Radisson Hotels Anmeldelser

: 17

公司的数据已经过准确性检查并得到验证。访问其官方网站是安全的。我们相信在线透明度和安全性鼓励所有公司在我们这里进行验证,这样他们就知道在哪里可以安全可靠地购物。

12% Ville handlet her igjen

Mest relevante positive anmeldelse

  2024-02-02
Hotellbooking gjennom Expedia.
Jeg var litt nervøs for hotellet jeg hadde bestilt gjennom Expedia.de i London på grunn av de bla...Les mer
rocky

Mest relevante negative anmeldelse

  2024-05-14
Opphold på hotell
Opplevelsen på dette hotellet var skikkelig dårlig. De som jobbet der virket ikke interesserte i ...Les mer
Rutherford

Mest stemmer anmeldelse

  2024-03-31
Min hotellopplevelse
Fy fader, rommet var helt forferdelig og toalettet fungerte ikke engang! Hvorfor måtte vi betale ...Les mer
Will

Anmeldelser (17)

  (2)

 (0)

  (9)

  (5)

  (1)

  • Ingen anmeldelser ennå!

    Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Hotellopphold i Riga

    Oppholdet mitt på hotellet i Riga, Latvia var helt fantastisk. Jeg ble imponert over servicen fra personalet fra starten av. Innsjekkingen gikk greit og rommet mitt var rent og behagelig. Beliggenheten var perfekt med lett tilgang til ulike attraksjoner. Jeg likte spesielt godt spaet og konferansesenteret på hotellet, de var begge av høy kvalitet. Alt i alt var oppholdet mitt her minneverdig, og jeg vil definitivt anbefale dette hotellet til andre reisende.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Hotellbooking gjennom Expedia.de i London

    Jeg var litt nervøs for hotellet jeg hadde bestilt gjennom Expedia.de i London på grunn av de blandede Google-anmeldelsene, men jeg ble positivt overrasket! Folkene på hotellet og hos Radisson Serviceselskapet var veldig imøtekommende og hjelpsomme når jeg ga beskjed om mine bekymringer på grunn av mine begrensninger, og min familie hadde det veldig bra under oppholdet. Tusen takk, Radisson Hotels, for en fantastisk opplevelse!


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kundefordelene endret negativt

    Tidligere var fordelene for kundene på dette hotellkjedet blant de beste, men nå er de blitt de verste. Poengene er nå helt verdiløse og umulige å bruke for opphold som før var veldig enkle å oppnå. Derfor har jeg bestemt meg for å slutte å bruke dette hotellet og heller gå over til et annet. Dermed har de tapt titusenvis av kroner i omsetning fra meg og mine kolleger på jobben.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Radisson Hoteller

    Hei alle sammen, jeg må bare fortelle om opplevelsen min med Radisson Hoteller. Jeg ble skikkelig skuffet da de plutselig endret verdien av poengene mine uten å si ifra på forhånd i 2022. Det var skikkelig frekt av dem å gjøre uten forvarsel! Jeg mistet omtrent 70% av poengverdien min, og det er bare ikke greit. Hvorfor skal man være lojal mot et selskap som oppfører seg på den måten?<br><br>Og la meg si noe om kundeservicen deres - den er helt forferdelig! Det virker nesten som om agentene deres blir belønnet for å ikke hjelpe deg, det er så merkelig. Jeg hadde en så dårlig opplevelse med dem, og det er virkelig skuffende.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Opphold på hotell

    Opplevelsen på dette hotellet var skikkelig dårlig. De som jobbet der virket ikke interesserte i å hjelpe gjestene og virket helt borte i sin egen verden. Jeg ble bedt flere ganger om å sende inn de samme dokumentene, men fikk ikke noe svar. Det føltes som om de bare overså gjestenes henvendelser og behov. Veldig skuffende opplevelse.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Feil med fakturering og booking bekreftelse

    Jeg er skuffet over kundeservicen deres. Jeg har fortalt dem to ganger at fakturaen og bookingbekreftelsen ikke stemmer, fordi frokost ikke står på bookingbekreftelsen, men det er inkludert på regningen. De svarte på e-posten min og sa at jeg skal be hotellet direkte om en faktura.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Min hotellbooking

    Prisene dere tar betalt for hotellene deres er bare tull og fantasibaserte. Jeg betalte for et hotellrom og en uke senere så jeg at det samme rommet for de samme datoene(!) var over 40% billigere. Og da jeg ba om å få mellomlegget tilbake, bare nektet de. Dette selskapet er ekstremt dårlig, de selger rommene sine til høyere priser og svindler gjestene. Kundeservicen deres er helt fraværende. Når du ringer dem, svarer de aldri.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Hotellopphold punkter blir ikke kreditert til tross for skriftlige beviser

    Jeg har opplevd at punkter for hotellopphold ikke blir kreditert, selv etter at jeg har sendt inn skriftlige beviser. Service-Desk er virkelig en katastrofe. Jeg har til og med sendt inn bevisene mine som PDF, men får alltid den samme standardresponsen om at bestillingen ikke eksisterer og at jeg må sende inn en ny søknad. Det føles nesten som svindel det som skjer her.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Bestillinger tapt poeng

    Ærlig talt, dette firmaet har oppført seg skikkelig uærlig. Jeg ble skikkelig lurt etter å ha brukt mine poeng som plutselig ikke kan brukes i gruppen lenger.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Hotellopphold

    Jeg hadde en skikkelig dårlig opplevelse med et forvirrende poengsystem som virket som om det var laget for å hindre folk i å bruke poengene sine. Hun personen jeg snakket med på telefonen virket uerfaren og ikke særlig hjelpsom, og tygget tyggegummi mens vi snakket. Hun ba meg om å reaktivere kontoen min og sa at poengene ville dukke opp igjen, men det skjedde aldri.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Min hotellopplevelse

    Fy fader, rommet var helt forferdelig og toalettet fungerte ikke engang! Hvorfor måtte vi betale 1.800 kr for den servicen, det er helt sykt! Vinduene så ut som de ikke hadde blitt vasket på evigheter, fulle av mugg og råte. Jeg vil virkelig ikke anbefale noen å bo på dette stedet, det er virkelig ikke verdt pengene!


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Oppholdet mitt var skuffende.

    Jeg ringte kundeservice med noen spørsmål, men de virket ikke å forstå engelsk skikkelig og var ikke til stor hjelp i det hele tatt. De ba meg bare om å fortsette å sende e-post, og sa at jeg kanskje ikke ville få svar tilbake! Plutselig, i oktober, endret Radisson-bonusprogrammet seg helt, og nå er mine 150 000 poeng bare verdt halvparten av hva de pleide å være. Det er så umoralsk og inkompetent. Jeg kommer aldri til å bruke dette hotellkjeden igjen.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Opphold på hotell i Luxembourg

    Fra det øyeblikket vi ankom dette hotellet i Luxembourg, føltes det veldig merkelig. Vi ble belastet 20€ per natt i tilfelle noe ble ødelagt, og deretter ble en stor sum holdt tilbake. Til slutt ble nesten 1200 € holdt tilbake. Den verste opplevelsen var ved utsjekking da vi trodde alt var løst, men en resepsjonist kom løpende etter oss på gaten og sa at vi skyldte mer penger. Det var helt absurd, vi ventet over 1 time uten at det løste seg. Det var ingen direktør tilgjengelig, og til slutt forlot vi uten å motta en faktura. Helt galskap! Vi politianmeldte hotellet og saken er fortsatt under behandling. Hvis du tenker å besøke Luxembourg, så unngå å bo på dette hotellet.


Andre så også på