Lindex - Total vurdering basert på 23 anmeldelser
Utvalgte Anmeldelser
Anmeldelser (23)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
Mammaklær, returproblemer
Jeg hadde en dårlig opplevelse med returservicen til en nettbutikk hvor jeg kjøpte mammaklær. Jeg vil virkelig ikke anbefale å kjøpe mammaklær fra den butikken, fordi de ikke tillater retur i butikken for den type klær. Til tross for at det står at retur via post er gratis, ble jeg likevel belastet med et returgebyr på 50kr. Dette er veldig frustrerende og skuffende, spesielt når andre butikker som for eksempel H&M tilbyr gratis retur via post for alle produkter. Jeg anbefaler heller å handle mammaklær et annet sted for å slippe slike problemer.
min första Lindex-upplevelse
Personalet på butikken oppførte seg så dårlig mot datteren min og venninnen hennes at de ikke vil dra dit lenger.
Treg levering
Jeg er skikkelig skuffet over hvor tregt varen jeg bestilte ble levert. Nesten to uker har gått siden jeg bestilte den, og den ble ikke sendt før i går. Det er altfor lenge å vente, spesielt nå når andre leverandører sender varene dine allerede dagen etter bestilling. Jeg håper virkelig at dette kan forbedres i fremtiden.
Barnklær av dårlig kvalitet
Jeg hadde en skikkelig dårlig opplevelse med reklamasjon av barnklær. Kvaliteten var så dårlig, men de ansatte der nektet alltid å ta imot reklamasjonen min. Jeg kommer aldri til å handle her igjen!
Min bestilling tok lang tid
Jeg er skikkelig skuffet over hvor lenge det tok for bestillingen min å komme. Jeg fikk en e-post for tre dager siden om at pakken min var sendt, men den har fortsatt ikke kommet fram til postkontoret. Hvis du ønsker å få produktet raskt, så vil jeg ikke anbefale å bestille her.
Klær til barn
Klærne fra denne butikken er virkelig dårlig kvalitet. Jeg har kjøpt klær til barnet mitt her i flere år nå, og det skjer stadig at klærne går i stykker etter bare noen få gangers bruk. Jeg fulgte vaskeanvisningen for en t-skjorte, men den fikk et hull allerede etter én vask. Jeg kommer dessverre ikke til å handle her lenger.
Kjøp av genser på salg
Jeg ville bytte størrelse på en genser jeg hadde kjøpt på salg, så jeg ringte butikken for å sjekke om de hadde riktig størrelse. Dessverre hadde de bare én igjen, og selv om jeg ba dem holde den for meg, sa de at de ikke kunne reservere salgsvarer. Jeg foreslo å ringe når jeg var på vei med bussen senere for å holde den til side i 15 minutter, men de sa at det var butikkens politikk å ikke reservere salgsvarer. Jeg syns dette var dårlig service, spesielt når det bare var én genser igjen. Jeg syns retningslinjene burde ta hensyn til individuelle tilfeller for å sikre god kundebehandling.
Flere artikler
Jeg bestilte flere varer, blant annet noen solbriller. Dessverre manglet solbrillene da pakken endelig kom fram. Da jeg ringte til kundeservice, ble jeg positivt overrasket over hvor enkelt det var å komme gjennom og hvor raskt de fikset problemet. De ordnet opp med en gang og jeg fikk tilbakebetalt pengene for solbrillene. Det eneste negative var at solbrillene var utsolgt både på nettet og i butikken, så jeg kunne ikke bestille dem på nytt.
Problemer med adresseendring
Jeg har hatt en dårlig opplevelse med min siste bestilling hos dere. Jeg prøvde å endre adressen min på nettbutikken, men det ble en feil og nå står det feil adresse på profilen min. Jeg har snakket med kundeservice for å få hjelp, men de vil ikke fikse det. Jeg synes det er veldig uakseptabelt. Som kunde forventer jeg bedre service og hjelp når det er problemer.
Retur av ubrukt vare
Jeg returnerte en vare jeg ikke hadde brukt, som jeg hadde kjøpt på nett, til en fysisk butikk. Damen i kassen sa ikke noe om hvordan jeg ville få tilbakebetaling, men ga meg en kvittering som sa at pengene ville bli tilbakebetalt via Klarna, som var betalingsmåten jeg brukte. En uke senere har jeg fortsatt ikke mottatt noen bekreftelses-e-post fra butikken angående returen. Etter å ha kontaktet kundeservice, fikk jeg beskjed om at "refusjon via Klarna kan ta opptil 14 virkedager," noe som tyder på at ansvaret ligger hos Klarna. Tidligere erfaringer med Klarna viser at de vanligvis sender e-post så snart butikken har registrert returen. Jeg har også prøvd å kontakte Klarna for å sjekke dette. Det virker som om butikken holder på pengene mine så lenge som mulig før de betaler tilbake.
