Talkmore - Total vurdering basert på 34 anmeldelser
Utvalgte Anmeldelser
Anmeldelser (34)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
Mobilabonnement
Jeg ble veldig imponert over servicen jeg fikk hos Talkmore. Eksperten jeg snakket med svarte grundig og profesjonelt på alle spørsmålene mine. Han hadde god kunnskap om ulike mobilabonnement og ga meg gode forslag basert på mine behov. I tillegg løste han eventuelle problemer raskt og effektivt. Jeg følte meg virkelig godt tatt vare på som kunde og verdsatt som individ.
God og rask service
Jeg hadde en kjempebra opplevelse med selskapet! Det var så lett å kommunisere, og jeg fikk faktisk snakke med en ekte person, ikke en robot. De løste problemet mitt på null komma niks, og jeg er kjempefornøyd med servicen jeg fikk.
Abonnement hos Talkmore
Jeg har hatt et langvarig og bra forhold med Talkmore som kunde i mange år nå. Selgere har prøvd å lokke meg vekk med bedre tilbud og priser, men jeg har alltid valgt å bli hos Talkmore. Det sier jo egentlig alt om hvor fornøyd jeg er med tjenestene deres. Jeg setter virkelig pris på den personlige oppfølgingen og den gode kundeservicen de leverer. Det er tydelig at de virkelig bryr seg om kundene sine og vil gi god service.
Flytte abonnement
Trengte litt hjelp med å flytte abonnementet mitt, men det gikk kjempebra! Personen jeg snakket med var veldig hyggelig, og jeg er kjempefornøyd med den gode servicen jeg fikk. Takk for en flott opplevelse!
Mobiltelefon
Jeg bestilte en ny mobiltelefon, men ble skuffet over måten kundeservicen og mobilpanten fungerte på. Selgerne ringte hele tiden, og nettsiden hadde villedende reklame. De oppga en "førpris" på produktet som virket helt feil. Jeg synes selskapet virker tvilsomt og upålitelig.
Din bestilling på Talkmore
For en fantastisk opplevelse jeg hadde med å bestille tjenester hos dere! Jeg er virkelig imponert over hvor effektive og kvalitetsrike tjenestene deres er. Hele prosessen gikk kjempefint, og jeg kunne ikke vært mer fornøyd med hele opplevelsen. Jeg kommer helt sikkert til å fortsette å handle hos dere i fremtiden!
Avslutter abonnement
Det var skikkelig bra å være kunde hos dem helt til jeg ville si opp abonnementet mitt. Jeg har sagt opp tilkoblingen min, men de sender fortsatt fakturaer selv om jeg har sagt ifra flere ganger. Og nå har de til og med stengt abonnementet mitt på en skikkelig dum måte.
Telefonabonnement
Dette selskapet har virkelig den beste kundeservicen noensinne! De er alltid så vennlige og hjelpsomme når jeg kontakter dem. Jeg har hatt abonnementet mitt hos dem i flere år nå, og har kun hatt problemer to ganger. Begge gangene har de løst alt med en gang jeg har ringt dem. Jeg kommer aldri til å bytte til en annen leverandør, fordi de er så flinke til å ordne opp. Og av og til gir de meg til og med bonuser som en beklagelse. Jeg elsker virkelig kundeservicen deres!
Helpful customer service, informative, friendly
Dette var virkelig en flott opplevelse! Jeg fikk all den informasjonen jeg trengte og tydelige svar på spørsmålene mine. Kundeservicen var utrolig hyggelig og hjelpsom. Jeg er ikke så flink på tekniske ting, men han tok seg tid til å forklare alt på en enkel måte. Han hjalp meg også med å gjøre endringer som jeg ikke visste hvordan jeg skulle gjøre selv. Tusen takk for den fantastiske hjelpen!
Ett raskt svar og et hyggelig service!
Jeg ringte for å få hjelp, og de svarte meg veldig fort. De forklarte alt på en enkel måte og var skikkelig hyggelige. De løste problemet mitt veldig fort og effektivt. Jeg er veldig fornøyd med servicen deres!
Fantastisk kundeservice
Hadde en utrolig bra opplevelse hos dere! Kundeservicen var helt fantastisk, og jeg satte stor pris på den gode hjelpen jeg fikk. Tilbudene var også veldig gode, og jeg følte meg godt tatt vare på som kunde. Ønsker virkelig at flere selskaper kunne være som dere!
