AllSaints - Total vurdering basert på 21 anmeldelser
Utvalgte Anmeldelser
Anmeldelser (21)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
Problematiske returprosessen og høye fraktkostnader
Jeg hadde en skikkelig dårlig opplevelse med returprosessen hos dette selskapet. Det tok lang tid før jeg endelig fikk en returetikett, og så ble jeg belastet med 10€ i fraktkostnader. Etter flere uker fikk jeg endelig beskjed om at returen min var mottatt, men så ble det trukket ytterligere 15€ (via KLARNA) fra meg. Jeg synes virkelig dette var en fæl opplevelse, og jeg synes det er veldig frekt. Jeg kommer definitivt ikke til å bestille fra dette selskapet igjen.
Kvaliteten på varene jeg har bestilt
Jeg har vært skuffet over kvaliteten på noen av tingene jeg har bestilt det siste året. En veske jeg fikk bestilte var vevet i heklet materiale, med masse løse tråder og remmen så ikke godt sydd på, og det var ikke noe fôr. Det er veldig irriterende å skulle returnere ting fra en semi-landlig by i Canada. Jeg synes selskapet har skuffet meg i det siste. Jeg forventer bedre fra et selskap i moderat prisklasse som dette.
Kjøp av produkter
Som en trofast kunde hos selskapet, har jeg blitt veldig skuffet over den dårlige kundeservicen jeg har opplevd nylig. Jeg returnerte flere varer for refusjon, men en av dem ble ikke behandlet. Til tross for at jeg har sendt flere e-poster og ventet i flere dager, har jeg fortsatt ikke fått noe svar. Det virker som om selskapet har mistet kontakten med kundene sine og ikke er i stand til å løse problemer på en effektiv måte. Det er skuffende å se en slik nedgang i servicekvaliteten fra et selskap som tidligere har vært pålitelig.
Returkort
Jeg har hatt en skikkelig dårlig opplevelse med dette selskapet når det gjelder å få til et returlabel. Jeg har prøvd i en hel uke nå, men det virker ikke i det hele tatt å få kontakt. Statusen hos Global-e forblir den samme, så det er umulig å få til et returlabel. Aldri har jeg opplevd så dårlig service på nettet tidligere.
Kjøpte en herre ryggsekk i fjor for ferien.
Ryggsekken virket bra da jeg først begynte å bruke den, men nå har jeg brukt den bare to ganger og jeg ser at begge sidelommene er ødelagt. Jeg har ikke overfylt sekken, så det må være en feil med glidelåsene. Jeg er veldig skuffet over kvaliteten på denne ryggsekken, for stroppene faller stadig ut av lommene og lommene er helt ødelagte og åpne. Etter å ha hatt sekken i et år og bare brukt den noen få ganger, innser jeg nå at den egentlig bare egner seg til søppel, til tross for at jeg betalte en relativt høy pris for den i outlet-butikken. En plastpose ville vært et bedre og mer praktisk valg.
Kjøpte klær på nett
Jeg kjøpte noen klær på nettet, men de passet ikke så jeg sendte dem tilbake. Etter mye fram og tilbake endte jeg opp med å bestille riktig størrelse mot slutten av november. Returpakken kom raskt frem til butikken. Men mot slutten av desember ble pengene mine trukket fra kontoen min selv om jeg hadde sendt en e-post om at jeg ønsket pengene tilbake via PayPal. Etter mye frem og tilbake med e-post fikk jeg beskjed om at pengene ville bli refundert, men de ble aldri satt inn på PayPal. Etter dette hørte jeg ingenting mer! Har nå meldt en konflikt. Skal aldri bestille fra dem igjen!
To t-skjorter, ekspres levering
Jeg bestilte to t-skjorter og betalte for rask levering, men etter en uke hadde jeg fortsatt ikke mottatt noe. Så jeg tok kontakt med kundeservice, og fikk to svar som sa de skulle se nærmere på saken min. Men så ble den bare lukket uten mer respons. Klærne er fine, men tjenesten er virkelig dårlig hos AllSaints. Bestillingsnummeret mitt er 3690524.
Returproblemer, manglende tilbakebetaling
Jeg har sendt tilbake en vare for nesten 3 måneder siden, og jeg har fortsatt ikke fått tilbake pengene mine. E-poststøtten deres er helt forferdelig - de svarer ikke i det hele tatt på meldingene mine. Dette er virkelig ikke greit.
Dress purchase for Royal Albert Hall
Dette var første gangen jeg handlet fra denne butikken. Jeg hadde sett den kjolen mange ganger før og bestemte meg til slutt for å få den til en konsert på Royal Albert Hall. Kjolen så enda bedre ut i virkeligheten enn på nettstedet. Jeg slet litt med å finne riktig størrelse, men med hjelp av størrelsesguiden på nettet og litt googling fant jeg den rette. Jeg bestilte til og med to ulike størrelser bare for å være sikker. Jeg hadde også lest noen negative anmeldelser om returprosessen, men det var ikke noe problem å returnere den kjolen jeg ikke trengte. Alt i alt var det en veldig positiv opplevelse!
