Hunkemoller Anmeldelser
公司的数据已经过准确性检查并得到验证。访问其官方网站是安全的。我们相信在线透明度和安全性鼓励所有公司在我们这里进行验证,这样他们就知道在哪里可以安全可靠地购物。
Anmeldelser (18)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
Undertøy til kona
Det gikk veldig bra å bestille fra nettbutikken, det var enkelt å gjennomføre bestillingen og de hadde et godt utvalg selv om noen var utsolgte. Størrelsesveilederen var til god hjelp, og jeg ble glad for at alt passet som det skulle. Jeg fikk god informasjon om ordrebekreftelse, faktura og leveringssporing. Selv om det tok litt lengre tid enn forventet å få varene, var det bare et par dager forsinkelse. Da jeg åpnet pakken så jeg at fraktesken hadde fått en liten skade, men alt inni var heldigvis uskadet. Jeg tror det skyldtes et uhell med postbudet. Kvaliteten på varene var bra, så jeg er fornøyd med kjøpet. Jeg ser frem til å handle mer fra denne nettbutikken senere.
bh og truse sett
Jeg kjøpte en bh og truse sett fra dem, men dessverre var størrelsene feil. Derfor returnerte jeg begge delene. Men til min skuffelse, de bare refunderte beløpet for bh-en. Jeg sendte flere e-poster for å spørre hvorfor, siden begge delene ble returnert i perfekt stand. Ingen svarte eller anerkjente mine e-poster. Så jeg har bestemt meg for ikke å handle der igjen, og jeg vil definitivt advare andre om dem.
Kjøp av undertøy
Jeg kjøpte undertøy for en stor sum penger, men jeg fikk aldri varene eller pengene tilbake på grunn av en teknisk feil. Kundeservicen var helt unyttig og kunne ikke tilby noen hjelp eller løsning på problemet mitt. Jeg har bestemt meg for å aldri handle her igjen, og jeg vil råde andre til å gjøre det samme.
Kjøpte to undertøyssett
Jeg bestilte to undertøyssett, men bare fikk trusen til en av settene i pakken. Jeg prøvde å kontakte kundeservice på telefon, chat og messenger, men ingen var tilgjengelige. Jeg snakket bare med en robot som sa jeg måtte prøve igjen senere. Til slutt sendte jeg en e-post og fikk beskjed om at trusen var utsolgt da bestillingen min ble pakket. Selskapet nekter å sende flere varer, de vil bare refundere beløpet. Jeg synes de bør endre rutinene sine så andre ikke opplever det samme problemet.
Kundeservice, refusjon, vare i retur
Etter at jeg returnerte en vare til selskapet og ventet på refusjon, har jeg opplevd dårlig kundeservice. Selv om vilkårene deres sier at de skal refundere hele beløpet, inkludert frakt, har de bare refundert for én vare og ikke frakten. Dette er veldig skuffende, spesielt etter å ha fått bekreftelse for tre uker siden om at varen var mottatt og at pengene ville bli refundert riktig. Jeg prøvde også å bytte varen i butikken, men de nektet meg og ba meg sende den tilbake som retur. Dessverre har de ikke svart på mine henvendelser, verken via e-post eller meldinger. Jeg har til og med prøvd å ringe dem, men har ikke fått noe svar.
Undertøy bestilt under salg
Dårlig kundebehandling og en skikkelig nedtur fra start til slutt.
Bestilling av undertøy
De skrøt av rask leveringstid på nettsiden, men jeg har ventet i over en uke uten å motta varene. Fikk e-post om at varene var blitt sendt ut, men det stemte ikke. Kundeservice var ingen hjelp, bare unnskyldninger om travle tider. Kanskje de burde fokusere mindre på salg og mer på faktisk å klare å sende ut varene.
Kjøpte lingerie, returnerte og fikk tilgodebevis
Dette her er så utrolig dårlig kundeservice! Altså, hvorfor skal jeg ikke kunne få pengene tilbake når jeg returnerer noe? Det er så irriterende å bare få et gavekort. De burde kunne gjøre det bedre! Så jeg prøvde denne bh-modellen der, men de har aldri størrelsen min inne. Det virker som om de aldri har nok av størrelsen min på lager. Hvorfor skal jeg alltid føle meg oversett når det kommer til utvalget?
Kjøpt med rabatt, varen for liten
Bestilte en vare med god rabatt, men den passet dessverre ikke fordi den var for liten. Hadde problemer med å bytte den og fikk tilbud om å kjøpe en annen størrelse til dobbel pris, noe som jeg synes er helt uakseptabelt. Synes det var dårlig kundeservice og en skuffende opplevelse.
Bestilling av undertøy, dårlig service
Jeg er virkelig skuffet over den dårlige servicen jeg fikk fra kundeservice! Da jeg ba om å legge til en erstatning for en slettet vare på bestillingen min, ble jeg fortalt at jeg selv måtte dra til butikken for å fikse det. Ikke bare det, jeg måtte til slutt returnere varene i butikken på grunn av dårlig kvalitet og feil sammensatte plagg. Det er så irriterende!
Truser, bestilling, teknisk feil
Jeg bestilte 7 truser til en billig pris på nettsiden, men det ser ut til det hadde skjedd en teknisk feil og ordren min ble kansellert uten forvarsel nesten to døgn senere. Jeg fikk til og med en rabattkode på 20% som skulle være gyldig til den 17. juni, men dessverre ble ordren min kansellert så sent at jeg ikke fikk muligheten til å bruke koden. Kan jeg få pengene mine tilbake i stedet? Jeg har allerede betalt for ordren, men i stedet for å få en forklaring eller tilbakebetaling, mottar jeg bare en faktura.
Hjemlevering med manglende telefonnummer
Jeg bestilte en levering hjem med PostNord, men Hunkemollers sendte feil bestilling uten mitt telefonnummer, så pakken min ble aldri levert hjem til meg. Jeg prøvde å kontakte Hunkemoller via telefon og kontaktskjema, men fikk ingen respons. Chatten var også utilgjengelig. Alt i alt var det veldig frustrerende og jeg klarte ikke å få hjelp med å løse problemet.
Mest stemmer anmeldelse
Handler heller i butikk
Les mer