Alle kundeanmeldelser fra Mitchell
Review om: Batteriexperten
Min bestilling av batterier
Jeg var veldig fornøyd med bestillingen min og forberedelsene for sendingen gikk bra. Men jeg må si at jeg ble litt frustrert over hvor lang tid det tok før jeg fikk beskjed om at varen var på vei. Etter å ha fått en leveringsdato, fikk jeg plutselig beskjed om at jeg måtte hente pakken på postkontoret i stedet for at den ble levert hjem. Dette resulterte i en forsinkelse på hele 12 dager, noe jeg synes er altfor lenge. Jeg forventer bedre service når det gjelder leveringstid og kommunikasjon i fremtiden.
Review om: Bedre Nætter
Hjælp til at rette en forkert bestilling
Jeg fikk virkelig god hjelp fra kundeservice da jeg bestilte feil og trengte å rette opp det. Personalet var veldig hyggelig og løste problemet raskt og effektivt. Jeg ble virkelig imponert og takknemlig for den store hjelpen jeg fikk.
Review om: ExpressVPN
to års abonnement som fornyer seg automatisk
Jeg har prøvd å avslutte kontoen min i to år nå, men jeg har glemt passordet til e-posten jeg brukte. Jeg har prøvd å kontakte dem uten hell. Til og med delte jeg fakturaadressen til kredittkortet mitt og kredittkortnummeret, noe som førte til automatisk fornyelse. Nå blir jeg fakturert for livet.
Review om: Brussels Airlines
Reise til Napoli
Dette er noe vi føler er viktig å understreke igjen!
Review om: VIKING
Litt dyre tøfler
Kjøpte noen fancy tøfler som kostet litt ekstra, men de var superbehagelige å gå med. Endte opp med å bestille feil størrelse, men det var null stress å kontakte kundeservice for å starte returprosessen. Alt gikk smooth, og pengene mine kom tilbake kjapt.
Review om: TUI
Shopping for a trip for 6 people to Mallorca in July
Jeg skulle reise til Mallorca i juli med familien min, og fant en tur med halvpensjon på nettstedet. I går fikk jeg dessverre en melding fra selskapet om at det hadde vært en feil, og halvpensjon var ikke inkludert i prisen. Dette var veldig skuffende for oss, spesielt fordi vi er en stor gruppe og økonomien var avgjørende for valget vårt. Jeg prøvde å kontakte kundeservice, men fikk ingen hjelpsom løsning. De kunne ikke tilby oss halvpensjon eller kompensasjon, og vi kunne ikke engang kansellere uten å miste depositumet vi allerede hadde betalt. Jeg følte meg virkelig dårlig behandlet av kundeservicen, og ba om å snakke med en leder, men dette ble også nektet meg. Dette har virkelig ødelagt tilliten min til selskapet, og dette blir definitivt siste gangen jeg reiser med dem.
Review om: FYNDIQ
Enkelt og morsomt
Jeg hadde en skikkelig fin opplevelse med å handle her. Det var så lett å legge inn bestillingen, og bildene jeg fikk var akkurat slik jeg ville ha dem. Bestillingen gikk kjemperaskt, og jeg fikk produktet mitt veldig fort. Jeg er kjempefornøyd!