DiveInn - Total vurdering basert på 20 anmeldelser
Utvalgte Anmeldelser
Anmeldelser (20)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
Mange separerte pakker
Hvorfor i all verden sende fem forskjellige pakker når de kunne ha blitt sendt som en eneste? Jeg måtte betale tollgebyr fem ganger i stedet for bare én gang på grunn av deres feilmerking. Dette er virkelig ikke greit, og jeg forventer at dere refunderer de ekstra kostnadene mine. Dette viser dårlig kommunikasjon og organisering fra deres side.
Kjøp av dykkerutstyr
Kommunikasjonen med butikken var helt fantastisk! Utstyret virket skikkelig ekte og av skikkelig god kvalitet. Prisene var de beste jeg fant sammenlignet med andre butikker. Jeg følte meg virkelig trygg på kjøpet mitt. Det var også god kommunikasjon angående leveringsdetaljer og framdrift.
Vareding 21.02
Bestilte tingene mine den 21. februar og skulle få dem innen den 28. februar, men det ble forsinket på grunn av manglende kniv. Endelig fikk jeg pakkesporingsnummeret og det ble sendt den 28. februar. Det har vært mye kaos med posten her i Norge, men endelig fikk jeg pakken min den 10. mars!
Våtdrakt i feil størrelse
Våtdrakten jeg bestilte i størrelse XL ble faktisk levert i størrelse L, og den var til og med pakket i en pose merket XL! Da jeg tok kontakt med kundeservice angående retur, ble jeg bedt om å levere den til en DHL-drop-off lokasjon, men lenken de sendte meg førte meg til en side som ikke eksisterte. Og som om ikke det var nok, må man også betale tollavgift som ikke refunderes av DiveInn!
Blylodd og tilbehør til harpun
Jeg bestilte noen blylodd og tilbehør til harpunen min fra DiveInn. Det oppsto dessverre noen problemer underveis i prosessen. Først bestilte jeg varer som var oppgitt som tilgjengelige, men det viste seg senere at noen av produktene likevel ikke var på lager. Dette førte til forsinkelser da jeg måtte gjøre endringer i bestillingen min for å få varene raskere. Kommunikasjonen med kundeservice var heller ikke optimal. Noen av svarene virket automatiserte og passet ikke til spørsmålene mine. Leveransen tok også lang tid på grunn av situasjonen med koronapandemien. Heldigvis var produktene i god stand da de endelig kom fram, men det manglet 3 2 kg beltevekter og alle 4 flatvekter jeg hadde bestilt. I tillegg var tilbehøret til harpunen annerledes enn det som var lovet på forhånd, noe som førte til at jeg kjøpte ekstra tilbehør som egentlig skulle være inkludert. Jeg håper DiveInn kan forbedre kommunikasjonen sin og at de kan holde bedre styr på varebeholdningen for å gi en bedre kundeopplevelse.
Dobbelt så billig som i Norge
Produkterne her er kjempegode og du har så mange valgmuligheter å velge mellom. Leveransen ble litt forsinket med to uker på grunn av treig frakt, men det var forventet i disse koronatider. Jeg er veldig glad for det jeg kjøpte og kommer helt sikkert til å handle her igjen.
Express shipment vs actual delivery time discrepancy
Den estimerte leveringstiden for den express post forsendelsen var feil, med en differanse på 3 uker fra den faktiske leveringstiden. Jeg kunne ha spart 500kr ved å velge gratis vanlig post alternativet og sannsynligvis fått varen på samme tid. Det var ingen informasjon om moms på produktsiden eller under utsjekking, så det endte opp med å være dyrere enn en ekte norsk nettbutikk! Unngå for enhver pris!!!
Bestilling av dykkerutstyr
Jeg bestilte noen små deler av utstyr for en dykketur som kommer snart, men de kom aldri fram. Jeg fulgte sporingen av pakken og det sto at de var levert, men ingenting var å finne verken her hos meg eller hos naboene. Den neste oppdateringen sa at varene hadde blitt returnert til postkontoret, uten at de ga noen forklaring. Det var postkontorets feil at leveransen mislyktes, men det hjalp heller ikke at butikken ikke ga skikkelig støtte, bare standardiserte e-poster. Hvem de velger som leveringsselskap sier også noe om butikken. Mitt råd er å ikke stole på at ting kommer i tide hvis du bestiller til en spesifikk tur.
Bestilling og leveranse
Jeg hadde en kjempebra erfaring fra jeg la inn bestillingen til jeg fikk varen. Alt gikk kjempefint og uten problemer, og varen kom akkurat i rett tid. Jeg vil definitivt anbefale dette stedet til andre.
Dykkerutstyr, våtdrakter
Altså, ærlig talt, den butikken er helt håpløs! Jeg bestilte to våtdrakter, men den ene var ikke engang på lager, og det tok over en måned før de i det hele tatt sendte ordren. Og når vi endelig fikk bestillingen, etter to måneder, var den ene våtdrakten helt ødelagt. Den var full av rifter bare av å ta den på, og materialet var helt feil. Vi måtte slite mye for å returnere den, og da den kom tilbake var den bare reparert - ikke engang helt ny! Drakten hadde fortsatt skader, var deformert, og ikke brukbar i det hele tatt. Kundeservicen var helt fraværende, og de var på ingen måte hjelpsomme eller imøtekommende. Aldri mer handel der!
