Marriott - Total vurdering basert på 18 anmeldelser

50% Ville handlet her igjen




Utvalgte Anmeldelser

Mest relevante positive anmeldelse

  2024-05-12
Hotellbesok i North Charleston
Jeg hadde en kjempebra tid på dette hotellet i North Charleston. Hotellets leder, frøken Sonia H....Les mer
Ali

Mest relevante negative anmeldelse

  2024-05-08
Kjøp av hotellopphold
Jeg bestilte nylig et hotellopphold gjennom appen, men opplevelsen var skuffende. Etter at jeg ha...Les mer
Roy Deckow

Mest stemmer anmeldelse

  2023-12-09
Vaart opp til hotellet
Store skuffelser på Delta Hotels. Vi reserverte en suite to ganger, men begge gangene fikk vi ikk...Les mer
G. Rohan

Anmeldelser (18)

  (6)

 (2)

  (9)

  (1)

  (0)

  • Ingen anmeldelser ennå!

    Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Bestilling av hotellrom

    Som en langvarig kunde hos dere og har bodd på mange av hotellene deres, må jeg si at jeg ble veldig skuffet over min siste opplevelse med å bestille rom hos dere. Flere ganger la jeg merke til at prisen på rommet økte etter at jeg hadde bekreftet bestillingen, og det virket som om det var med vilje for å få mer penger fra meg. Jeg hadde også en feil med antall netter booket på et av oppholdene mine, men heldigvis var personalet på hotellet veldig hjelpsomme og fikset det på en god måte.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Opphold på et hotell i Midtown, Manhattan

    Jeg bodde på et hotell i Midtown, Manhattan. Rommet var ikke veldig stort, men det hadde en stor seng, en garderobe og et skrivebord med stol. Det var også en liten sofa og et kjøleskap, mikrobølgeovn og kaffetrakter. På badet var det en stor dusj med fint såpe, sjampo og balsam. Vi sov godt i løpet av oppholdet på seks netter uten forstyrrelser. Rommet ble rengjort daglig med nye håndklær, kaffe og sengetøy ble skiftet en gang. Frokosten var inkludert i prisen og helt ok, buffet-stil med varm mat og mye å velge mellom kaldt. Personalet var veldig høflige og profesjonelle. Beliggenheten var veldig bra for å besøke Midtown, Central Park og shoppingområdene. Men det var en ulempe at hotellet krevde et depositum på 300 dollar som enda ikke er betalt tilbake 25 dager senere, til tross for at de lovet det innen 21 arbeidsdager. Jeg forstår ikke hvorfor dette tar så lang tid med dagens teknologi. på grunn av dette, mister hotellet en stjerne fra meg.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Hotellbesok i North Charleston

    Jeg hadde en kjempebra tid på dette hotellet i North Charleston. Hotellets leder, frøken Sonia H. Mattis, var utrolig hyggelig og veldig profesjonell. Hun var alltid der for å hjelpe og viste omsorg for gjestene som om de var hennes egne familie. Jeg er veldig takknemlig for alt hun gjorde.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjøp av hotellopphold

    Jeg bestilte nylig et hotellopphold gjennom appen, men opplevelsen var skuffende. Etter at jeg hadde fullført bestillingen, fikk jeg beskjed om at det ikke var ledige rom på hotellet, selv om appen tillot bestilling. Kundeservicen kunne ikke hjelpe meg eller finne en løsning. Det virker som om selskapet prøver å lure kundene og unngå å ta ansvar for feilene sine.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Oppholdet mitt på hotellet

    En gang til hadde jeg en fantastisk tid på hotellet, takket være den fantastiske servicen fra Victoria og de andre ansatte. Rommene var rene og komfortable, og alle var så vennlige og imøtekommende. Beliggenheten var akkurat det jeg trengte, og jeg virkelig likte oppholdet mitt der.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Hotellopphold

    Det er et nytt hotell utenfor Petoskey som har gode fasiliteter og vennlig betjening. Hotellrommene er rene, og lobbybaren er et hyggelig sted å slappe av. Utendørsbassenget og boblebadet gjør det ekstra avslappende. Utsikten fra rommene mot det bølgende landskapet er virkelig vakker.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Overnattingssted booking hos en flyplasshotell

