Telenor

Alle kundeanmeldelser

Telenor

29% Ville handlet her igjen

Anmeldelser, klager og kundeerfaringer Skriv en anmeldelse

Les uavhengige anmeldelser, kundeerfaringer, tilbakemeldinger og klager her! Bli kjent med de beste nettbutikkene og tjenesteleverandørene gjennom opplevelsene til andre mennesker. Kunder kan heretter bestemme selv hvilke merker som er verdige og hvilke som ikke er det!

I fokus: Hva sier kundene våre?

L
Larsan
Har stadig vekk problemer med at nettet faller ut/hakker. "Alltid" beskjed om å restarte router o.l (selv om dette er gjort X antall ganger før kontakt med kundeservice). Sist gang viste ...Les mer
T
Trine
Skulle flytte - bestilte nytt bredbånd/tv, Ringte godt over en mnd før flyttingen slik at det skulle være på plass når jeg flyttet inn. I følge Telenor var ikke dette et problem. Ca. to uker før ...Les mer
I
Irinel
Jeg hat prøvd å bestille internet,jeg sjekket adressen min for å se hvilken hastighet og abonnament kan jeg ha på mitt adresse.Det var bra hastighet med abonnamenter fra 75 Mb/s til 500 Mb/s og jeg...Les mer
S
Siw Tara Midtrud
Har byttet fra et stabilt og fint hjemmebredbånd (10 mbit/s) til Huawei mobilt bredbånd (30 mbit/s) med utendørsantenne. Har faktisk ikke hatt så ille tregt og elendig internett siden 1999! Man kan...Les mer
B
Bill Lomeland
Dårleg hjelp å få hele familien skifter og vil råde andre til det sammeLes mer

Alle kundeanmeldelser (7)

  • Ingen anmeldelser ennå!

    Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Elendig bredbånd og kundeservice.

    Har stadig vekk problemer med at nettet faller ut/hakker. "Alltid" beskjed om å restarte router o.l (selv om dette er gjort X antall ganger før kontakt med kundeservice). Sist gang viste det seg at det var brudd i kabel (ute)... dette tok selvfølgelig flere dager å fikse, da man ikke er prioritert (ifølge kundeservice selv). Dette har skjedd gjentatte ganger, men må gjennom samme mølla hver gang. Så snart det blir mulighet til å bytte leverandør vil det bli gjort...

    hs=d04fce95149a4223e40bb79d45c34414<div style="display:none;">


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Så, ja..

    Skulle flytte - bestilte nytt bredbånd/tv,
    Ringte godt over en mnd før flyttingen slik at det skulle være på plass når jeg flyttet inn. I følge Telenor var ikke dette et problem.
    Ca. to uker før flytting - ikke mottatt noe ruter eller tv-boks, ringte, de hadde ikke sendt det, men de skulle gjøre det nå.
    To dager før flytting - ikke mottatt noe ruter eller tv-boka, rinte, de hadde ikke sendt det, men de skulle gjøre det nå...

    MEN! Jeg skulle ikke betale noe for den første mnd. pga alt tullet.

    Fire dager etter flytting, mottok ruter og boks, koblet til fiber - ok. Men fikk ikke inn kanaler. Etter å ringte (satt over fra kundebehandler til kundebehandler til originale kundebehandler, fikk endelig inn TV etter flere samtaler. Dette var for et par dager siden.

    Faktura kommer - blitt fakturert for T-We lenge før jeg fikk boksen...

    Det verste er at jeg dessverre må beholde de pga. tilgang, men kan dere velge noe annet? You should... fordi kundeservice er helt på tryne her.

    hs=d04fce95149a4223e40bb79d45c34414<div style="display:none;">


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Dårlig service og falsk reklame

    Jeg hat prøvd å bestille internet,jeg sjekket adressen min for å se hvilken hastighet og abonnament kan jeg ha på mitt adresse.Det var bra hastighet med abonnamenter fra 75 Mb/s til 500 Mb/s og jeg har bestilt den med 150 Mb/s.Men når instalatøren kom ,sa han at det er ikke mulig å koble internet fordi det finnes ikke kabel til husen hvor jeg bor.Jeg ventet 2 uker uten internet,og nå jeg må vente enda mer fordi TELENOR har lyvet om hastigheten som jeg kan ha på mitt adresse.

    hs=d04fce95149a4223e40bb79d45c34414<div style="display:none;">


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Anbefaler ikke telenor!

