PlussMobil - Total vurdering basert på 21 anmeldelser
Utvalgte Anmeldelser
Anmeldelser (21)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
Prøver PlussMobil sin router med mobilt bredbånd
Etter å ha hatt Telenor Abb på hytta i mange år, bestemte jeg meg for å prøve PlussMobil sin router med mobilt bredbånd på grunn av den bedre prisen. Jeg ble positivt overrasket over hvor mye billigere det var, samtidig som jeg fikk mer data for pengene. Bredbåndet fungerte like bra som med Telenor, stabilt og pålitelig. Jeg er veldig fornøyd med kjøpet mitt og kommer definitivt til å fortsette å bruke tjenestene til PlussMobil.
Nytt SIM-kort
Ja, altså, jeg bestemte meg for å bestille et nytt SIM-kort fordi det gamle ikke fungerte skikkelig. Men så begynte det å skje rare ting, som at jeg ikke fikk alle anropene mine og at SMS-ene mine ble rare. Ringte kundeservice og de sa de skulle fikse det, men foreløpig har ingenting skjedd. Jeg orker ikke å vente lenger, så jeg bestemte meg for å bytte til en annen leverandør.
Mobilabonnement
Jeg har hatt en dårlig opplevelse med mobilabonnementet mitt hos selskapet. Problemer oppsto med faktureringen, til tross for at jeg hadde autogiro. Jeg måtte vente lenge på en faktura og tilbakebetaling av penger, noe som har vært forvirrende og frustrerende for meg som kunde. Jeg forventer å få fakturaene i rett tid og ønsker en enklere betalingsprosess.
Min abonnement på mobilt bredbånd
Jeg er veldig fornøyd med prisene deres og servicen er fantastisk! Jeg liker at det ikke er arrogant kundebehandling, men i stedet vennlige ansatte som svarer raskt på spørsmål. Mobilt bredbånd har god dekning, og jeg er virkelig imponert over produktutvalget deres. Det jeg liker best med abonnementene er at de er fleksible uten skjulte kostnader.
Refund request denial
Å håndtere uhjelpsomme og frekke kundeservice representanter var en frustrerende opplevelse. Til tross for tekniske problemer som hindret meg i å motta en datapakke, fikk jeg ingen hjelp til å få tilbake pengene mine. Det er tydelig at dette selskapet mangler fleksibilitet når det gjelder å løse kundeproblemer, noe som får meg til å se frem til å bytte til en annen leverandør.
Kjøpte nytt abonnement
Jeg skaffet meg et nytt abonnement, men jeg slet med å bytte fra den gamle operatøren min. Da jeg endelig fikk tilgang til det nye abonnementet mitt, måtte jeg betale for en hel måned til tross for at jeg bare hadde brukt det i syv timer. Kundeservicen var heller ikke veldig hjelpsom, så jeg har bestemt meg for å bytte til en annen mobiloperatør som tilbyr en samlet pakkeløsning. Jeg er ikke veldig fornøyd her dessverre.
Kjøpt simkort, dekning, kundeservice
Etter at vi skiftet til det nye SIM-kortet, opplevde alle i husstanden problemer med dekning og andre ting. Vi ringte kundeservice og de hjalp oss med å sette opp iPhonen vår riktig. Dessverre kunne de ikke gi oss en god løsning for Android/Google-enheter, og vi ble egentlig bare fortalt at det beste ville være å bytte operatør. Det var skuffende å ikke få hjelp til å fikse problemet skikkelig.
Bytte til PlussMobil
Jeg er veldig glad for at jeg byttet til PlussMobil. Jeg hadde dårlige erfaringer med andre mobilselskaper, men nå har jeg endelig funnet en som oppfyller mine forventninger. Jeg prøvde Talkmore og OneCall tidligere, men ingen kunne måle seg med kvaliteten og servicen til PlussMobil. Appen deres er enkel å bruke, og kundeservicen har vært veldig hjelpsom og rask med å løse eventuelle problemer. Prisen jeg betaler er også rimelig i forhold til hva jeg tidligere har opplevd. Alt i alt er jeg kjempefornøyd med PlussMobil.
Min opplevelse med PlussMobil
Siden jeg byttet til denne leverandøren, har jeg hatt problemer med telefonsamtalene mine. Folk kan ikke ringe meg, de får bare opptattsignal. Etter en uke med forsøk på å løse problemet på kundeservice-siden, virker det som om de har gitt opp før helgen uten å finne en løsning. Dette er virkelig ikke bra for en telekom-leverandør. Jeg forventer bedre kundeservice og teknisk støtte fra et selskap i denne bransjen.
