PlussMobil Anmeldelser

: 21

公司的数据已经过准确性检查并得到验证。访问其官方网站是安全的。我们相信在线透明度和安全性鼓励所有公司在我们这里进行验证,这样他们就知道在哪里可以安全可靠地购物。

38% Ville handlet her igjen

Mest relevante positive anmeldelse

  2024-05-25
Prøver PlussMobil sin router m
Etter å ha hatt Telenor Abb på hytta i mange år, bestemte jeg meg for å prøve PlussMobil sin rout...Les mer
Lydia

Mest relevante negative anmeldelse

  2024-04-25
Refund request denial
Å håndtere uhjelpsomme og frekke kundeservice representanter var en frustrerende opplevelse. Til ...Les mer
Antonina Thompson

Mest stemmer anmeldelse

  2024-02-03
Mine erfaringer med mobilabonn
Jeg har hatt mobilabonnementet i familien min i ett år nå, og jeg må si at jeg er skikkelig fornø...Les mer
Claire

Anmeldelser (21)

  (6)

 (2)

  (12)

  (1)

  (0)

  • Ingen anmeldelser ennå!

    Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Bytte til PlussMobil

    Jeg er veldig glad for at jeg byttet til PlussMobil. Jeg hadde dårlige erfaringer med andre mobilselskaper, men nå har jeg endelig funnet en som oppfyller mine forventninger. Jeg prøvde Talkmore og OneCall tidligere, men ingen kunne måle seg med kvaliteten og servicen til PlussMobil. Appen deres er enkel å bruke, og kundeservicen har vært veldig hjelpsom og rask med å løse eventuelle problemer. Prisen jeg betaler er også rimelig i forhold til hva jeg tidligere har opplevd. Alt i alt er jeg kjempefornøyd med PlussMobil.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Min PlussMobil kjøp

    Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor noen kunder får nye SIM-kort mens andre får beholde det gamle. Jeg har hatt mitt SIM-kort i lang tid uten problemer, mens broren min fikk et nytt kort og bare trøbbel. Han kunne ikke bruke mobildata, og gigabytene hans ble bare borte. Til slutt endte han opp med å bytte til en annen leverandør. Jeg er fortsatt heldig og har et fungerende SIM-kort, men hvis jeg opplever noe lignende, er det bare en kort vei til å bytte også.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Prøver PlussMobil sin router med mobilt bredbånd

    Etter å ha hatt Telenor Abb på hytta i mange år, bestemte jeg meg for å prøve PlussMobil sin router med mobilt bredbånd på grunn av den bedre prisen. Jeg ble positivt overrasket over hvor mye billigere det var, samtidig som jeg fikk mer data for pengene. Bredbåndet fungerte like bra som med Telenor, stabilt og pålitelig. Jeg er veldig fornøyd med kjøpet mitt og kommer definitivt til å fortsette å bruke tjenestene til PlussMobil.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Mine erfaringer med mobilabonnement

    Jeg har hatt mobilabonnementet i familien min i ett år nå, og jeg må si at jeg er skikkelig fornøyd. Dekningen er bra, prisene er veldig konkurransedyktige, og kundeservicen er av god kvalitet. Jeg vil anbefale dette abonnementet til alle som leter etter en rimelig løsning med pålitelig dekning. En ekstrafordel er tilgangen til bladene og avisene til Aller Media, som jeg virkelig setter pris på.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Nytt SIM-kort

    Ja, altså, jeg bestemte meg for å bestille et nytt SIM-kort fordi det gamle ikke fungerte skikkelig. Men så begynte det å skje rare ting, som at jeg ikke fikk alle anropene mine og at SMS-ene mine ble rare. Ringte kundeservice og de sa de skulle fikse det, men foreløpig har ingenting skjedd. Jeg orker ikke å vente lenger, så jeg bestemte meg for å bytte til en annen leverandør.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Mobilabonnement

    Jeg har hatt en dårlig opplevelse med mobilabonnementet mitt hos selskapet. Problemer oppsto med faktureringen, til tross for at jeg hadde autogiro. Jeg måtte vente lenge på en faktura og tilbakebetaling av penger, noe som har vært forvirrende og frustrerende for meg som kunde. Jeg forventer å få fakturaene i rett tid og ønsker en enklere betalingsprosess.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Fire SIM-kort pakke

    Jeg har nettopp byttet til dette selskapet fordi jeg hadde så mange problemer med det forrige selskapet mitt. De rotet virkelig til hele tiden. Jeg bestilte en pakke med fire SIM-kort og ba om noen tilpasninger. Så langt har jeg ikke hatt noen problemer, og alt har fungert som det skal. Prisen virker også rimelig, men ekstra datapakker er ganske dyre. Det er det eneste negative så langt.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Min abonnement på mobilt bredbånd

    Jeg er veldig fornøyd med prisene deres og servicen er fantastisk! Jeg liker at det ikke er arrogant kundebehandling, men i stedet vennlige ansatte som svarer raskt på spørsmål. Mobilt bredbånd har god dekning, og jeg er virkelig imponert over produktutvalget deres. Det jeg liker best med abonnementene er at de er fleksible uten skjulte kostnader.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Mobilabonnement

    Jeg kan ikke si akkurat hva som gjør det sånn, men jeg er kjempefornøyd med alt hos dette selskapet. Jeg har ingen tvil om å anbefale det til andre. Bestillingen gikk knirkefritt, og jeg fikk akkurat det jeg ønsket. Servicen var helt fantastisk, og prisene var rimelige. Leveringen gikk kjapt og uten problemer. Jeg gir dem 5 stjerner uten tvil!


