Pierre Robert - Total vurdering basert på 19 anmeldelser
Utvalgte Anmeldelser
Anmeldelser (19)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
Merinoull understell
Jeg kjøpte et sett i merinoull med genser og bukse. Dessverre har buksen fått små hull ved sømmene. En syinstruktør hevder at feil nål ble brukt da plagget ble sydd sammen. Genseren er derimot perfekt og veldig behagelig! Jeg vil returnere buksen og håper på en smidig utveksling eller tilbakebetaling.
Dårlig kundeservice og reklamasjonspolicy
Jeg hadde en skikkelig dårlig opplevelse med kundeservicen deres og reklamasjonspolicyen. Etter jeg bare brukte produktet noen timer, så gikk det i stykker. Da jeg tok kontakt, ble jeg bare bedt om å kjøpe en ny en, og de tilbød bare å dekke fraktkostnadene.
Nydelige bukser
Buksene mine er kjempefine og superkomfortable å gå med. Jeg bruker dem ofte og vasker dem jevnlig, men de holder seg like fine som før. Jeg digger dem virkelig. Sendte en epost med spørsmål og fikk en kjempefin respons og forklaring fra dem. Har absolutt ingenting å utsette på det.
Mitt kjop av en kleskolleksjon.
Jeg ble skikkelig skuffa over opplevelsen min med kundeservice til bedriften. Prøvde å få tak i dem både på telefon og e-post, men fikk ikke noe svar. I tillegg ble jeg veldig forvirra av leveringen av varene mine. På nettsiden sto det at varene skulle bli levert hjem til meg med en bestemt tjeneste, så jeg ble veldig overraska da jeg fikk beskjed om å hente dem et helt annet sted langt unna. Da jeg ringte leveringstjenesten, sa de at de ikke leverte til den adressen som var oppgitt. Det skapte bare forvirring og irritasjon for meg som kunde.
Mørkeblå yoga tights
Jeg kjøpte noen mørkeblå yoga tights, og må si jeg er skuffet. De er gjennomsiktige! De er ikke svettesikre i det hele tatt, og størrelsen er helt feil. Vanligvis bruker jeg størrelse L, men kunne helt fint brukt størrelse S på disse!
Ullsett av dårlig kvalitet
Jeg er virkelig skuffet over kundeservicen jeg fikk etter å ha kjøpt et ullsett av dårlig kvalitet. Etter bare noen få ganger med bruk begynte plagget å loe og tove seg, og ble dermed helt ubrukelig. Jeg prøvde å kontakte kundeservice via e-post, men fikk ingen respons som tok ansvar for den dårlige kvaliteten på produktet. De tilbød verken refusjon, kompensasjon eller et nytt plagg. Synes det er skikkelig skuffende at et selskap som gir seg ut for å være så bra, ikke står for sine produkter og kunder.
Rask levering og god kvalitet
Leveransen kom kjemperaskt, og jeg ble kjempefornøyd med kvaliteten på det jeg kjøpte. Jeg likte spesielt godt den fine posen som var miljøvennlig og kunne brukes på nytt eller resirkuleres. Totalt sett er jeg kjempeglad for kjøpet mitt hos dere.
Bestilling av genser
Bestilte en genser som så helt annerledes ut enn på nettsiden. Jeg ble skuffet og måtte sende den i retur. Det var så mye styr å få sendt den tilbake, og til slutt måtte jeg betale for frakten selv. Pierre Robert krevde til og med at jeg betalte for returfrakten, selv om jeg allerede hadde betalt for den. Kundeservicen deres var helt forferdelig, og jeg fikk frekke svar da jeg påpekte feilen deres. En virkelig dårlig opplevelse!
Klær med fin kvalitet
Jeg elsker klærne jeg kjøpte fra Pierre Robert, men jeg la merke til at kvaliteten er litt skjør. Det er lett å få hull i klærne deres med merinoull. Heldigvis får man med tråd så man kan fikse plagget selv. En ting jeg virkelig ikke likte var leveringstiden deres. Det tok altfor lang tid, minst 10 dager! Jeg syntes også at så store selskaper burde tilby gratis frakt.
Kjøp av ullklær
Jeg kjøpte noen ullklær som viste seg å være av dårlig kvalitet. Etter kort tid begynte de å få hull, selv om jeg behandlet dem forsiktig og vasket dem skånsomt. De ble til og med annonsert som kvalitetsklær, så opplevelsen var virkelig skuffende. Spesielt plagget laget av tynn ull viste seg å være ekstra problematisk.
Dameboxer undertøy
Jeg har vært lojal kunde hos dere i flere år, men kjøpet mitt sist skuffet meg veldig. Jeg kjøpte de nye dameboksershortsene, og de er av veldig dårlig kvalitet. De glir ned bare jeg går noen få skritt. Selv om jeg fulgte størrelsesanbefalingen på nettsiden og gikk ned en størrelse, så sklir de fortsatt ned. Jeg føler virkelig at pengene mine ble kastet bort.