    Jeg booket et rom på et hotell ved flyplassen og jeg ble skikkelig imponert over servicen der. De som jobbet der var utrolig hjelpsomme og effektive, spesielt Mara i reservasjonsavdelingen. Hun gjorde virkelig alt for å finne den beste prisen for meg og svarte alltid raskt på alle spørsmålene mine. Jeg vil absolutt anbefale dette hotellet til andre som skal reise.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Stay at a hotel

    Jeg vil virkelig anbefale dette stedet til alle! De har utrolig god service, herlige fasiliteter og billig parkering. Rommet var komfortabelt og rent med alt man kunne trenge. Frokostbuffeten var stor og deilig. Det eneste minuset var beliggenheten, litt langt unna sentrum og spisesteder.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjøpte bursdagsfeiring

    Jeg feiret nettopp min 60-årsdag på et hotell midt i Liverpool, og opplevelsen kunne ikke ha vært bedre. Personalet var helt fantastisk, de sørget for at alt var perfekt og gjorde feiringen min virkelig minneverdig. Kvelden var fylt med glede mens venner og familie samlet seg i det flotte miljøet på hotellet. Personalet var utrolig oppmerksomme og profesjonelle. De tok vare på alle behovene våre og sørget for at alt gikk smertefritt, så jeg kunne virkelig slappe av og nyte hvert øyeblikk av dagen min.

    Det som virkelig imponerte meg var omsorgen de viste, selv etter at festen var over. Da jeg fant ut at bursdagskaken min ikke hadde blitt med meg hjem, ble jeg selvfølgelig skuffet. Men personalet nølte ikke med å fikse det. Til tross for avstanden og ulempene, fikk de kaken min levert hjem til meg med Uber, og alt på deres regning. Denne personlig servicen berørte virkelig hjertet mitt og viste deres engasjement for å glede gjestene.

    Jeg vil også gjerne takke sjefen, selv om jeg dessverre har glemt navnet, for å ha overvåket et perfekt arrangement. En spesiell takk til Chelsea som spilte en viktig rolle i planleggingen av feiringen min. Hun holdt meg oppdatert regelmessig og sørget for at hvert eneste detalj var akkurat som jeg hadde ønsket.

    Jeg kan ikke få fullrost teamet nok. Deres dedikasjon til fortreffelighet og omsorg for gjestene var enestående. Bursdagsfeiringen min overgikk alle forventningene mine takket være deres fantastiske støtte og service. Jeg anbefaler dette hotellet på det sterkeste til alle som leter etter en virkelig minneverdig opplevelse. Tusen takk for at dere gjorde min 60-årsdag til en dag å huske for alltid!


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Bad opphold pa gjestehuset vart...

    Jeg hadde en forferdelig opplevelse på gjestehuset vårt i Warwick. Rommet var skittent, men det var bare en av mange problemer på rommet! Det var til og med mugg der! Og da jeg prøvde å klage, ble jeg ignorert! Jeg har aldri følt meg så støtt under oppholdet mitt! En skikkelig skam. Gjestehuset vårt pleide å være stedet vårt for avslapning, men ikke lenger! Så #MarriottBonvoy #marriotthotels ALDRI MER!


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Opphold på hotell i Eugene - fantastisk opplevelse!

    Jeg hadde det kjempefint på hotellet i Eugene! Suiten var stor, veldig ren og koselig; de ansatte var utrolig hjelpsomme og hyggelige, spesielt i resepsjonen; de var virkelig dyrevennlige som de sa; frokosten var veldig god og frokostsalen var koselig; og beliggenheten var flott og grønn. Jeg anbefaler dette flotte hotellet på det sterkeste!


