OneCall - Total vurdering basert på 28 anmeldelser
Utvalgte Anmeldelser
Anmeldelser (28)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
Mobilabonnement
Veldig fornøyd med mobilabonnementet jeg fikk hos dere. Tjenesten er superbra, og har ikke hatt noen problemer så langt. Prisene er også veldig gode og konkurransedyktige. Leveringen gikk fort og smidig. En skikkelig bra opplevelse, anbefaler OneCall på det sterkeste!
Min erfaring med abonnement og telefonkjøp
Jeg hadde høye forventninger til OneCall, men ble skuffet. Jeg hadde hatt abonnement hos en annen leverandør i flere år, og bestemte meg for å bytte til OneCall på grunn av en kampanje som tilbød nedbetaling av telefon sammen med abonnement. Jeg fylte ut skjemaet og bestilte abonnementet, og fikk bekreftelse på at kjøpet var gjennomført, men aldri informasjon om telefonen jeg ønsket. Etter flere forsøk på å kontakte kundeservice, fikk jeg ingen respons - det var den verste kundeservicen jeg har opplevd. Til alt overmål ble jeg også oppsagt via e-post uten forvarsel. Jeg vil anbefale å holde seg unna OneCall og heller velge Telia eller Ice for en bedre opplevelse og service.
Kjøpt abonnement
Jeg vil ikke anbefale å handle her. Det har vært kaos med bestillingen av abonnementet mitt. Jeg har prøvd flere ganger å flytte abonnementet mitt til dem, men har bare støtt på problemer. Etter å ha blitt ringt opp flere ganger og ventet over en måned på sim-kortet mitt, kan de plutselig ikke finne bestillingen min. Dette har vært uproblematisk, dårlig service og totalt uprofesjonelt.
Familiepakka hos OneCall
Å herregud, jeg skjønner virkelig ikke hvordan noen kan klage her! Jeg har brukt OneCall i flere år nå og er utrolig fornøyd! De har vært så hjelpsomme når vi ikke hadde wifi mellom boligene og ga oss gratis datapakker! Beste greia noensinne! Har aldri hatt problemer heller, så jeg har aldri hatt behov for å ringe kundeservice. Familiepakken er virkelig flott for oss! 🤩👍
New phone purchase
Dette er helt absurd! ÉN TELEFONSAMTALE SOM ER EN SPØK!! 😡 Jeg bestilte en ny telefon fra dette selskapet, og hele prosessen har vært et mareritt. Jeg har ventet i evigheter på å motta bestillingen min, og når jeg prøver å kontakte kundeservice, føles det som å snakke til en murvegg. Jeg har tilbrakt timer på chat med flere personer, og ingen ser ut til å vite hva som foregår. Og ikke kom en gang i gang med de tilleggsavgiftene og gebyrene for ting som høflighetsbiler - det er en fullstendig rip-off! Jeg kommer definitivt ikke til å bruke dette selskapet igjen.
Reparasjon av mobil
Jeg sendte telefonen min til reparasjon hos OneCall fordi den var kjøpt der. Det tok lang tid å få låne en telefon, mobilen min var lenge på verkstedet, og kommunikasjonen var dårlig. Til slutt klarte de til og med å miste både telefonen min og sikkerhetskopi av bildene mine.
Din kjøp på OneCall
Jeg ble veldig skuffet over erfaringen min med OneCall. Jeg synes det er helt uakseptabelt hvordan selskapet opererer uten muligheten for kontakt, med mindre du klager. Dessuten har jeg opplevd at det ikke er noen måte å avbryte automatisk fornyelse av abonnementet mitt. Jeg mener at myndighetene burde gripe inn og stenge disse svindlerne umiddelbart.
Kjøp av abonnement
Jeg ble ringt av en telefonselger som tilbød meg et abonnement som virket ganske greit. Jeg spurte om jeg kunne fortsatt betale avdrag fra Telia, og de sa det var helt greit. Men to måneder senere får jeg en regning på hele 7360kr! Ærlig talt, jeg føler meg lurt av disse løgnerne...
Kjøp av iPhone 11
Jeg hadde en skikkelig dårlig opplevelse med denne nettsiden. De skryter av god kundeservice, men sannheten er noe helt annet. Jeg har prøvd å få svar på en reklamasjon for en iPhone 11 i to uker nå, men har bare blitt satt på vent i telefonkø og bedt om å sende e-poster som aldri blir besvart. Jeg vil absolutt ikke anbefale dette selskapet til noen.
Kjøpte IPhone med problemer
Jeg kjøpte en IPhone med "nesten ny" beskrivelse, men allerede etter tre dager begynte jeg å oppleve problemer. Telefonen skrudde seg plutselig av og ville ikke starte igjen før etter flere minutter. Etter bare to uker skrudde den seg plutselig helt av, og uansett hvor mye jeg prøvde, klarte jeg ikke å få den til å starte igjen. Alt i alt var tilbudet skikkelig dårlig, og jeg angrer virkelig på at jeg byttet fra Telenor til OneCall. Jeg vil virkelig advare andre mot å handle her.
Forsikring fornyelse
Jeg ble skikkelig skuffet over selskapets fornyelsespolitikk. Jeg fikk ikke beskjed om at premien min skulle øke med hele 210% før jeg plutselig fikk en tekstmelding dagen før fornyelsesdatoen. Ingen e-poster eller tidligere varsler ble sendt. Når jeg forsøkte å kontakte kundeservice, var det umulig å snakke med en ekte person, bare en telefonsvarer. Jeg etterlot mine kontaktdetaljer og var hyggelig, men har fortsatt ikke hørt noe tilbake etter 12 timer. Alt i alt en veldig dårlig opplevelse, og jeg vil ikke anbefale dette selskapet til andre.
