på telefonen slik. Jeg har bedt dem om å slutte, men de gir seg ikke. Nå har jeg til og med måttet sette telefonen på lydløs for å unngå disse plagsomme samtalene.
Abonnementer fra Norges Energi
Jeg har hatt abonnementer i mange år, både privat og for bedriften. Tidligere var kundeservicen hyggelig, men nå har jeg hatt problemer med overføringen fra Fortum. Feilfakturering og en kundebehandler som virker fortapt har gjort situasjonen enda verre. Saken er fortsatt ikke løst og ser ut til å ende opp i Forliksrådet.
Strømavtale
Jeg hadde en veldig skuffende opplevelse da jeg prøvde å ordne en strømavtale med dette selskapet. Markedsføringen var villedende og ærligheten manglet, og jeg fant det vanskelig å få klarhet i de faktiske vilkårene eller sammenligne tilbudet med andre selskaper. Kundeservicen var også veldig dårlig, det var vanskelig å få svar på spørsmål eller få hjelp til å løse problemer. For eksempel lovet de å matche priser, men for å få det måtte man søke hver måned, selv om konkurrenten allerede hadde den lavere prisen. Jeg ble solgt en avtale med en 6 måneders binding, noe jeg ikke ble informert om på en tydelig måte. Alt i alt en av de verste kundeopplevelsene jeg har hatt, og jeg vil ikke anbefale dette selskapet til andre.
Kontakte kundeservice
Jeg snakket med kundeservice, og det var virkelig en forferdelig opplevelse. De var uhøflige, svarte ikke på spørsmålene mine, og virket bare interessert i å avslutte samtalen så fort som mulig. Jeg ble så irritert at jeg overbeviste fem andre om å skifte leverandør.
Energy bill
Åh, så fælt! Jeg fikk en regning med et bruddgebyr på hele 3000 kroner! Synes det er skikkelig frekt, føler meg skikkelig lurt av Norges Energi og angrer skikkelig på det. Kommer aldri til å bruke dem igjen!
Innkjøp av strøm
Jeg har vært kunde hos Norges Energi en stund, og det har ikke gått helt som planlagt. Jeg har gjentatte ganger sagt tydelig ifra om at jeg ikke vil støtte ulike fond og organisasjoner gjennom strømregningen min, men likevel blir avgiftene lagt til hver gang. Det føles ikke rettferdig og jeg forventer at mine ønsker blir respektert som kunde. I tillegg har jeg lagt merke til at regningene mine har økt betydelig etter byttet til Norges Energi, noe som er veldig skuffende. Derfor vurderer jeg å bytte strømleverandør snart.
Bytte av strømmåler
Strømmåleren i leiligheten min ble byttet ut, men da oppsto det problemer med feil avlesning. Det lokale strømselskapet prøvde å hjelpe, men Norges Energi nektet å akseptere riktig informasjon. Dette resulterte i inkassosaker og dårlig kundeservice. Jeg vil anbefale å unngå dette selskapet.
"Dette firmaet"
Dette selskapet er så irriterende! De prøver bare å lure folk til å inngå avtaler og ta en haug med penger fra deg. Og hvis du glemmer å betale, sender de en gang til inkasso med en gang. Det er så dårlig gjort!
Min opplevelse som kunde
Jeg fikk en samtale fra en selger som ønsket å hilse meg velkommen som kunde, til tross for at jeg allerede hadde vært kunde tidligere. Da jeg sa dette, virket han ikke så interessert og sa at det ikke var noe han kunne gjøre. Jeg spurte om jeg fortsatt var registrert som kunde, og han bekreftet det. Men så la han plutselig på mens jeg snakket, og jeg synes det var uhøflig og veldig ubehagelig. Tidligere har jeg møtt hyggelige selgere hos dere, men denne dårlige opplevelsen, i tillegg til problemer jeg har hatt tidligere i år, fikk meg til å føle behovet for å skrive en offentlig anmeldelse for første gang.