Nytt simkort
Jeg har vært en trofast kunde hos dem i over ett år, og generelt har jeg vært fornøyd med tjenestene deres. Dessverre har jeg opplevd en betydelig nedgang i lydkvaliteten etter at jeg byttet til det nye simkortet på grunn av overgang til en ny teknisk plattform. Samtalene har blitt ødelagt av hakking og dårlig lyd, til tross for testing med andre telefoner og samtaler til andre nettverk. Selv om kundeservice har fulgt opp godt, ble ikke problemet løst, og jeg ble skuffet over det. Deretter kom en plutselig prisøkning på 30% fra 1. april, så jeg bestemte meg for å bytte til en annen leverandør.
Ny PlussMobil kunde
Jeg ble skikkelig skuffa over hvor dårlig dekningen og den høye prisen var da jeg dro til utlandet. Fikk en gigantisk regning for å bruke mobilen der, og klarte ikke engang å ringe. Etter det bytta jeg til Telia X.
Kunde i en måned
Jeg byttet mobilabonnement på grunn av pris, men ble skremt av dårlig kundebehandling. Fikk en e-post dagen før oppsigelsesfristen om at prisen skulle øke etter bare én måned. Dette virket veldig lureri og useriøst, noe som har skremt meg fra å være kunde lenger enn nødvendig.
- Abonnement - Support - Lang ventetid
Abonnementet er greit nok så lenge ting fungerer, men det er når det oppstår problemer at utfordringene begynner. Jeg har prøvd å kontakte support via chat, men det var stengt på grunn av stor pågang ifølge nettsidene deres. Det tar en evighet å få svar på e-post, og det er også vanskelig å komme gjennom på telefon. Det er frustrerende at det ikke finnes noen mulighet på nettsidene eller min side for å avslutte abonnementet, da jeg må kontakte support for å få dette gjort.
Nytt simkort, wifi tale borte
Simkortet fungerte helt ok, men da jeg byttet til et nytt, mistet jeg wifi tale og andre funksjoner. Kundeservice svarte ikke på de mer krevende spørsmålene mine, bare de enkle. De forsikret meg om at problemet ville bli løst med en ny Android-oppdatering, men det skjedde ikke. Det virket som om simkortet ikke var helt klart, og de stolte på at Android-oppdateringen skulle ordne opp.
Mobilabonnement
Jeg kan ikke si akkurat hva som gjør det sånn, men jeg er kjempefornøyd med alt hos dette selskapet. Jeg har ingen tvil om å anbefale det til andre. Bestillingen gikk knirkefritt, og jeg fikk akkurat det jeg ønsket. Servicen var helt fantastisk, og prisene var rimelige. Leveringen gikk kjapt og uten problemer. Jeg gir dem 5 stjerner uten tvil!
Min PlussMobil kjøp
Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor noen kunder får nye SIM-kort mens andre får beholde det gamle. Jeg har hatt mitt SIM-kort i lang tid uten problemer, mens broren min fikk et nytt kort og bare trøbbel. Han kunne ikke bruke mobildata, og gigabytene hans ble bare borte. Til slutt endte han opp med å bytte til en annen leverandør. Jeg er fortsatt heldig og har et fungerende SIM-kort, men hvis jeg opplever noe lignende, er det bare en kort vei til å bytte også.
Fire SIM-kort pakke
Jeg har nettopp byttet til dette selskapet fordi jeg hadde så mange problemer med det forrige selskapet mitt. De rotet virkelig til hele tiden. Jeg bestilte en pakke med fire SIM-kort og ba om noen tilpasninger. Så langt har jeg ikke hatt noen problemer, og alt har fungert som det skal. Prisen virker også rimelig, men ekstra datapakker er ganske dyre. Det er det eneste negative så langt.
Mine erfaringer med mobilabonnement
Jeg har hatt mobilabonnementet i familien min i ett år nå, og jeg må si at jeg er skikkelig fornøyd. Dekningen er bra, prisene er veldig konkurransedyktige, og kundeservicen er av god kvalitet. Jeg vil anbefale dette abonnementet til alle som leter etter en rimelig løsning med pålitelig dekning. En ekstrafordel er tilgangen til bladene og avisene til Aller Media, som jeg virkelig setter pris på.
Ikke 5G, tregere enn andre, upålitelig tilgang
Hadde ikke 5G-tilkobling, så nettverket var treigt og det var vanskelig å bruke internett mens jeg ringte. Sammenlignet med andre selskaper, var tilgangen mye dårligere. Men alt dette endret seg da jeg byttet til et annet selskap. Null tvil om at jeg tok det riktige valget.
Billig og enkelt
Jeg har aldri hatt problemer med det. Jeg ringer ikke så mye og sender få tekstmeldinger, så PlussMobil fungerer bra for meg med et billigere abonnement som gir maksimal tid for samtaler og sms. På denne måten sparer jeg litt penger i stedet for å ha ubegrenset tid for samtaler og sms.
Mest stemmer anmeldelse
Ikke 5G, tregere enn andre, up
Les mer