Bonprix - Total vurdering basert på 39 anmeldelser

49% Ville handlet her igjen

Utvalgte Anmeldelser

Mest relevante positive anmeldelse

  2024-05-15
Enkelt og raskt

Jeg hadde en kjempebra opplevelse med nettsiden. Det var lett å finne det jeg trengte, og størrelsesguiden hjalp meg å velge riktig størrelse. Bestillingsprosessen gikk glatt, o... Les merDør: marietta

Mest relevante negative anmeldelse

  2024-05-08
Tapte varer, dårlig kundeservi

Jeg bestilte noen varer som aldri kom fram. Etter mange måneder fikk jeg en inkassovarsel, selv om jeg aldri mottok pakken. Etter mye krangling fikk jeg til slutt beskjed om at ... Les merDør: Rasheed

Mest stemmer anmeldelse

  2020-04-12
ENDA IKKE FÅTT TILBAKE PENGEN

Kjolene og skjørtene er kjempefine, men ALLE tightsene jeg har kjøpt fra Bonprix har gått i stykker iløpet av 1 ukes bruk! Bonprix har også den verste kundeservicen jeg har vært... Les merDør: Ariel Samdahl

Anmeldelser (39)

  (8)

 (4)

  (14)

  (10)

  (3)

  • Ingen anmeldelser ennå!

    Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Enkelt og raskt

    Jeg hadde en kjempebra opplevelse med nettsiden. Det var lett å finne det jeg trengte, og størrelsesguiden hjalp meg å velge riktig størrelse. Bestillingsprosessen gikk glatt, og jeg fikk en bekreftelse raskt. Valgte hjemlevering og pakken min kom innen en uke, raskere enn forventet. Alt i alt er jeg veldig fornøyd med kjøpet mitt.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Tapte varer, dårlig kundeservice

    Jeg bestilte noen varer som aldri kom fram. Etter mange måneder fikk jeg en inkassovarsel, selv om jeg aldri mottok pakken. Etter mye krangling fikk jeg til slutt beskjed om at Bonprix ikke hadde registrert returen min. Det har vært en skikkelig dårlig opplevelse med dårlig kommunikasjon og kundeservice. Mitt råd er å styre unna Bonprix!


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Klær og god kundeservice

    De har virkelig fine klær til gode priser. Kundeservicen deres er veldig hyggelig og hjelpsom. Eneste minus er at det kan ta litt lang tid før varen blir sendt, og PostNord er ikke akkurat kjent for å være raske.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Klær og tilbehør

    Jeg ble skuffet over at denne nettbutikken ikke tilbød hjemlevering. De fleste andre steder jeg har handlet har dette alternativet, så jeg synes det er viktig at Bonprix får dette på plass raskt. Kundeservicen hos Bonprix var heller ikke imponerende. Jeg følte at de ikke var veldig villige til å hjelpe når det oppsto problemer. Det virket som de bare gjentok det samme svaret uten å prøve å finne en løsning. Dette var skuffende og bør bli bedre for å gi kundene en bedre opplevelse. Prisene var greie, men det var ikke verdt det for meg med den mangelfulle servicen.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjøp av billige varer, dyrt å returnere

    Jeg er egentlig fornøyd med tingene jeg kjøpte på nettstedet deres, men må si, ble ganske irritert over retursystemet deres. Det var ikke særlig enkelt og effektivt, pluss man må betale frakt for å returnere varer. Spesielt uheldig når prisene deres er så lave - det kan fort bli dyrere å sende tilbake en vare enn å bare beholde den.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Bestilte gardiner på nett

    Bestilte gardiner den 1. januar og betalte med kort. Fikk en ordrebekreftelse, men ventet lenge på varene. Etter å ha etterlyst forsendelsen, ble jeg fortalt at pakken hadde forsvunnet i posten. De ba meg om å fylle ut et skjema og sende det i posten for å bekrefte at jeg ikke hadde mottatt pakken. Syns det var dårlig service og lite effektivt!


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Klærne er fine men kundeservice er dårlig!

