Alle kundeanmeldelser fra Sawayn
Review om: Flyforsinkelser
Erstatning for flyforsinkelser
Jeg var litt skeptisk til å satse på et selskap jeg tilfeldigvis fant på Google, men jeg hadde ikke energien til å lete etter erstatning selv. Jeg ga dem informasjonen de ba om og tenkte at det fikk gå som det ville. Jeg ble positivt overrasket av hvor hyggelige og hjelpsomme de ansatte var, som tok seg av alt arbeidet etter noen signaturer. I dag har jeg fått en god erstatning, og prisen de tok for jobben var rimelig og virkelig verdt det. Hvis du er i samme situasjon med kansellerte fly og lignende, anbefaler jeg dette på det sterkeste.
Review om: DiveInn
Mange separerte pakker
Hvorfor i all verden sende fem forskjellige pakker når de kunne ha blitt sendt som en eneste? Jeg måtte betale tollgebyr fem ganger i stedet for bare én gang på grunn av deres feilmerking. Dette er virkelig ikke greit, og jeg forventer at dere refunderer de ekstra kostnadene mine. Dette viser dårlig kommunikasjon og organisering fra deres side.
Review om: BliVakker
Rask levering, betaling via Klarna viktig.
Leveringen kom skikkelig fort, og det er alltid bra når man bestiller ting på nettet. Det var veldig greit å kunne betale med Klarna, det er jo en trygg og enkel måte å betale på. Alt i alt var jeg veldig fornøyd med hele opplevelsen.
Review om: TradeTracker
Cashback og kupong nettsteder
Jeg følte at TradeTracker bare fokuserte på afromen av ordrer gjennom tvilsomme cashback- og rabattsteder. Det var ingen kampanjemanagere tilgjengelig, ingen støtte, og nettverksavgiften var høy. Det virket som de bare satt og ikke gjorde noe. Husk at det er en oppsigelsestid på 3 måneder. Jeg er så lettet over å være ferdig med dem!
Review om: Vestiaire Collective
Nyeste kjøp
Jeg er skuffet over det siste kjøpet mitt. Jeg spurte om å få verifisert en veske som ble beskrevet som "meget god stand" basert på bildene, men da jeg fikk den, var skinnet og beslaget fullt av riper i mye større grad enn på bildene, uten at det var nevnt i beskrivelsen. Jeg klagde, men de nektet å gi meg tilbake pengene mine. Det er skuffende! De er ikke så pålitelige som de en gang var. Tidligere var de mye mer nøyaktige og opptatt av å unngå feil, men nå virker det som om de ikke bryr seg lenger. Jeg venter fortsatt på at de skal rette opp feilen og gi meg pengene mine tilbake. Kundeservicen deres er dårlig, de gir bare unnskyldninger og standardsetninger uten noen løsning. Akkurat nå virker det som om de ikke tar kundene sine på alvor.
Review om: Idrive
Min frustrasjon med kundeservice
Dessverre hadde jeg en veldig dårlig opplevelse med kundeservice nylig. Jeg prøvde å avslutte kontoen min to uker før fornyelsesdatoen, men det var umulig. Til tross for å ha kontaktet kundeservice to ganger, fikk jeg ingen respons i det hele tatt. Det føltes virkelig urettferdig, og det er skuffende at en tjeneste kan operere på denne måten.
Review om: Marriott
Bad opphold pa gjestehuset vart...
Jeg hadde en forferdelig opplevelse på gjestehuset vårt i Warwick. Rommet var skittent, men det var bare en av mange problemer på rommet! Det var til og med mugg der! Og da jeg prøvde å klage, ble jeg ignorert! Jeg har aldri følt meg så støtt under oppholdet mitt! En skikkelig skam. Gjestehuset vårt pleide å være stedet vårt for avslapning, men ikke lenger! Så #MarriottBonvoy #marriotthotels ALDRI MER!
Review om: Ellos
Enkel retur
Jeg synes det er helt greit å bestille fra dette selskapet, fordi det er så enkelt å finne det jeg leter etter på nettsiden deres. Og det er alltid bra at det går smertefritt å returnere ting som ikke passer eller ikke er helt etter min smak.
Review om: Foyer Global Health Insurance
Min erfaring
Jeg hadde en skikkelig dårlig opplevelse med denne helseforsikringen. Jeg har betalt hver måned, men har ikke fått noe tilbakebetalt i det hele tatt. Jeg har ringt kundeservicen flere ganger, men har ikke fått noen løsning. Jeg er helt utslitt av å prøve å få tilbakebetalinger som forsikringsselskapet har lovet. Det har vært et rent mareritt.