Bonprix - Total vurdering basert på 39 anmeldelser
Utvalgte Anmeldelser
Anmeldelser (39)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
Enkelt og raskt
Jeg hadde en kjempebra opplevelse med nettsiden. Det var lett å finne det jeg trengte, og størrelsesguiden hjalp meg å velge riktig størrelse. Bestillingsprosessen gikk glatt, og jeg fikk en bekreftelse raskt. Valgte hjemlevering og pakken min kom innen en uke, raskere enn forventet. Alt i alt er jeg veldig fornøyd med kjøpet mitt.
Tapte varer, dårlig kundeservice
Jeg bestilte noen varer som aldri kom fram. Etter mange måneder fikk jeg en inkassovarsel, selv om jeg aldri mottok pakken. Etter mye krangling fikk jeg til slutt beskjed om at Bonprix ikke hadde registrert returen min. Det har vært en skikkelig dårlig opplevelse med dårlig kommunikasjon og kundeservice. Mitt råd er å styre unna Bonprix!
Klær og god kundeservice
De har virkelig fine klær til gode priser. Kundeservicen deres er veldig hyggelig og hjelpsom. Eneste minus er at det kan ta litt lang tid før varen blir sendt, og PostNord er ikke akkurat kjent for å være raske.
Klær og tilbehør
Jeg ble skuffet over at denne nettbutikken ikke tilbød hjemlevering. De fleste andre steder jeg har handlet har dette alternativet, så jeg synes det er viktig at Bonprix får dette på plass raskt. Kundeservicen hos Bonprix var heller ikke imponerende. Jeg følte at de ikke var veldig villige til å hjelpe når det oppsto problemer. Det virket som de bare gjentok det samme svaret uten å prøve å finne en løsning. Dette var skuffende og bør bli bedre for å gi kundene en bedre opplevelse. Prisene var greie, men det var ikke verdt det for meg med den mangelfulle servicen.
Kjøp av billige varer, dyrt å returnere
Jeg er egentlig fornøyd med tingene jeg kjøpte på nettstedet deres, men må si, ble ganske irritert over retursystemet deres. Det var ikke særlig enkelt og effektivt, pluss man må betale frakt for å returnere varer. Spesielt uheldig når prisene deres er så lave - det kan fort bli dyrere å sende tilbake en vare enn å bare beholde den.
Bestilte gardiner på nett
Bestilte gardiner den 1. januar og betalte med kort. Fikk en ordrebekreftelse, men ventet lenge på varene. Etter å ha etterlyst forsendelsen, ble jeg fortalt at pakken hadde forsvunnet i posten. De ba meg om å fylle ut et skjema og sende det i posten for å bekrefte at jeg ikke hadde mottatt pakken. Syns det var dårlig service og lite effektivt!
Klærne er fine men kundeservice er dårlig!
Klærne jeg kjøpte var virkelig fine og av god kvalitet, men da jeg støtte på problemer med leveransen og prøvde å ta kontakt med kundeservice, fikk jeg bare dårlig hjelp. De la skylden på leveringsselskapet og nektet å løse problemet mitt.
Lot ofte klær
Jeg bestilte en haug med klær, men da pakken kom, var det altfor mye og feil størrelse. Kundeservice kunne ikke hjelpe meg i det hele tatt, og prøvde ikke engang å løse problemet.
Bestilling av klær
Jeg hadde en skikkelig dårlig opplevelse med kundeservicen deres. Jeg prøvde å bestille klær, men kunne ikke gjøre det siden jeg ikke hadde kundenummeret mitt for hånden. Da forsøkte jeg å ringe inn bestillingen som en ny kunde, og da gikk det plutselig fint uten problemer. Personen jeg snakket med på svensk side la på telefonen to ganger og virket skikkelig nedlatende og uhøflig. Det var virkelig en forferdelig opplevelse, og nå er jeg helt sikker på at jeg aldri kommer til å handle der igjen.
Bestilling av klær som aldri kom fram
Produktene er helt greie, men kundeservicen er helt forferdelig! Det er så frustrerende å få hjelp når det oppstår problemer. Jeg bestilte klær som aldri ble levert. Jeg fikk verken sporingsnummer eller noen beskjed om forsendelsen. Kundeservicen klarte ikke å hjelpe skikkelig, så jeg endte opp med noen nye klær (ikke alt) og en faktura som jeg ikke kunne betale. Jeg måtte ringe kundeservicen flere ganger og gjenta hele historien for nye personer hver gang. Jeg ble til og med belastet purregebyr og truet med inkasso for klær jeg aldri mottok. De var ekstremt frekke og ubehagelige å snakke med, spesielt en svensk representant.
Bestilte varer med faktura
Jeg bestilte noen varer og valgte å betale med faktura. Etter ordrebekreftelsen, ventet jeg på leveransen, men innså etter noen dager at varene ikke var sendt. Da jeg sjekket søppelposten, fant jeg en e-post som ble sendt dagen etter bestilling, der det sto at faktura ikke var mulig som betalingsmetode. Jeg ble bedt om å ringe dem for å endre betalingsmetoden. Da jeg ringte, fikk jeg beskjed om at det ikke var mulig å endre betalingsmetoden, og måtte legge inn en ny bestilling til en høyere pris. Jeg påpekte at e-posten ba meg om å ringe for hjelp, men ble avvist og sagt at dette var feil informasjon. Kundeservicen jeg opplevde var uhøflig og dårlig, den verste jeg har opplevd. Jeg vil ikke anbefale dette, bør holdes unna!