    Klærne jeg kjøpte var virkelig fine og av god kvalitet, men da jeg støtte på problemer med leveransen og prøvde å ta kontakt med kundeservice, fikk jeg bare dårlig hjelp. De la skylden på leveringsselskapet og nektet å løse problemet mitt.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Lot ofte klær

    Jeg bestilte en haug med klær, men da pakken kom, var det altfor mye og feil størrelse. Kundeservice kunne ikke hjelpe meg i det hele tatt, og prøvde ikke engang å løse problemet.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Bestilling av klær

    Jeg hadde en skikkelig dårlig opplevelse med kundeservicen deres. Jeg prøvde å bestille klær, men kunne ikke gjøre det siden jeg ikke hadde kundenummeret mitt for hånden. Da forsøkte jeg å ringe inn bestillingen som en ny kunde, og da gikk det plutselig fint uten problemer. Personen jeg snakket med på svensk side la på telefonen to ganger og virket skikkelig nedlatende og uhøflig. Det var virkelig en forferdelig opplevelse, og nå er jeg helt sikker på at jeg aldri kommer til å handle der igjen.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Bestilling av klær som aldri kom fram

    Produktene er helt greie, men kundeservicen er helt forferdelig! Det er så frustrerende å få hjelp når det oppstår problemer. Jeg bestilte klær som aldri ble levert. Jeg fikk verken sporingsnummer eller noen beskjed om forsendelsen. Kundeservicen klarte ikke å hjelpe skikkelig, så jeg endte opp med noen nye klær (ikke alt) og en faktura som jeg ikke kunne betale. Jeg måtte ringe kundeservicen flere ganger og gjenta hele historien for nye personer hver gang. Jeg ble til og med belastet purregebyr og truet med inkasso for klær jeg aldri mottok. De var ekstremt frekke og ubehagelige å snakke med, spesielt en svensk representant.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Bestilte varer med faktura

    Jeg bestilte noen varer og valgte å betale med faktura. Etter ordrebekreftelsen, ventet jeg på leveransen, men innså etter noen dager at varene ikke var sendt. Da jeg sjekket søppelposten, fant jeg en e-post som ble sendt dagen etter bestilling, der det sto at faktura ikke var mulig som betalingsmetode. Jeg ble bedt om å ringe dem for å endre betalingsmetoden. Da jeg ringte, fikk jeg beskjed om at det ikke var mulig å endre betalingsmetoden, og måtte legge inn en ny bestilling til en høyere pris. Jeg påpekte at e-posten ba meg om å ringe for hjelp, men ble avvist og sagt at dette var feil informasjon. Kundeservicen jeg opplevde var uhøflig og dårlig, den verste jeg har opplevd. Jeg vil ikke anbefale dette, bør holdes unna!


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Ødelagt kosedress sett

    Jeg fikk en ødelagt kosedress som jeg ikke kunne returnere i tide før fødselen. Jeg ba om å enten få bytte det ødelagte settet med et nytt, eller få en god rabatt på et nytt sett. De bare tilbød meg 10% rabatt, og det synes jeg var dårlig service.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjøpt og returnert bukser

    Kjøpte noen bukser her for noen måneder siden, men måtte returnere en av dem. Fikk tilbake pengene mine og trodde alt var greit. Men et halvt år senere får jeg plutselig et krav om å betale mer penger på grunn av en feil i systemet deres. Kundeservicen har vært skikkelig dårlig og frekk. De nekter å høre på mine argumenter og insisterer bare på at jeg skal betale. Opplevelsen min har vært helt forferdelig, så jeg kommer definitivt ikke til å handle her igjen.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjøpte klær.

    Varene jeg bestilte var mye finere i virkeligheten enn på bildet! Jeg var så fornøyd med både kvaliteten, prisen og den raske leveringen. Nettsiden har en veldig brukervennlig design og all informasjonen var enkel å finne.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjøp av klær online

    Jeg kjøpte noen klær på nettet og ble skikkelig overrasket da jeg fikk fakturaen. Prisene hadde økt uten at jeg visste om det, til tross for at jeg hadde kontaktet kundeservice. Synes virkelig det er uproft.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Klær, retur

    Jeg må ærlig si at jeg blir litt irritert over hvor lang tid det tar å få svar på e-post, det er så utrolig irriterende! Men ellers har alt gått kjempebra. Jeg har kjøpt en del klær fra dem siden sommeren. Av og til må jeg returnere noe på grunn av størrelsen, men det er null stress. Jeg fyller bare ut returskjemaet, trekker fra beløpet på fakturaen, og så er alt i skjønneste orden!


