Telenor Anmeldelser

: 25
8% Ville handlet her igjen

Mest relevante negative anmeldelse

  2024-05-24
Abonnement
De tulla mye med fakturaene og kundeservicen deres var dårlig. Jeg måtte ringe flere ganger før d...Les mer
alvera

Mest stemmer anmeldelse

  2024-04-05
MIne opplevelser med Telenor k
Min erfaring med Telenor kontantkort har vært veldig skuffende. Selv om jeg har lagt penger på ko...Les mer
seamus

Anmeldelser (25)

  (0)

 (2)

  (13)

  (8)

  (2)

  • Ingen anmeldelser ennå!

    Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    TV-boks hos Telenor

    Jeg kjøpte en TV-boks fra selskapet tidligere i år, og i starten var jeg veldig fornøyd med tjenesten. Etter å ha hatt noen problemer med en annen leverandør, var det så deilig å endelig kunne se favorittprogrammene mine uten avbrudd. Men dessverre begynte jeg å få signalproblemer, og til og med regndråper på skjermen. Etter en stund begynte fjernkontrollen å tømme seg for strøm, og nå har hele systemet krasjet. Jeg er nødt til å restarte boksen hver dag, noe som gjør det umulig å ta opp programmer og lagre opptak. Det er frustrerende å ikke kunne nyte TV-programmene som jeg vil, og jeg håper virkelig at selskapet kan svare på henvendelsene mine og hjelpe meg med å fikse problemene mine.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Abonnement

    De tulla mye med fakturaene og kundeservicen deres var dårlig. Jeg måtte ringe flere ganger før de endelig innrømmet at de hadde gjort feil. Og ingen unnskyldning engang! I tillegg tok det hele 14 dager før de fikk fikset fiberkabelbruddet vi hadde i vinter.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Fiberoptisk reparasjon

    Dette er virkelig frustrerende. Jeg har hatt en veldig dårlig opplevelse med denne leverandøren. En nabo gravde dessverre over fiberkabelen min, og nå må jeg gjøre alt for å melde inn skaden. Jeg fylte ut skjemaet på nettet, men jeg har fortsatt ikke hørt noe tilbake eller fått en estimert tid for når de skal fikse det. De ba meg også ringe ulike selskaper flere ganger for å melde inn skaden, bare for å bli fortalt at det vil ta minst fire virkedager å ordne opp i det. Dette er virkelig langt fra den effektive og problemfrie servicen jeg hadde forventet.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Min erfaring på den måten den skulle være

    Jeg må dessverre si at jeg ikke er spesielt fornøyd med kjøpet mitt hos dere. Opplevelsen min var dårlig og jeg følte meg ikke godt ivaretatt som kunde. Tjenesten var langt under mine forventninger, og prisene var høyere enn jeg synes er rimelig. Leveringen var også sen og ineffektiv. Alt i alt var dette en skuffende opplevelse som jeg ikke ønsker å gjenta.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Leie av nyeste utstyr

    Jeg synes det er trist å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med utstyret. Å miste halvparten av pakkene og oppleve høy ping er virkelig irriterende. Det er ikke greit at kundeservice ikke har svart som de skulle, og det er skuffende at det nye utstyret ikke har fungert slik det burde.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    MIne opplevelser med Telenor kontantkort

    Min erfaring med Telenor kontantkort har vært veldig skuffende. Selv om jeg har lagt penger på kortet mitt som vanlig, har Telenor begynt å be om betaling som om det er et vanlig abonnement. De har til og med gått så langt som å sende saken min til Inkasso, noe som jeg synes er helt uhørt. Jeg har prøvd å løse problemet med dem, men de har vært veldig lite hjelpsomme og ikke særlig villige til å høre på mine bekymringer. Jeg vil absolutt anbefale å unngå dette selskapet basert på mine dårlige erfaringer.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjøp av telefonforsikring

    Telefonforsikringen jeg kjøpte var helt unødvendig. Hvis mobilen blir ødelagt og ikke kan repareres, får man tilsendt en brukt mobiltelefon. Jeg ble lovet en bekreftelse innen 24 timer etter betaling, men har fortsatt ikke mottatt noe. Jeg vil ikke risikere å bruke en brukt telefon som kan være infisert med skadelig programvare, med mindre den kommer direkte fra selgeren. Dette var absolutt den siste gangen jeg kjøper noe fra dette selskapet!


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Nytt mobilabonnement

    Jeg bestilte et nytt mobilabonnement fra Telenor, og det ble ikke akkurat enkelt. Først sa de at de trengte et ID-kort, men da jeg ga dem det, sa de plutselig at det ikke var gyldig. Jeg måtte dra hjem og hente passet mitt, og da gikk det plutselig greit. Hva i all verden? Hvorfor kunne de ikke bare si det med en gang?


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjøpte Fri Flyt abonnement

    Æsj, kjøpte et abonnement fra dem og plutselig endret de bindingstiden min uten å spørre meg først! Prøvde å ringe kundeservice, men de ignorerte meg helt til jeg måtte lage en reklamasjon gjennom den rare kontaktsiden deres. Abonnementet begynte til og med før jeg sa ja til det! Dette føles så urettferdig, jeg kommer ikke til å anbefale dem til noen!


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Faktura for fibernett

    Hva skjer med den plutselige økningen på fakturaen min? Jeg har ikke fått noe beskjed om hvorfor prisen har økt med over 100 kr! Det er helt uakseptabelt å bare øke prisen på den måten uten å si ifra på forhånd. Dårlig kundeservice og dårlig kommunikasjon fra deres side. Skuffende opplevelse.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Regningskrøll

    Æsj, fy søren, æ va så skuffa over det kjøpet mitt her! Først fikk æ en altfor høy regning, og når æ prøvde å få pengene mine tilbake, sa dem at æ bare kunne få en liten del tilbake av det æ hadde betalt. Æ hadde jo faktisk betalt altfor mye! Æ ringte og sendte meldinger, men de bare sa at det var min feil, og at de ikke kunne gi mæ pengene mine tilbake. Helt forferdelig! Æ kjempa og kjempa, og til slutt fikk æ bare litt av pengene mine tilbake. Helt uakseptabelt!


Andre så også på