Kjapp og effektiv kundeservice
Jeg hadde en kjempegod opplevelse med kundeservicen deres. Saksbehandleren var veldig rask og flink, og skjønte nøyaktig hva jeg trengte hjelp med. Han løste problemet mitt på en vennlig og imøtekommende måte, noe som gjorde hele prosessen mye lettere for meg. Jeg setter stor pris på god kundeservice, og det var akkurat det jeg fikk her. Takk for en fantastisk opplevelse!
Kjøpte telefonabonnement
Jeg ringte for å fikse kona min sitt telefonabonnement, og snakket med en utrolig hyggelig og hjelpsom medarbeider. Han passet på konfidensialiteten og dobbeltsjekket alle opplysningene mine før han ba kona mi om å bekrefte dem også. Han var skikkelig flink i jobben sin, samtidig veldig hyggelig og omsorgsfull.
Misfornøyd kunde
Jeg fikk lovnader fra selgeren, men endte opp med store problemer og dårlig kundeservice. Etterpå var jeg i en avtale fra helvete fordi Talkmore nektet å innrømme feilene. De klarte ikke å løse tekniske problemer og brukte over en måned på en enkel forespørsel. Fakturaene ble sendt feil, og nå må de rettes opp, noe som har vært en rotete opplevelse og har forårsaket mye frustrasjon.
Min samtale med en løsningsorientert kundebehandler
Da jeg tok kontakt med selskapet, snakket jeg med en veldig hjelpsom og hyggelig person som virkelig jobbet for å finne løsninger med meg. Det var en god opplevelse å få assistanse fra noen som virkelig lyttet og forstod mine behov, og som kom med relevante forslag.
Medlemskap i OBOS fordelsprogram
Jeg prøvde å legge til informasjon om medlemskapet mitt i OBOS for å dra nytte av fordelene i abonnementet. Dessverre klarte jeg ikke å få det til. Etter å ha forsøkt å løse problemet på nettet, bestemte jeg meg for å ringe. De jeg snakket med, ordnet opp på en rask og profesjonell måte. Takket være deres hjelp fikk jeg til slutt lagt inn informasjonen riktig og kunne nyte fordelene jeg hadde rett på. Min konklusjon er at det alltid er best å ha mennesker tilgjengelig for å løse problemer enten via telefon eller nett, i stedet for å måtte snakke med roboter som kanskje ikke kan hjelpe like effektivt.
Kjøp av abonnement
Jeg har hatt noen virkelig gode opplevelser med selskapet. De er alltid så vennlige og hjelpsomme når jeg trenger det. Til tross for at jeg ikke har hatt abonnementet mitt hos Talkmore så lenge, har jeg allerede bestemt meg for å bli værende på grunn av den fantastiske servicen jeg har fått.
Fakturafeil rettet
Da jeg fant en feil i fakturaen min, ringte jeg kundeservicen for å be om hjelp. Personen jeg snakket med var virkelig støttende og forståelsesfull, og de fikset feilen raskt og effektivt. Jeg er veldig takknemlig for den flotte servicen jeg fikk, og jeg følte meg virkelig godt tatt vare på gjennom hele prosessen. Jeg satte også pris på den nyttige informasjonen jeg fikk mens jeg ventet i telefonkøen, det gjorde ventetiden mye lettere å takle.
Mobilabonnement
Jeg er utrolig fornøyd med kundeservicen hos Talkmore. De ansatte var så kunnskapsrike og hjelpsomme, og de svarte på alle spørsmålene mine. Prisene deres er også veldig konkurransedyktige, og jeg føler virkelig at jeg får mye valuta for pengene mine. Dekningen har vært bra de fleste stedene jeg har vært, og internett hastigheten har vært bra. Det eneste negative jeg har å si, er at jeg ble litt skuffet over "ubegrenset data" tilbudet. Etter å ha brukt 100 GB, måtte jeg betale ekstra for raskere hastighet, og det ble ganske dyrt for meg. Når man har barn og må dele internett, så er ikke 100 GB med data ubegrenset i det hele tatt.
Ditt kjøp på Talkmore
Min opplevelse med kundeservicen på Talkmore var helt fantastisk! Jeg ringte rett før de stengte, men fikk tak i en hyggelig person som fikset problemet mitt på under et minutt. Etter samtalen fikk jeg til og med en oppfølgings-SMS for å forsikre meg om at alt var i orden. Slike oppmerksomheter gjør virkelig at jeg føler meg verdsatt som kunde. Selv om prisen er konkurransedyktig, er det egentlig ikke det viktigste for meg. Kvaliteten på mobilnettet og den fantastiske kundeservicen hos Talkmore har virkelig overbevist meg om å bli en fast kunde.
Mest stemmer anmeldelse
Wtf?
Les mer