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Tilbakebetaling

    Jeg har hatt gode erfaringer med selskapet tidligere, men denne gangen har det vært en total katastrofe. Bestilte varer i januar som aldri kom fram til Norge, og nå har jeg måttet slite for å få tilbake pengene mine. Til tross for mange mailer, skjemaer, samtaler og løfter om rask tilbakebetaling, har jeg fortsatt ikke fått pengene mine tilbake. Det virker som selskapet har glemt betydningen av god kundeservice og ærlighet mot kundene. De tar ikke ansvar for feilene sine, og jeg sitter igjen uten penger og varer. Dette var en skuffende opplevelse, og jeg har ingen planer om å handle der igjen.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Betalingsproblemer

    Jeg har vært kunde hos dere siden oktober, og opplevelsen min har vært alt annet enn tilfredsstillende. Jeg betalte en faktura i oktober, bare for å finne ut at pengene ble sendt til deres gamle bankkonto. Etter å ha blitt informert om dette i desember, betalte jeg igjen til riktig konto, slik dere ba meg om i e-posten deres. Jeg trodde alt var i orden helt til jeg fikk inkassovarsel i februar. Når jeg prøvde å ringe, ble jeg bedt om å sende en e-post til regnskapsavdelingen, som har vært totalt ubrukelig. Til tross for å ha sendt bevis på betalingen fra min egen konto til den kontoen dere oppga, insisterer de på at jeg må betale til "riktig" konto. Nå står jeg overfor å betale den samme fakturaen to ganger, og likevel har dere sendt den videre til inkasso. Jeg vil betale denne for å bevise at den allerede er betalt, men jeg håper virkelig at dette er den siste gangen jeg må håndtere dere.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Innkjøp av klær

    Jeg har vært kunde der i flere år nå, og jeg har bare hatt gode opplevelser med produktene jeg har kjøpt. Klærne er rimelige og jeg har aldri hatt problemer med kvaliteten. Det er enkelt å finne riktig størrelse, og beskrivelsene hjelper meg med å vite om plagget er stort eller lite i størrelsen. Selv om frakten av og til tar litt tid, har det aldri vært et stort problem for meg. Jeg hadde til og med et plagg som var ødelagt og returen gikk kjempefint, alt ble håndtert smertefritt. Alt i alt, en veldig fornøyd kunde.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjøp av klær

    Jeg har handla ganske mye klær på den butikken gjennom flere år. De har fine størrelser og bra kvalitet. Jeg har noen tights som ser ut som jeans, og jeg har brukt dem mye og de har holdt seg veldig bra. Noen bomullstopper jeg bruker som nattkjoler er også veldig myke og gode. Det eneste jeg ikke likte var BH-ene, de ga ikke nok støtte til en stor byste.




Om Bonprix

Noen ganger så vil man bare ha noe fint til seg selv. Eller kanskje til og med kjøpe noe fint til den du er glad i. Ofte kan det være vanskelig å finne ut av hva man skal kjøpe, fordi det er mye å tenke på. Blant annet pris kontra kvalitet på det man kjøper, spesielt om man skal kjøpe klær. Da er det smart å lete litt rundt på nettet for de beste alternativene som finnes, det er blant annet derfor vi eksisterer! Så da kan vi jo ta en titt på Bonprix, en nettbutikk som selger klær for hele familien. Kanskje du kan kjøpe noe som matcher for alle? La oss se!

Bonprix Norge

Som du kanskje forstår av navnet deres så er ikke Bonprix et norsk selskap, men heller et tysk et faktisk. De er basert i Hamburg, og opererer i dag 30 land rundt om i verden. Av det så forstår man også at man har å gjøre med et stort selskap, og da får man til og med litt mer tillit til de enn hva man ellers ville hatt, kanskje? Noe som også er viktig å vite om Bonprix er at de selger sine egne merker, så du finner ikke en haug med merkevarer på denne nettbutikken slik du gjør hos andre. Hvorvidt det er bra eller ei kommer an på den indivduelle kjøperen, men det gir Bonprix særpreg i det minste.

Utvalg av klær hos Bonprix

Som sagt så er det faktum at Bonprix har et så stort og variert utvalg av klær. De har også som mål å gi kundene sine relativt lave priser uten å gå på kompromiss med kvaliteten. Bonprix hevder at de fokuserer stadig på de nyeste trendene og passer på å danne variasjon for forskjellige stiler, størrelser og anledninger. 

Når vi snakker om Bonprix klær, er det definitivt et bredt utvalg. Du kan finne alle typer klær, alt fra kjoler til underdeler, undertøy, badetøy og til og med tilbehør som sko, vesker, smykker og mer. Bonprix har også som mål å være inkluderende når det kommer til ulike kroppstyper og tilbyr et stort utvalg for større størrelser.

Hos Bonprix kan du altså kjøpe klær til både kvinner, menn og barn, og det faktum at de lager sine egne klær gjør at det er sannsynlig at du kan finne noe som er laget for alle tre, så du kan matche! Det er kanskje ikke det aller viktigste, men det er noe som gjør det fristende å sjekke ut hva de har å tilby i det minste.