Min pakke ble stjålet
Jeg bestilte en pakke fra en nettbutikk, og da den ble levert av et leveringsselskap, ble den stjålet. Leveringsselskapet ville ikke ta ansvar, men butikken var veldig hjelpsom og sendte meg en ny pakke. Jeg er veldig fornøyd med servicen deres og tenker å bestille fra dem igjen, selv om jeg vil velge en annen leverandør neste gang.
Jeans
Jeg har handlet mye fra dette selskapet før, og har hatt gode opplevelser, men den siste bestillingen var skuffende. Jeg kjøpte et par jeans i slutten av november, og de gikk allerede i stykker i februar, selv om jeg bare brukte dem normalt. Stoffet føltes av dårlig kvalitet, og da jeg prøvde å få hjelp i butikken, ble jeg ikke trodd og fikk ingen kompensasjon. Det er ikke akseptabelt å måtte kjøpe nye jeans etter så kort tid, og jeg er veldig misfornøyd med kundeservicen.
Buksa og t-skjorta eg kjøpte
Jeg hadde en skikkelig dårlig opplevelse på den butikken! De ansatte var skikkelig sure og frekke mot meg, og de viste ingen respekt for meg som kunde. De gikk til og med inn på prøverommet mens jeg prøvde klær, og det var skikkelig flaut! Jeg vil virkelig anbefale alle å ikke handle der!
Klær på salg
Jeg hadde en skikkelig dårlig opplevelse med denne butikken. Jeg bestilte klær på salg, men fikk aldri noen bekreftelse på bestillingen min. Jeg prøvde å kontakte kundeservice flere ganger, men fikk verken hjelp eller svar. Selv om prisene virket fristende, så vil jeg absolutt ikke anbefale denne butikken til noen på grunn av den dårlige servicen og mangelen på respons.
Sokker og t-skjorter
Før du kjøper noe her, bør du vite at kvaliteten ikke er den beste. Jeg kjøpte noen sokker og t-skjorter; sokkene var greie, men t-skjortene var altfor tynne og gikk i stykker etter første vask. Så ikke bruk pengene dine her!
Bestilte to jakker
Så kjedelig at et så flott selskap (da den gang) nå har en dårlig nettside. Jeg bestilte to jakker (som var tilgjengelige i riktig størrelse da jeg bestilte dem). I dag fikk jeg en e-post som sier at de sender meg to bodyer i stedet, og jakkene er plutselig borte fra bestillingen - var de ikke tilgjengelige nå (?) Hvis jeg visste det fra starten så hadde jeg ikke bestilt bodyer heller. Det er feil markedsføring å lure kunder med et produkt som er etterspurt (som er på salg og tilgjengelig) slik at kunden bestiller andre ting som et supplement og deretter "fjerne" det etterspurte produktet fra bestillingen fordi det er utsolgt, fordi nettsiden ikke var oppdatert. Siste gang jeg handler hos dere. Trenger verken deres salg, rabatter eller poeng. Ha det. Babyshop har bedre produkter og en bedre oppdatert nettside enn dere. Jeg handler aldri igjen!
Min erfaring med å handle i butikken og på nett
Jeg liker egentlig bedre å handle i butikken enn på nettet. Jeg har prøvd å bestille både via appen og nettleseren på iPhone, og synes det har vært litt tungvint. Spesielt da jeg forsøkte å bruke et gavekort på nettsiden og det ikke fungerte, så mistet jeg 200 kroner. Leveringstiden har også vært litt lang, men det er greit at pakken ofte kommer rett i postkassen. Returprosessen har gått ganske smertefritt, men alt i alt ser jeg at det er potensiale for forbedringer.
Min bestilling var trege
Jeg bestilte noen varer for tre uker siden, men pakken er fremdeles ikke hentet av posten. Jeg ble notert i EDI en uke etter bestillingen min, men siden den gang har det ikke vært noe oppdateringer. Jeg synes det er ganske frustrerende at jeg ikke har fått ordentlig informasjon om hvor pakken min er. Det burde være bedre kommunikasjon og oppdateringer fra selskapet.
Mine nye bukser
Jeg kjøpte noen bukser, og de var virkelig ikke bra. De kostet mye penger, men kvaliteten var skikkelig dårlig. Når jeg prøvde å returnere dem, fikk jeg bare et gavekort til å bruke i butikken deres. Jeg skulle ønske jeg visste dette før jeg handlet der.
Bestilling i tide
Min lille ordre kom på riktig tid, akkurat som lovet. Kundeservicen var rask og effektiv, og jeg fikk umiddelbare svar på mine spørsmål. Det var akkurat det jeg ønsket, og jeg er veldig fornøyd med kjøpet mitt. En liten ulempe var at sporingsnummeret var litt upålitelig, så det kunne vært bedre organisert. Jeg kommer definitivt tilbake for å bestille fra dere igjen i fremtiden.
Mest stemmer anmeldelse
Dårlig returservice på retur a
Kjøp for all del ikke mammaklær på nett hos Lindex. De tilbyr nemlig ikke retur i butikk av denne kategori av klær. På følgeseddelen står det retur via post er gratis, hvilket e... Les merDør: Lilly Shi