Ullgenser fra Pierre Robert
Kvaliteten på ullgenseren var virkelig dårlig. Etter bare en vask, fikk den tre store hull, selv om jeg fulgte vaskeinstruksjonene nøye. Tidligere har jeg opplevd lignende problemer med plagg fra dette selskapet, hvor de har blitt ødelagt fort, fått mye nupper og mistet formen. Det er skuffende at mine klager ikke har ført til noen form for kompensasjon, refusjon eller rabatt. Selskapet burde virkelig ta ansvar for slike kvalitetsproblemer.
Miljøvennlig emballasje, negative experience with size exchange policy
Jeg vil rose selskapet for å bruke miljøvennlig emballasje, det er virkelig bra i mine øyne. Det er fantastisk å se at de tar ansvar for miljøet på den måten. Men jeg må si at jeg ble litt skuffet over at de ikke tilbyr gratis bytte hvis man får feil størrelse. Som kunde synes jeg det er viktig å ha muligheten til å bytte størrelse uten ekstra kostnader, så det var litt skuffende for meg. Jeg håper virkelig at de kan vurdere å endre dette i fremtiden for å gjøre kundeopplevelsen bedre.
Kjøp av klær
Produktene i nettbutikken er av god kvalitet, men dessverre veies ikke dette opp av den dårlige opplevelsen jeg har hatt med bestillinger her. De siste 5 bestillingene mine har vært kaotiske, med feil og forsinkelser. Jeg valgte ekspresslevering, men pakken tok likevel en uke å nå frem hver gang. To ganger ble pakken stoppet på en terminal i Sverige og ble ikke frigitt før jeg hadde kontaktet kundeservice gjentatte ganger. Kundeservice svarer verken på e-post eller telefon, og det er en stor utfordring å komme i kontakt med dem. Dette var min siste bestilling hos dere, da jeg ikke kan anbefale deres tjenester til andre kunder.
Bestilling av klær
Jeg ble skikkelig frustrert da jeg shoppet på nettbutikken. Etter jeg fikk en e-post om at ordren min var kansellert på grunn av manglende lagerbeholdning, ble pengene likevel trukket fra kontoen min. Plutselig fikk jeg deler av ordren i postkassa, men resten kom aldri. Til tross for at jeg har prøvd å ta kontakt med kundeservice flere ganger, har jeg fortsatt ikke fått tilbakebetalt for de varene som mangler.
undertøy, retur
Jeg kjøpte noen fine undertøy fra dere, men måtte dessverre returnere to av trusene fordi de ikke passet meg som forventet. Frakt- og returkostnadene endte på 108 kr, dobbelt så mye som trusene kostet. Synes det var litt dyrt og føltes som å kaste penger, dessverre. Prøvde også å ringe kundeservice flere ganger i åpningstiden, men de svarte aldri. Ble skuffet og fikk dårlig inntrykk av kundeservicen.
Change of size request
Jeg bestilte noe på nettet og prøvde å endre størrelsen etter en halv time, men de ville ikke godta endringen og sa det ville forsinke leveringsprosessen. Nå, etter en uke, har jeg fortsatt ikke mottatt bestillingen min, den er ikke engang sendt! Dette har vært en skikkelig dårlig opplevelse med et selskap som tydeligvis ikke bryr seg om kundetilfredshet i det hele tatt. De tar ikke bare pengene dine, men nekter også å sende bestillingene. Ren svindel. Bør definitivt unngås.
Boxer truser, høyt snitt
Boxer-trusene mine pleide å dekke mer av rumpa mi, men nå er de som hipster-truser med høyt liv. Jeg kjøpte en 3-pakning som var helt ubrukelig uten elastan, de bare sklir rundt som et skjerf når jeg sover. Jeg kastet dem rett i søpla! Jeg kommer aldri til å kjøpe disse igjen, så skuffet over endringene.
genser og bukse
Jeg bestilte en genser og bukse fra dem, men opplevde dårlig kundeservice. De var ikke veldig hjelpsomme eller imøtekommende, og det tok lang tid å få svar på spørsmålene mine. I tillegg sendte de varene fram og tilbake i stedet for å hjelpe meg med å finne rett størrelse, noe som resulterte i ekstra fraktkostnader og dårlig for miljøet. Det virker ikke som de bryr seg så mye om kundetilfredshet, så jeg vil ikke anbefale å handle der.
Mest stemmer anmeldelse
genser og bukse
Jeg bestilte en genser og bukse fra dem, men opplevde dårlig kundeservice. De var ikke veldig hjelpsomme eller imøtekommende, og det tok lang tid å få svar på spørsmålene mine. ... Les merDør: J. McCullough