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Billig og enkelt

    Jeg har aldri hatt problemer med det. Jeg ringer ikke så mye og sender få tekstmeldinger, så PlussMobil fungerer bra for meg med et billigere abonnement som gir maksimal tid for samtaler og sms. På denne måten sparer jeg litt penger i stedet for å ha ubegrenset tid for samtaler og sms.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Refund request denial

    Å håndtere uhjelpsomme og frekke kundeservice representanter var en frustrerende opplevelse. Til tross for tekniske problemer som hindret meg i å motta en datapakke, fikk jeg ingen hjelp til å få tilbake pengene mine. Det er tydelig at dette selskapet mangler fleksibilitet når det gjelder å løse kundeproblemer, noe som får meg til å se frem til å bytte til en annen leverandør.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjøpte nytt abonnement

    Jeg skaffet meg et nytt abonnement, men jeg slet med å bytte fra den gamle operatøren min. Da jeg endelig fikk tilgang til det nye abonnementet mitt, måtte jeg betale for en hel måned til tross for at jeg bare hadde brukt det i syv timer. Kundeservicen var heller ikke veldig hjelpsom, så jeg har bestemt meg for å bytte til en annen mobiloperatør som tilbyr en samlet pakkeløsning. Jeg er ikke veldig fornøyd her dessverre.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjøpt simkort, dekning, kundeservice

    Etter at vi skiftet til det nye SIM-kortet, opplevde alle i husstanden problemer med dekning og andre ting. Vi ringte kundeservice og de hjalp oss med å sette opp iPhonen vår riktig. Dessverre kunne de ikke gi oss en god løsning for Android/Google-enheter, og vi ble egentlig bare fortalt at det beste ville være å bytte operatør. Det var skuffende å ikke få hjelp til å fikse problemet skikkelig.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Min opplevelse med PlussMobil

    Siden jeg byttet til denne leverandøren, har jeg hatt problemer med telefonsamtalene mine. Folk kan ikke ringe meg, de får bare opptattsignal. Etter en uke med forsøk på å løse problemet på kundeservice-siden, virker det som om de har gitt opp før helgen uten å finne en løsning. Dette er virkelig ikke bra for en telekom-leverandør. Jeg forventer bedre kundeservice og teknisk støtte fra et selskap i denne bransjen.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Nytt simkort

    Jeg har vært en trofast kunde hos dem i over ett år, og generelt har jeg vært fornøyd med tjenestene deres. Dessverre har jeg opplevd en betydelig nedgang i lydkvaliteten etter at jeg byttet til det nye simkortet på grunn av overgang til en ny teknisk plattform. Samtalene har blitt ødelagt av hakking og dårlig lyd, til tross for testing med andre telefoner og samtaler til andre nettverk. Selv om kundeservice har fulgt opp godt, ble ikke problemet løst, og jeg ble skuffet over det. Deretter kom en plutselig prisøkning på 30% fra 1. april, så jeg bestemte meg for å bytte til en annen leverandør.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Ny PlussMobil kunde

    Jeg ble skikkelig skuffa over hvor dårlig dekningen og den høye prisen var da jeg dro til utlandet. Fikk en gigantisk regning for å bruke mobilen der, og klarte ikke engang å ringe. Etter det bytta jeg til Telia X.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kunde i en måned

    Jeg byttet mobilabonnement på grunn av pris, men ble skremt av dårlig kundebehandling. Fikk en e-post dagen før oppsigelsesfristen om at prisen skulle øke etter bare én måned. Dette virket veldig lureri og useriøst, noe som har skremt meg fra å være kunde lenger enn nødvendig.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    - Abonnement - Support - Lang ventetid

    Abonnementet er greit nok så lenge ting fungerer, men det er når det oppstår problemer at utfordringene begynner. Jeg har prøvd å kontakte support via chat, men det var stengt på grunn av stor pågang ifølge nettsidene deres. Det tar en evighet å få svar på e-post, og det er også vanskelig å komme gjennom på telefon. Det er frustrerende at det ikke finnes noen mulighet på nettsidene eller min side for å avslutte abonnementet, da jeg må kontakte support for å få dette gjort.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Nytt simkort, wifi tale borte

    Simkortet fungerte helt ok, men da jeg byttet til et nytt, mistet jeg wifi tale og andre funksjoner. Kundeservice svarte ikke på de mer krevende spørsmålene mine, bare de enkle. De forsikret meg om at problemet ville bli løst med en ny Android-oppdatering, men det skjedde ikke. Det virket som om simkortet ikke var helt klart, og de stolte på at Android-oppdateringen skulle ordne opp.


Andre så også på