    Har byttet fra et stabilt og fint hjemmebredbånd (10 mbit/s) til Huawei mobilt bredbånd (30 mbit/s) med utendørsantenne. Har faktisk ikke hatt så ille tregt og elendig internett siden 1999! Man kan altså sende romsonder til mars, som kan gakke rundt på en ugjestmild planet i flere år, samle inn data og sende tilbake til NASA med krystallklare bilder og fantastiske signaler, men Telenor klarer ikke å sørge for at vi er på nett HVER DAG, ei heller FLERE GANGER om dagen. Vi er heldige om internetten er stabil i 1 time ad gangen! Vi anbefaler ikke Telenor, siden de lyver om "alltid-på-nett" garanti, gir deg "teknisk" hjelp over telefonen som ikke hjelper det døyt, og at de selger deg et produkt som er mer elendig enn det som skal utfases!

    hs=d04fce95149a4223e40bb79d45c34414<div style="display:none;">


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Skifter seslskap etter 35 år

    Dårleg hjelp å få hele familien skifter og vil råde andre til det samme

    hs=d04fce95149a4223e40bb79d45c34414<div style="display:none;">


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    1

    1"'`--

    hs=d04fce95149a4223e40bb79d45c34414<div style="display:none;">


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    styr unna

    styr unna

    1,får ikke halvparten av betalt hastighet

    2.telenor gjør bevisst alt for og forhindre brukeropplevelsen

    3. ved kontakt svarer kun Telenor med og sjikanere kunden og sier de ikke ønsker deg som kunde

    4.Telenor nevner også de ikke ønsker twitch brukere som kunder da dette også var et tema ved spilling der Telenor bevisst har begrenset nat og umuliggjør dette ved flerspiller spilling dette medfører også tapt arbeidsinntekt for noen da noen har twitch som sin arbeidsplass

    5.ikke mulig og bruke sin egen ruter tilkoblet Telenor sin ruter da Telenor har som sakt begrenset nat som igjen medfører dobbel nat feil nei det er ikke en løsning og skru av nat på sin egen ruter det er heller ingen valg av skru av nat i Telenor sin ruter for mobilt hjemme brebånd

    6.Telenor har også sperret for bruk av annen 4g ruter

    7.Telenor har også bevisst fjernet valget og sette Telenor ruteren i bro modus som vill ha vært standard og sette den i ved bruk av egen ruter ved spørsmål ved dette til Telenor svarer Telenor igjen ved og sjikanere kunden ved at de ikke ønsker deg som kunde

    8.Telenor nekter og gi avslag i pris på grunn av ikke oppnåelig hastighet som er betalt for riktig nok får man ikke det normalt men i dette tilfellet er avviket så stort at det burde ha fått avslag av hastigheten på 30/30 får jeg kun 13/13 i gjennomsnitt altså under halvparten av det jeg betaler for

    hs=d04fce95149a4223e40bb79d45c34414<div style="display:none;">


Andre så også på

Logo Surfshark

Surfshark

1 Anmeldelser

Alle er på nettet nå til dags, og det har sine egne konsekvenser som vi må tenke på. Fordi alle er på nettet så...

Logo Tvpakker

Tvpakker

0 Anmeldelser

Elsker du å se på TV? Det er ikke det samme å se på TV uten å ha tilgang til et stort utvalg av TV kanaler. Da er det...

Logo Private Internet Access

Private Internet Access

0 Anmeldelser

Det å være tilkoblet på nett er noe vi er de aller fleste dager. Det er mulig å koble seg vekk, men da vi for det meste tre...

Logo TVC-Mall

TVC-Mall

0 Anmeldelser

Dingser og gagdeter har blitt veldig viktige i vårt samfunn i dag, og nesten etthvert selskap som selger slike ting kommer til &ari...