Min fornyelse av bilforsikring
Jeg fikk bekreftelse på fornyelsen av en bil som kanskje er min, men de ga ingen detaljer så jeg vet ikke sikkert. De trakk også penger fra partnerens bankkonto uten varsel, noe som var irriterende. Hvis de hadde sendt meg en fornyelsesmelding hadde jeg visst om det på forhånd. Vi prøvde å ringe dem, men fikk ingen svar, og forsøkte også å bruke kundeportalen for live chat, men fikk beskjed om at detaljene våre ikke ble funnet. Vi har endt opp med å betale for bilforsikringen tre dager før den faktiske fornyelsen, to ganger til og med. En gang til selskapet som forsikrer bilen vår, og en gang til OneCall som ikke engang forsikrer noen av bilene våre. Det er umulig å komme i kontakt med OneCall, veldig ironisk.
Mobiltelefon
Jeg hadde en veldig bra opplevelse da jeg bestilte fra denne butikken. Personen jeg snakket med var veldig flink og ga meg all informasjonen jeg trengte for å bestemme meg. Det var enkelt og raskt å bestille, og jeg satte virkelig pris på den effektive servicen jeg fikk. Prisene var gode sammenlignet med andre butikker, og leveringen var presis og problemfri. Jeg kommer definitivt til å handle her igjen.
Billig mobiltelefon
Dette selskapet fortjener virkelig ikke en stjerne! Jeg har bilforsikring gjennom dem, men kommer definitivt ikke til å fornye når avtalen min er over. Da jeg måtte melde en skade, kunne jeg ikke snakke med en person, bare chatte på nettet, som ikke fungerte så bra. Jeg foretrekker å snakke med folk, ikke en skjerm! De sendte bilen min til reparasjon i Bergen, selv om jeg bor i Oslo! Jeg har ingen anelse om når jeg får den tilbake. Verkstedet er stengt til mandag, og jeg trenger bilen min for jobb allerede på tirsdag. Jeg tviler sterkt på at den vil være klar innen da! Ingen informerte meg om at bilen min skulle sendes til Bergen, som ligger en og en halv time unna der jeg bor! Ikke kjøp forsikring fra dette selskapet. De virker helt desorienterte! Alt dette på grunn av elendig telefonkommunikasjon.
Mobilt abonnement
Jeg fikk en telemarketing-samtale fra en selger som prøvde å presse meg til å akseptere et tilbud om mobilabonnement. Selgeren ble vedvarende med at jeg skulle svare OK på en sms for å godta tilbudet, til tross for at jeg tydelig sa at jeg ikke skulle ta en beslutning før jeg hadde sett tilbudet. Etter å ha ignorert flere meldinger, ble jeg plutselig informert om at overføringen var bekreftet og ble sendt en hentekode for et nytt sim-kort. Dette er ren svindel, og jeg har aldri gitt samtykke til å bytte til dette selskapet!
"Nesten ny' mobil"
Jeg bestilte en 'nesten ny' mobil fra OneCall, og jeg må si at jeg ble skuffet. Bluetooth fungerte ikke ordentlig, høyttaleren laget skurrelyd, batteriet tømte seg raskt, telefonen ringte ikke som den skulle, og den kom med mange riper. Jeg anbefaler heller å handle et annet sted, for dette var bare tull. Jeg forstår virkelig ikke hvorfor de selger slike mobiler.
Telefonreklame
Jeg prøvde nylig OneCall-tjenesten, og det var ikke så bra. Dekningen var dårlig, og etterpå begynte de å ringe meg hele tiden for å selge ting jeg ikke ville ha. Selv om jeg ba dem stoppe, fortsatte de med å presse og hørte ikke på meg i det hele tatt. Det var veldig irriterende og respektløst.
Nyttige kunderepresentanter
Jeg hadde en skikkelig bra opplevelse med kundeservicen på denne butikken. Jeg ringte inn angående et problem med bestillingen min, og personen jeg snakket med var utrolig hjelpsom og vennlig. Hun skjønte situasjonen min med en gang og fikset problemet på en effektiv måte. Jeg er kjempefornøyd med servicen jeg fikk, og kommer definitivt til å handle her igjen i fremtiden. Tusen takk for en fantastisk opplevelse!
Mobilkjop
Jeg er veldig skuffet over kjøpet mitt på OneCall. Mobilen jeg kjøpte, som var beskrevet som "nesten ny", viste seg å være en gammel telefon som var blitt reparert med piratkopideler. Etter bare 7 måneder sluttet den å lade, og det førte til en lang og frustrerende prosess med Forbrukertvistutvalget for å få den fikset. Nå, bare 2 måneder etter reparasjonen, skrur telefonen seg plutselig av uten grunn. Jeg vil ikke anbefale denne butikken til noen.
Rotet faktura, dårlig kundeservice
Dessverre har min erfaring med OneCall vært skuffende. Jeg opplevde problemer med faktura og dårlig kundeservice, så jeg har bestemt meg for å avslutte mitt forhold med dem. Fakturaene mine var feilaktige og rotete, og det virket som om de ikke hadde kontroll over betalingene mine. Kundeservicen deres var vanskelig å komme i kontakt med, og svarene deres var ikke tilfredsstillende. Alt i alt, har dette vært en skuffende opplevelse, og jeg vil definitivt unngå å bruke OneCall igjen i fremtiden.
Mest stemmer anmeldelse
Kundefordring og fantastisk ku
Les mer