Norges Energi Anmeldelser
公司的数据已经过准确性检查并得到验证。访问其官方网站是安全的。我们相信在线透明度和安全性鼓励所有公司在我们这里进行验证,这样他们就知道在哪里可以安全可靠地购物。
Anmeldelser (26)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
Strømavtale
Jeg har vært kunde i dette selskapet en stund nå, og dessverre har jeg hatt en del problemer med faktureringen. Det har vært mye rot og feil med regningene, og det virker ikke som de er veldig interesserte i å rette opp i det. Før var jeg veldig fornøyd med tjenestene deres, men den siste tiden har vært veldig skuffende. Jeg ble til og med lurt til å godta avtaler om tjenester jeg aldri ba om. Jeg har flere abonnementer hos dem, og det begynner å bli ganske dyrt. Jeg synes de burde fokusere mer på å forbedre kundeservicen og rette opp i feilene som blir gjort.
Siste
Jeg har blitt kontaktet flere ganger av telefonselgere fra selskapet, selv om jeg har sagt at jeg ikke er interessert. Etter å ha deltatt i en markedsundersøkelse, spurte de om jeg ville snakke med en ny selger om strømavtaler. Etter dårlige erfaringer tidligere, har jeg bedt dem flere ganger om å fjerne meg fra telefonlisten deres, men det har dessverre ikke fungert. Mitt råd er å unngå dette selskapet!
Din bedriftsavtale
Jeg ble kontaktet av Norges Energi som ønsket å selge meg en bedriftsavtale. De snakket mye om spotpriser, men var ikke helt tydelige når det gjaldt eventuelle ekstratilbud, fakturagebyr og totalprisen. Selgerne påsto de var billigere enn andre, men kunne ikke gi meg en klar oversikt over de totale kostnadene. De presset på for at jeg skulle takke ja uten å gi all informasjonen jeg ba om. Jeg følte meg presset til å ta en beslutning uten å vite nøyaktig hva jeg ville ende opp med å betale. Bestemte meg til slutt for å takke nei til avtalen, fordi det virket som om de ønsket meg til å ta avgjørelsen uten å ha full oversikt over tilbudet.
Min erfaring med selskapet
Jeg har hatt en skikkelig frustrerende opplevelse med dette selskapet. De har ringt meg hver eneste dag fra forskjellige numre, og det er umulig å blokkere dem alle. Dette føles som ren terror, å bli plaget på telefonen slik. Jeg har bedt dem om å slutte, men de gir seg ikke. Nå har jeg til og med måttet sette telefonen på lydløs for å unngå disse plagsomme samtalene.
Abonnementer fra Norges Energi
Jeg har hatt abonnementer i mange år, både privat og for bedriften. Tidligere var kundeservicen hyggelig, men nå har jeg hatt problemer med overføringen fra Fortum. Feilfakturering og en kundebehandler som virker fortapt har gjort situasjonen enda verre. Saken er fortsatt ikke løst og ser ut til å ende opp i Forliksrådet.
Strømavtale
Jeg hadde en veldig skuffende opplevelse da jeg prøvde å ordne en strømavtale med dette selskapet. Markedsføringen var villedende og ærligheten manglet, og jeg fant det vanskelig å få klarhet i de faktiske vilkårene eller sammenligne tilbudet med andre selskaper. Kundeservicen var også veldig dårlig, det var vanskelig å få svar på spørsmål eller få hjelp til å løse problemer. For eksempel lovet de å matche priser, men for å få det måtte man søke hver måned, selv om konkurrenten allerede hadde den lavere prisen. Jeg ble solgt en avtale med en 6 måneders binding, noe jeg ikke ble informert om på en tydelig måte. Alt i alt en av de verste kundeopplevelsene jeg har hatt, og jeg vil ikke anbefale dette selskapet til andre.
Kontakte kundeservice
Jeg snakket med kundeservice, og det var virkelig en forferdelig opplevelse. De var uhøflige, svarte ikke på spørsmålene mine, og virket bare interessert i å avslutte samtalen så fort som mulig. Jeg ble så irritert at jeg overbeviste fem andre om å skifte leverandør.
Energy bill
Åh, så fælt! Jeg fikk en regning med et bruddgebyr på hele 3000 kroner! Synes det er skikkelig frekt, føler meg skikkelig lurt av Norges Energi og angrer skikkelig på det. Kommer aldri til å bruke dem igjen!
Innkjøp av strøm
Jeg har vært kunde hos Norges Energi en stund, og det har ikke gått helt som planlagt. Jeg har gjentatte ganger sagt tydelig ifra om at jeg ikke vil støtte ulike fond og organisasjoner gjennom strømregningen min, men likevel blir avgiftene lagt til hver gang. Det føles ikke rettferdig og jeg forventer at mine ønsker blir respektert som kunde. I tillegg har jeg lagt merke til at regningene mine har økt betydelig etter byttet til Norges Energi, noe som er veldig skuffende. Derfor vurderer jeg å bytte strømleverandør snart.
Bytte av strømmåler
Strømmåleren i leiligheten min ble byttet ut, men da oppsto det problemer med feil avlesning. Det lokale strømselskapet prøvde å hjelpe, men Norges Energi nektet å akseptere riktig informasjon. Dette resulterte i inkassosaker og dårlig kundeservice. Jeg vil anbefale å unngå dette selskapet.
"Dette firmaet"
Dette selskapet er så irriterende! De prøver bare å lure folk til å inngå avtaler og ta en haug med penger fra deg. Og hvis du glemmer å betale, sender de en gang til inkasso med en gang. Det er så dårlig gjort!
Mest stemmer anmeldelse
Sparepakke tull
Les mer