Telia Anmeldelser
公司的数据已经过准确性检查并得到验证。访问其官方网站是安全的。我们相信在线透明度和安全性鼓励所有公司在我们这里进行验证,这样他们就知道在哪里可以安全可靠地购物。
Anmeldelser (38)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
Min nyeste opplevelse hos en internett og TV leverandør.
Jeg vil bare si at det hadde vært fint om dere kunne si ifra på forhånd når dere endrer utseendet på TV-grensesnittet. Jeg ble virkelig overrasket da jeg så at alt var annerledes! Jeg tenkte faktisk at fjernkontrollen min hadde gått i stykker eller noe sånt. Så kjære leverandører, vær så snille og gi oss beskjed neste gang! Takk, håper dette kan hjelpe.
Bestilte internett og tv
Vi bestilte internett og tv da vi flyttet inn i det nye huset vårt. Vi avtalte med montørene når de skulle komme, og de dukket opp til avtalt tid og fikset alt for oss. Vi er veldig fornøyde med resultatet så langt.
Vil alltid bruke Telia
For meg er dette den beste mobilleverandøren jeg kunne få med tilfredsstillende produkter.
Nesten umulig å komme ut av avtalen pga manglende svar på e-poster, meget dårlig kommunikasjon. Laget avtale på telefon ang. oppfølging av feil på nett, dette ble ikke loggført. Tilbakemelding: "Sier du, det? ikke loggført hos oss, det betyr at vi hadde ingen avtale".
E-poster til TELIA; aldri besvart:
Sendt: Tuesday, August 24, 2021 11:49:44 AM
Sendt: fredag 27. august 2021 20:19
Sendt: mandag 30. august 2021 12:30
Sendt: tirsdag 31. august 2021 10:33Flott
Bare positive ting å si
Bredbåndskjøp
Jeg må ærlig innrømme at vi kjøpte bredbånd fra dette selskapet, men angret øyeblikkelig. De sa det skulle være raskt og effektivt internett, men det var rett og slett tull! Mannen min trengte det til hjemmekontor, serier, spill osv., men vi fikk så dårlig tilkobling at til og med babyen vår ikke kunne se en eneste YouTube-video! Flere timer uten internett selv om det skal være tilkoblet. Ikke anbefalt i det hele tatt. Kundebehandlingen var skuffende og produktet enda verre. Vi kommer absolutt til å bytte leverandør!
Bredbåndstjeneste
Jeg har brukt bredbåndstjenesten fra dette selskapet en stund nå, og det har dessverre vært ganske skuffende. Tjenesten var grei i begynnelsen, men den har gradvis blitt veldig treg. Spesielt opplastingshastigheten er et stort problem, siden den alltid ligger rundt 1 Mbps. Jeg har gitt det tid i håp om bedring, men dessverre har ingenting endret seg. Derfor må jeg nå se meg om etter en annen bredbåndstjeneste.
Internett- og TV-abonnement
Bestillingen min gikk greit, men jeg har hatt trøbbel med å nå kundeservice. Internett- og TV-tjenestene har vært vinglete i over en uke nå, selv om jeg har prøvd å starte på nytt flere ganger.
Kontinuerlige TV problemer
Jeg må bare si at dette har vært en skikkelig dårlig opplevelse. Problemer med TV-en min har vart i tre år nå, og ingenting har blitt fikset. Nå har det vært problemer med både internett, TV og hjemmesiden i to hele dager uten at leverandøren har sagt et eneste ord. Ingen informasjon, ingen unnskyldning, ingen hjelp. Og selvfølgelig ingen refusjon for den dårlige servicen! Det er rett og slett frustrerende å være bundet til et selskap som ikke engang prøver å løse problemene sine.
Jeg har brukt utallige timer på å kontakte kundeservice, bare for å få svar fra noen som virker som de ikke vet hva de driver med. Det er en stor spøk. Nå må jeg bytte leverandør, selv om det er litt knotete i borettslaget mitt. Men jeg kan ikke fortsette å betale for en tjeneste fra et selskap som tydeligvis gir blaffen i kundene sine.Bredbånd og TV-pakke
Jeg har hatt en skikkelig dårlig opplevelse med dette selskapet. Sto på telefonen i over en time uten noe svar, og nå har de jammen stengt for dagen. De virker mer opptatt av å dra hjem enn å hjelpe oss kundene. Føler meg virkelig neglisjert som kunde.
mobilabonnement
Hva i all verden skal man si? Telia er virkelig ikke flinke med organiseringen og kundeservicen sin. Alt er bare rot og kaos i systemene deres, det er helt håpløst. Og føles litt som om kundene blir satt helt på sidelinjen. Skuffende opplevelse, rett og slett.
Fikk ikke hjelp
Det var helt forferdelig å prøve å nå kundeservice. Jeg ventet i en hel time bare for å snakke med noen som virket helt lost. Problemet mitt har pågått i over et halvt år nå, og jeg ble lovet at en tekniker skulle kontakte meg, men jeg har ikke hørt noe enda. Ingenting fungerer nå, og jeg er utrolig frustrert.
Vente lenge på kundeservice
Har vært på vent i over en time hos kundeservice, men ingen svarte når jeg ringte eller ringte tilbake som de sa de skulle gjøre. Til og med chatten fungerte ikke. Dette var veldig irriterende, har aldri opplevd så dårlig kundeservice før.
Lang ventetid
Jeg må bare si at jeg er veldig skuffet over måten dere behandler kundene deres på. Ventetiden på telefonen eller chat er altfor lang, over en time er bare ikke greit. Det virker som om kundeservice ikke bryr seg i det hele tatt, og det er frustrerende. Jeg hadde så mye bedre opplevelser da selskapet het noe annet. Det er bare synd at jeg er tvunget til å bruke deres tjenester gjennom borettslaget mitt.
Min opplevelse med oppgradering til Android 11
Oppgraderingen til Android 11 var virkelig skuffende. Etter at jeg avinstallerte og installerte Telia-boksen på nytt, begynte problemene å dukke opp. Lyden begynte å skurre, internettet ble ustøtt, og nå har lyden på NRK1 forsvunnet helt. Tidligere har jeg slitt med skurring og bildeforstyrrelser i leiligheten min, spesielt siden den er så langt unna tilkoblingspunktet. Jeg lurer på om oppgraderingen har ført til at nettet er overbelastet, og om jeg må forvente flere problemer og kostnader i fremtiden. Jeg tenker til og med på å avslutte TV-abonnementet mitt, for jeg er lei av å betale for noe jeg ikke får skikkelig glede av. Kundeservicen er vanskelig å få tak i, og teknikerhjelp er både dyrt og ofte ikke tilfredsstillende. Servicenivået er generelt lavt, med korte åpningstider og en lite hjelpsom robot.
Kjøp av bredbåndspakke
Supportsystemet er virkelig ille, kundeservicen er dårlig og prisene er altfor høye. Det tok evigheter å komme gjennom på telefon og chat, og når jeg endelig fikk kontakt, ble jeg behandlet som om jeg ikke hadde peiling på noe som helst. Som nettverksadministrator hadde jeg store forventninger til hjelpen jeg skulle få med bredbåndsproblemet mitt, men dessverre ble de ikke innfridd.
Mest stemmer anmeldelse
Styr unna!!!
Les mer