Telenor - Total vurdering basert på 25 anmeldelser
Utvalgte Anmeldelser
Anmeldelser (25)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
TV-boks hos Telenor
Jeg kjøpte en TV-boks fra selskapet tidligere i år, og i starten var jeg veldig fornøyd med tjenesten. Etter å ha hatt noen problemer med en annen leverandør, var det så deilig å endelig kunne se favorittprogrammene mine uten avbrudd. Men dessverre begynte jeg å få signalproblemer, og til og med regndråper på skjermen. Etter en stund begynte fjernkontrollen å tømme seg for strøm, og nå har hele systemet krasjet. Jeg er nødt til å restarte boksen hver dag, noe som gjør det umulig å ta opp programmer og lagre opptak. Det er frustrerende å ikke kunne nyte TV-programmene som jeg vil, og jeg håper virkelig at selskapet kan svare på henvendelsene mine og hjelpe meg med å fikse problemene mine.
Abonnement
De tulla mye med fakturaene og kundeservicen deres var dårlig. Jeg måtte ringe flere ganger før de endelig innrømmet at de hadde gjort feil. Og ingen unnskyldning engang! I tillegg tok det hele 14 dager før de fikk fikset fiberkabelbruddet vi hadde i vinter.
Fiberoptisk reparasjon
Dette er virkelig frustrerende. Jeg har hatt en veldig dårlig opplevelse med denne leverandøren. En nabo gravde dessverre over fiberkabelen min, og nå må jeg gjøre alt for å melde inn skaden. Jeg fylte ut skjemaet på nettet, men jeg har fortsatt ikke hørt noe tilbake eller fått en estimert tid for når de skal fikse det. De ba meg også ringe ulike selskaper flere ganger for å melde inn skaden, bare for å bli fortalt at det vil ta minst fire virkedager å ordne opp i det. Dette er virkelig langt fra den effektive og problemfrie servicen jeg hadde forventet.
Min erfaring på den måten den skulle være
Jeg må dessverre si at jeg ikke er spesielt fornøyd med kjøpet mitt hos dere. Opplevelsen min var dårlig og jeg følte meg ikke godt ivaretatt som kunde. Tjenesten var langt under mine forventninger, og prisene var høyere enn jeg synes er rimelig. Leveringen var også sen og ineffektiv. Alt i alt var dette en skuffende opplevelse som jeg ikke ønsker å gjenta.
Leie av nyeste utstyr
Jeg synes det er trist å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med utstyret. Å miste halvparten av pakkene og oppleve høy ping er virkelig irriterende. Det er ikke greit at kundeservice ikke har svart som de skulle, og det er skuffende at det nye utstyret ikke har fungert slik det burde.
MIne opplevelser med Telenor kontantkort
Min erfaring med Telenor kontantkort har vært veldig skuffende. Selv om jeg har lagt penger på kortet mitt som vanlig, har Telenor begynt å be om betaling som om det er et vanlig abonnement. De har til og med gått så langt som å sende saken min til Inkasso, noe som jeg synes er helt uhørt. Jeg har prøvd å løse problemet med dem, men de har vært veldig lite hjelpsomme og ikke særlig villige til å høre på mine bekymringer. Jeg vil absolutt anbefale å unngå dette selskapet basert på mine dårlige erfaringer.
Kjøp av telefonforsikring
Telefonforsikringen jeg kjøpte var helt unødvendig. Hvis mobilen blir ødelagt og ikke kan repareres, får man tilsendt en brukt mobiltelefon. Jeg ble lovet en bekreftelse innen 24 timer etter betaling, men har fortsatt ikke mottatt noe. Jeg vil ikke risikere å bruke en brukt telefon som kan være infisert med skadelig programvare, med mindre den kommer direkte fra selgeren. Dette var absolutt den siste gangen jeg kjøper noe fra dette selskapet!
Nytt mobilabonnement
Jeg bestilte et nytt mobilabonnement fra Telenor, og det ble ikke akkurat enkelt. Først sa de at de trengte et ID-kort, men da jeg ga dem det, sa de plutselig at det ikke var gyldig. Jeg måtte dra hjem og hente passet mitt, og da gikk det plutselig greit. Hva i all verden? Hvorfor kunne de ikke bare si det med en gang?
Kjøpte Fri Flyt abonnement
Æsj, kjøpte et abonnement fra dem og plutselig endret de bindingstiden min uten å spørre meg først! Prøvde å ringe kundeservice, men de ignorerte meg helt til jeg måtte lage en reklamasjon gjennom den rare kontaktsiden deres. Abonnementet begynte til og med før jeg sa ja til det! Dette føles så urettferdig, jeg kommer ikke til å anbefale dem til noen!
Faktura for fibernett
Hva skjer med den plutselige økningen på fakturaen min? Jeg har ikke fått noe beskjed om hvorfor prisen har økt med over 100 kr! Det er helt uakseptabelt å bare øke prisen på den måten uten å si ifra på forhånd. Dårlig kundeservice og dårlig kommunikasjon fra deres side. Skuffende opplevelse.
