Chamberlain Coffee - Total vurdering basert på 19 anmeldelser
Utvalgte Anmeldelser
Anmeldelser (19)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
Kaffekjøp med gratis kopp
Datteren min bestilte kaffe og fikk tilbud om en gratis kopp, men hun krysset tydeligvis ikke av for å legge koppen til bestillingen sin. Jeg så bestillingen, og boksen var ikke avkrysset. Jeg vil anbefale å ta en skjermdump av bestillingsskjermen som bevis. Uansett, etter å ha skrevet til kundeservice fikk datteren min en pakke med koppen - bare to dager etter min første e-post. Stor takk til Elena for å ordne dette. Utrolig god kundeservice.
ødelagt kopp, men rask hjelp
Alle jentene på teamet mitt var så fantastiske da koppen min ble levert ødelagt. De hjalp meg så fort og gjorde alt så enkelt! Ble helt sjokkert fordi vanligvis er alt så komplisert, men de klarte det så bra! Er så takknemlig for dem! ELSKER Emma og gjengen!! 🌟❤️
Heilt greitt kaffikjøp
Tusen takk til kundestøtteteamet for å fikse opp da jeg hadde problemer med bestillingen min. Det gikk raskt og enkelt å håndtere. Emma viser virkelig omsorg for sitt merke og kundene sine!
God kundeservice
Jeg ble skikkelig imponert over den gode kundeservicen jeg fikk, selv om det var så mange bestillinger og henvendelser å ta seg av. Alicia var bare fantastisk! Jeg hadde en ordre som aldri kom frem, og da tilbød Alicia seg å enten refundere pengene mine eller sende pakken på nytt uten ekstra kostnad! Jeg satte virkelig stor pris på hvor forståelsesfull hun var og hvor raskt hun svarte.
lang leveringstid
Jeg bestilte den 11. november, og etter å ha ventet i flere uker, sendte jeg en e-post til kundeservice deres. Jeg ble skuffet over tjenesten via e-post, da jeg ikke fikk noen ordentlige oppdateringer. Til slutt fikk jeg en tilbakebetaling, men jeg kommer ikke til å prøve å bestille fra dem igjen!
Erstatning for ødelagt vare
Jeg hadde en veldig god opplevelse med selskapet ditt nylig. Alicia var fantastisk og fikset alt etter at jeg mottok en ødelagt vare, og hun ordnet raskt en erstatning for meg. Jeg satte stor pris på den gode kundeservicen og at alt gikk så enkelt. Jeg kommer definitivt til å bestille fra dem igjen.
kaffe med kvern
Jeg hadde en skikkelig dårlig opplevelse med kundebehandlingen her. Jeg sendte en e-post for å få hjelp, men det tok en evighet før de svarte, og når de endelig gjorde det, løste de ikke engang problemet mitt. De spurte meg bare det samme spørsmålet om igjen og om igjen. Etter å ha holdt på slik i nesten en hel uke, ga jeg til slutt opp og bestiller ikke fra dem igjen.
Kaffe og krus
Jeg bestilte en pose kaffe og en kopp fra dem for noen uker siden, men etter en måned hadde jeg fortsatt ikke hørt noe. Jeg tok kontakt med kundeservice, og de forsikret meg om at ordren min ville bli sendt, og de skulle til og med inkludere noen ekstra kaffebønner som en gest. En måned senere, fremdeles ingen varer. Jeg bor forresten i Norge. Til slutt fikk jeg refusjon, men jeg må si, tjenesten deres er virkelig dårlig. Jeg liker fremdeles Emma, men dette var virkelig skuffende.
Kaffe og produkter
Jeg er kjempefornøyd med det jeg kjøpte fra dem. Kaffen er av skikkelig god kvalitet og produktene er bare helt fantastiske. Jeg vil virkelig anbefale dem til andre. Og kundeserviceteamet deres er utrolig hyggelige og hjelpsomme også.
Best Customer Service Ever
Jeg bestilte kaffen min, men den kom aldri. Jeg tror de irriterende naboene mine stjal den! Men så kontaktet jeg denne utrolig hyggelige damen som heter Alicia, og hun ga meg pengene tilbake selv om det ikke var deres feil at leveringspersonen rotet det til. Jeg brukte pengene til å bestille kaffen min på nytt, og den kom superfort, som magi!
Ferske og sterk kaffe
Jeg digger kaffen deres! Den er så deilig og har en kjempegod kaffesmak. De små pakningene er perfekte til både varm kaffe og iskaffe, så praktisk! Jeg har handlet fra nettbutikken deres flere ganger, og alle pakkene mine har kommet på under to dager. En gang hadde jeg et lite problem med en bestilling, men kundeservicen deres var både rask og vennlig. De forsto problemet mitt og tilbød seg å sende meg en ny bestilling helt gratis. Ikke bare det, jeg fikk til og med noen rabattkoder sammen med den nye bestillingen. Jeg er kjempefornøyd og kommer definitivt til å bestille fra dem igjen!
