Fjordkraft - Total vurdering basert på 27 anmeldelser
Utvalgte Anmeldelser
Anmeldelser (27)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
Strømavtale
Strømavtalen min med selskapet har vært skikkelig dårlig fra begynnelse til slutt. De lovet meg at det ikke skulle være noen sikringsgebyr, men så dukket det opp på hver eneste regning. Etter to måneder med masse problemer, bestemte jeg meg for å si opp avtalen. Men da fikk jeg en kjempedyr regning for sikringsgebyr helt til neste år. På nettsiden deres står det at det ikke er bindingstid eller bruddgebyr, men det er helt feil. Jeg vil advare alle mot å bruke dette selskapet.
Mistet pinkoden min uten å ha opprettet bruker
Det er utrolig viktig å huske å opprette en brukerkonto på nettsiden deres før du mister pinkoden din. For noen dager siden opplevde jeg å bli helt låst ute fordi jeg ikke kunne ringe dem fra den låste mobilen min, og heller ikke motta en alternativ pinkode på epost fordi jeg ikke kunne bekrefte identiteten min. Jeg måtte til og med bytte mobilabonnement bare for å kunne bruke mobilen min igjen, siden de heller ikke svarte på henvendelser via epost. Hele denne situasjonen har vært ganske frustrerende, så jeg håper virkelig at de tar tak i kundeservicen sin og forbedrer den raskt.
Misfornøyd kunde
Som kunde forventer jeg at selskapet tar vare på mine interesser på en rettferdig måte. Dessverre har deres tjenester ikke levd opp til mine forventninger. Jeg har vært kunde hos dem en god stund, men nå føler jeg meg lurt av de høye regningene de sender meg. Det virker som om de bare er opptatt av å tjene penger, og ikke å gi god service til kundene. Tilliten min til dem som leverandør har jeg mistet.
Strømavtale.
Det er så irriterende at de bestemte seg for å endre betingelsene mine på strømavtalen! Jeg hadde en avtale som fungerte bra, men så bestemte de seg for å endre den med hele 100%! Ikke kult i det hele tatt, anbefaler å unngå dem!
Byttet avtale til Fjordkraft
Jeg har dessverre blitt lurt til å bytte til Fjordkraft på et av mine abonnementer. Nå som jeg ønsker å si opp avtalen, så møtes jeg med et oppsigelsesgebyr på 1 500,- + mva og må også betale for sikringer. Selv om jeg er enig i å betale for sikringene, har jeg bedt om å få tilsendt avtalen min, men de klarer ikke å sende den. Kundeservicen er dårlig med lange ventetider og manglende kommunikasjon. I stedet for å hjelpe meg med å finne en løsning, så sender de saken min til inkasso. Mitt tips er å holde seg langt unna.
Strømkjøp
Strømmen kommer alltid til avtalt tid, og jeg sørger for å betale riktig beløp. Det eneste negative er at regningen tar litt lang tid å komme i posten.
Min erfaring med energileverandøren
Jeg har hatt en del problemer med denne energileverandøren. Først og fremst hadde jeg dårlig dekning overalt, noe som var veldig irriterende. I tillegg økte de prisen på en tjeneste uten å si ifra på forhånd, og det skuffet meg virkelig. Selv om de varslet om en prisøkning på abonnementet mitt, var det veldig kort tid før prisen faktisk gikk opp. Dessverre fungerte verken appen deres eller nettsiden for innlogging, så det var vanskelig for meg å finne ut hvorfor fakturaen min var så høy.
Solcelleavtalen min kjeltring bedrift!
Jeg er skikkelig skuffa og frustrert over den nye avtalen for solceller. Føles som om selskapet har blitt skikkelig korrupt og bryr seg bare om sine egne interesser. Jeg vil anbefale alle å finne en annen leverandør! Skulle ønske jeg kunne gi dem null stjerner i vurderingen!
Mange penger
Jeg ble utrolig skuffet over tjenesten. Prisene bare økte hele tiden, og bonusordningene ble kutta. Når jeg prøvde å ta kontakt med dem, måtte jeg til og med skrive en dårlig anmeldelse for å få et svar. Helt elendig opplevelse!
Mistet vervepoeng
Jeg ble skikkelig skuffa over opplevelsen min med de ansatte hos dere. Jeg hadde vært kunde tidligere og ville bli kunde igjen, men ble avvist fordi jeg hadde vervet for mange kunder før og derfor kunne ikke få poeng for å bli vervet igjen. Det er helt teit å bli straffet for å ha skaffet dem flere kunder tidligere, spesielt når jeg faktisk ville komme tilbake. Kundebehandleren jeg snakket med virket å ha en dårlig dag, men heldigvis var det en annen som fikset opp og derfor slipper dere unna med bare én stjerne.
