IHG Hotels & Resorts - Total vurdering basert på 18 anmeldelser
Utvalgte Anmeldelser
Anmeldelser (18)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
Kjøp av falske hotellvurderinger
Jeg ble kontaktet av noen som sa at jeg kunne tjene litt ekstra penger ved å gi positive anmeldelser til hotellbestillinger. Etter å ha fulgt instruksjonene deres og gjort det de ba om, skjønte jeg at det hele var en svindel. De ville at jeg skulle sette inn penger på en virtuell konto for å tjene penger på hotellbestillinger, men når jeg prøvde å ta ut pengene jeg hadde tjent, blokkerte de tilgangen og tømte kontoen min. Jeg har rapportert dette til myndighetene og vil advare andre mot å gå i samme felle.
Bestilling av hotellrom
Det har vært en helt forferdelig opplevelse å prøve å bruke en kupongkode hos dem. Avbestilte en bestilling for flere uker siden og fikk en kupongkode for neste gang. Operatøren ba meg svare tilbake til henne med koden, og det gjorde jeg. Hun bekreftet at koden var riktig og sa jeg måtte bestille via sentralreservasjonen for å bruke den. Den syvende mai i år bestilte jeg med dem, og ble bedt om å ringe sentralreservasjonen tilbake angående kupongkoden. I dag, etter å ha blitt sendt frem og tilbake mellom sentralreservasjonen og hotellet vi hadde bestilt med, kunne ingen hjelpe meg med koden. Ringte IHG rewards, og det viste seg at koden var tull, da det ikke var noe på kontoen min. Det er ironisk hvordan kvinnen i det første anropet ba meg gjenta den. Dette er siste strået for meg. Har vært medlem siden 2019, men nå er det farvel og lykke til. Dere kan beholde fordelene mine. Hvis dere behandler kundene deres sånn ved å lyve, lykke til med andre medlemmer. Vær varsom.
Min opphold på hotellet
Jeg hadde en skikkelig dårlig opplevelse på dette hotellet. De tok 50 000 kroner for å skjule videoen av Diddy som slo kjæresten sin. Det er helt forferdelig at de støtter slike grusomme handlinger bare for penger. Alle bør boikotte dette stedet!
Membership points expired, reduced status twice
Jeg har vært medlem i over tjue år, men på grunn av jobben min kunne jeg ikke reise så ofte som de ønsket, så poengene mine utløp. To ganger hadde jeg Gull-status i løpet av denne perioden, men jeg ble nedgradert til klubbstatus. Jeg hadde samlet mer enn 86000 poeng, men de fjernet likevel poengene mine da de endret reglene for poengutløp. Jeg vil virkelig ikke anbefale dette selskapet.
Roedebyen holder de beste ansatte innen IHG
Roedebyen har virkelig de beste ansatte i IHG. Spesielt Kim er fantastisk, hun slutter aldri å smile og er alltid der for alt du trenger. Det er en fryd å være i nærheten av henne. Hun er intelligent, stilig og har masse panache. Kate Middleton kan bare drømme om å være som henne! IHG bør virkelig se på Roedebyen for retning, de har virkelig strålende mennesker der!
Forretningsreise hotellreservasjon
Jeg bestilte et hotell for en forretningsreise, og jeg ble virkelig skuffet over servicen jeg fikk. De hadde lovet meg et rom som var i nærheten av stedet jeg skulle, men da jeg faktisk prøvde å benytte meg av tilbudet, sa de plutselig at det ikke var inkludert. Da jeg ba om å få kansellere og få pengene tilbake, nektet de og sa at det ikke var mulig å få refusjon, selv om jeg ikke hadde bodd der. Det var en ganske dårlig opplevelse og jeg vil ikke anbefale dette hotellet til andre som er på forretningsreise.
Lurte av falske jobbtilbud.
Jeg ble lurt av falske jobbtilbud og havnet i en svindelgruppe på Telegram. De fikk meg til å gjøre oppgaver som å like hoteller på Booking.com og gjøre kjøp på et oppdiktet nettsted. Målet var å stjele pengene mine ved å lure meg til å overføre penger, mens de økte fortjenesten sin kontinuerlig. De brukte logoene til kjente selskaper som Booking.com og IHG Hotels & Resorts for å lure meg. Dette er uhørt! Vi må varsle myndighetene og stoppe dette!
Uopphørlige anrop fra et hotell
IHG ringer meg hele tiden og legger bare på. De synes det er morsomt å tulle med telefonnumrene. Når jeg prøver å ringe tilbake, blir jeg bare satt i vent. Og når endelig en kundebehandler svarer, og jeg ber om å bli fjernet fra spamlisten deres, så legger de på. Dårlig forretningsmetode. Svindel, svindel, svindel!
Solar Eclipse Viewing Trip
Vi var en gruppe mennesker over 70 år med funksjonshemminger som dro til hotellet for å se solformørkelsen. Vi ba om å låne stoler for å kunne se hendelsen trygt, men fikk dårlig behandling av sjefen på hotellet. Selv etter å ha forsøkt å forklare mine funksjonshemminger, ble jeg avvist og beskyldt for trusler. Jeg følte meg nedverdiget og respektløst behandlet, som om jeg var en annenrangs borger på grunn av funksjonshemmingene mine. Hotellets ledelse reagerte på min klage til IHG på en veldig skuffende måte, uten respons på flere uker og ignorering av mine protester mot sjefens oppførsel. Dette er helt uakseptabelt.
