
Telia
Alle kundeanmeldelserTelia
Alle kundeanmeldelser (24)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
Vil alltid bruke Telia
For meg er dette den beste mobilleverandøren jeg kunne få med tilfredsstillende produkter.
hs=31832364e6e7e713f75750a875c47276<div style="display:none;">
Flott
Bare positive ting å si
hs=31832364e6e7e713f75750a875c47276<div style="display:none;">
Mobilt brebånd fra Telia
Bor fulltid i seilbåt , og har brukt mobilt brebånd fra Telia i mange år . Det var tidvis problemer i Bergens området , men etter jeg kom til Nord Norge er nettet ofte ubrukbart og med store hull i dekningen . Første jeg lære fra kollegaer er at Telia her oppe er UBRUBART og at det er bare å bytte med en gang. Grunnet store datapakker har jeg hold meg til Telia , men det siste halvåret + har nettet hver Russisk rulett .Noen ganger funker det ok med 15/20mb / sek , men ofte er man heldig med 1mb og dette med fri sikt 5/10 km fra Tromsø sentrum og ofte er nettet totalt fraværende . Når man klager kommer man ingen vei , "vi gjør arbeid på nettet ut mai 2022" vil forhåpentligvis bli bedre da ......ja jau . Telia kan brenne i helvete , forbann svindlere som tar seg betalt for noe de ikke klarer å leverer
Trådløst bredbånd
Kom en dørselger som ville selge oss Trådløst bredbånd med TV-pakke. Jeg takker ja. Så kommer den store dagen, er hjemme fra jobb for at montøren skal kunne komme seg inn i huset. Etter 1 time sier montøren at han nekter å montere opp, fordi dekningen er for dårlig!! Dette hadde altså ikke Telia sjekket på forhånd før de sendte ut selger.
Ringte kundeservice for å klage, pluss be om kompensasjon. Fikk beskjed om at det ikke var en representant for Telia som hadde solgt meg dette, selger var ansatt i et eksternt firma!! Jeg sa at selger var sendt ut fra Telia, da jeg mottok ordrebekreftelse fra Telia på bestillingen! t
Ble til slutt tilbudt en ny router til 54,- i mnd., han sa den kostet 5000,- ny. Han sa ikke noe om binding, så jeg spurte om det var det. Ja, sa han da!
Jeg sjekket opp, og Telias kunder får denne for 1290,- dersom de binder seg for 12 mnd. Ergo ble jeg altså tilbudt den nette sum av 645,- i kompensasjon - dersom jeg bandt meg for 12 mnd.
Anbefaler dem virkelig ikke!!!hs=31832364e6e7e713f75750a875c47276<div style="display:none;">
4g mobiltbredbånd og telefon.
Telia leverer så dårlig dekning og nettfart at det er totalt ubrukelig for oss som kunde å bruke dem. Når kundeservice blir kontaktet så sier dem bare beklager og sier dem skal sjekke opp med teknisk. Etter det skjer det ingen ting. Prisen å betale for dette er helt hinsides.
hs=31832364e6e7e713f75750a875c47276<div style="display:none;">
Elendig kundeservice
Jeg har tidligere gitt tilbakemelding på uholdbar ventetid på kundeservice hos dere. Jeg kan kun velge mellom chat hvor det nå står det 78 min ventetid. Er det virkelig meningen at man skal sitte å følge med chatten i over en time for å få kontakt med dere? Det er ikke mulig lenger å sende inn kontaktskjema. Nå står jeg på vent i telefonen til kundeservice. Det blir ikke informert om ca. ventetid eller at dere kan ringe meg opp igjen. Jeg må da under min jobbhverdag ha på telefonen høyt for å høre dere gjenta, gjenta og gjenta at "du er fortsatt på vent". Nå har dette pågått i 20 min og sist gang hadde jeg ennå ikke fått svar fra dere etter 40 minutter. Nettet er nå så dårlig i min bolig at jeg ikke får deltatt på teamsmøter eller webinar og det i jobbsammenheng. TOTALT UHOLDBART OG ELENDIG KUNDESERVICE - hva gjør dere egentlig med dette?
hs=31832364e6e7e713f75750a875c47276<div style="display:none;">
Middelalderen
Dårlig, dårlig service. Jeg var veldig fornøyd med GET TV -pakken og infrastrukturen. Signalet er dårlig, hele systemet må startes på nytt to til tre ganger i måneden, noe som ofte betyr å koble fra kabelen og tallet opp til 30. I det 21. århundre, når hele verden bruker IDTV -kort, sender Telia en ny boks i posten. Over POst Nord, og de er bare en historie for seg selv. Boksen ankom aldri engang adressen min. For å få kundeservice på telefonen må du ta en dag fri fra jobb fordi det er et umulig oppdrag !!! Glad jeg ikke vil betale Telia lenger. Ikke en eneste krone.
hs=31832364e6e7e713f75750a875c47276<div style="display:none;">
Dårligste kundeservice ever
De gjør aldri som de lover.
