Radisson Hotels - Total vurdering basert på 17 anmeldelser
Utvalgte Anmeldelser
Anmeldelser (17)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
Kundefordelene endret negativt
Tidligere var fordelene for kundene på dette hotellkjedet blant de beste, men nå er de blitt de verste. Poengene er nå helt verdiløse og umulige å bruke for opphold som før var veldig enkle å oppnå. Derfor har jeg bestemt meg for å slutte å bruke dette hotellet og heller gå over til et annet. Dermed har de tapt titusenvis av kroner i omsetning fra meg og mine kolleger på jobben.
Radisson Hoteller
Hei alle sammen, jeg må bare fortelle om opplevelsen min med Radisson Hoteller. Jeg ble skikkelig skuffet da de plutselig endret verdien av poengene mine uten å si ifra på forhånd i 2022. Det var skikkelig frekt av dem å gjøre uten forvarsel! Jeg mistet omtrent 70% av poengverdien min, og det er bare ikke greit. Hvorfor skal man være lojal mot et selskap som oppfører seg på den måten?<br><br>Og la meg si noe om kundeservicen deres - den er helt forferdelig! Det virker nesten som om agentene deres blir belønnet for å ikke hjelpe deg, det er så merkelig. Jeg hadde en så dårlig opplevelse med dem, og det er virkelig skuffende.
Opphold på hotell
Opplevelsen på dette hotellet var skikkelig dårlig. De som jobbet der virket ikke interesserte i å hjelpe gjestene og virket helt borte i sin egen verden. Jeg ble bedt flere ganger om å sende inn de samme dokumentene, men fikk ikke noe svar. Det føltes som om de bare overså gjestenes henvendelser og behov. Veldig skuffende opplevelse.
Feil med fakturering og booking bekreftelse
Jeg er skuffet over kundeservicen deres. Jeg har fortalt dem to ganger at fakturaen og bookingbekreftelsen ikke stemmer, fordi frokost ikke står på bookingbekreftelsen, men det er inkludert på regningen. De svarte på e-posten min og sa at jeg skal be hotellet direkte om en faktura.
Min hotellbooking
Prisene dere tar betalt for hotellene deres er bare tull og fantasibaserte. Jeg betalte for et hotellrom og en uke senere så jeg at det samme rommet for de samme datoene(!) var over 40% billigere. Og da jeg ba om å få mellomlegget tilbake, bare nektet de. Dette selskapet er ekstremt dårlig, de selger rommene sine til høyere priser og svindler gjestene. Kundeservicen deres er helt fraværende. Når du ringer dem, svarer de aldri.
Hotellopphold punkter blir ikke kreditert til tross for skriftlige beviser
Jeg har opplevd at punkter for hotellopphold ikke blir kreditert, selv etter at jeg har sendt inn skriftlige beviser. Service-Desk er virkelig en katastrofe. Jeg har til og med sendt inn bevisene mine som PDF, men får alltid den samme standardresponsen om at bestillingen ikke eksisterer og at jeg må sende inn en ny søknad. Det føles nesten som svindel det som skjer her.
Bestillinger tapt poeng
Ærlig talt, dette firmaet har oppført seg skikkelig uærlig. Jeg ble skikkelig lurt etter å ha brukt mine poeng som plutselig ikke kan brukes i gruppen lenger.
Hotellopphold
Jeg hadde en skikkelig dårlig opplevelse med et forvirrende poengsystem som virket som om det var laget for å hindre folk i å bruke poengene sine. Hun personen jeg snakket med på telefonen virket uerfaren og ikke særlig hjelpsom, og tygget tyggegummi mens vi snakket. Hun ba meg om å reaktivere kontoen min og sa at poengene ville dukke opp igjen, men det skjedde aldri.
Min hotellopplevelse
Fy fader, rommet var helt forferdelig og toalettet fungerte ikke engang! Hvorfor måtte vi betale 1.800 kr for den servicen, det er helt sykt! Vinduene så ut som de ikke hadde blitt vasket på evigheter, fulle av mugg og råte. Jeg vil virkelig ikke anbefale noen å bo på dette stedet, det er virkelig ikke verdt pengene!
Oppholdet mitt var skuffende.
Jeg ringte kundeservice med noen spørsmål, men de virket ikke å forstå engelsk skikkelig og var ikke til stor hjelp i det hele tatt. De ba meg bare om å fortsette å sende e-post, og sa at jeg kanskje ikke ville få svar tilbake! Plutselig, i oktober, endret Radisson-bonusprogrammet seg helt, og nå er mine 150 000 poeng bare verdt halvparten av hva de pleide å være. Det er så umoralsk og inkompetent. Jeg kommer aldri til å bruke dette hotellkjeden igjen.