Dårlig opplevelse med hotellreservasjon
Opplevelsen min med hotellreservasjonen var veldig skuffende. Jeg prøvde å bestille et hotell i Indianapolis, IN, men ble av en eller annen grunn booket på et hotell bare 2 minutter unna hjemmet mitt. De belastet kortet mitt for hotellnetter og vil ikke gi meg pengene tilbake. Jeg ringte flere ganger, men kundeserviceavdelingen la stadig på røret og nektet å hjelpe. En forferdelig opplevelse som har fått meg til å unngå å bruke deres tjenester i fremtiden.
Vår erfaring på et hotell under solformørkelsen
Vi er en familie bestående av to pensjonerte leger og to advokater som alle er over 70 år. Vi var på et hotell for å se solformørkelsen. Jeg, med begrenset bevegelse på grunn av funksjonshemming, ba om å få låne noen stoler ved bassenget for å se solformørkelsen på en komfortabel måte. Hotellets general manager nektet meg denne enkle forespørselen og behandlet meg dårlig på grunn av funksjonshemmingen min. Jeg følte meg som en annenrangs borger på grunn av den dårlige behandlingen jeg fikk, og det er helt uakseptabelt.
ordring av hotellrom med poeng
Jeg prøver å bruke mine poeng, men nettsiden deres tillater meg ikke å endre leveringsadressen. Tester ingen disse tingene? Uansett spiller det egentlig ingen rolle nå, siden det er mye dyrere å bestille gjennom dem, så jeg samler sjelden poeng lenger.
Innkjopet mitt var dobbeltbooking pa et hotell.
Ingen stjerner i det hele tatt. Jeg ble påført over $300 i dobbeltbooking gebyrer på grunn av dårlige råd fra ledelsen. Hotelledelsen har ikke svart på mine henvendelser angående problemet. Corporate IHG har heller ikke hjulpet meg på noen måte. Dårlige forretningspraksiser overalt. Anbefaler å unngå dette hotellet og andre IHG-eiendommer!
Poengbruk
Det var en skikkelig dårlig opplevelse for et år siden. Rommet mitt ble ikke rengjort i løpet av de tre dagene jeg bodde der. Jeg måtte snakke med ledelsen hver dag for å få dem til å rydde rommet mitt. Som en slags kompensasjon for den dårlige opplevelsen, fikk jeg noen poeng. Jeg hadde totalt 80000 poeng, men når jeg nå prøver å bruke dem, har de blitt fjernet og de sier at jeg ikke brukte dem før de gikk ut på dato. Hvis det stemmer, betyr det at jeg egentlig aldri fikk noen ordentlig kompensasjon for den forferdelige opplevelsen jeg hadde.
Angrer pa hotellbooking
Jeg var veldig misfornøyd med oppholdet mitt på dette hotellet. Jeg hadde booket et rom for meg og familien min gjennom appen deres, men da vi endelig kom fram etter en lang kjøretur, fikk vi beskjed om at rommet var blitt avbestilt fordi vi ikke hadde sjekket inn før klokken 18. Jeg ble sjokkert og frustrert over denne uheldige situasjonen, spesielt siden det virket som om hotellet heller ville selge rommet til noen andre for en høyere pris.
Ankomsten var fantastisk - bra team
Fra det øyeblikket vi møtte concierge-teamet da vi ankom, til personalet på club lounge - alle var utrolig hjelpsomme. De gjorde alt de kunne for å hjelpe oss, ingenting var for mye trøbbel. Vi hadde en fantastisk tid med et flott rom med fantastisk utsikt, som også var velutstyrt og veldig rent. Oppholdet vårt varte i to netter, og det var virkelig hyggelig. De behandlet oss som spesielle gjester og satte pris på oss, spesielt med tanke på at jeg var i rullestol og trengte ekstra hjelpemidler. Det var virkelig en varm gest som vi satte stor pris på.
Oppholdet mitt
Jeg hadde det kjempefint på dette hotellet. Folkene som jobbet der var så hyggelige og hjelpsomme, og servicen var virkelig på topp. Rommet mitt var rent og behagelig, og jeg likte skikkelig godt den nydelige frokosten jeg fikk om morgenen. Jeg hadde en kjempefin natt her, så jeg kommer absolutt tilbake hit igjen.
Unpleasant experience
Jeg hadde en skikkelig dårlig opplevelse på det stedet. Servicen var helt forferdelig, og jeg følte meg ikke godt behandlet av de som jobber der. Vennene mine måtte virkelig overtale meg til å bli, ellers hadde jeg ikke hatt lyst. Jeg har ikke tenkt å komme tilbake hit igjen, og jeg vil definitivt ikke anbefale dette stedet til noen jeg kjenner. Det virker som om de ikke bryr seg om hva kundene synes eller mener, og det er veldig skuffende.
Mest stemmer anmeldelse
Ankomsten var fantastisk - bra
Les mer