Strømavtale
Jeg gikk inn for å lage en avtale som privatperson, men endte opp med en bedriftsavtale som viste seg å bli mye dyrere på grunn av skjulte kostnader. Første faktura kom som avtalt på e-post, men de neste fakturaene dukket plutselig opp i postkassen uten forvarsel. Etter å ha brukt strøm for 400 kroner, ble jeg overrasket over å se tilleggskostnader på 440 kroner pluss et fakturagebyr på 123 kroner. Dette ble altfor dyrt og uforutsigbart for lommeboken min.
Urimelige priser og lang ventetid
Ærlig talt, jeg skulle ønske jeg kunne gi null stjerner til dette selskapet. De har lurt meg med villedende markedsføring, og nå betaler jeg mye mer enn de andre konkurrentene. Kundeservice tok evigheter å svare, og når de endelig gjorde det, virket det som om de ikke brydde seg om å hjelpe meg med å redusere regningene mine. Jeg er så frustrert og føler meg virkelig lurt som kunde. Definitivt ingen anbefaling herfra når det gjelder dette selskapet.
dyr prising og tvilsomme fakturapraksis
Jeg ble virkelig overrasket da jeg fikk min siste regning fra dere. I avtalen sto det klart at det ikke var noen avtaletid eller oppsigelsestid, men likevel ble jeg belastet med et bruddgebyr på hele 3000 kroner. Dette føles som ren svindel, og jeg er veldig skuffet over den tvilsomme fakturapraksisen deres. Kundeservicen deres var heller ikke til stor hjelp, da alt de sa var at jeg skulle sende inn en skriftlig klage. Jeg forventer mer ærlighet og åpenhet fra selskapene jeg gjør forretninger med. Jeg kan ikke anbefale deres tjenester til noen.
Betalingsavtale
Jeg ble tilbudt en avtale over telefon som virket veldig gunstig og enkel. Jeg ba om å få detaljene sendt på mail for å ha alt skriftlig. Dessverre viste det seg at avtalen hadde faste månedsgebyrer og bindingstid, noe som ikke ble nevnt over telefon. Dette fikk meg til å føle at selskapet var uprofesjonelt og uærlig. Jeg synes telefonsalg kan virke utdatert og pågående, noe som ikke appellerer til meg som kunde. Jeg vil oppfordre andre til å være forsiktige med å akseptere tilbud kun over telefon, da viktig informasjon kan bli utelatt med vilje.
feilfaktura fra strømleverandør
Jeg ble skuffet over opplevelsen med strømleverandøren min. Fikk en faktura som var helt feil, og de viste ingen vilje til å ordne opp. Selv om feilen sannsynligvis var hos nettselskapet, hadde jeg håpet på bedre kundeservice og oppfølging fra strømleverandøren. Det er kjedelig at jeg nå må bytte strømleverandør på grunn av denne dårlige opplevelsen.
Grønn energi avtale
Dårlig kundebehandling, legger til tjenester uten å spørre, setter opp prisene veldig, misbruker inkassoprosessen, svarer frekt på klager, anbefales ikke!
Kundeserviceklage, urimelige krav
Jeg ble skuffet over hvordan selskapet oppførte seg da jeg klaget på den feilaktige regningen. Kundesenteret ga meg bortforklaringer og prøvde å unngå å ta ansvar. Det virket som om de håpet at jeg ville gi opp, uten å ta saken videre. Til slutt måtte de innrømme at de ikke hadde noen juridisk grunn for kravene sine, og sa at dette var vanlig innen bransjen, uten dokumentasjon. Hele situasjonen føltes helt håpløs og useriøs.
Nylig energikjøp
Jeg var nylig på utkikk etter en ny energileverandør, og kom over dette selskapet. Jeg ble virkelig overrasket over hvor høye prisene deres var for en så liten mengde energi. Det føles som om de prøver å dra nytte av kundene sine med de ekstremt høye prisene. Jeg er opptatt av å være en smart forbruker og leter alltid etter den beste avtalen, men dette var virkelig langt unna det. Jeg ville ikke anbefale dette selskapet til noen som ønsker rimelige energipriser.
Mest stemmer anmeldelse
Sparepakke tull
Les mer