De ringer ikke tilbake.
Noen ganger "glemmer" de at du har ringt.hs=31832364e6e7e713f75750a875c47276<div style="display:none;">
Ran av kundene
I kundeservice lurer de folk for mersalg, holder ikke det de har lovet , salgssjefen ringte aldri opp!!! Dritt service
hs=31832364e6e7e713f75750a875c47276<div style="display:none;">
Telia Broadband
Telia Bedrift - One of the worse internet providers & customer service I ever encountered in Norway (And I have been living here for over a decade).
Unfriendly stuff and pretty lame approach in general - look like they are trying to punish the customer instead of solving issues... Had so many issues with the their internet coverage (stay away) that I simply gave up and move all my subscription to somewhere else. Simply avoid if you can - So many better options so why waste your money & time on this company and their lame customer service!hs=31832364e6e7e713f75750a875c47276<div style="display:none;">
Dårligste kundeservice noen sinne
Har hatt problemer med nettet i over en mnd og det er ingen hjelp å få på kundeservice.. De sender bare problemet videre og her får jeg ingen oppdatering om hva som skjer. Har måttet ringe inn flere ganger for å få en oppdatering og får ingen flere svar. Er for dårlig at man skal sitte uten nett over så lang tid uten at de sender ut noen eller i alle fall ringer og oppdaterer meg.
hs=31832364e6e7e713f75750a875c47276<div style="display:none;">
Seriøst dårlig!
Hyppige og tildels lange avbrudd. Dårlig vedlikehold av kabelnett og manglende beredskap.
Tre forandlingsbrudd med kanalleverandører siste år, har medført at viktige kanaler ikke leveres som avtalt. Gir ingen reell økonomisk kompensasjon, men avspiser kunder med verdiløse "poeng".
Kundeservice er vanskelig tilgjengelig og gir ingen fornuftige svar. Kun tomme "salgs argumenter". Informasjon ved driftsavbrudd er nesten ikke eksisterende.
("..har ikke tid til å informere når vi skal utbedre feil...")
Ingen tegn til at man tar all negativ feedback alvorlig!hs=31832364e6e7e713f75750a875c47276<div style="display:none;">
Treigt Internett
Kan slite med avbrudd Internett og at internettet kobler seg av opptil flere ganger daglig. Veldig frustrerende når man har hjemmeundervisning og er avhengig av stabilt Internett.
hs=31832364e6e7e713f75750a875c47276<div style="display:none;">
Andre så også på
0 AnmeldelserTvpakker
Elsker du å se på TV? Det er ikke det samme å se på TV uten å ha tilgang til et stort utvalg av TV kanaler. Da er det...
0 AnmeldelserPrivate Internet Access
Det å være tilkoblet på nett er noe vi er de aller fleste dager. Det er mulig å koble seg vekk, men da vi for det meste tre...
0 AnmeldelserTVC-Mall
Dingser og gagdeter har blitt veldig viktige i vårt samfunn i dag, og nesten etthvert selskap som selger slike ting kommer til &ari...
0 AnmeldelserIvacy VPN
VPN er noe "alle" har, og det er ikke så rart. Det er så mange fordeler med å bruke en slik tjeneste, og nesten ingen ulemper. Du...
Nesten umulig å komme ut av avtalen pga manglende svar på e-poster, meget dårlig kommunikasjon. Laget avtale på telefon ang. oppfølging av feil på nett, dette ble ikke loggført. Tilbakemelding: "Sier du, det? ikke loggført hos oss, det betyr at vi hadde ingen avtale".
E-poster til TELIA; aldri besvart:
Sendt: Tuesday, August 24, 2021 11:49:44 AM
Sendt: fredag 27. august 2021 20:19
Sendt: mandag 30. august 2021 12:30
Sendt: tirsdag 31. august 2021 10:33