Regningskrøll
Æsj, fy søren, æ va så skuffa over det kjøpet mitt her! Først fikk æ en altfor høy regning, og når æ prøvde å få pengene mine tilbake, sa dem at æ bare kunne få en liten del tilbake av det æ hadde betalt. Æ hadde jo faktisk betalt altfor mye! Æ ringte og sendte meldinger, men de bare sa at det var min feil, og at de ikke kunne gi mæ pengene mine tilbake. Helt forferdelig! Æ kjempa og kjempa, og til slutt fikk æ bare litt av pengene mine tilbake. Helt uakseptabelt!
Nettilgang nede
Internettforbindelsen har vært nede i flere dager nå, og til tross for gjentatte purringer og henvendelser, har det ikke blitt gjort noe med det. Vi har ikke fått noen informasjon om når problemet vil bli løst, til tross for at dette påvirker et stort område i en av Norges største byer. Dette er virkelig uakseptabelt fra et selskap av denne størrelsen.
Kjøp av abonnement
Jeg hadde en ganske dårlig opplevelse med kundeservicen til selskapet. Jeg prøvde å få bekreftelse på oppsigelsen av abonnementet mitt og kreditering av feilbetalt beløp, men fikk ingen respons verken på telefon eller gjennom skjemaet på nettsiden deres. De sa til meg at de ikke kan sende e-poster til kunder, bare internt. Det hele endte uten den bekreftelsen jeg ba om. Etter å ha forsøkt å kontakte dem gjennom skjemaet, har jeg fortsatt ikke fått noe svar etter en hel måned. Det virker som om selskapet ikke bryr seg om kundeservice i det hele tatt, noe som er veldig skuffende for en trofast kunde som meg.
Online e-post kundeservice
Kundeservicen på online e-post var helt forferdelig. Jeg fikk ingen varsel om betaling før kontoen min ble stengt, og når jeg ringte for hjelp, ble jeg bare sendt rundt uten å få løst problemet. De foreslo en sikkerhetspakke for 150kr i måneden, men hva er vitsen når de ikke engang kan åpne e-postkontoen min igjen? Jeg kommer aldri til å bruke dem igjen!
TV-abonnement
Som en kunde som har vært uten TV i en hel måned, ble jeg skuffet over opplevelsen jeg hadde med selskapet. Jeg måtte ringe dem hele fem ganger på kort tid for å fortelle at TV-en min ikke fungerte som den skulle. Dessverre fikk jeg snakke med en ny kundebehandler hver gang, og ingen av dem kunne løse problemet. Det resulterte i mye frustrasjon og bortkastet tid.
Min opplevelse med kundeservice
Jeg hadde en skikkelig dårlig opplevelse med kundeservice hos det selskapet. Personen jeg snakket med virket helt uprofesjonell og ikke interessert i å hjelpe meg i det hele tatt. Vedkommende kunne ikke besvare spørsmålene mine og virket veldig irritert over å måtte svare på dem. Etter bare en kort samtale la han til og med på telefonen uten å løse problemet mitt. Det var en veldig frustrerende opplevelse som fikk meg til å vurdere å bytte til en annen leverandør.
Mitt kjøp på Telenor
Hvilken slags bedrift har en kundeservice som er umulig å nå? Jeg har prøvd flere ganger å kontakte dem, men etter en stund blir jeg bare kastet ut av køen. Det er helt utrolig dårlig kundeservice!
Bestilte internett og tv
Bestilte internett og TV fra selskapet den 21. februar, men det begynner ikke før den 21. mai. Fikk en melding om utstyr den 22. mai, men avtalen var at en montør skulle komme og installere det. Selskapet sier de ikke kan sende montøren før utstyret er levert, noe som vil ta 2-3 uker ekstra. Synes virkelig dette er dårlig kundeservice og en brudd på avtalen. Må nå fornye avtalen med min nåværende leverandør og er usikker på om jeg vil hente utstyret fra dette selskapet.
Kjøpte ny ruter
Jeg er veldig skuffet over kundeservicen. Kunderådgiveren beskyldte meg for å lyve om problemet mitt, og sa at alt kunne fikses med bare en kabel. Selv om jeg prøvde flere ganger å forklare at ruteren var ødelagt etter å ha falt i bakken, ble jeg ikke tatt alvorlig. Det var en total mangel på forståelse og respekt fra deres side.
Anskaffelse av fiber internett
Jeg fikk nylig lagt inn fiber fra et selskap, men dessverre har prosessen med graving og installasjon ødelagt plenen min. Jeg har hatt problemer med å få kontakt med de ulike selskapene som var involvert. Da jeg prøvde å kontakte kundeservice for hjelp, ble jeg bare henvist til hjelpesidene som ikke var til noen nytte. Kabelen ble levert av et annet selskap som hadde engasjert et tredje selskap for gravingen, men dessverre fikk jeg ingen respons da jeg prøvde å kontakte dem angående problemene mine. I tillegg ble det lagt inn to unødvendige kabelrør, så nå sitter jeg igjen med en ødelagt plen og kabelrør som må kastes. Alt i alt har denne opplevelsen vært utrolig frustrerende og skuffende.
Mest stemmer anmeldelse
Anbefaler ikke telenor!
Les mer