Kaffe med abonnement
Åh, kaffen er så utrolig god! Jeg er så fornøyd som fast kunde. Jeg elsker Sosial hund helbønne, den er favoritten min. Jeg brygger den hver morgen i espressomaskinen min. Og når jeg har hatt problemer med en bestilling, har kundeservicen vært fantastisk - rask, vennlig og hjelpsom (takk, Alicia!). Jeg anbefaler virkelig denne kaffen for den høye kvaliteten og den uslåelige kundeservicen deres.
Kjøp av pose med social dog-blend
Jeg bestilte en pose med social dog-blend fra nettsiden hennes, og så så jeg virkelig fram til det. Jeg fikk en e-post som bekreftet at bestillingen var lagt inn, og det var jo supert. Men så gikk det nesten en uke uten at jeg hørte noe om at den var blitt sendt. Jeg tenkte at jeg måtte sende dem en e-post og spørre om statusen. Og heldigvis svarte de ganske raskt og sa at den allerede var sendt. Men da jeg sjekket nettsiden, sto det plutselig at jeg hadde satt penger inn til et abonnement, noe jeg ikke hadde gjort. Så da sendte jeg en e-post til og fortalte dem at de hadde satt meg opp på et abonnement uten min tillatelse. De sa at det ikke var noe problem, og at de skulle kansellere det, men de nektet å gi meg pengene tilbake...!
Kaffeabonnement
Jeg sendte dem en e-post fordi det var noen problem med leveringen, men de har ikke svart på en hel uke. Jeg prøvde også å nå dem på Instagram, men jeg fikk ingen svar der heller. Det virker som om kundeservice deres ikke er så flink til å følge opp og hjelpe med problemer. Jeg hadde forventet bedre kommunikasjon og respons fra dem.
Får e-postbekreftelse, men lang ventetid på sending
Fikk en e-post for å bekrefte bestillingen min ganske raskt, men det tok veldig lang tid før jeg mottok sendingen. Jeg hørte ingenting på uker, ikke engang en oppdatering om ordrebehandling. Den eneste måten å kontakte selskapet på var gjennom nettsiden deres'kontakt oss'-alternativ. Det var verken telefonnummer eller e-post, og jeg følte meg helt overlat til deres nåde. Trodde virkelig at jeg hadde mistet pengene mine, så kontaktet dem på sosiale medier og fikk til svar at de trengte ordrenummeret mitt. Bestillingen ble til slutt sendt, men bare etter at de fortalte meg at deler av bestillingen min ikke kunne oppfylles. Veldig synd, for produktet er virkelig bra, men på grunn av manglende kommunikasjon og dårlig kundeservice, kommer jeg aldri til å bestille fra dem igjen.
Importavgifter til Storbritannia
Jeg hadde en dårlig opplevelse med dette selskapet når de påla meg å betale importavgifter til Storbritannia. Jeg trodde varene skulle komme fra Storbritannia da jeg ble belastet i pund, men dette ble ikke klart opplyst på nettsiden. Dette resulterte i uventede ekstrakostnader jeg ikke hadde forventet. På grunn av denne feilaktige informasjonen, vil jeg dessverre ikke handle fra dette selskapet igjen.
Tote bag
For tre uker siden bestilte jeg en tote bag, og når den endelig kom, ble jeg skikkelig skuffet. Etter bare én time med bruk rev siden helt opp! Jeg har prøvd å kontakte kundeservice for fire dager siden, men har fortsatt ikke hørt noe tilbake. Håper de ordner opp snart.
skuffende opplevelse
Jeg hadde en skuffende opplevelse med produktet jeg kjøpte fra dette selskapet. Produktet var ødelagt, skittent og så ut som om det allerede hadde vært brukt. Kundeservicen svarte ikke på flere av mine henvendelser, og når de til slutt svarte, hadde de ingen løsning på problemet. Det virket som om de bare prøvde å skylde på noen andre uten å egentlig bry seg om hva jeg trengte. Det er virkelig ikke greit for et selskap av denne størrelsen. Basert på alle de negative anmeldelsene jeg har sett og deres automatiserte svar, ser det ut som jeg ikke er den eneste som har hatt problemer med dette selskapet.
Kopp knust
En morgen da jeg lagde meg kaffe, knuste bunnen av Mason Jar-kruset mitt. Jeg ble så lei meg, for det var favorittkoppen min og utrolig praktisk. Jeg bestemte meg for å sende en e-post i håp om å få den erstattet. Heldigvis endte e-posten min opp hos en som heter Alicia, hun er fantastisk! Etter noen få meldinger fikk hun sendt meg en ny kopp, så nå kan jeg nyte kaffen min igjen når jeg er på farten. Jeg vil absolutt anbefale denne plassen til alle. Tusen takk igjen, Alicia! Hipp hurra! - Emilie
Mest stemmer anmeldelse
Tote bag
For tre uker siden bestilte jeg en tote bag, og når den endelig kom, ble jeg skikkelig skuffet. Etter bare én time med bruk rev siden helt opp! Jeg har prøvd å kontakte kundeser... Les merDør: rebekah