Ødelagt kosedress sett
Jeg fikk en ødelagt kosedress som jeg ikke kunne returnere i tide før fødselen. Jeg ba om å enten få bytte det ødelagte settet med et nytt, eller få en god rabatt på et nytt sett. De bare tilbød meg 10% rabatt, og det synes jeg var dårlig service.
Kjøpt og returnert bukser
Kjøpte noen bukser her for noen måneder siden, men måtte returnere en av dem. Fikk tilbake pengene mine og trodde alt var greit. Men et halvt år senere får jeg plutselig et krav om å betale mer penger på grunn av en feil i systemet deres. Kundeservicen har vært skikkelig dårlig og frekk. De nekter å høre på mine argumenter og insisterer bare på at jeg skal betale. Opplevelsen min har vært helt forferdelig, så jeg kommer definitivt ikke til å handle her igjen.
Kjøpte klær.
Varene jeg bestilte var mye finere i virkeligheten enn på bildet! Jeg var så fornøyd med både kvaliteten, prisen og den raske leveringen. Nettsiden har en veldig brukervennlig design og all informasjonen var enkel å finne.
Kjøp av klær online
Jeg kjøpte noen klær på nettet og ble skikkelig overrasket da jeg fikk fakturaen. Prisene hadde økt uten at jeg visste om det, til tross for at jeg hadde kontaktet kundeservice. Synes virkelig det er uproft.
Klær, retur
Jeg må ærlig si at jeg blir litt irritert over hvor lang tid det tar å få svar på e-post, det er så utrolig irriterende! Men ellers har alt gått kjempebra. Jeg har kjøpt en del klær fra dem siden sommeren. Av og til må jeg returnere noe på grunn av størrelsen, men det er null stress. Jeg fyller bare ut returskjemaet, trekker fra beløpet på fakturaen, og så er alt i skjønneste orden!
Tilbakebetaling
Jeg har hatt gode erfaringer med selskapet tidligere, men denne gangen har det vært en total katastrofe. Bestilte varer i januar som aldri kom fram til Norge, og nå har jeg måttet slite for å få tilbake pengene mine. Til tross for mange mailer, skjemaer, samtaler og løfter om rask tilbakebetaling, har jeg fortsatt ikke fått pengene mine tilbake. Det virker som selskapet har glemt betydningen av god kundeservice og ærlighet mot kundene. De tar ikke ansvar for feilene sine, og jeg sitter igjen uten penger og varer. Dette var en skuffende opplevelse, og jeg har ingen planer om å handle der igjen.
Betalingsproblemer
Jeg har vært kunde hos dere siden oktober, og opplevelsen min har vært alt annet enn tilfredsstillende. Jeg betalte en faktura i oktober, bare for å finne ut at pengene ble sendt til deres gamle bankkonto. Etter å ha blitt informert om dette i desember, betalte jeg igjen til riktig konto, slik dere ba meg om i e-posten deres. Jeg trodde alt var i orden helt til jeg fikk inkassovarsel i februar. Når jeg prøvde å ringe, ble jeg bedt om å sende en e-post til regnskapsavdelingen, som har vært totalt ubrukelig. Til tross for å ha sendt bevis på betalingen fra min egen konto til den kontoen dere oppga, insisterer de på at jeg må betale til "riktig" konto. Nå står jeg overfor å betale den samme fakturaen to ganger, og likevel har dere sendt den videre til inkasso. Jeg vil betale denne for å bevise at den allerede er betalt, men jeg håper virkelig at dette er den siste gangen jeg må håndtere dere.
Innkjøp av klær
Jeg har vært kunde der i flere år nå, og jeg har bare hatt gode opplevelser med produktene jeg har kjøpt. Klærne er rimelige og jeg har aldri hatt problemer med kvaliteten. Det er enkelt å finne riktig størrelse, og beskrivelsene hjelper meg med å vite om plagget er stort eller lite i størrelsen. Selv om frakten av og til tar litt tid, har det aldri vært et stort problem for meg. Jeg hadde til og med et plagg som var ødelagt og returen gikk kjempefint, alt ble håndtert smertefritt. Alt i alt, en veldig fornøyd kunde.
Kjøp av klær
Jeg har handla ganske mye klær på den butikken gjennom flere år. De har fine størrelser og bra kvalitet. Jeg har noen tights som ser ut som jeans, og jeg har brukt dem mye og de har holdt seg veldig bra. Noen bomullstopper jeg bruker som nattkjoler er også veldig myke og gode. Det eneste jeg ikke likte var BH-ene, de ga ikke nok støtte til en stor byste.
Mest stemmer anmeldelse
ENDA IKKE FÅTT TILBAKE PENGEN
Les mer