VIKING - Total vurdering basert på 17 anmeldelser
Utvalgte Anmeldelser
Anmeldelser (17)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
Bestilling av to par sko, vanskelig returprosess
Dette var virkelig den verste opplevelsen noensinne! Jeg bestilte to par sko fordi de skulle være store i størrelsen, men da jeg prøvde å returnere dem, var TNT-etiketten helt umulig å løse. Dessverre har de ikke noen avhentingssteder i min store by heller. Jeg fant ut i FAQ at jeg skulle kontakte kundeservice hvis TNT var "mobilnettoperatør" (Google Translate feil?). Etter å ha sendt tre e-poster, også på engelsk, fikk jeg aldri svar fra Viking Tyskland. Det er ikke engang et telefonnummer å ringe. Jeg våget ikke å sende tilbake varene på egen regning fordi hvem vet om jeg noen gang ville få en refusjon. Helt katastrofe, så ikke handle her!
Kjøp av støvler
Jeg kjøpte et par støvler fra denne leverandøren, men opplevelsen min har vært skuffende. Jeg har prøvd å kontakte dem flere ganger angående et problem med produktet, men har ikke fått noe svar. Det virker som om de ikke bryr seg om kundene sine, og det er veldig skuffende. Jeg føler at jeg har kastet bort pengene mine, og jeg vil ikke anbefale dette selskapet til noen.
Kjøpte varme gummistøvler
Kjøpte disse gummistøvlene fordi det er vinter nå og jeg trengte noe varmt for føttene mine. Men de gir meg våte føtter av kondens! Hvem vil vel ha våte føtter i gummistøvler? De skal jo holde føttene tørre!
Gratis frakt og retur
Jeg kjøpte noe på nettet og de sa det ville være gratis frakt og retur. Men når jeg prøvde å returnere det, fungerte ikke nettsiden. Det virker som om feilen har vært der en stund, og siden spinner bare når jeg prøver å logge meg inn. Det er virkelig irriterende og altfor dårlig!
Kjøp av tre par sko
Jeg bestilte tre par sko fra nettbutikken, men alle bestillingene ble kansellert uten noen spesifikke grunner. Jeg ble ganske irritert siden jeg virkelig så frem til å motta skoene. Det virker som det var problemer med lageret eller leveringen, men det hadde vært bedre med en tydelig forklaring.
Sko returnert klagesak
Etter at jeg mottok bestillingen min fra selskapet, ble jeg skuffet da jeg oppdaget at det ikke var noen returetikett inkludert. Jeg ringte kundeservice for å be om en returetikett og organisere henting, og de ba meg bare om å gi dem datoer jeg foretrakk for henting. Selv om jeg ga tre alternativer, har jeg ikke hørt noe tilbake. Skoene, som var for store, ligger fremdeles i en solid eske og venter på å bli returnert. Jeg håper å løse dette problemet ved å kontakte betalingsleverandøren Klarna for å unngå å bli svindlet av selskapet. Andre anmeldelser jeg har lest tyder på at dette er et gjentakende problem.
Litt dyre tøfler
Kjøpte noen fancy tøfler som kostet litt ekstra, men de var superbehagelige å gå med. Endte opp med å bestille feil størrelse, men det var null stress å kontakte kundeservice for å starte returprosessen. Alt gikk smooth, og pengene mine kom tilbake kjapt.
Rask levering, fantastisk produkt, god kundeservice
Jeg bestilte en vare fra denne butikken, og jeg ble positivt overrasket over hvor raskt den ble levert. Produktet var av god kvalitet og innfridde forventningene mine. Kundeservicen var også veldig bra, jeg fikk svar på alle spørsmålene mine kjapt og effektivt. Alt i alt, ikke noe å klage på her!
Returproblemer
Jeg har også hatt problemer med returen min. Pakken hadde ikke med noen returetikett. Jeg kontaktet selskapet og ga dem et tidspunkt for når TNT kunne hente pakken. Det har gått flere dager uten respons. Jeg har fremdeles ikke mottatt noen returetikett, og de svarer ikke på e-postene mine lenger. Utrolig frekt. Jeg vurderer å returnere varen på egen kostnad. Men hvis til og med Viking ikke behandler mottatte returer, må jeg revurdere det.
Min kjøp av verktøysett
Jeg kjøpte et verktøysett fra en nettbutikk, men når jeg opplevde et problem med en av delene, kunne jeg ikke få hjelp. Jeg sendte flere e-poster, men fikk aldri noe svar. Jeg følte meg virkelig ignorert og oversett som kunde. Det virker som om de bare er interessert i å selge produktene sine og ikke bryr seg om kundene. Jeg er skuffet over mangelen på kundeservice og støtte.
Gavekort
Jeg hadde en dårlig opplevelse med kundeservice og reklamasjon. De tilbød meg 99% rabatt, men jeg fikk aldri svar på mine spørsmål eller gaven jeg ble lovet.
sko og kl#r
Ikke kjøp greiene. Hjemmesiden virker ikke, og kundestøtten svarer ikke. Vil ha pengene tilbake så fort som mulig. Skoene er også altfor små. Jeg mister tiden og tålmodigheten med dette!
Retur ikke behandlet
Jeg har vært gjennom det samme som de andre kundene. Jeg sendte varen tilbake med TNT-etiketten og den ble levert til Viking ifølge TNT-sporing, men de har fortsatt ikke behandlet den. Jeg får fremdeles regning fra KLARNA, selv om varen har vært tilbake hos Viking en stund nå. Så vær forsiktig! Jeg anbefaler å ikke handle der igjen!
Purchased oversized shoes
Jeg kjøpte noen sko som var altfor store for meg. Når jeg forsøkte å returnere dem, oppsto en hel del problemer. Returprosessen var ganske vanskelig og det var bare mulig å kontakte selskapet på engelsk. Avtalt returavtale med TNT mislyktes, da de ikke dukket opp som avtalt. Telefonnummeret for kontakt viste seg å være feil, og jeg ble fortalt at jeg måtte dekke returkostnadene selv. Heldigvis klarte jeg til slutt å få det til å fungere og returnerte skoene.
Kjøp av fjellsko
Kjøpte noen fjellsko som jeg virkelig likte i begynnelsen. Dessverre, etter at de ble våte og tørket, ble den ene skoen deformert. Etter å ha sendt flere e-poster til kundeservice, fikk jeg til slutt tilbud om 50% rabatt på et nytt par. Jeg mener det er viktigere å advare andre forbrukere om dette problemet.
Trist varen
Jeg kjøpte en boblejakke til sønnen min som ble annonsert som å være værbestandig og slitesterk. Jeg trodde den ville være perfekt for den norske vinteren. Men dessverre, kvaliteten var veldig dårlig og jakken holdt ikke en hel sesong engang. Etter bare noen måneder begynte fargen å falme og sømmene løsnet. Jeg ble virkelig skuffet over dette!
Mine nye støvler
Kjøpte noen nye støvler og de passet faktisk perfekt! De var så varme og gode. Men etter tre år begynte sålene å sprekke, og vann begynte å komme inn. Prøvde å sende en e-post til kundeservice, men har fortsatt ikke fått noe svar. Jeg er virkelig skuffet over både kvaliteten på produktet og servicen jeg har fått.
Mest stemmer anmeldelse
Mine nye støvler
Les mer