Telia - Total vurdering basert på 38 anmeldelser

21% Ville handlet her igjen




Utvalgte Anmeldelser

Mest relevante positive anmeldelse

  2024-02-04
Bestilte internett og tv
Vi bestilte internett og tv da vi flyttet inn i det nye huset vårt. Vi avtalte med montørene når ...Les mer
A. Will

Mest relevante negative anmeldelse

  2024-04-15
Internett- og TV-abonnement
Bestillingen min gikk greit, men jeg har hatt trøbbel med å nå kundeservice. Internett- og TV-tje...Les mer
Caden Pollich

Mest stemmer anmeldelse

  2020-11-09
Styr unna!!!
Forferdelig treg kundeservice. De svarer heller ikke på email. Nå skal de selvfölgelig skru opp...Les mer
Kim Dan

Anmeldelser (38)

  (2)

 (2)

  (17)

  (10)

  (7)

  • Ingen anmeldelser ennå!

    Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Min nyeste opplevelse hos en internett og TV leverandør.

    Jeg vil bare si at det hadde vært fint om dere kunne si ifra på forhånd når dere endrer utseendet på TV-grensesnittet. Jeg ble virkelig overrasket da jeg så at alt var annerledes! Jeg tenkte faktisk at fjernkontrollen min hadde gått i stykker eller noe sånt. Så kjære leverandører, vær så snille og gi oss beskjed neste gang! Takk, håper dette kan hjelpe.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Bredbåndskjøp

    Jeg må ærlig innrømme at vi kjøpte bredbånd fra dette selskapet, men angret øyeblikkelig. De sa det skulle være raskt og effektivt internett, men det var rett og slett tull! Mannen min trengte det til hjemmekontor, serier, spill osv., men vi fikk så dårlig tilkobling at til og med babyen vår ikke kunne se en eneste YouTube-video! Flere timer uten internett selv om det skal være tilkoblet. Ikke anbefalt i det hele tatt. Kundebehandlingen var skuffende og produktet enda verre. Vi kommer absolutt til å bytte leverandør!


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Bredbåndstjeneste

    Jeg har brukt bredbåndstjenesten fra dette selskapet en stund nå, og det har dessverre vært ganske skuffende. Tjenesten var grei i begynnelsen, men den har gradvis blitt veldig treg. Spesielt opplastingshastigheten er et stort problem, siden den alltid ligger rundt 1 Mbps. Jeg har gitt det tid i håp om bedring, men dessverre har ingenting endret seg. Derfor må jeg nå se meg om etter en annen bredbåndstjeneste.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Internett- og TV-abonnement

    Bestillingen min gikk greit, men jeg har hatt trøbbel med å nå kundeservice. Internett- og TV-tjenestene har vært vinglete i over en uke nå, selv om jeg har prøvd å starte på nytt flere ganger.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kontinuerlige TV problemer

    Jeg må bare si at dette har vært en skikkelig dårlig opplevelse. Problemer med TV-en min har vart i tre år nå, og ingenting har blitt fikset. Nå har det vært problemer med både internett, TV og hjemmesiden i to hele dager uten at leverandøren har sagt et eneste ord. Ingen informasjon, ingen unnskyldning, ingen hjelp. Og selvfølgelig ingen refusjon for den dårlige servicen! Det er rett og slett frustrerende å være bundet til et selskap som ikke engang prøver å løse problemene sine.

    Jeg har brukt utallige timer på å kontakte kundeservice, bare for å få svar fra noen som virker som de ikke vet hva de driver med. Det er en stor spøk. Nå må jeg bytte leverandør, selv om det er litt knotete i borettslaget mitt. Men jeg kan ikke fortsette å betale for en tjeneste fra et selskap som tydeligvis gir blaffen i kundene sine.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Bredbånd og TV-pakke

    Jeg har hatt en skikkelig dårlig opplevelse med dette selskapet. Sto på telefonen i over en time uten noe svar, og nå har de jammen stengt for dagen. De virker mer opptatt av å dra hjem enn å hjelpe oss kundene. Føler meg virkelig neglisjert som kunde.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    mobilabonnement

    Hva i all verden skal man si? Telia er virkelig ikke flinke med organiseringen og kundeservicen sin. Alt er bare rot og kaos i systemene deres, det er helt håpløst. Og føles litt som om kundene blir satt helt på sidelinjen. Skuffende opplevelse, rett og slett.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Fikk ikke hjelp

    Det var helt forferdelig å prøve å nå kundeservice. Jeg ventet i en hel time bare for å snakke med noen som virket helt lost. Problemet mitt har pågått i over et halvt år nå, og jeg ble lovet at en tekniker skulle kontakte meg, men jeg har ikke hørt noe enda. Ingenting fungerer nå, og jeg er utrolig frustrert.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Vente lenge på kundeservice

    Har vært på vent i over en time hos kundeservice, men ingen svarte når jeg ringte eller ringte tilbake som de sa de skulle gjøre. Til og med chatten fungerte ikke. Dette var veldig irriterende, har aldri opplevd så dårlig kundeservice før.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Lang ventetid

    Jeg må bare si at jeg er veldig skuffet over måten dere behandler kundene deres på. Ventetiden på telefonen eller chat er altfor lang, over en time er bare ikke greit. Det virker som om kundeservice ikke bryr seg i det hele tatt, og det er frustrerende. Jeg hadde så mye bedre opplevelser da selskapet het noe annet. Det er bare synd at jeg er tvunget til å bruke deres tjenester gjennom borettslaget mitt.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Min opplevelse med oppgradering til Android 11

