
Telia Norge: les anmeldelser fra norske kunder
Telia
Alle kundeanmeldelser (17)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
Vil alltid bruke Telia
For meg er dette den beste mobilleverandøren jeg kunne få med tilfredsstillende produkter.
Flott
Bare positive ting å si
Bredbånd og tv fra Telia
Fikk selger på døra som ga meg et helt ok tilbud, men jeg spurte 3 ganger om dette kun var et tilbud eller om jeg inngikk avtale der og da. Fikk beskjed om at dette bare var et tilbud og når jeg blir kontaktet av installatør så kunne jeg bare si nei til han og ikke tenke mer på det. Fikk mail med engang som ønsket meg velkommen som kunde. Ringer Telia som viser til at jeg har signert kontrakt og må bruke angrerettskjema om jeg ikke ønsker avtalen. Da jeg ikke vet om ny kabel må legges fra vei (på egen regning) og installatør ikke ringer før 10 dager, så har jeg ca 4 dager til å få han hit for å se om ekstra arbeid må gjøres da angreretten går fra signert kontrakt og ikke aktivering. Selger har da løyet meg direkte i ansiktet. Glad jeg rakk å fylle ut angrerettskjema i god tid!
5G tv /internett
Uenig om vesentlige ting vedrørende hva som ble avtalt, jeg har ikke takket ja til bindingstid, dette har de lagt inn etter at selgeren dro fra mitt hjem. Produktet holder ikke hva selgeren lovte. Anbefaler andre og lese nøye gjennom og ha vitner tilstedet ved avtale med Telia. Lurt å unngå dette selskapet. Per Lie
Internett
Helt ubrukelig kundeservice. Det tar EKSTREMT lang tid å få tak i kundeservice... Når jeg ringer telenor får jeg svar av kundebehandler senest etter 1 minutt, men hos TELIA tar det opp mot en time... helt ubrukelig og ekstremt kjipt da jeg må bruke telia siden de har avtale med borettslaget..........
Internett og TV
Elendig kundeservice med lange ventetider, dum chatbot, småfrekk chatoperatør som ikke kan svare på spørsmål, inkompetent selger som lover gull og grønne skoger og direkte lyver om tjenestene, får ikke tjenestene som er betalt for. Virkelig elendig! Vil aldri anbefale Telia til noen! Angrer på at jeg byttet leverandør.
Internett
Kommer selger på døren, selger en gunstig pakke med Internett og tv. Installasjons dagen kom. Installatøren sier det er noe feil med nettet, får ikke koblet seg på og sier han skal komme tilbake. Dette er i slutten av August. Nå er vi i November, har ikke hørt fra installatør, får ikke kontakt på kundeservice, og livet mitt er ikke designet for å kunne bruke tid å sitte å vente i 88 minutter for å snakke med kundeservice. Du ja ikke være inaktiv mens du venter (ha vinduet åpent og gjøre noe annet mens du venter) Da blir du kastet ut av chatten. Jeg har et råd. Styr unna hele dritt selskapet.
Bredbånd
Ringte inn for å høre om hvorfor nettet mitt og TVen min ikke har fungert i hele dag, selv om arbeidet bare skulle vare frem til kl 16. Fikk svar etter 1 og 1/1 time i telefon av Andrea. Svarer veldig frekt, gir meg ikke noe svar på mine spørsmål bare at "de fortsatt jobber med saken" og så legger hun på telefonen midt i samtalen? Sett flere folk på telefonene deres og fiks bredbåndet, eller gi opp hele opplegget. Verste jeg har vært med på
Bredbånd som ikke fungerer
Fikk montert bredbånd på Fradag 30.9 og testet det i helga, det holder langt fra hva som ble lovet, ville benytte meg av angreretten, men fikk til svar at det hadde gått en dag over siden avtalen ble signert. De venter bevist med og montere så det ikke skal være mulig og sjekke hvor dårlig produktet er og tjenesten er. Veldig dårlig kunde service, de kommer bare med svada svar. Nå har jeg prøvd og ringe de og har nå ventet i 38 minutter på svar, og forsatt ikke svar. Telia har spm mål å ha missfornøyde kunder, for værre kunde behandling har jeg ikke børt borti. Nå har jeg ikke internett i hele tatt, å der fa.... ikke tlf. Møkka firma. STYR UNNA !!!!!... .
Mobilt brebånd
Tiltrukket meg med 15%rabatt i føste året for nye kunder. Samtidig jeg også ville kjøpe en lesebrett som de ambefalte meg å vente med. De første månedene kan si at det var en del dekning. Etter 5 måneder jeg ble nødt å kjøpe ny telefon så ble rabatten min fjernet. Fra den dagen jeg har 2-3 mb/s download. Tapte jeg flere planlagte aktiviteter. Og etter at man sitter i kø i 30-40min hos kundeservice snakker som roboter, de er ikke villige å hjelpe med problemet. Søppel firma
Andre så også på

TVC-Mall
Dingser og gagdeter har blitt veldig viktige i vårt samfunn i dag, og nesten etthvert selskap som selger slike ting kommer til &ari...

RusVPN
"Alle" er online hele tiden, og det har sine egne farer og problemer. Vi skal ikke gå igjennom alle her, fordi du kjenner sannsynligvis til d...

Private Internet Access
Det å være tilkoblet på nett er noe vi er de aller fleste dager. Det er mulig å koble seg vekk, men da vi for det meste tre...

PureVPN
Det å ønske seg privatliv er ikke akkurat noe nytt, og definitivt ikke noe som har kommet med teknologiens tidsalder. Men det er ingen...
Nesten umulig å komme ut av avtalen pga manglende svar på e-poster, meget dårlig kommunikasjon. Laget avtale på telefon ang. oppfølging av feil på nett, dette ble ikke loggført. Tilbakemelding: "Sier du, det? ikke loggført hos oss, det betyr at vi hadde ingen avtale".
E-poster til TELIA; aldri besvart:
Sendt: Tuesday, August 24, 2021 11:49:44 AM
Sendt: fredag 27. august 2021 20:19
Sendt: mandag 30. august 2021 12:30
Sendt: tirsdag 31. august 2021 10:33