Hunkemoller - Total vurdering basert på 18 anmeldelser
Erfaring videoer
Utvalgte Anmeldelser
Anmeldelser (18)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
bh og truse sett
Jeg kjøpte en bh og truse sett fra dem, men dessverre var størrelsene feil. Derfor returnerte jeg begge delene. Men til min skuffelse, de bare refunderte beløpet for bh-en. Jeg sendte flere e-poster for å spørre hvorfor, siden begge delene ble returnert i perfekt stand. Ingen svarte eller anerkjente mine e-poster. Så jeg har bestemt meg for ikke å handle der igjen, og jeg vil definitivt advare andre om dem.
Kjøp av undertøy
Jeg kjøpte undertøy for en stor sum penger, men jeg fikk aldri varene eller pengene tilbake på grunn av en teknisk feil. Kundeservicen var helt unyttig og kunne ikke tilby noen hjelp eller løsning på problemet mitt. Jeg har bestemt meg for å aldri handle her igjen, og jeg vil råde andre til å gjøre det samme.
Kjøpte to undertøyssett
Jeg bestilte to undertøyssett, men bare fikk trusen til en av settene i pakken. Jeg prøvde å kontakte kundeservice på telefon, chat og messenger, men ingen var tilgjengelige. Jeg snakket bare med en robot som sa jeg måtte prøve igjen senere. Til slutt sendte jeg en e-post og fikk beskjed om at trusen var utsolgt da bestillingen min ble pakket. Selskapet nekter å sende flere varer, de vil bare refundere beløpet. Jeg synes de bør endre rutinene sine så andre ikke opplever det samme problemet.
Undertøy til kona
Det gikk veldig bra å bestille fra nettbutikken, det var enkelt å gjennomføre bestillingen og de hadde et godt utvalg selv om noen var utsolgte. Størrelsesveilederen var til god hjelp, og jeg ble glad for at alt passet som det skulle. Jeg fikk god informasjon om ordrebekreftelse, faktura og leveringssporing. Selv om det tok litt lengre tid enn forventet å få varene, var det bare et par dager forsinkelse. Da jeg åpnet pakken så jeg at fraktesken hadde fått en liten skade, men alt inni var heldigvis uskadet. Jeg tror det skyldtes et uhell med postbudet. Kvaliteten på varene var bra, så jeg er fornøyd med kjøpet. Jeg ser frem til å handle mer fra denne nettbutikken senere.
Kundeservice, refusjon, vare i retur
Etter at jeg returnerte en vare til selskapet og ventet på refusjon, har jeg opplevd dårlig kundeservice. Selv om vilkårene deres sier at de skal refundere hele beløpet, inkludert frakt, har de bare refundert for én vare og ikke frakten. Dette er veldig skuffende, spesielt etter å ha fått bekreftelse for tre uker siden om at varen var mottatt og at pengene ville bli refundert riktig. Jeg prøvde også å bytte varen i butikken, men de nektet meg og ba meg sende den tilbake som retur. Dessverre har de ikke svart på mine henvendelser, verken via e-post eller meldinger. Jeg har til og med prøvd å ringe dem, men har ikke fått noe svar.
Undertøy bestilt under salg
Dårlig kundebehandling og en skikkelig nedtur fra start til slutt.
Bestilling av undertøy
De skrøt av rask leveringstid på nettsiden, men jeg har ventet i over en uke uten å motta varene. Fikk e-post om at varene var blitt sendt ut, men det stemte ikke. Kundeservice var ingen hjelp, bare unnskyldninger om travle tider. Kanskje de burde fokusere mindre på salg og mer på faktisk å klare å sende ut varene.
Kjøpte lingerie, returnerte og fikk tilgodebevis
Dette her er så utrolig dårlig kundeservice! Altså, hvorfor skal jeg ikke kunne få pengene tilbake når jeg returnerer noe? Det er så irriterende å bare få et gavekort. De burde kunne gjøre det bedre! Så jeg prøvde denne bh-modellen der, men de har aldri størrelsen min inne. Det virker som om de aldri har nok av størrelsen min på lager. Hvorfor skal jeg alltid føle meg oversett når det kommer til utvalget?
Kjøpt med rabatt, varen for liten
Bestilte en vare med god rabatt, men den passet dessverre ikke fordi den var for liten. Hadde problemer med å bytte den og fikk tilbud om å kjøpe en annen størrelse til dobbel pris, noe som jeg synes er helt uakseptabelt. Synes det var dårlig kundeservice og en skuffende opplevelse.