Opphold på hotell i Luxembourg
Fra det øyeblikket vi ankom dette hotellet i Luxembourg, føltes det veldig merkelig. Vi ble belastet 20€ per natt i tilfelle noe ble ødelagt, og deretter ble en stor sum holdt tilbake. Til slutt ble nesten 1200 € holdt tilbake. Den verste opplevelsen var ved utsjekking da vi trodde alt var løst, men en resepsjonist kom løpende etter oss på gaten og sa at vi skyldte mer penger. Det var helt absurd, vi ventet over 1 time uten at det løste seg. Det var ingen direktør tilgjengelig, og til slutt forlot vi uten å motta en faktura. Helt galskap! Vi politianmeldte hotellet og saken er fortsatt under behandling. Hvis du tenker å besøke Luxembourg, så unngå å bo på dette hotellet.
Hotellbooking gjennom Expedia.de i London
Jeg var litt nervøs for hotellet jeg hadde bestilt gjennom Expedia.de i London på grunn av de blandede Google-anmeldelsene, men jeg ble positivt overrasket! Folkene på hotellet og hos Radisson Serviceselskapet var veldig imøtekommende og hjelpsomme når jeg ga beskjed om mine bekymringer på grunn av mine begrensninger, og min familie hadde det veldig bra under oppholdet. Tusen takk, Radisson Hotels, for en fantastisk opplevelse!
Problemer med å bruke poeng for å bestille opphold
Jeg sliter virkelig som "Premium medlem" med å bruke poengene mine for å bestille oppholdet mitt på hotellet deres. Uansett om jeg prøver på nettsiden eller i appen, så får jeg alltid den samme feilmeldingen og det virker umulig å få noe hjelp fra kundeservice. Dette har vært veldig frustrerende og har fått meg til å tenke på å bytte hotellkjede.
Hotellopphold i Riga
Oppholdet mitt på hotellet i Riga, Latvia var helt fantastisk. Jeg ble imponert over servicen fra personalet fra starten av. Innsjekkingen gikk greit og rommet mitt var rent og behagelig. Beliggenheten var perfekt med lett tilgang til ulike attraksjoner. Jeg likte spesielt godt spaet og konferansesenteret på hotellet, de var begge av høy kvalitet. Alt i alt var oppholdet mitt her minneverdig, og jeg vil definitivt anbefale dette hotellet til andre reisende.
Oppholdet mitt på dette hotellet
Det virker som om hotellet endrer datoene for oppholdet ditt bevisst for å hindre deg i å få oppgradering gjennom lojalitetsordningen deres. Det er virkelig dårlig gjort. Helt uakseptabelt og uhøflig oppførsel fra dem.
Bestilte forhåndsbetalt reservasjoner.
Jeg bestilte og betalte for reservasjonene mine på forhånd, men da flyet mitt ble kansellert, oppdaterte jeg hotellet som en høflighet. Ingen poeng ble tildelt for bookingen min og betalingen de mottok. En spøk!
Direktebestillinger av hotellrom
Jeg bestilte et hotellrom direkte på nettsiden deres, og prøvde deretter å be om prismatching med booking.com. Men de kunne dessverre ikke matche prisene, selv om de hevder å ha en "best pris garanti" på nettsiden sin.
Om Radisson Hotels
Radisson Hotels er en internasjonal hotellkjede med hovedkontor i USA. Selskapet ble grunnlagt i 1909 av Edna Dickerson i Minneapolis, Minnesota. Radisson Hotels tilbyr en rekke tjenester innenfor hotellbransjen, inkludert overnatting, møte- og eventfasiliteter, samt restauranter og velværetilbud. Kjeden har flere undermerker, som Radisson Collection, Radisson Blu, Radisson, Radisson RED, Park Plaza, Park Inn by Radisson, Country Inn & Suites by Radisson, og Radisson Individuals. Radisson Hotels er kjent for sin høye standard på gjesteservice og moderne fasiliteter.
Bonus!
📊 Hvordan har Radisson Hotels skint for deg?
Kontaktinformasjon på NorskeAnmeldelser
Kategorier Radisson Hotels
Ferie, Reiser og Turer | Overnatting
Sidestatistikk
Seite online seit: 28. september 2023
Letzte aktualisierung: 29. november 2024
Mest stemmer anmeldelse
Bestilte forhåndsbetalt reserv
Jeg bestilte og betalte for reservasjonene mine på forhånd, men da flyet mitt ble kansellert, oppdaterte jeg hotellet som en høflighet. Ingen poeng ble tildelt for bookingen min... Les merDør: A. Lakin