    Oppgraderingen til Android 11 var virkelig skuffende. Etter at jeg avinstallerte og installerte Telia-boksen på nytt, begynte problemene å dukke opp. Lyden begynte å skurre, internettet ble ustøtt, og nå har lyden på NRK1 forsvunnet helt. Tidligere har jeg slitt med skurring og bildeforstyrrelser i leiligheten min, spesielt siden den er så langt unna tilkoblingspunktet. Jeg lurer på om oppgraderingen har ført til at nettet er overbelastet, og om jeg må forvente flere problemer og kostnader i fremtiden. Jeg tenker til og med på å avslutte TV-abonnementet mitt, for jeg er lei av å betale for noe jeg ikke får skikkelig glede av. Kundeservicen er vanskelig å få tak i, og teknikerhjelp er både dyrt og ofte ikke tilfredsstillende. Servicenivået er generelt lavt, med korte åpningstider og en lite hjelpsom robot.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjøp av bredbåndspakke

    Supportsystemet er virkelig ille, kundeservicen er dårlig og prisene er altfor høye. Det tok evigheter å komme gjennom på telefon og chat, og når jeg endelig fikk kontakt, ble jeg behandlet som om jeg ikke hadde peiling på noe som helst. Som nettverksadministrator hadde jeg store forventninger til hjelpen jeg skulle få med bredbåndsproblemet mitt, men dessverre ble de ikke innfridd.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Bredbåndstilkobling

    Jeg har hatt en skikkelig dårlig internettforbindelse i lang tid nå. Prøvde å restarte flere ganger, men det har ikke hjulpet. Og å ringe kundeservice var heller ikke en god opplevelse - ble avbrutt etter å ha ventet i over en time! Og chatten deres er heller ikke tilgjengelig, den avsluttes automatisk når man nærmer seg toppen av køen.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Bestilte internett og tv

    Vi bestilte internett og tv da vi flyttet inn i det nye huset vårt. Vi avtalte med montørene når de skulle komme, og de dukket opp til avtalt tid og fikset alt for oss. Vi er veldig fornøyde med resultatet så langt.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Abonnementsoverføring fra HBO Max til Max Basis

    Jeg fikk beskjed om overgangen fra HBO Max til Max Basis samme dag den skjedde, og jeg må innrømme at jeg ble skuffet over å gå fra reklamefri til reklame. Jeg synes det er litt uærlig, og det føles nesten som svindel. Jeg hadde forventet bedre kommunikasjon og mer åpenhet i hele prosessen.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Min erfaring med bredbåndstilbudet

    Etter å ha prøvd bredbåndstilbudet fra dette selskapet, må jeg dessverre si at opplevelsen min ikke har vært så bra. Forbindelsen har vært ujevn og ustabil, og jeg har hatt utfordringer med å stole på at det fungerer som det skal over lengre perioder. Jeg har opplevd problemer med tilkoblingen flere ganger, og det har ført til frustrasjon og begrensninger i min daglige bruk.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjøp av internettjeneste

    Det er en måned siden jeg begynte å bruke tjenestene deres, og jeg opplever problemer med internettforbindelsen. Jeg har prøvd å kontakte kundeservice flere ganger, men dessverre har de ikke klart å løse problemene. Jeg har ikke fått noe informasjon om hva som blir gjort for å fikse problemet, og det er frustrerende å ikke få den støtten jeg trenger. De ber meg stadig om å restarte ruteren, men det løser ikke problemet. Jeg føler meg oversett som kunde, og håper på bedre hjelp i fremtiden.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Min iPhone 15 Pro-bestilling

    Jeg ble skikkelig skuffa over opplevelsen min med selskapet. Jeg bestilte en iPhone 15 Pro i mai, og til min store overraskelse fikk jeg bare en liten plastdings i posten etter å ha ventet i 2 uker. Jeg har prøvd å ta kontakt med dem flere ganger, men har ikke fått noe ordentlig svar eller løsning. Det føles nesten som en spøk eller svindel. Jeg kan ikke tro at de er så useriøse. Hele greia med Telia har vært skikkelig irriterende og skuffende. Mitt råd er å holde seg unna å bli kunde hos dem.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Mobil abonnement, TV og internett

    Prisene er altfor høye selv med avtale. Signalene er ustabile og hastigheten er ikke imponerende for de prisene vi betaler. Vi brukte å ha Viken Fiber/Altibox tidligere, som var mye bedre med raskere hastighet, bedre pris og et stabilt nettverk uten feil og problemer. Med Telia opplever vi feil flere ganger i året, noe som var sjeldent med Viken Fiber. Jeg vil ikke anbefale det i Bærum/Oslo-områdene.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Telia Internett

    Åh, Telia Internett er så dårlig! Jeg har vært fanget med dette i 2,5 år fordi det er det eneste alternativet i leiligheten min. Nettet fungerer skikkelig dårlig og der det er borte i flere timer om dagen, og noen ganger for flere dager. Driftsmeldingene sier at teknikerne jobber med problemet, men det virker ikke som de er veldig flinke siden nettet fortsatt er borte i flere dager. Det er helt uakseptabelt! Jeg vurderer å flytte til en leilighet uten internett eller i det minste uten Telia Internett, det er så forferdelig. Jeg tenkte det ville være bedre Internett bare to minutter fra sentrum, men det viser seg at det ikke stemmer. Telia Internett er det verste, og jeg kommer aldri til å bruke det så lenge jeg lever!