Kjøp av tre pakker
Pakkene skulle egentlig være klare for henting, men de ble sendt tilbake uten noen forklaring. Jeg prøvde å ringe kundeservice for å ordne opp, men fikk ingen hjelp. Det var veldig skuffende.
dykkerutstyr
Jeg fikk aldri det jeg bestilte, og de ga meg ikke noen alternativer heller! Servicen var helt elendig. Jeg venter fortsatt på varene mine og er veldig skuffet.
Dykkutstyr
Jeg vil virkelig anbefale denne nettsiden til alle dykkere, enten du er nybegynner eller erfaren. De har et imponerende utvalg av dykkeutstyr, og jeg finner alltid det jeg trenger der. Bestillingen min var akkurat som beskrevet på nettsiden, og den ble raskt sendt. Jeg er veldig fornøyd med kvaliteten på produktene jeg mottok, og prisen var også rimelig. Kundeservicen var vennlig og hjelpsom når jeg kontaktet dem med spørsmål. Alt i alt, en super handleopplevelse.
Dykkerutstyr
Jeg var litt usikker etter å ha lest anmeldelsene for nettstedet DiveInn og Scubastore, men jeg bestemte meg for å prøve det likevel. Jeg er veldig fornøyd med valget mitt, for varene jeg bestilte kom fort og i god stand. Kvaliteten var superbra, og jeg kunne ikke vært mer fornøyd med kjøpet mitt. Jeg anbefaler det på det sterkeste!
Hollis M-3 maske
Jeg har vært kunde hos DiveInn i lang tid, og generelt har jeg vært ganske fornøyd med servicen deres. For en stund siden fikk jeg en Hollis M-3 maske som viste seg å være defekt - den lille festeklipsen på glasset var ødelagt da jeg mottok den. Jeg prøvde å returnere den, men de nektet dessverre. Etter at jeg skrev en anmeldelse her, gjorde de det riktige og aksepterte returen.
Neoprene wetsuit
Nylig kjøpte jeg en neopren våtdrakt fra DiveInn, men jeg hadde problemer med å finne riktig størrelse på den. Størrelsesguiden deres var altfor generell, og det er viktig at en våtdrakt passer perfekt. Derfor valgte jeg å returnere produktet, noe som dessverre medførte ekstra kostnader og ventetid for tilbakebetaling. Hvis du er usikker på størrelsen, vil jeg anbefale å ikke handle fra denne nettbutikken.
Dykkemaske og snorkel
Hva er greia med den ekstremt lange leveringstiden her? Jeg skjønner ikke hvordan det kan ta så lang tid å pakke og sende en dykkemaske og snorkel. Ærlig talt, dette er dårlig kundeservice. Dere bør sende det dere har på lager først, og deretter sende resten med gratis frakt. Det burde være standard for en butikk som selger dykkerutstyr. Jeg forventer bedre, og skal definitivt tenke meg om to ganger før jeg bestiller her igjen.
Sen levering og problemer med retur
Jeg hadde en skikkelig dårlig opplevelse med bestillingen min hos DiveInn. Først kom varene altfor sent, og det var skikkelig nedtur. Så prøvde jeg å returnere noen av varene fordi de var for små, men pakken ble sendt tilbake til meg etter 2 måneder fordi de ikke hadde hentet den. Dette er virkelig skuffende, og jeg er ikke særlig imponert over måten de har håndtert dette på.
Bestilling av dykkerutstyr
Min opplevelse med DiveInn var dessverre veldig skuffende. Jeg gjorde en bestilling og fikk bare beskjed om at varene var på vei til distribusjonssenteret i flere uker, uten noen oppdatering. Til slutt bestemte jeg meg for å avbryte bestillingen, siden det ikke var noe kommunikasjon eller rask respons. Selv om pengene ble trukket med en gang, er jeg usikker på om jeg vil få tilbake pengene mine. Alt i alt var det en veldig dårlig opplevelse, og jeg vil ikke anbefale DiveInn til andre kunder.
Min pakke forsvant
Jeg bestilte en pakke fra DiveInn og de sa jeg kunne hente den på hentestedet, men da jeg dro dit hadde de allerede returnert den. Jeg skjønner ikke hvorfor det skjedde og hvorfor de sa jeg kunne hente den. Og når jeg prøver å sjekke pakkenummeret mitt på nettsiden, får jeg beskjed om "forbudt". Hva betyr det?
Mest stemmer anmeldelse
Dykkemaske og snorkel
Hva er greia med den ekstremt lange leveringstiden her? Jeg skjønner ikke hvordan det kan ta så lang tid å pakke og sende en dykkemaske og snorkel. Ærlig talt, dette er dårlig k... Les merDør: Caroline