Strømavtale
Jeg har vært litt skeptisk til å bytte strømleverandør på grunn av dårlige opplevelser med salgspersonell på kjøpesentre, men jeg bestemte meg for å prøve det når jeg ville bytte strømleverandør. Jeg ble positivt overrasket over Fjordkraft! Selv om prisene deres ikke er de laveste, så er avtalen min rimelig (spot). Kundeservicen deres er veldig god og pålitelig. De svarte på meg på under et halvt døgn og var veldig hjelpsomme. Jeg er veldig fornøyd!
Strømregning, dårlig forbrukerbehandling
Hvis du vil spare penger, bør du unngå denne leverandøren! De leser ikke av målerne riktig, og derfor ender fakturaene opp skyhøye. Jeg fikk tilbud om en "fordelaktig avtale" som ga meg en strømregning på 5700 kroner i oktober for en liten leilighet uten varmekabler - som jeg ikke engang har! Jeg holder øye med strømforbruket mitt, så dette er ikke greit. Når jeg forsøkte å kontakte dem, sa de at ventetiden på telefonen var over 2 timer. Anbefaler å styre unna dette selskapet!
Strømavtale, skjulte oppsigelsesfrister
Jeg ble ringt av en telefonselger som ikke fortalte meg om den lange oppsigelsesfristen på strømavtalen. Etter å ha lest vilkårene, skjønte jeg at denne informasjonen var skjult og uklart formulert. Jeg føler meg misledet og lurt av hele prosessen. Hvis de ringer deg, bare legg på og spar deg for frustrasjonen.
Mobilabonnement
Jeg syns FJORDKRAFT er skikkelig irriterende. De gir aldri ordentlige svar og gir seg aldri, selv om man har rett. Og de maser hele tiden om mobilabonnement, det er så plagsomt! Hvorfor kan de ikke bare være hyggelige og hjelpsomme? Jeg blir helt uvel bare ved tanken på å ringe dem. Det virker som de ikke tar jobben sin seriøst, og det er tydelig at de ikke samarbeider internt. Det er så stressende å prøve å få assistanse fra dem. Ærlig talt, FJORDKRAFT er bare tull!
Mobilabonnement uten bindingstid
Jeg skal være ærlig, jeg valgte mobilabonnementet uten bindingstid fordi jeg ville ha friheten til å bytte selskap når jeg ønsket det. Men nå er jeg irritert fordi jeg må betale en hel faktura for en måned, selv om jeg bare har brukt abonnementet i 6-7 dager denne måneden. Jeg trodde at ingen bindingstid betydde at jeg skulle få en siste regning fra den dagen jeg ikke var kunde. Og da nevner jeg ikke engang den dårlige dekningen og ekkoene under samtalene. Jeg er veldig skuffet.
Telefonabonnement for bedrift
Vi har hatt bedriftsabonnement hos Fjordkraft i flere år nå, og alt har gått greit. Men så byttet vi til et annet selskap, og nå har vi problemer med dårlig dekning, mobilnettproblemer og forsinkede meldinger. Det er vanskelig å komme i kontakt med kundeservice hos Fjordkraft, og de lever ikke opp til forventningene våre. Vi vil anbefale å unngå Fjordkraft som leverandør, spesielt for bedrifter.
Mobilabonnement svindel
Jeg ble faktisk lurt av et selskap som sendte meg en faktura uten detaljer for mobilabonnementet mitt. Jeg trodde på dem, men det viste seg at de ikke var ærlige. Jeg ble virkelig narret!
flytting av mobilnummer, dårlig kundehåndtering
Jeg hadde en veldig skuffende opplevelse med dette firmaet. Etter å ha avtalt å flytte nummeret mitt etter tre måneder, skjedde det allerede etter to måneder uten at de ga meg noe varsel eller tok ansvar for det. Dette førte til mye unødvendig stress og forvirring for meg. Kundeservicen var virkelig dårlig, og jeg følte meg ikke verdsatt som kunde i det hele tatt. Jeg ville ikke anbefale dette firmaet til noen og råder andre til å holde seg unna.
Skjulte kostnader
Jeg fikk en regning med et bruddgebyr uten å ha blitt fortalt om fristen for oppsigelse av strømavtalen. Da jeg klaget, fikk jeg ingen hjelp.
Garantistrøm kampanje
Lurer kunder til å tro at de har et pristak i garantistrømavtale. Det viste seg å være snakk om fastpris og ikke pristak, altså kunne ikke prisen gå under det man tror er pristaket. Fastprisen var forøvrig latterlig høy.
Når jeg snakker med kundebehandlere sier de bare at pristaket ikke lengre eksisterer i avtalen.
I vilkår for avtalen står det: "Garantistrøm gir kunden et pristak for strømprisen i en definert periode som varsles på kundes Minside og til kundens registrerte e-postadresse, eller på annen egnet måte."
Dette fører til at jeg har betalt alt for mye over lang tid uten å vite om det..
Mest stemmer anmeldelse
Bare lureri
Les mer