Combination of gift card and cash
Jeg gjorde nylig et kjøp i butikken ved å bruke et gavekort og kontanter. Dessverre måtte jeg returnere en vare og ble skuffet over å finne ut at tilbakebetalingen ble behandlet som tilbakebetaling til gavekort i samsvar med butikkens returpolicy. Selv om jeg forstår politikken, ville jeg ha foretrukket muligheten til å motta tilbakebetalingen i kontanter, spesielt siden det meste av kjøpet mitt ble gjort med kontanter. Denne opplevelsen har fått meg til å føle meg undervurdert som kunde og har påvirket mitt syn på merket negativt. Det virker som om selskapet prioriterer umiddelbar kontantstrøm over kundetilfredshet, noe som er skuffende.<br><br>Selv om jeg tidligere var en fan av merket, har denne hendelsen fått meg til å revurdere min lojalitet til dem. Jeg vil bruke opp restbeløpet på gavekortet og vil ikke gjøre flere transaksjoner med dem i fremtiden. Videre vil jeg utforske andre klesbutikker og unngå å handle i denne spesielle butikken.
Kjøpte sandaler
Jeg var virkelig heldig som fikk sandalene mine levert bare to dager etter at jeg bestilte dem. De var så fint pakket inn, og jeg elsker dem virkelig. Nettopp bestilte jeg en t-skjorte til sønnen min fra salget, og fikk en e-post hvor det står at de prøver å spore den opp. Hvis ikke kommer pengene tilbake på kortet mitt. Så jeg håper virkelig de finner t-skjorten, krysser fingrene 🤞 Takk så mye 😊
dårlig online shopping
Jeg kjøpte klærne mine på nettet, og det var bare helt forferdelig! Jeg måtte sende flere e-poster for å få returskjemaet, og så måtte jeg vente i flere uker for å få tilbake pengene mine. Kundeservicen deres er virkelig elendig!
Mine problemer med returen
Jeg hadde problemer med å sende tilbake en bestilling, sånn skikkelig irriterende. Prøvde flere ganger, men Global-E kunne ikke finne bestillingsnummeret mitt, så jeg kunne ikke returnere varen. Kundeservicen var heller ikke tilgjengelig, så jeg måtte finne en annen løsning. Alt i alt, en dårlig opplevelse med firmaet. Håper de kan gjøre returprosessen og kundeservicen bedre for andre kunder.
En bestilling av noen klær
Jeg gikk for å bestille noen klær, men en av tingene fikk jeg aldri og en annen ble sendt til feil sted og omdirigert tilbake. Jeg prøvde å kontakte kundeservice for å løse problemet, men live chaten deres var helt ubrukelig og telefonnummeret deres ble fjernet. Jeg fikk bare refundert deler av bestillingen og t-skjortene så ikke i det hele tatt ut som på nettsiden deres. Jeg er skikkelig skuffet og kommer aldri til å bestille der igjen.
Cora snap back jakke
Jeg har akkurat kjøpt en Cora snap back jakke for 3000kr, men så ser jeg at prisen har gått ned til 2300kr bare noen dager senere. Jeg bestemte meg for å kontakte Allsaints for å få tilbake mellomlegget, som de vanligvis pleier å godta, men denne gangen nekter de. Jeg har kun hatt jakken i 5 dager, så jeg synes det er helt uakseptabel kundeservice. Jeg kommer ikke til å handle der igjen, de har overprisede og lite verdi for pengene varer. Jeg har også meldt fra til Forbrukertilsynet om deres praksis, og ifølge loven skal de faktisk refundere mellomlegget for produkter som er kjøpt mindre enn 14 dager siden. Allsaints er grådige og utnytter forbrukerne. Jeg anbefaler alle å unngå å handle her i fremtiden.
Hevn fra AllSaints
Jeg kjøpte denne kjolen, men de bare ga meg tilbake pengene for én av dem. Nå har jeg verken kjolen min eller pengene mine, og ingen svarer på meldingene mine. Jeg er skikkelig skuffet over kundeservicen deres, det er helt forferdelig.
Buksa kjøpt for 3 uker siden
For rundt 3 uker siden kjøpte jeg en linbukse som er superkomfortabel og har en kul stil. Men allerede nå begynner sømmene å ryke på alle stresspunktene. Dette har aldri skjedd med noe plagg jeg har kjøpt før, så det er helt absurd med tanke på prisen.
Ormond Herringbone Coat
Jeg kjøpte nylig en Ormond Herringbone Regular Fit kåpe og jeg var generelt fornøyd med kjøpet mitt. Leveringen var utrolig rask og kåpen i seg selv er av god kvalitet. Imidlertid la jeg merke til en designfeil med de interne lommene. De er begge horisontale i stedet for vertikale, noe som gjør det enkelt for tingene mine å gli ut når jeg går eller bøyer meg litt framover. Jeg må oppsøke en skredder for å endre disse lommene til min bekvemmelighet.
Refusjon etter retur
Det er så irriterende at jeg måtte minne dem via e-post om å få pengene tilbake etter at de returnerte bestillingen min. Jeg lurer på hvor lang tid det ville tatt for dem å betale meg tilbake hvis jeg ikke hadde minnet dem. Dette viser virkelig dårlig kundeservice og en mangel på ansvar.
Kjøpte et par sko
Selskapet taklet situasjonen veldig bra etter å ha funnet den rette personen. Jeg vil absolutt anbefale dem.
Mest stemmer anmeldelse
Ormond Herringbone Coat
Les mer