Bestilling av undertøy, dårlig service
Jeg er virkelig skuffet over den dårlige servicen jeg fikk fra kundeservice! Da jeg ba om å legge til en erstatning for en slettet vare på bestillingen min, ble jeg fortalt at jeg selv måtte dra til butikken for å fikse det. Ikke bare det, jeg måtte til slutt returnere varene i butikken på grunn av dårlig kvalitet og feil sammensatte plagg. Det er så irriterende!
Truser, bestilling, teknisk feil
Jeg bestilte 7 truser til en billig pris på nettsiden, men det ser ut til det hadde skjedd en teknisk feil og ordren min ble kansellert uten forvarsel nesten to døgn senere. Jeg fikk til og med en rabattkode på 20% som skulle være gyldig til den 17. juni, men dessverre ble ordren min kansellert så sent at jeg ikke fikk muligheten til å bruke koden. Kan jeg få pengene mine tilbake i stedet? Jeg har allerede betalt for ordren, men i stedet for å få en forklaring eller tilbakebetaling, mottar jeg bare en faktura.
Hjemlevering med manglende telefonnummer
Jeg bestilte en levering hjem med PostNord, men Hunkemollers sendte feil bestilling uten mitt telefonnummer, så pakken min ble aldri levert hjem til meg. Jeg prøvde å kontakte Hunkemoller via telefon og kontaktskjema, men fikk ingen respons. Chatten var også utilgjengelig. Alt i alt var det veldig frustrerende og jeg klarte ikke å få hjelp med å løse problemet.
Bestilte truser til 7,- stykket
Jeg bestilte truser til 7 kroner stykket, men to dager senere ble ordren kansellert. Fikk ikke tilbake pengene mine, bare en liten rabattkode på 20% som bare varte i noen få timer. Synes det er helt meningsløst, ærlig talt.
Uprofesjonelt og svindel
Dette er helt forferdelig, altså! Butikken lokker kunder med salg på truser for så å nekte meg pengene tilbake og kun gi meg en ubrukelig rabattkode. Helt vanvittig! Jeg kommer aldri til å handle her igjen, så hold dere unna!
Bestilling av et produkt
Jeg prøvde å bestille en vare for litt over en uke siden, men fikk verken sporingsnummer eller mulighet til å spore pakken. Etter å ha sendt flere e-poster og til slutt måtte ringe kundeservice, fikk jeg beskjed om at betalingen min ikke var gyldig og måtte legge inn en ny betaling for å få produktet. Kundeservicen var ikke veldig profesjonell og det tok lang tid å løse problemet. Pakken har fremdeles ikke blitt sendt til tross for løfter om sporingsnummer. Alt i alt, ikke den beste opplevelsen med denne nettsiden.
Kjøpte truser på salg
Bestilte truser på salg, men fikk beskjed om en teknisk feil og ble fortalt at jeg ikke ville få dem. Senere fikk jeg en rabattkode, men den var bare gyldig i noen timer. Da jeg spurte om tilbakebetaling, fikk jeg ingen svar. Plutselig fikk jeg en e-post om en truse som ikke var tilgjengelig, selv om jeg tidligere hadde fått beskjed om at ingen av dem var tilgjengelige. Deretter fikk jeg en e-post om at trusene var sendt, og mottok deretter en faktura til tross for at jeg allerede hadde betalt med Vipps. Skikkelig uprofesjonelt.
Terrible experince with Mona from Scandinavian customer service. I have never experinced more rude and arrogant person. Someone should have taken care of what this person is writing to customers.
Handler heller i butikk
Skulle kjøpe 10 truser for 500, tok meg god tid og valgte ut favorittene. Fikk kjapt Mail at de var pakket og på vei til postnord, men postnord hadde kun fått mld om en innkommende sending, noe som var tilfelle i ukesvis mens jeg spent sporet pakken. Ingen svar på de to eller tre mailene jeg sendte kundeservice, men en Mail om jeg var fornøyd med produktene og om jeg kunne gi en rating fikk jeg. Bestilte 6/3 og ringte de 24/3, ingen forklaring, kun beklager du får pengene på konto innen 72timer og en 20% rabatt kode (veldig skuffende tilbud, da tilbudet jeg hadde benyttet meg av var mye bedre) ingen forslag om å sende meg pakken på nytt heller. pengene kom heldigvis raskt på konto men kommer ikke til å benytte meg av nett tilbudene deres igjen
Mest stemmer anmeldelse
Handler heller i butikk
Les mer