I tillegg så kan du kjøpe produkter til hjemmet på Bonprix, som gardiner, dekor og interiør. Som du ser så er det et godt og variert utvalg i deres sortiment som kan gjøre de til en favoritt i hjemmet!

Bonprix salg

Alle produktkategoriene har eget utvalg av salgsvarer. Ofte er det varene som er fra eldre kolleksjoner, eldre trender eller kanskje fra tidligere sesonger. Det er alltid hyggelig å ha en mulighet til å få et bedre tilbud eller en rabatt, det eneste du bør se etter er at ikke salgsvarer vil kunne bære original størrelsesrekkevidde. Uansett, det bør alltid være minst ett interessant funn for hvem som helst.

Bonprix kundeservice

Bonprix sørget for at du kan få svar på alle spørsmålene dine uten å kontakte kundeservice. På sidene deres kan du bla mellom mange relevante kategorier, enten du er nysgjerrig på retur og tilbakebetaling, eller levering og frakt eller betaling. Hver kategori er godt forklart og informasjon er forutsagt for de fleste situasjoner, spørsmål eller problemer som kan oppstå.

Hvis du ikke finner svaret du leter etter eller trenger råd, kan du selvfølgelig alltid kontakte Bonprix direkte. La oss se litt nærmere på hvordan dette kan gjøres.

Bonprix kontakt

Det er mulig å kontakte Bonprix direkte, noe som alltid er en god fordel. Når det gjelder kundeservice kan du velge om du vil ringe eller sende en epost, noe som gjøres ved å fylle ut et skjema på nettsiden. Hvis du ønsker å ringe, er kundeservice åpen fra mandag til lørdag, det er viktig å merke seg at lørdag har forskjellige åpningstider for telefonlinjen.

Bonprix leveringstid

Leveringstid er noe alle vi er alltid nysgjerrige på da vi venter utålmodig på bestillingen vår. Bonprix hevder at de alltid har som mål å levere bestillingen raskt og sikkert. De velger å bruke Postnord AS som leveransemåte. 

Leveringstiden ligger vanligvis på 4 - 6 virkedager, men det er viktig å tenke over at områder med påstnumrene 82 - 99 bør forvente litt lenger tid. Det er kjedelig å vite at pakken din kan ta lenger tid men det er godt å være klar over dette og tilpasse dine forventninger. 

Frakten hos Bonprix ligger på NOK 49 per bestilling. En fordel her, er dersom du bestiller mye om gangen og varene må sendes over i flere pakker, betaler du frakten for kun et av de og ikke NOK 49 for hver pakke. 

Bonprix retur

Returprosessen er aldri hyggelig generelt, da det lite morsomt å bli skuffet over et kjøp, men det skjer. Bonprix har en side dedikert til informasjon om retur og bytte, som bør inneholde mer enn nok relevant informasjon om prosessen. Kort fortalt vil du enkelt kunne finne returadressen, du har også 14 dager på å returnere vare og returgebyret er 49 kr.

Siden har også informasjon om tilbakebetaling og til og med en del om klager som forklarer hvordan du kan klage på produktet du kjøpte. For å avslutte det hele har samme side også en seksjon for oftestilte spørsmål som går mer i dybden på situasjoner der noe gikk galt med prosessen.

Bonprix erfaringer

Selv om det er mye positivt med Bonprix sett fra utsiden så er det ikke det ensbetydende med at det er sånn når det kommer til deres kunders erfaringer. Så derfor ønsker vi å høre fra dere som har kjøpt fra Bonprix til å fortelle oss om hva dere syntes, og hvor fornøyde dere er. Det inkluderer både for kvaliteten, leveranse, kundetjeneste, og alt annet som dere kan tenke på. Så skriv gjerne en anmeldelse her på NorskeAnmeldelser og del din tilbakemelding


Dersom du har aldri handlet på Bonprix men er nysgjerrig, kan det være nyttig for deg å lese kundeanmeldelser fra tidligere kunder. Det kan hjelpe deg å bli bedre kjent med nettbutikken og gjøre et velinformert valg.


Bonus!

🌟 Hvordan har Bonprix skint for deg?






📊 Hvordan har Bonprix skint for deg?


    Kontaktinformasjon på NorskeAnmeldelser

    🌐 www.bonprix.no



    Kategorier Bonprix

    Nettbutikker | Interiør | Mote


    Sidestatistikk

    Seite online seit: 2. desember 2019
    Letzte aktualisierung: 29. november 2024