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Rom reservert for oppgradering til suite

    Denne gangen hadde vi en skikkelig dårlig opplevelse på hotellet. Vi ble fortalt at det var en suite tilgjengelig da vi ankom, men likevel fikk vi ikke oppgradering. Etter mye diskusjon og til og med involvering av en manager, ble vi til slutt fortalt at det ikke var noen suite tilgjengelig likevel. Hele prosessen med innsjekking og bagasje tok altfor lang tid, og vi ble frustrert over at vi ikke fikk klare svar på hva som egentlig foregikk. Massasjen jeg fikk på spaet var ikke bra, og jeg følte meg fysisk ubekvem etterpå. Heldigvis var kjæresten min fornøyd med sin massasjebehandling. Romservice for middag ble levert på en måte som minnet mer om en matlevering til et hus enn på et hotell. Etter utsjekking fikk jeg ikke en e-postkvittering som forventet, og heller ikke en kundetilfredshetsskjema å fylle ut. Denne dårlige servicen har definitivt påvirket vår beslutning om å returnere til hotellet i fremtiden.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Rekrutteringsteam dårlig erfaring

    Jeg lurte på hvorfor søknaden min ble avvist. Dette er tredje eller fjerde gangen teamet deres ikke har godkjent en søknaden min. Jeg vil gjerne få vite mer om hva dere ser etter når dere ansetter folk, hvilke kvaliteter, ferdigheter eller erfaringer som er viktige for dere. Det ville være veldig nyttig for meg å forstå mer om ansettelsesprosessen deres. Ser frem til å høre fra dere. Takk. Vennlig hilsen, Muhammad Fahad Masood


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Opphold pa et hotell

    Oppholdet mitt på hotellet nylig var veldig skuffende. De sa oppussing, men det var ikke sant, så jeg ble veldig skuffet da jeg kom dit og så at ingenting var forbedret. Jeg hadde brukt mange poeng på dette oppholdet, så det var virkelig skuffende. Jeg snakket med kundeservicen for å si fra hvor misfornøyd jeg var, og selv om de tilbød litt kompensasjon, følte jeg at skaden allerede var skjedd.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Rom med mangelfull hygiene

    Jeg bestilte et rom på dette stedet, og må si at jeg ble skikkelig skremt da jeg så tilstanden. Rommet var virkelig utdatert, det var til og med krypdyr og insekter å se rundt. Vannkranene var løse, og det var til og med mugg rundt ventilasjonssystemet. Alt i alt var det et ganske usunt og motbydelig miljø. Jeg vil anbefale å være forsiktig med å velge å bo her.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Mitt misfornoyde opplevelse med lojalitetsprogrammet

    Min erfaring med lojalitetsprogrammet har vært blandet. Jeg pleide å se det som en fin måte å få litt ekstra glede av oppholdene mine på hotellene, men nylig har jeg begynt å tvile. Forrige uke opplevde jeg en ubehagelig situasjon der noen registrerte et opphold i mitt navn i Cannes. Det tok meg flere dager med kommunikasjon for å få kansellert reservasjonen. Til tross for løfter om oppfølging, har jeg fremdeles ikke fått noen informasjon om hvordan dette kunne skje, eller en unnskyldning. Det er irriterende å bruke så mye tid på å rette opp slike feil. Derfor har tilliten min til lojalitetsprogrammet sunket kraftig, og jeg føler meg ikke lenger trygg på det.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Hotellbestilling og forespørsel om transport til og fra flyplassen

    Jeg skulle bo på Renaissance i Santiago og prøvde å få tak i dem for å ordne transport til og fra flyplassen. Dessverre ble jeg ignorert og avvist av hotellet, så jeg ringte Marriott reservasjoner for å få hjelp. De ba meg kontakte hotellet direkte, men det viste seg å være bortkastet tid. Til slutt bestemte jeg meg for å booke hos Mandarin Oriental og fikk en veldig positiv og rask respons fra dem. Den gode servicen deres var helt fantastisk, i motsetning til den dårlige behandlingen jeg fikk fra Marriott.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Vaart opp til hotellet

    Store skuffelser på Delta Hotels. Vi reserverte en suite to ganger, men begge gangene fikk vi ikke det vi betalte for. Vi fikk ingen forhåndsvarsling. De tilbød oss et dårligere rom eller et annet hotell begge gangene. Vi måtte kjøre langt, og jeg følte meg lei og irritert. Dette er rett og slett uakseptabelt.